msnk, hier spreken we elkaar niet tegen hehquote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
Als er regels waren geweest hadden ze allang iets gedaan joh. Er is een reden waarom het zolang duurt
Twente heeft een veel volwassener team en heeft een paar toppers die het verschil kunnen maken (Janssen, Ruiz). Ook heeft Twente genoeg aan een gelijkspel. Ik dicht Twente dus wel betere kansen toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Twente is ook bagger, maar heeft een paar spelers die zomaar het verschil kunnen maken... Maar makkelijk krijgen ze het niet in de ArenA.
Ruiz kan de laatste paar weken niet echt het verschil maken. En wij hebben het thuisvoordeel dus in theorie moeten we gewoon winnen, vooral als het publiek er zo achter gaat staan als tegen excelsior op het eindquote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente heeft een veel volwassener team en heeft een paar toppers die het verschil kunnen maken (Janssen, Ruiz). Ook heeft Twente genoeg aan een gelijkspel. Ik dicht Twente dus wel betere kansen toe.
Een ouder team vooral maar ik vind ze allebei slecht alleen Twente iets minder slecht omdat zij spelers hebben die echt het verschil kunnen maken. Wij hebben als belangrijkste spelers Sulejmani en Eriksen en die beslissen lang niet iedere wedstrijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente heeft een veel volwassener team en heeft een paar toppers die het verschil kunnen maken (Janssen, Ruiz). Ook heeft Twente genoeg aan een gelijkspel. Ik dicht Twente dus wel betere kansen toe.
En daarom denk ik dat Twente minimaal gelijk gaat spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax nou gewoon continu druk zet zoals ze soms tegen Heerenveen deden kunnen ze winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat Twente minimaal gelijk gaat spelen.
Tja, maar dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als Ajax nou gewoon continu druk zet zoals ze soms tegen Heerenveen deden kunnen ze winnen.
Wie weet kunnen ze dat tijdens een finale om de titel wel dit moet toch wat losmaken in die jongens maar hetzelfde zal voor Twente gelden. Maar als we niet winnen krijgen we wel de grootste vernedering aller tijden. Een andere ploeg die in de Arena met de schaal staat te zwaaien. Ik moet al kotsen als ik er aan denk.quote:
Echt he, waar is het mis gegaan bij sommigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al dat negativisme hier. Stelletje mietjes, doe gewoon amsterdamse bluf en arrogantie dan in plaats van alleen huilen en zeggen waarom Twente gaat winnen
heuuyy, je hebt je account weer terug!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he, waar is het mis gegaan bij sommigen.
net als in het eerste elftal dusquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
heuuyy, je hebt je account weer terug!
En dan zeggen ze altijd dat Ajax arrogant is. Totaal geen ruggengraat in dit topic vandaag
Komt omdat de supporters negativisme uitstralenquote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Komt omdat de supporters negativisme uitstralen. Al speelden we verdomme met dezelfde spelers als Feyenoord worden we nog gewoon kampioen.
Nou ja, vd wiel zit ook de hele dag op Twitter. Je weet het niet! Misschien speelt ie daarom het hele seizoen al zo kut.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ze lezen de hele dag mee op FOK!
.
Ik vond het wel mooi van van der Wiel toen een supporter tegen hem zei: Wij zijn Ajax niet jullie! hij koeltjes terug schreef veel succes zondagquote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, vd wiel zit ook de hele dag op Twitter. Je weet het niet! Misschien speelt ie daarom het hele seizoen al zo kut.
Kom op vd wiel, je kan het!
quote:Pinoké plagieert impopulair Ajax-logo
Vele Ajax-fans zijn nog steeds verbolgen over het feit dat de club het oude logo verruilde voor een debiel ogend lijnenspektakel. Hockeyclub Pinoké stoorde zich er niet aan en kopieerde het concept zonder blikken of blozen.
Het logo werd vorige week gelanceerd en wordt de hoofdstedelijke ballentent niet in dank afgenomen. "Het Ajax logo met een Pinokkio-neus. Nou ik ben er niet kapot van", reageert een bezoeker van HoofdklasseHockey.nl.
Blogger Mattus noemt het nieuwe logo van de hoofdstedelijke ballenvereniging een "gebrek aan fantasie". Bovendien kan Pinoké "ook niet tot elf tellen". "Het verhaal achter het logo van Ajax heb ik altijd mooi gevonden: een elftal losse elementjes die samen een afbeelding van de Griekse god Ajax vormen. (...) [Dit] resultaat is een slap aftreksel van het Ajax logo waarin de clou ook nog ontbreekt. Pure armoede."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |