quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik zou tante Sjaan echt never alleen laten met die penisplant.
Wacht even, dit gaat over de familie toch? Ik dacht tante Sjaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk Lutte, doe je niets aan. Standaardreacties.
Nee, blijf je houden, wat dat betreft is het hier sowieso nog dorpser dan wat iedereen zegt. Want ja het is groot nu, met allemaal nieuwbouwwijken met yuppen die 'naar het platteland' wilden.. Maar de oude wijken is allemaal familie en kennis. En dat heeft ook wel weer wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk Lutte, doe je niets aan. Standaardreacties.
Jij trekt alles recht met wat vleierij zodra je gaat dansen bij Sjaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Tante Sjaan stuurt me een bompakket als ik nare dingen over haar zeg.
Linedancing, je moet hem zien gaanquote:
Ja! Ja! Precies dat! En een strookje graan in zijn mondquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh cool, met zo'n kek cowboyhoedje en sporen aan je laarzen?
Ja, Turkse gitaartjes, die moet je hebben!! Zo lekker een beetje gebakken, zo'n knapperig schrootje.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Bella nu lekker buiten in het zonnetje nog aan een tafeltje zitten eten? Onder het genot van een Turks gitaartje? Ik krijg er spontaan trek van
En dan een kameel die aan een lijntje staat te blazen naast de man met gitaarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, Turkse gitaartjes, die moet je hebben!! Zo lekker een beetje gebakken, zo'n knapperige schrootje.En dan na afloop flossen met de snaren.
Wat een leven. Die Bella heeft het getroffen.
Oke stoppen nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
lekker pannekoeken aan het bakken als avondeten nu
he, het is vakantiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke stoppen nu.Eerst die Italiaanse bol, nu dit weer
quote:
Ze heeft de kameel aangelijnd? Ik zie Bella al helemaal met een kameel aan een riempje het land doorkruisen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan een kameel die aan een lijntje staat te blazen naast de man met gitaar
Als ze nu meeleest is dit een topper om als verhaal mee te nemenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
Ik zie Bella al helemaal met een kameel aan een riempje het land doorkruisen.
Moet je nooit doen met etenquote:
Nee, hoezo? Oh vanwege het broodje kaas? Ik heb nog nooit aan een dieet gedaan.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef omearos het volgende:
gaat lekker hier
bedtijdmorgen weer gewoon werken
Mwoah, meer omdat je zei 'je moet je nooit schuldig voelen over eten'. Maar das mooi.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Oh vanwege het broodje kaas? Ik heb nog nooit aan een dieet gedaan.
Trusten, werk ze!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef omearos het volgende:
gaat lekker hier
bedtijdmorgen weer gewoon werken
Neuh dat was gewoon voor Zwabber, die moet lekker door blijven kokenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mwoah, meer omdat je zei 'je moet je nooit schuldig voelen over eten'. Maar das mooi.
PC stond nog aan, dus even kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat niveau zes bestond Bos!! Dat lijkt me echt megamoeilijk dan..
Negen sterren!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PC stond nog aan, dus even kijken
Valt wel mee, eigenlijk. Ik heb ze tot nu toe allemaal wel binnen een half uur opgelost. Kan ook een foutje zijn van de drukker. Dat die dus een verkeerd niveau heeft aangegeven..
Maar volgens mij zijn er zelfs 9 sterren sudoku's
Welterusten Bosquote:
Mwa ik denk wel dat ik bovengemiddeld ben. Maar heb op een Nederlands Kampioenschap niks te zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Negen sterren!!Jij bent trouwens echt goed in de sudoku's of niet?
Trusten!
Jup, en je eet en snoept ook wel veel.. Maar als je een uur van het hotel naar het restaurant en weer terug moet lopen trekt dat elkaar wel weer recht. En dan loop je nog een uur of drie, vier (vijf?) gedurende de dag.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh dat was gewoon voor Zwabber, die moet lekker door blijven koken![]()
Je hebt veel gewandeld in Rome zeker, met ook nog warm weer erbij?
Ja dan gaat het hard, +-4 uur wandelen is ook wel veel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en je eet en snoept ook wel veel.. Maar als je een uur van het hotel naar het restaurant en weer terug moet lopen trekt dat elkaar wel weer recht. En dan loop je nog een uur of drie, vier (vijf?) gedurende de dag.
Ik weet nog die foto('s) van jou toenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wat dat betreft is Rome echt perfect, ben daar ook afgevallen, en heb er niet bepaald weinig gegeten
's ochtends rond een uur of 9 de deur uit, en ongeveer een uur of 10 's avonds weer thuis komen
bijna alles lopend bezocht in Rome
Ja, het was vaak wandelen of metro/bus maar metro's zijn zoooo druk daar, dan flip ik echt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan gaat het hard, +-4 uur wandelen is ook wel veel.
Lekker rustig aan doen in je vakantie(s)
Onze altijd enthousiaste leraren hadden besloten dat we om half acht echt weg moesten zijn, en de dag dat we naar Pompeï gingen half zeven.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wat dat betreft is Rome echt perfect, ben daar ook afgevallen, en heb er niet bepaald weinig gegeten
's ochtends rond een uur of 9 de deur uit, en ongeveer een uur of 10 's avonds weer thuis komen
bijna alles lopend bezocht in Rome
Ik heb ook vakantiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, het was vaak wandelen of metro/bus maar metro's zijn zoooo druk daar, dan flip ik echt.En het is allebei even snel, alleen van het één krijg je iets meer blaren. Maar je behoudt er wel je portemonnee en id en dergelijke bij.
Nu lekker vakantie ja!Ron en mama ook dus dat wordt uitslapen.
Jij gewoon werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |