En dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:03 schreef Netsplitter het volgende:
Mag hopen dat ze tegen NEC wel laten zien dat ze het kunnen.
Jij wil weer net zo'n seizoen als dat we nu gehad hebben?quote:
Ah ok.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:37 schreef Sportex het volgende:
Was een reactie op je laatste post van het andere topic. Aangepast.
quote:Martin van Geel is maandagochtend officieel begonnen als technisch directeur bij Feyenoord. De oud-speler van de club werd in de trainerskamer welkom geheten door de volledige directie en technische staf en maakte vervolgens kennis met de spelers in de kleedkamer. Van Geel was de afgelopen tijd al actief voor Feyenoord naast zijn werkzaamheden als algemeen directeur van Roda JC Kerkrade, maar kan zich vanaf maandag volledig richten op Feyenoord. ‘Ik vind het enorm eervol dat ik weer aan de slag kan bij de club waar ik twee jaar heb gevoetbald en als kleine jongen al kwam als supporter’, vertelde Van Geel kort nadat hij welkom was geheten. ‘Nu ik hier weer sta in De Kuip komen de gedachten aan de mooie momenten die ik hier heb beleefd weer terug bij mij. Ik sta te trappelen van ongeduld om te beginnen. Mijn agenda staat voor deze week gelijk al vol, dus ik kan gelijk keihard aan de slag.’
Van Geel was afgelopen zondag nog toeschouwer in Nijmegen bij de wedstrijd tussen N.E.C. en Roda JC, die eindigde in 5-0. Tegelijkertijd werd hij daar op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in Venlo, waar Feyenoord met 3-2 verloor van VVV. ‘Daardoor begin ik hier vandaag natuurlijk met gemengde gevoelens’, zei Van Geel. ‘Ik heb zwaar de pest in over het resultaat van Roda JC en tegelijkertijd is Feyenoord gisteren zo goed als zeker uitgeschakeld voor de play-offs. Daardoor is iedereen op de club in mineur, ik ook.’
quote:Voor Van Geel staan de eerste dagen bij Feyenoord vooral in het teken van kennis maken met de spelers en medewerkers van de club. Voor de technisch directeur staat de komende tijd voorop om tot een goede invulling van de selectie voor het nieuwe seizoen te komen. ‘Wat dat betreft staan op korte termijn ook al de eerste gesprekken op de agenda’, zei Van Geel. ‘De afgelopen tijd ben ik op een heel open manier op de hoogte gehouden door Eric Gudde over de stand van zaken wat betreft de gesprekken over contractverlengingen. Nu stap ik daar zelf met een heel goed gevoel in. Ik zal in de gesprekken heel open een reëel vertellen hoe de situatie is bij Feyenoord. Ik vind het daarbij belangrijk dat de liefde van twee kanten komt.’
quote:Tot aan het eind van het huidige seizoen zal Van Geel naast zijn werkzaamheden bij Feyenoord ook betrokken blijven bij Roda JC. ‘Ik wil die club goed achterlaten’, zei hij. ‘De afgelopen tijd hebben mensen uit alle geledingen bij Roda JC al spontaan afscheid genomen, maar aan het eind van het seizoen zal nog een officieel afscheid volgen. Nu begin ik in ieder geval met een heel goed gevoel bij Feyenoord. Ik ben hier op een heel warme manier welkom geheten en ben ervan overtuigd dat dit het begin is van een succesvolle tijd bij deze mooie club.’
Later vandaag is op Feyenoord.nl een video te bekijken, waarin onder meer beelden van de kennismaking van Van Geel met de spelersgroep en een eerste interview met de technisch directeur te zien zijn.
Het is ook niet voor niets dat Van Geel zegt dat wat hem betreft alleen spelers verkocht worden als het financieel genoeg op brengt, dus niet puur verkopen tegen elke prijs omdat ze anders volgend jaar gratis zouden weglopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Chicha het volgende:
Het zou echt te gek voor woorden zijn als dat stelletje niet bijtekent en vertrekt onder het mom van dat we geen europees voetbal spelen.
Vind ik ook overigens hoor, slaat nergens op dat je je spelers voor een habbekrats laat weg gaan. Vooral Wijnaldum moet nou meer op kunnen leveren als nummer 10 met toch 12 doelpuntenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat Van Geel zegt dat wat hem betreft alleen spelers verkocht worden als het financieel genoeg op brengt, dus niet puur verkopen tegen elke prijs omdat ze anders volgend jaar gratis zouden weglopen.
Dat vertrekken wordt zo dus ook een stuk lastiger voor hen verwacht ik met deze opstelling van Van Geel.
Vertel jij me maar naar welke club Wijnaldum kan gaan voor een goed bedrag? Talentvol, zeker, maar voor goede clubs in betere competities is hij geen starting 11 materiaal en hebben ze betere oudere spelers op de bank zitten. Vlaar kan naar een Duitse middenmotor, maar voor betere Duitse clubs komt hij gewoon van alles tekort. Die gasten zijn best aardige voetballers, maar lijken zelf meer overtuigd te zijn van hun kunnen dan anderen xDquote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Chicha het volgende:
[..]
Vind ik ook overigens hoor, slaat nergens op dat je je spelers voor een habbekrats laat weg gaan. Vooral Wijnaldum moet nou meer op kunnen leveren als nummer 10 met toch 12 doelpunten
Ze kunnen beter eerst eens 3 jaar goed presteren ipv na een paar goede wedstrijden naar het buitenland te gaan, zie bv Velthuizen die zijn carriere verknald heeft en blij mag zijn als hij bij Heerenveen kan komen voor zijn carriere als international.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Vertel jij me maar naar welke club Wijnaldum kan gaan voor een goed bedrag? Talentvol, zeker, maar voor goede clubs in betere competities is hij geen starting 11 materiaal en hebben ze betere oudere spelers op de bank zitten. Vlaar kan naar een Duitse middenmotor, maar voor betere Duitse clubs komt hij gewoon van alles tekort. Die gasten zijn best aardige voetballers, maar lijken zelf meer overtuigd te zijn van hun kunnen dan anderen xD
Vooral Fer heeft tig keer laten zien dit seizoen dat hij veelste veel steken laat vallen op het middenveld in verdedigend opzicht.
Er zullen ongetwijfeld clubs zijn met interesse in een 20 jarige middenvelder met 12 doelpunten achter zijn naam in een dramatisch Feyenoord. En het lijkt me logisch dat jonge spelers nooit voor de basis worden gehaald. Dat heeft niks met Wijnaldum te maken of zijn kwaliteitenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Vertel jij me maar naar welke club Wijnaldum kan gaan voor een goed bedrag? Talentvol, zeker, maar voor goede clubs in betere competities is hij geen starting 11 materiaal en hebben ze betere oudere spelers op de bank zitten. Vlaar kan naar een Duitse middenmotor, maar voor betere Duitse clubs komt hij gewoon van alles tekort. Die gasten zijn best aardige voetballers, maar lijken zelf meer overtuigd te zijn van hun kunnen dan anderen xD
Vooral Fer heeft tig keer laten zien dit seizoen dat hij veelste veel steken laat vallen op het middenveld in verdedigend opzicht.
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat er een echt leuk bod op hem uitgebracht wordt. Meer dan 3-4 miljoen zie ik zo 1-2-3 niet gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Chicha het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld clubs zijn met interesse in een 20 jarige middenvelder met 12 doelpunten achter zijn naam in een dramatisch Feyenoord. En het lijkt me logisch dat jonge spelers nooit voor de basis worden gehaald. Dat heeft niks met Wijnaldum te maken of zijn kwaliteiten
Zou niet inzien waarom 8-9-10 miljoen onbespreekbaar zou moeten wezen. Hij is 20 en scoort 12 doelpunten als een middenvelder bij een middenmotor?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat er een echt leuk bod op hem uitgebracht wordt. Meer dan 3-4 miljoen zie ik zo 1-2-3 niet gebeuren.
Omdat de markt nogal rustig is de afgelopen anderhalf jaar, niemand gaat 8-9 miljoen betalen voor een wisselvallige speler van een middenmoter uit de eredivisie die nog een contract heeft voor één jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Chicha het volgende:
[..]
Zou niet inzien waarom 8-9-10 miljoen onbespreekbaar zou moeten wezen. Hij is 20 en scoort 12 doelpunten als een middenvelder bij een middenmotor?
De voetbalmarkt is een optimistische marktquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat de markt nogal rustig is de afgelopen anderhalf jaar, niemand gaat 8-9 miljoen betalen voor een wisselvallige speler van een middenmoter uit de eredivisie die nog een contract heeft voor één jaar.
2 jaar terug nog wel nu is dat niet meer zo, clubs doen wel iets meer werk voordat ze een fatsoenlijk bedrag neerleggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Chicha het volgende:
[..]
De voetbalmarkt is een optimistische markt
Net zoals 35 miljoen voor Caroll bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
2 jaar terug nog wel nu is dat niet meer zo, clubs doen wel iets meer werk voordat ze een fatsoenlijk bedrag neerleggen.
Er zijn altijd uitzonderingen, Caroll is gewoon een vreselijk groot talent en laat dat ook vaak genoeg zien op een hoog niveau.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Chicha het volgende:
[..]
Net zoals 35 miljoen voor Caroll bedoel je
Kijk ik begrijp best dat we niet veel kunnen vangen maar 5-6 miljoen moet gewoon kunnen. Zoals ik al zei heeft hij wel al veel ervaring en dit seizoen 12 in het netje als een middenvelder.
Vind dat dergelijke spelers gewoon bij moeten tekenen en dan gewoon een optie tot koop in clausule zetten die realistisch is. Laten we zeggen 10 miljoen voor Wijnaldum, wanneer hij begint te draaien en constanter wordt dan is een club echt wel bereid om dat bedrag neer te tellen. Zo niet dan is hij ook niet groot genoeg voor het buitenland. Ik vind dat persoonlijk het eerlijkst wat je kan doen. Je helpt de club en je bewijst jezelf ook dat je de stap naar het buitenland verdient.
Als hij nou weg zou gaan dan zouden clubs hem alleen nemen omdat het nauwelijks een risico is omdat hij toch geen drol kost.
Dus daar zullen ze uit opmaken dat het eigenlijk helemaal niet zo'n bepalende speler is, misschien dat sommige clubs de gok willen wagen met Wijnaldum maar veel maar dan 3/4 miljoen zul je echt niet krijgen met een contract wat nog maar 1 jaar loopt voor een redelijk wisselvallige speler.quote:2007/2008 Feyenoord Eredivisie w10 G:1 A:0
2008/2009 Feyenoord Eredivisie w33 G:4 A:5
2009/2010 Feyenoord Eredivisie w31 G:4 A:4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |