Ik heb dat helemaal niet opgenomen in de scriptie. Ik vind dat meer bij een proefschrift thuishoren.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:31 schreef Swindler het volgende:
Wat doen jullie:
Woord vooraf of voorwoord?
Heb het nu als woord vooraf staan maar twijfel
Gefeliciteerd! Wel een vreemd cijfer, of is dat een gemiddelde van meerdere beoordelaars?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet opgenomen in de scriptie. Ik vind dat meer bij een proefschrift thuishoren.
Ik ben trouwens klaar, want mijn scriptie is voldoende!
Wel een 7.4, dat is dan wel weer jammer want dat wordt een 7 op de eindlijst. Maar what the heck; ik ben geslaagd. Het is voorbij! Vaarwel collegebankjes
Dank je! Voor jou ziet het er ook goed uit...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel een vreemd cijfer, of is dat een gemiddelde van meerdere beoordelaars?
Ik heb zelf nog geen cijfer terug, maar feedback van mijn begeleider was goed.
Gefeliciteerd! Daar ben je lekker vanaf!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel een 7.4, dat is dan wel weer jammer want dat wordt een 7 op de eindlijst. Maar what the heck; ik ben geslaagd. Het is voorbij! Vaarwel collegebankjes
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet opgenomen in de scriptie. Ik vind dat meer bij een proefschrift thuishoren.
Ik moet ook wel onderbouwen met cijfers, en verschillen aantonen adhv cijfers en pencentages, dus dat doe ik ook wel. maar ik heb er wel moeite mee! Zulke hulpmiddeltjes om % te berekenen is dan wel fijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Tink89 het volgende:
Kun je niks met cijfers nee?
Wij moeten een statistische analyse van onze resultaten maken, als we dat niet doen, is het sowieso niet voldoende *bij ons dan he*...
Sowieso vraag ik me af of je, als je empirisch onderzoek doet, zonder cijfers kunt... als je niet kunt aantonen dat iets significant afwijkt van wat je zou verwachten, kun je er toch eigenlijk niks mee?
Super, beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Aan het schrijven over psychoses en geestesziekten. Wat een deprimerend onderwerp met dit weer.quote:
Hoeveel woorden heb je al of moet je nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Aan het schrijven over psychoses en geestesziekten. Wat een deprimerend onderwerp met dit weer.
Zo'n onderwerp ben je op den duur wel zat denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Aan het schrijven over psychoses en geestesziekten. Wat een deprimerend onderwerp met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |