Ik zal hem PM-en!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw muggenziftertje werkt tenminste goed. Die van mij is stuk. Mag ik de jouwe een keer lenen?
Joran struikelde over een dood meisje en heeft haar toen maar in zee gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik had eens een eenhoorn gevonden he! Ja hij was dood, gelijk ook de zee in gegooid.
Echt waar !
Goed stuk en vervolgens een link naar Niburu?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Infection het volgende:
Goed stuk:
http://niburu.nl/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
False flag komt eraan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
En daar gaan we weer: De Taliban zint op wraak na dood Osama.
Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-bin-laden.html
Inderdaad dat dacht ik ook al toen ik dit las. Benieuwd wanneer de volgende aanslag komtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-bin-laden.html
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.zie.nl/video/d(...)tpartij/m1gz479fu767
Wat een vreselijk interieur had die man.
Reken er maar niet op. Waarom toegeven aan dreigementen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... missie geslaagd. Gaan ze nu hun troepen uit Afghanistan terugtrekken?
Ik dacht gewoon dat de CIA wel gewoon voor fatsoenlijke huisvesting zorgde voor hun buitenlandse operatives.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... missie geslaagd. Gaan ze nu hun troepen uit Afghanistan terugtrekken?
Waar intrappen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Selestha het volgende:
Dat er weer zo veel mensen in trappen verbaasd me ook.
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Trouwens bron van mijn mening:quote:
quote:Terroristenleider Osama bin Laden is na zijn dood vannacht bij een Amerikaanse operatie in Pakistan, op zee begraven.
Het lichaam van Bin Laden zou volgens strikte regels binnen de islamitische traditie begraven zijn melden Amerikaanse regeringsfunctionarissen volgens CBS News. Dit betekent dat Bin Laden binnen vierentwintig uur na zijn dood begraven moet zijn.
Bin Laden kwam uit Saoedi-Arabië, maar volgens de functionarissen weigerde dat land het stoffelijk overschot van de Al-Qaeda-leider te laten repatriëren.
Volgens de Verenigde Staten zou het ook lastig zijn een land te vinden dat het lichaam van Bin Laden zou willen aannemen. Bovendien zou men willen voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord wordt voor extremisten.
Waar Bin Laden dan precies een zeemansgraf heeft gekregen is niet bekend gemaakt. Na zijn dood in Pakistan zou hij naar Afghanistan zijn overgebracht, en vanaf daar naar zee.
Bron: nrc.nl
Ik heb juist het idee dat niet iedereen er intuint, lees alleen hier maar eens. Genoeg achterdocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat niet iedereen er intuint, lees alleen hier maar eens. Genoeg achterdocht.
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.
Hij is leuk joh.... en nog nooit gepost ookquote:
Niet??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.
Ik had hem nog nooit gezien. Ik vind hem leuk. Goed getekend ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is leuk joh.... en nog nooit gepost ook
Nee. Niet. Godzijdank niet.quote:
Dat wordt gedaan om niet ontmaskert te worden dat er geknoeid is met een double ganger. Iedereen weet toch inmiddels wel dat Saddam niet echt dood is gemaakt. Dat Hitler naar Argentinië is.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet de Russen hebben het lijk van Adolf Hitler ook in het water gegooid. Na de val van de DDR. Je wilt geen vaste begraafplaatsen voor dit soort lui.
Je bent me net een seconde voor!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Masyl het volgende:
Een zeemansgraf
Na 9/11 waren ze al snel om het bewijsmateriaal te vernietigen, deze keer zijn ze nog sneller..
Het maakt het er in ieder geval niet geloofwaardiger op.
Je mist niets, is een keihard feit wat je daar zegt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Ketamier het volgende:
Snap niks van dat foto gebeuren. Iedereen met een beetje fatsoenlijk zicht kan toch zien dat ermee geknoeid is? Of mis ik iets.
Dus eigenlijk hebben ze Osama omgekocht om nooit meer een videoboodschap te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
2 pagina's terug werd gezegd dat dit van een hoax site uit 2009 komt, maar is deze foto nu echt officieel gereleased? Hij is gewoon te slecht voor woorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
Hij was allang dood.
De enige juiste vraag om nu te stellen is wanneer NATO zich terugtrekt uit Afghanistan. Maar daar hoor je het NOS-journaal niet over.
http://www.geenstijl.nl/m(...)dode_osama_hoax.html
http://www.infowars.com/m(...)en-death-propaganda/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wordt voorgelogen. Ontwaakt of wees slachtoffer, beeyotch!
Ja ze wonen in hetzelfde pand als Elvis en John Lennon.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat wordt gedaan om niet ontmaskert te worden dat er geknoeid is met een double ganger. Iedereen weet toch inmiddels wel dat Saddam niet echt dood is gemaakt. Dat Hitler naar Argentinië is.
Well, ongeacht dat het een dikke hoax-foto is, gebruiken The Daily Mail en the London Televaag hem om hun artikelen mbt de dood van Bin Laden kracht bij te zetten .......quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
2 pagina's terug werd gezegd dat dit van een hoax site uit 2009 komt, maar is deze foto nu echt officieel gereleased? Hij is gewoon te slecht voor woorden.
Serieus? Okee DAT is dus ECHT slecht! Iedere bijziende mol kan nog zien dat het fake is, zelfs zonder de originele foto's van die soep te zien: het zijn 2 helften die op elkaar geplakt zijn. Daarbij is hij in zijn hoofd geschoten. Kom je er ZO uit te zien als je een kogel in je kop krijgt?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Well, ongeacht dat het een dikke hoax-foto is, gebruiken The Daily Mail en the London Televaag hem om hun artikelen mbt de dood van Bin Laden kracht bij te zetten .......
Ongeacht de overduidelijke nepheid van de betreffende foto... Gaat het er om wanneer NATO gaat aankondigen dat ze zich gaan terugtrekken uit Afghanistan omdat hun missie geslaagd is.. namelijk Bin Laden afknallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus? Okee DAT is dus ECHT slecht! Iedere bijziende mol kan nog zien dat het fake is, zelfs zonder de originele foto's van die soep te zien: het zijn 2 helften die op elkaar geplakt zijn. Daarbij is hij in zijn hoofd geschoten. Kom je er ZO uit te zien als je een kogel in je kop krijgt?
Sowieso blijft je mond niet op die manier openstaan als je dood bent, lijkt me!
Iedereen die Fahrenheit 9-11 van Michael Moore gezien heeft weet dat de Bin-Laden familie sterke banden heeft met de Bush familie en met de Amerikaanse overheid dus tsja zoiets is een mogelijkheid. Maar eigenlijk denk ik dat Osama óf ergens in Saoedi Arabië zit waar niemand hem kan aanvallen, of dat hij gewoon al een tijd dood is. In ieder geval geloof ik niet, zeker na ook de foto's in dit topic gezien te hebben dat hij nu door de Amerikanen is neergeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze Osama omgekocht om nooit meer een videoboodschap te maken?
Daar word ik ook pissig om..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ongeacht de overduidelijke nepheid van de betreffende foto... Gaat het er om wanneer NATO gaat aankondigen dat ze zich gaan terugtrekken uit Afghanistan omdat hun missie geslaagd is.. namelijk Bin Laden afknallen.
Maar dat gebeurt niet. Er spelen veel te veel oliebelangen om te behartigen in die regio. NATO gaat daar niet weg. Maar Daar hoor je het NOS journaal niet over...
Zou dat echt de reden zijn? Niet acceptabel? Zo simpel? Ben dan stiekem wel jaloers op hun perspectief. Scheelde me een hoop denkwerk/ zorgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je mist niets, is een keihard feit wat je daar zegt.
Net als dat iedereen met een beetje objectieve geest kan zien dat 9/11 een CIA/Mossad-job is om oorlogen in het Midden Oosten te rechtvaardigen.
Maarja, het kost gewoon ballen om dat soort feiten te erkennen. Want dat houdt in dat elk platform van massamedia je jarenlang voorliegt. De meeste mensen vinden dat niet acceptabel in hun levensperspectief.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kun je even een linkje plaatsen naar die voorspelling?
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Iedereen die Fahrenheit 9-11 van Michael Moore gezien heeft weet dat de Bin-Laden familie sterke banden heeft met de Bush familie en met de Amerikaanse overheid dus tsja zoiets is een mogelijkheid. Maar eigenlijk denk ik dat Osama óf ergens in Saoedi Arabië zit waar niemand hem kan aanvallen, of dat hij gewoon al een tijd dood is. In ieder geval geloof ik niet, zeker na ook de foto's in dit topic gezien te hebben dat hij nu door de Amerikanen is neergeschoten.
Iedereen met wat invloed is agent?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.
Michael Moore is Rothschild-agent; Fahrenheit 09/11 is een poging om de naam van de Bush familie, en dus ook de naam van de Windsors onderuit te halen; zonder al te diep in te gaan op de werkelijke leugens van 09/11.
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.
Michael Moore is Rothschild-agent; Fahrenheit 09/11 is een poging om de naam van de Bush familie, en dus ook de naam van de Windsors onderuit te halen; zonder al te diep in te gaan op de werkelijke leugens van 09/11.
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.quote:
Blablablablabla....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.
Iedere familie heeft zijn agenten met invloed, anders zouden de "agenten" geen invloed hebben.
Maar lees voor "agent met invloed", gewoon: puppet, of slaaf, flapdrol of shil.
Zo hebben de Windsors ons 8 jaar opgescheept met Jan-Peter Dodo in het Torentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |