Nederland is gelukkig goed voorbereid daarvoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vrees wel dat Al Qaida wraak gaat nemen of zo
Laat me niet lachen. Maar ik denk dat een vergeldingsactie nou niet als eerste gericht zou zijn aan Nederland...quote:Op maandag 2 mei 2011 05:12 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Nederland is gelukkig goed voorbereid daarvoor.
Oh ja, want ze waren zo vredelievend vóór dit nieuws.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vrees wel dat Al Qaida wraak gaat nemen of zo
Goed nieuwsbericht. Misschien nog een linkje naar de forumdiscussie?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:12 schreef raistlin6 het volgende:
Osama bin Laden is dood
Goed ik had geen zin meer om te wachten op de persconferentie. Toch maar geplaatst nu dus.
"Dispose of it". Itt begraven waardoor een graf ontstaat dat een bedevaartsoord kan worden oid.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:13 schreef kwaliteit. het volgende:
Nu vraag ik mij af wat U.S. met het lichaam gaat doen.
Ja, ook wel weer een goed punt. Bommen planten doen ze toch wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Oh ja, want ze waren zo vredelievend vóór dit nieuws.
Ik denk dat ze, om te voorkomen dat ze de woede op de hals halen van de familie, het lichaam overdragen aan de familie (hij heeft kinderen, en nogal wat broers en zussen) zodat zij het kunnen begraven of zo in persoonlijke kring.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:13 schreef kwaliteit. het volgende:
Nu vraag ik mij af wat U.S. met het lichaam gaat doen.
Volkskrant ook al even.quote:
Aan de andere kant kan een heel volk in woede ontsteken nu en niet alleen de terroristen... toch? Ik weet niet hoe geliefd hij was of zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ook wel weer een goed punt. Bommen planten doen ze toch wel.
Waar zit je?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:17 schreef KNAK het volgende:
Mazzel dat het hier 10:15am is..... wel op schieten, over een uur moet ik zelf weg
Osama dood.....lichaam in bezit...... zoiets gaat het worden
Mooie verkiezingsstunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |