abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96252839
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij is leuk joh.... en nog nooit gepost ook :')
Ik had hem nog nooit gezien. Ik vind hem leuk. Goed getekend ook.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96252886
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet?? -O-
Nee. Niet. Godzijdank niet.

Beroepsdeformatie van je bijbaantje als mod..... :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:46 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96253754
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet de Russen hebben het lijk van Adolf Hitler ook in het water gegooid. Na de val van de DDR. Je wilt geen vaste begraafplaatsen voor dit soort lui.
Dat wordt gedaan om niet ontmaskert te worden dat er geknoeid is met een double ganger. Iedereen weet toch inmiddels wel dat Saddam niet echt dood is gemaakt. Dat Hitler naar Argentinië is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96254060
"If Hitler was still alive, he would be dead by now"
  maandag 2 mei 2011 @ 16:29:30 #180
39581 Salvad0R
universal
pi_96254169
Hij was allang dood.

De enige juiste vraag om nu te stellen is wanneer NATO zich terugtrekt uit Afghanistan. Maar daar hoor je het NOS-journaal niet over.

http://www.geenstijl.nl/m(...)dode_osama_hoax.html

http://www.infowars.com/m(...)en-death-propaganda/

Je wordt voorgelogen. Ontwaakt of wees slachtoffer, beeyotch!
pi_96255932
Snap niks van dat foto gebeuren. Iedereen met een beetje fatsoenlijk zicht kan toch zien dat ermee geknoeid is? Of mis ik iets.
pi_96256355
Een zeemansgraf 8)7
Na 9/11 waren ze al snel om het bewijsmateriaal te vernietigen, deze keer zijn ze nog sneller..
Het maakt het er in ieder geval niet geloofwaardiger op.
Currency War, Trade War, Real War
pi_96256358
Ik vind het sowieso verdacht dat ze het lijk meteen in zee gedumpt hebben. Alle bewijzen of hij het echt was zijn zo verdwenen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Masyl het volgende:
Een zeemansgraf 8)7
Na 9/11 waren ze al snel om het bewijsmateriaal te vernietigen, deze keer zijn ze nog sneller..
Het maakt het er in ieder geval niet geloofwaardiger op.
Je bent me net een seconde voor! :P
  maandag 2 mei 2011 @ 17:14:03 #184
39581 Salvad0R
universal
pi_96256378
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Ketamier het volgende:
Snap niks van dat foto gebeuren. Iedereen met een beetje fatsoenlijk zicht kan toch zien dat ermee geknoeid is? Of mis ik iets.
Je mist niets, is een keihard feit wat je daar zegt.

Net als dat iedereen met een beetje objectieve geest kan zien dat 9/11 een CIA/Mossad-job is om oorlogen in het Midden Oosten te rechtvaardigen.

Maarja, het kost gewoon ballen om dat soort feiten te erkennen. Want dat houdt in dat elk platform van massamedia je jarenlang voorliegt. De meeste mensen vinden dat niet acceptabel in hun levensperspectief.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:17:08 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96256542
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:

[..]

Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Dus eigenlijk hebben ze Osama omgekocht om nooit meer een videoboodschap te maken? :)
The truth was in here.
pi_96256602
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
Hij was allang dood.

De enige juiste vraag om nu te stellen is wanneer NATO zich terugtrekt uit Afghanistan. Maar daar hoor je het NOS-journaal niet over.

http://www.geenstijl.nl/m(...)dode_osama_hoax.html

http://www.infowars.com/m(...)en-death-propaganda/

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je wordt voorgelogen. Ontwaakt of wees slachtoffer, beeyotch!
2 pagina's terug werd gezegd dat dit van een hoax site uit 2009 komt, maar is deze foto nu echt officieel gereleased? Hij is gewoon te slecht voor woorden.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:22:14 #187
65918 IBAZ
broeinest
pi_96256751
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat wordt gedaan om niet ontmaskert te worden dat er geknoeid is met een double ganger. Iedereen weet toch inmiddels wel dat Saddam niet echt dood is gemaakt. Dat Hitler naar Argentinië is.
Ja ze wonen in hetzelfde pand als Elvis en John Lennon.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:23:27 #188
39581 Salvad0R
universal
pi_96256799
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef ToT het volgende:

[..]

2 pagina's terug werd gezegd dat dit van een hoax site uit 2009 komt, maar is deze foto nu echt officieel gereleased? Hij is gewoon te slecht voor woorden.
Well, ongeacht dat het een dikke hoax-foto is, gebruiken The Daily Mail en the London Televaag hem om hun artikelen mbt de dood van Bin Laden kracht bij te zetten .......
pi_96256952
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Well, ongeacht dat het een dikke hoax-foto is, gebruiken The Daily Mail en the London Televaag hem om hun artikelen mbt de dood van Bin Laden kracht bij te zetten .......
Serieus? Okee DAT is dus ECHT slecht! Iedere bijziende mol kan nog zien dat het fake is, zelfs zonder de originele foto's van die soep te zien: het zijn 2 helften die op elkaar geplakt zijn. Daarbij is hij in zijn hoofd geschoten. Kom je er ZO uit te zien als je een kogel in je kop krijgt?

Sowieso blijft je mond niet op die manier openstaan als je dood bent, lijkt me! :')
  maandag 2 mei 2011 @ 17:29:40 #190
39581 Salvad0R
universal
pi_96257098
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Serieus? Okee DAT is dus ECHT slecht! Iedere bijziende mol kan nog zien dat het fake is, zelfs zonder de originele foto's van die soep te zien: het zijn 2 helften die op elkaar geplakt zijn. Daarbij is hij in zijn hoofd geschoten. Kom je er ZO uit te zien als je een kogel in je kop krijgt?

Sowieso blijft je mond niet op die manier openstaan als je dood bent, lijkt me! :')
Ongeacht de overduidelijke nepheid van de betreffende foto... Gaat het er om wanneer NATO gaat aankondigen dat ze zich gaan terugtrekken uit Afghanistan omdat hun missie geslaagd is.. namelijk Bin Laden afknallen.

Maar dat gebeurt niet. Er spelen veel te veel oliebelangen om te behartigen in die regio. NATO gaat daar niet weg. Maar Daar hoor je het NOS journaal niet over...
pi_96257495
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben ze Osama omgekocht om nooit meer een videoboodschap te maken? :)
Iedereen die Fahrenheit 9-11 van Michael Moore gezien heeft weet dat de Bin-Laden familie sterke banden heeft met de Bush familie en met de Amerikaanse overheid dus tsja zoiets is een mogelijkheid. Maar eigenlijk denk ik dat Osama óf ergens in Saoedi Arabië zit waar niemand hem kan aanvallen, of dat hij gewoon al een tijd dood is. In ieder geval geloof ik niet, zeker na ook de foto's in dit topic gezien te hebben dat hij nu door de Amerikanen is neergeschoten.
pi_96257521
quote:
4s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ongeacht de overduidelijke nepheid van de betreffende foto... Gaat het er om wanneer NATO gaat aankondigen dat ze zich gaan terugtrekken uit Afghanistan omdat hun missie geslaagd is.. namelijk Bin Laden afknallen.

Maar dat gebeurt niet. Er spelen veel te veel oliebelangen om te behartigen in die regio. NATO gaat daar niet weg. Maar Daar hoor je het NOS journaal niet over...
Daar word ik ook pissig om..
Niemand van de MSM of regering heeft twijfels..bah
pi_96257612
Schijnt dat OBL op de loonlijst stond van de CIA. ;)
pi_96258096
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je mist niets, is een keihard feit wat je daar zegt.

Net als dat iedereen met een beetje objectieve geest kan zien dat 9/11 een CIA/Mossad-job is om oorlogen in het Midden Oosten te rechtvaardigen.

Maarja, het kost gewoon ballen om dat soort feiten te erkennen. Want dat houdt in dat elk platform van massamedia je jarenlang voorliegt. De meeste mensen vinden dat niet acceptabel in hun levensperspectief.
Zou dat echt de reden zijn? Niet acceptabel? Zo simpel? Ben dan stiekem wel jaloers op hun perspectief. Scheelde me een hoop denkwerk/ zorgen.

Kon je dit soort mediaberichten maar klakkeloos aannemen van een betrouwbare bron, zoals de "massa" dat blijkbaar doet. Werd vandaag een beetje moe van dat Bin Laden circus.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:59:43 #195
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_96258410
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kun je even een linkje plaatsen naar die voorspelling?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_96258461
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Iedereen die Fahrenheit 9-11 van Michael Moore gezien heeft weet dat de Bin-Laden familie sterke banden heeft met de Bush familie en met de Amerikaanse overheid dus tsja zoiets is een mogelijkheid. Maar eigenlijk denk ik dat Osama óf ergens in Saoedi Arabië zit waar niemand hem kan aanvallen, of dat hij gewoon al een tijd dood is. In ieder geval geloof ik niet, zeker na ook de foto's in dit topic gezien te hebben dat hij nu door de Amerikanen is neergeschoten.
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.
Michael Moore is Rothschild-agent; Fahrenheit 09/11 is een poging om de naam van de Bush familie, en dus ook de naam van de Windsors onderuit te halen; zonder al te diep in te gaan op de werkelijke leugens van 09/11.
pi_96258606
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Michael Moore is Rothschild-agent; Fahrenheit 09/11 is een poging om de naam van de Bush familie, en dus ook de naam van de Windsors onderuit te halen; zonder al te diep in te gaan op de werkelijke leugens van 09/11.
Iedereen met wat invloed is agent?
pi_96258773
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bron?
pi_96259180
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Ketamier het volgende:

[..]

Iedereen met wat invloed is agent?
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.
Iedere familie heeft zijn agenten met invloed, anders zouden de "agenten" geen invloed hebben.

Maar lees voor "agent met invloed", gewoon: puppet, of slaaf, flapdrol of shil.

Zo hebben de Windsors ons 8 jaar opgescheept met Jan-Peter Dodo in het Torentje.
pi_96259343
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.
Iedere familie heeft zijn agenten met invloed, anders zouden de "agenten" geen invloed hebben.

Maar lees voor "agent met invloed", gewoon: puppet, of slaaf, flapdrol of shil.

Zo hebben de Windsors ons 8 jaar opgescheept met Jan-Peter Dodo in het Torentje.
Blablablablabla.... :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')