Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo
jij krijgt een enkelband die avondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er toch niet, Schenk komt ook niet. Heck, ik denk dat hij overweegt wel te komen en bang is dat ik dan ook kom om 'em uit te lachen ofzo
En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het met een lekker wijf is wel, anders niet.
Omdat het donker is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren. In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Zo te lezen zijn zijn afwijkingen niet beperkt tot zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Raar dat Schenkstroop hier komt posten ipv dat ie nou gewoon uit gaat om een meisje te versieren. In de discotheek zien ze zijn uiterlijke afwijkingen toch amper.
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat mogen wij bepalen of ze lekker genoeg is?
Euh nee? Ik kom sowieso nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je je door de debiele opmerkingen van Schenk laat wegjagen van de meet? Punt 1: Schenk komt toch niet. Punt 2: Schenk is absoluut niet serieus te nemen. Hij is nog wereldvreemder dan Richard en MLIG bij elkaar.
Kinky.quote:
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mensen houden van oordelen. En ik verwacht dat achteraf in het reeks op fok volop en harder wordt geoordeeld over bepaald epersonen. Door mensen die eigenlijk niks te verliezen hadden op relatiegebied in de eerste plaats. Snappie. Maar wel komen meelullen om wat voor zelfgenoegzame narcistische redenen ook.
Mensen die niks te verliezen hebben zouden eigenlijk niet moeten komen op deze meet. Dat zeg ik om bepaalde personen te beschermen. En natuurlijk is het zo dat niet elke meet voor iedereen is hoor. Ik ga toch ook niet naar de "baby-meet" terwijl ik zelf geen kind heb, wat moet ik daar? OK slecht vb. maar je begrijpt me wel.
Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
Zoveel negativiteit heb ik nog nooit gezien.
It's a nasty job but somebody got to do it.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.
Dat vond ik niet triester dan nuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je had 'em in z'n "alles is de schuld van negers"-periode moeten zien, dat was nog triester.
Hij heeft en vriendin.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst moet iemand een testritje maken om te beoordelen of ze goed genoeg is.
Precies. Wie offert zich op?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's a nasty job but somebody got to do it.
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.quote:
Dapperquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.
Held.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als niemand zich geroepen voelt zal ik het wel doen.
Ik ga wel naar all you can eatquote:
Ik denk dat ze geweigerd gaat wordenquote:
kunnen trouwens ook nog doen met de meetquote:
Er is al een datum bepaald en ook een locatie...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Re het volgende:
gaat het nou nog een beetje concreet worden enzo, dit lijkt me ook meer een SC topic aan het worden
De reden dat men mij niet mag op fok, is omdat ik hun bullshit adviezen niet pik. Daar kunnen narcisten zoals jij niet tegen snappie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Nou vertel knul, wat heb je nu allemaal al gedaan om je situatie te verbeteren in die wat is het, 4 jaar ofzo dat je al op dit forum loopt te klagen? En dan iemand die het gewoon prima voor elkaar heeft een narcist noemen omdat hij niet zoals jij continue op zichzelf zit te zeiken![]()
Kerel, ik weet wel dat jij niet gelooft dat jij 'goed' bent en de rest fout zit, je blijft het alleen volhouden omdat het alternatief; nl. dat je zelf compleet loopt te falen, een stuk minder aantrekkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |