quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik zou tante Sjaan echt never alleen laten met die penisplant.
Wacht even, dit gaat over de familie toch? Ik dacht tante Sjaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk Lutte, doe je niets aan. Standaardreacties.
Nee, blijf je houden, wat dat betreft is het hier sowieso nog dorpser dan wat iedereen zegt. Want ja het is groot nu, met allemaal nieuwbouwwijken met yuppen die 'naar het platteland' wilden.. Maar de oude wijken is allemaal familie en kennis. En dat heeft ook wel weer wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk Lutte, doe je niets aan. Standaardreacties.
Jij trekt alles recht met wat vleierij zodra je gaat dansen bij Sjaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Tante Sjaan stuurt me een bompakket als ik nare dingen over haar zeg.
Linedancing, je moet hem zien gaanquote:
Ja! Ja! Precies dat! En een strookje graan in zijn mondquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh cool, met zo'n kek cowboyhoedje en sporen aan je laarzen?
Ja, Turkse gitaartjes, die moet je hebben!! Zo lekker een beetje gebakken, zo'n knapperig schrootje.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Bella nu lekker buiten in het zonnetje nog aan een tafeltje zitten eten? Onder het genot van een Turks gitaartje? Ik krijg er spontaan trek van
En dan een kameel die aan een lijntje staat te blazen naast de man met gitaarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, Turkse gitaartjes, die moet je hebben!! Zo lekker een beetje gebakken, zo'n knapperige schrootje.En dan na afloop flossen met de snaren.
Wat een leven. Die Bella heeft het getroffen.
Oke stoppen nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
lekker pannekoeken aan het bakken als avondeten nu
he, het is vakantiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke stoppen nu.Eerst die Italiaanse bol, nu dit weer
quote:
Ze heeft de kameel aangelijnd? Ik zie Bella al helemaal met een kameel aan een riempje het land doorkruisen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan een kameel die aan een lijntje staat te blazen naast de man met gitaar
Als ze nu meeleest is dit een topper om als verhaal mee te nemenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
Ik zie Bella al helemaal met een kameel aan een riempje het land doorkruisen.
Moet je nooit doen met etenquote:
Nee, hoezo? Oh vanwege het broodje kaas? Ik heb nog nooit aan een dieet gedaan.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef omearos het volgende:
gaat lekker hier
bedtijdmorgen weer gewoon werken
Mwoah, meer omdat je zei 'je moet je nooit schuldig voelen over eten'. Maar das mooi.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Oh vanwege het broodje kaas? Ik heb nog nooit aan een dieet gedaan.
Trusten, werk ze!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef omearos het volgende:
gaat lekker hier
bedtijdmorgen weer gewoon werken
Neuh dat was gewoon voor Zwabber, die moet lekker door blijven kokenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mwoah, meer omdat je zei 'je moet je nooit schuldig voelen over eten'. Maar das mooi.
PC stond nog aan, dus even kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat niveau zes bestond Bos!! Dat lijkt me echt megamoeilijk dan..
Negen sterren!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PC stond nog aan, dus even kijken
Valt wel mee, eigenlijk. Ik heb ze tot nu toe allemaal wel binnen een half uur opgelost. Kan ook een foutje zijn van de drukker. Dat die dus een verkeerd niveau heeft aangegeven..
Maar volgens mij zijn er zelfs 9 sterren sudoku's
Welterusten Bosquote:
Mwa ik denk wel dat ik bovengemiddeld ben. Maar heb op een Nederlands Kampioenschap niks te zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Negen sterren!!Jij bent trouwens echt goed in de sudoku's of niet?
Trusten!
Jup, en je eet en snoept ook wel veel.. Maar als je een uur van het hotel naar het restaurant en weer terug moet lopen trekt dat elkaar wel weer recht. En dan loop je nog een uur of drie, vier (vijf?) gedurende de dag.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh dat was gewoon voor Zwabber, die moet lekker door blijven koken![]()
Je hebt veel gewandeld in Rome zeker, met ook nog warm weer erbij?
Ja dan gaat het hard, +-4 uur wandelen is ook wel veel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en je eet en snoept ook wel veel.. Maar als je een uur van het hotel naar het restaurant en weer terug moet lopen trekt dat elkaar wel weer recht. En dan loop je nog een uur of drie, vier (vijf?) gedurende de dag.
Ik weet nog die foto('s) van jou toenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wat dat betreft is Rome echt perfect, ben daar ook afgevallen, en heb er niet bepaald weinig gegeten
's ochtends rond een uur of 9 de deur uit, en ongeveer een uur of 10 's avonds weer thuis komen
bijna alles lopend bezocht in Rome
Ja, het was vaak wandelen of metro/bus maar metro's zijn zoooo druk daar, dan flip ik echt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan gaat het hard, +-4 uur wandelen is ook wel veel.
Lekker rustig aan doen in je vakantie(s)
Onze altijd enthousiaste leraren hadden besloten dat we om half acht echt weg moesten zijn, en de dag dat we naar Pompeï gingen half zeven.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wat dat betreft is Rome echt perfect, ben daar ook afgevallen, en heb er niet bepaald weinig gegeten
's ochtends rond een uur of 9 de deur uit, en ongeveer een uur of 10 's avonds weer thuis komen
bijna alles lopend bezocht in Rome
Ik heb ook vakantiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, het was vaak wandelen of metro/bus maar metro's zijn zoooo druk daar, dan flip ik echt.En het is allebei even snel, alleen van het één krijg je iets meer blaren. Maar je behoudt er wel je portemonnee en id en dergelijke bij.
Nu lekker vakantie ja!Ron en mama ook dus dat wordt uitslapen.
Jij gewoon werken?
Ja die eerste, dat was hemquote:
quote:
Slaap lekker voor straksquote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
Echt mooie foto's Zwab!! Het licht valt bij allemaal echt supermooi.
Ik ga nog even wat anders doen en dan naar bed, tot morgen!![]()
Dat patatje curry wil ook niet vlotten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Oh vanwege het broodje kaas? Ik heb nog nooit aan een dieet gedaan.
Tha horrorzquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron heeft de laptop dus nu ben ik genoodzaakt de rest van de avond alsnog te verFOK!ken. Het drama.
Lag ie niet bij zijn beautycase?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man, hij had ook al mijn borstel gejat!! En ik zonder bril die borstel zoeken.
Mezelf door zeshonderd gitaren heen wurmend.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat is echt slinks. Jij aan het dolen.
Deze week tijd, dus dit gaat hem worden, echt echt echtquote:
Wel echt vragen welke curry ze tappen, anders gewoon vegarol en een andere tent!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze week tijd, dus dit gaat hem worden, echt echt echt
quote:
De kans is enorm groot dat je Oliehoorn treft. Anders is de zaak niet bij de tijd. (Hela, Remia zijn ook goed, Heinz absoluut skippen)quote:
Soms maken ze het zelf. Ik vrees zo'n zelfgemaaktequote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kans is enorm groot dat je Oliehoorn treft. Anders is de zaak niet bij de tijd.
Bij de snackbars die ik tot nu toe heb geprobeerd was het huilen, ik zoek het pareltje nogquote:
Droom fijn!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
Nu ga ik even een pluspuntje bij ons mam scoren door tandjes te gaan poetsen.
Nu echt tot morgen, ik ga lekker dromen.
Ik ben eigenlijk niet zo in die materie gedoken, tot dusver.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de snackbars die ik tot nu toe heb geprobeerd was het huilen, ik zoek het pareltje nog
30 whut? Leg eens uitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo in die materie gedoken, tot dusver.
Curry wel degelijk. Wekelijks gaat er 30/40 liter doorheen bijvoorbeeld.
Ik ga beroepsgericht vertellen dat hij niet bij de tijd is, mocht dat zo zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De friettent waar ik meestal kom, die man maak ik altijd een beroepsgericht praatje mee.
Beetje je keuringsdienstgezicht opzetten, plus shine. Maar dat laatste gaat al naturel.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga beroepsgericht vertellen dat hij niet bij de tijd is, mocht dat zo zijnOverstaptipmoment!
Uiteraard!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje je keuringsdienstgezicht opzetten, plus shine. Maar dat laatste gaat al naturel.
quote:
Dan zijn de ogen niet met bloed doorlopen, maar met curry. Over je drol nog maar te zwijgen.quote:
Glibberige natte droom.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij kan je dan beter iedere dag normaal currygebruik aanhouden, en dan aan het einde van de maand een currybad nemen
Veeg me opquote:
quote:
ligt er aan, het begrip houdbaarheidsdatum is erg rekbaar in de vriezer, ze zullen eerst langzaam hun smaak gaan verliezen, maar zolang je er geen maanden overheen zit komt het wel goedquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond bitterballen van over de datum gehad, kwam ik pas na opeten achter. Ach, komt gewoon vanuit de diepvries. Kan toch niet mis gaan neem ik aan.
4 maand. Zaten in een kartonnen doos, merk Van Dobben. Ach en anders merk ik het wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt er aan, het begrip houdbaarheidsdatum is erg rekbaar in de vriezer, ze zullen eerst langzaam hun smaak gaan verliezen, maar zolang je er geen maanden overheen zit komt het wel goed
iedereen in dat cafe dronk heineken van de tap, daar had ik geen trek inquote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Populair spul daar ook.
Ik had laatst ook Special Union saus. Stond vooraan in het schap, maar 1 week om zo'n pot op te maken is wel teveel van het goede. Heb het gezegd en ze hebben em uit het rek gelaten.
Dat laatste zou leuk voor haar zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Facebook is ze ook helemaal weg.Misschien wel een nieuwe lover.
Moggeh Bosquote:
Oei succes.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks de vakantiedrukte bij de Action trotseren
Ja, kan inderdaad een nepbericht zijn. Maar ja Obama zelf bevestigd het.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh Bos
Ik geloof het nog niet helemaal, straks nept hij ons![]()
Ja hopelijk is het gewoon zoquote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kan inderdaad een nepbericht zijn. Maar ja Obama zelf bevestigd het.
Ja dat wel. Maar hij heeft natuurlijk een achterban, die het hier niet bij laat zitten..quote:
Succes, tot laterquote:
Klinkt als een bijzonder verhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Shining begin van de dag.Zo'n leuk onderwerp voor mijn rubriek gevonden! Mooie verhalen gehoord over zo'n luxe bagagekarretje die gebruikt worden voor fietsvakanties.
JA! Ik heb hem gevonden Bosquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Shining begin van de dag.Zo'n leuk onderwerp voor mijn rubriek gevonden! Mooie verhalen gehoord over zo'n luxe bagagekarretje die gebruikt worden voor fietsvakanties.
Welk boek?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA! Ik heb hem gevonden Bos0,98 cent.
Er waren er nog 4, en normaal kijk ik echt alleen als ik uitgebreid ga struinen, meestal heb ik een vast lijstje. Bedankt voor de tip
Mooi groot boek.
![]()
Boek over Dick Advocaatquote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welk boek?
* pgrferrari woensdag naar de Action gaat.
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Haalde hij een Nieuw-Zeelander in die ook zo'n bakkie had, maar te dik bepakt was.
De Nieuw-Zeelander had teveel eten mee omdat hij dacht dat hij amper winkels tegenkwam. Hij had zn kont op z'n stang en moest met z'n schoenen die als een malle sleten afremmen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Nieuw-Zeelander had teveel eten mee omdat hij dacht dat hij amper winkels tegenkwam. Hij had zn kont op z'n stang en moest met z'n schoenen die als een malle sleten afremmen.
Geen idee, maar je komt altijd wel iets tegen!quote:
Niet teveel knoeien he?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar je komt altijd wel iets tegen!
Oma belt net, ze heeft nog keiveel stokbrood en dergelijke over van gister, dus we gaan zo bij oma eten.
Lekker stokbroodjequote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar je komt altijd wel iets tegen!
Oma belt net, ze heeft nog keiveel stokbrood en dergelijke over van gister, dus we gaan zo bij oma eten.
Als je bij iemand anders bent bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg!Als ik op een ander ben kan ik heul wel netjes eten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je bij iemand anders bent bedoel je?
Eet smakelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Broodje knakworst!
En ik ga ze knakken, reken daar maar op.
En niet alleen in de vakantie!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn is dat
Ik heb er ook zo'n zin in
Tot straks Luttequote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
En niet alleen in de vakantie!
Ik ben gaatjes schieten,. Sterkte zo.
http://www.autowereld.com/advertorial/detail.asp?artikel=11523quote:
Wat leuk!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.autowereld.com/advertorial/detail.asp?artikel=11523
Met 2 vrijkaarten voor de film.
Oke![]()
Bos had je m'n post nog gelezen over het boek bij de Action?quote:
Ja, ik sta erom bekendquote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!Gefeliciteerd! Jij wint aan de lopende band
Moet met jouw aantal deelnames ook wel.quote:
Nope. Ik lees even terugquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos had je m'n post nog gelezen over het boek bij de Action?
Okee. Tofquote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA! Ik heb hem gevonden Bos0,98 cent.
Er waren er nog 4, en normaal kijk ik echt alleen als ik uitgebreid ga struinen, meestal heb ik een vast lijstje. Bedankt voor de tip
Mooi groot boek.
![]()
Deelnames wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet met jouw aantal deelnames ook wel.![]()
Ik heb dat geluk ook vaak, maar doe de moeite amper.
Jij bent een fanatieke ESF'er?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik dat zo met twitter zou doen dan neem ik er een account bij. Denk ik ook over voor het Songfestival, een shitload aan berichten wil ik een ander niet mee vermoeien.
Sinds Lordi is er nooit meer wat goeds gekomen.quote:
Ja geniaal gewoon. Alleen ben ik bang dat er veel gestemd is door de act. ipv voor het nummerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
Lordi was wel een terechte winnaar.
En ik heb een wimperkruller!! Echt, waar gaat dit eindigen.
Over het Songfestival, dat is maar 2 dagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik dat zo met twitter zou doen dan neem ik er een account bij. Denk ik ook over voor het Songfestival, een shitload aan berichten wil ik een ander niet mee vermoeien.
Dat. En mensen volgen je toch vanwege die berichten? Das hun keus, das zelfs het hele idee achter Twitter.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over het Songfestival, dat is maar 2 dagen.![]()
Als ik zie wat ik aan voetbalberichten krijg, JJH die knalt er tientallen in met een wedstrijd
Elke 2 minuten een tweet![]()
Ik heb wel eens mensen ontvolgd vanwege spammen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat van die prijsvragen snap ik wel, dan moet je misschien steeds reclame of spam posten. Maar 2 dagen songfestival is geen punt
Nee joh gekkerdquote:
Ik vind het voetbal vaak wel érg veel, maar ik scrol gewoon door, no worries.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen ontvolgd vanwege spammen.Maar één of twee dagen voetbal of ESF ofzo is wel leuk, ik houd van enthousiasme.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte wat voor knopjes hebben je laten zetten? Zijn de knopjes zilver of goud? Of met een steentje?
We zullen jou eens een stopknop voor het plaatjes posten gevenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zullen jou eens een stopknop voor het plaatjes posten geven
Zilveren knopjes, lekker simpel. Goud vond ik een erg hoog kindje van drie danwel kampergehalte hebben, maar dat kwam meer door de vormgeving in combinatie met de kleur.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte wat voor knopjes hebben je laten zetten? Zijn de knopjes zilver of goud? Of met een steentje?
Leukquote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zilveren knopjes, lekker simpel. Goud vond ik een erg hoog kindje van drie danwel kampergehalte hebben, maar dat kwam meer door de vormgeving in combinatie met de kleur.
Aw, sporty tochquote:
Een overload maak ik mensen niet blij mee, dus dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. En mensen volgen je toch vanwege die berichten? Das hun keus, das zelfs het hele idee achter Twitter.
Bord vol appelmoesquote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Lutte het volgende:
Wat leuk Vaduz!
En mijn leven kan echt niet meer beter, mama vond de boontjes zuur ruiken dus we hebben appelmoes als groente.
Heeft iemand anders ook nog geroken? Straks had je mam toevallig een zure neus!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Lutte het volgende:
Wat leuk Vaduz!
En mijn leven kan echt niet meer beter, mama vond de boontjes zuur ruiken dus we hebben appelmoes als groente.
*gaat alvast mini registrerenquote:
Ron had ook geroken en die vond het ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft iemand anders ook nog geroken? Straks had je mam toevallig een zure neus!
Miss neem ik hier ook nog een anderequote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maak je hem niet te lastig? Ik moest laatst als opzoeken waar 'pgrferrari' voor stond.
Nom nomquote:
Ik heb een buuf die rijd nog echt in zo'n oud dingetje:quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Miss neem ik hier ook nog een andere
Eerst maar de auto zelf
Daar ga ik ook in rijdenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een buuf die rijd nog echt in zo'n oud dingetje:
[ afbeelding ]
Ze is zelf ook heel mini, dus ze past in het kleine bakkie
Oh ik dacht dat je voor zo'n nieuwe zou gaanquote:
Nee, het liefst nog 1 met oud kenteken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor zo'n nieuwe zou gaanKun je er wel je benen in kwijt? Goeie kuipjes?
Leuk, straalt zoveel uit zo'n oud bakkiequote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het liefst nog 1 met oud kenteken.
De oude staat ook in mijn ui
Ruimer dan je denkt
Ik wil er wel kuipstoelen in met stoelverlengers zodat je wat meer naar achter zit.
Pasta. "verse" deze keer. Was het al van plan te kopen toen ik naar de AH ging. Tot mijn geluk is het deze week in de bonus.quote:
Okay, lekker!!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pasta. "verse" deze keer. Was het al van plan te kopen toen ik naar de AH ging. Tot mijn geluk is het deze week in de bonus.
Ja, moet ze wel goed in de gaten houden, soms kunnen ze op vervelende plaatsen ontstaan. Ik heb er ook 1 onder mijn voet, maar gelukkig ondervind ik er geen hinder bij, bij het lopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Nu je het zegt, ik zie het ja.. Vervelend! Maar meestal zijn ze goedaardig toch?
Op je handen en dergelijke lijkt het me wel enorm lastig ja, of onder je voet zoals je al zegt.. Maar in principe kunnen ze de erg hinderlijke wel weghalen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, moet ze wel goed in de gaten houden, soms kunnen ze op vervelende plaatsen ontstaan. Ik heb er ook 1 onder mijn voet, maar gelukkig ondervind ik er geen hinder bij, bij het lopen.
Ja, ik heb er wel eens een paar laten weghalen. Ik heb er ook 1 op mijn handpalm, die wilde ik de laatste keer ook weg laten halen, maar de chirurg vond het risico om zenuwen te raken te groot, dus die zit er helaas nog steeds.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op je handen en dergelijke lijkt het me wel enorm lastig ja, of onder je voet zoals je al zegt.. Maar in principe kunnen ze de erg hinderlijke wel weghalen?
Okay, dat is wel balen.. Maar ze kunnen er in geval van enorme nood in ieder geval iets aan doen, dat lijkt me toch een prettige gedachte.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel eens een paar laten weghalen. Ik heb er ook 1 op mijn handpalm, die wilde ik de laatste keer ook weg laten halen, maar de chirurg vond het risico om zenuwen te raken te groot, dus die zit er helaas nog steeds.
Ja dat zeker. Gelukkig heb ik niet zo;n hardnekkige vorm, als ik sommige verhalen hoor en lees (in het kwartaalblad van de belangenvereniging, waar ik sinds dit jaar bij ben).quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, dat is wel balen.. Maar ze kunnen er in geval van enorme nood in ieder geval iets aan doen, dat lijkt me toch een prettige gedachte.
leukquote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg ze niet allebei op de foto en ik heb mijn pyama al aan en mijn neus vervelt enzulks.. Dit is het beste wat ik heb kunnen fixen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, nu zie je ze wel alletwee
[ afbeelding ]
Doe maar niet.quote:
Net zoals die foto van jou met hondenkop ofzo. Die isquote:
Thanks!!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk je knopjes Lutte! Je hebt een mooie mond zie ik
En Bos; leuke blouse
Rechts voelt een beetje raar omdat ik daar al meteen met mijn shirt achter bleef haken toen ik me omkleedde, maar links voel ik eigenlijk niet!!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze netjes gedaan Lut. Voelt het nu vervelend?
dankjequote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals die foto van jou met hondenkop ofzo. Die is
Zwabquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, nu zie je ze wel alletwee
[ afbeelding ]
Themcurlzquote:
HO STOP!quote:
Halverwege je post dacht ik "ja, ja!, JA!!!!, ze gaat ook testen hoeveel Copics ze in haar hand kwijt kan"quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef omearos het volgende:
ik heb ooit industrieel ontwerpen gestudeerd en heb daar nog al mijn stiften en andere tekenspullen vangebruik ze alleen nooit meer, ik kan echt niet tekenen
als iemand interesse heeft, geef maar een gil
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Niet quoten want ik haal hem zo weer weg![]()
Foto is wazig, ik zit al in de schemer en ben op de grond gaan zitten bij een strook luxaflex
Moest hij nou zo of met een gekanteld handje?
heb een ander merk stiftenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Halverwege je post dacht ik "ja, ja!, JA!!!!, ze gaat ook testen hoeveel Copics ze in haar hand kwijt kan"
Wel een beetje dikkerdjes?quote:
Zwab, kom er maar inquote:
Is dat zoiets?quote:
uhuhquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat zoiets?
[ afbeelding ]
Wat een vreemd snuitje
Okay.. Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kijken hoeveel stiften er in je hand passen
en dan wel copic markers, voor the cool kids
ze worden dan ook bijna alleen maar gebruikt in de design wereld, en soms striptekenaarsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Nog nooit van gehoord.Ik leer wel veel bij hier.
En dat is nog in de makkelijke pose, zo had ik er wel 25 kunnen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
en hier begon het mee, Lutte:
[ afbeelding ]
ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat is nog in de makkelijke pose, zo had ik er wel 25 kunnen doen
Wat ziet dit er dan ineens magertjes uit, ik voel me een beetje chubbyquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
en hier begon het mee, Lutte:
[ afbeelding ]
Je kunt het een keer testen, als je je zit te vervelenquote:
Go-go-gadget-stretch!quote:
Oh dit is echt freakyquote:
ik weet nog een foto met freaky vingers, nja, een freaky photoshop danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet nog een foto met freaky vingers, nja, een freaky photoshop danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |