Dit is wel ff een ander kleur maar, er staat zeker op de sticker welke soort kleur het is (AlpinWeiss I, II of III)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke maar hoe herken ik het? Staat er echt Alpinweisss 1 op het stickertje?
Bij mijn auto is mijn koppelling ook bijna op maar als ik schakel dan klapt hij wel eens. Kan dit ook door de koppelling komen?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, de koppeling van m'n E46 is eindelijk vervangen... alsof ik in een andere auto rijd nu! Werd ook wel tijd, bij het intrappen hoorde je al gepiep en gekraak en als je ging optrekken in z'n 3 dan slipte hij zo vaak dat je niet eens vooruit kwam.
Iemand?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:21 schreef Catch22- het volgende:
Bij een vriend van mij met een e36 316i uit 96 houdt zijn motor tussen de 3000 en 4000 toeren erg in. Daarna pakt hij hem weer op.
Als hij veel gas geeft is het iets minder. Mijn gok is LMM. Iemand een beter idee?
mijn tourding was "alpinewijs II" .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke maar hoe herken ik het? Staat er echt Alpinweisss 1 op het stickertje?
Het kleurnummer staat toch ook in je chassisnummer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke maar hoe herken ik het? Staat er echt Alpinweisss 1 op het stickertje?
Mijn gok is dat het komt omdat het een 316i is..quote:
Bak en dif.olie moet je niet controleren, maar gewoon preventief vervangen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn 323ti'tje zit ook in de garage(van mn neef) nu voor apk en onderhoud
Dingen die gefixt moeten worden:
-Koppelingsplaat vervangen
-Bakolie en diff-olie controleren
Voor de rest olie vervangen, filters, bougies etc. Ik heb deze auto dus sinds december en oliepijl is na 6000 km nog steeds op de max. Mn ex-e39 zou nu allang droog hebben gelegen.
Hij zal weer gaan rijden als nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |