quote:Op maandag 2 mei 2011 08:42 schreef Salatrel het volgende:
http://plixi.com/p/97976975
[ afbeelding ]nog slecht geshopped ook. en dat 's ochtends op het nieuws laten zien. Wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Joah... whihioquote:
Rabo had problemen vanochtend. Kregen een hele zooi foutmeldingen van mensen die betalingen deden maar niet doorkwamenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik kon geen geld opnemen bij de automaat (rabo) omdat er geen verbinding was met mijn bank (ING)
stelletje faalbanken
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:30 schreef Salatrel het volgende:
ik kwam zojuist per ongeluk de handleiding van C&C Red Alert 2 tegen maar kan de CD's niet vindengelukkig hebben we internet
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
wise die even de mongool komt uithangen om de tijd op zijn tyfussaaie kutkantoor te doden.
jij bent ook kantoormanquote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
om te huilen man, om te huilen.
wie zoekt die Ynuhh post over wise even op? die was geweldig
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
om te huilen man, om te huilen.
wie zoekt die Ynuhh post over wise even op? die was geweldig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek dat namelijk in twijfel. Je vertoont hier ronduit asociaal gedrag en het doet mij zelfs denken aan een dissociale persoonlijkheidsstoornis. Je lijkt je voldoening en trots te halen uit wanstaltig gedrag en de reacties die het oplevert. Ik krijg het gevoel dat je graag de stoere bink uithangt door geen verantwoording te nemen voor je gedrag en dat je dit doet om iets uit het echte leven te compenseren. Echter, hetgeen je hiermee creëert is afkeer tegen jou als 'forum'persoon, daarbij vraag ik mij af hoelang je die trots vol kan houden. Ik houd het namelijk niet lang vol op een plek waar een groot deel van de mensen mij liever niet heeft, laat staan dat ik daar voldoening uit haal.
Het is veel stoerder als een jongen/man gewoon zijn verantwoording neemt en zijn gedrag aanpast wanneer er geluiden van kritiek ten toneel komen. Hiermee creëer je ook een vorm van draagvlak (op het internet) wat in de toekomst nog weleens van pas kan komen.
Dit is ook te concluderen uit het feit dat jij een héél groot deel van de tijd waar je voor betaald wordt hier op het forum loopt te 'niksen'.
echt zo treffend, niet normaalquote:
sowieso als er bgmuziek is op 4chanquote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef Lakitu het volgende:
ik moest net wel lachen om die bgmuziek op 4chan http://boards.4chan.org/b/
lol wise ouwe naziquote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
graag even actie tegen deze gebruiker
totaal niet relevant voor dat topic.
nsb ole olequote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Salatrel het volgende:
daar gaat mijn excuus om een andere auto te kopen
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de waggie krijgt een beurt. Hij wel....
quote:
overstappen op INGżquote:
Pret zit bij de ING, maar ik weet niet of ik daar nou zo enthousiast van wordt?quote:
Nou moe.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kon niet eens gastpinnen bij de automaat
die heb ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Salatrel het volgende:
ik zit al bij postbank/ing sinds de penny rekening... daar kreeg je zon hendig sjieke spaarpot bij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Salatrel het volgende:
ik zit al bij postbank/ing sinds de penny rekening... daar kreeg je zon hendig sjieke spaarpot bij
[ afbeelding ]
muntjes er half induwen en dan terugtrekken maar wel geld erbij krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |