Waar praat je over man.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:59 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
kk op met je lelijke ogen die omhoog gaan
Ja, sc is me een partijtje saai geworden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Serieus zo saai hier
Maar 50 euro valt idd wel mee voor die blazer, titi. Ik dacht dat ik die ook ergens anders had gezien.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef fyah het volgende:
[..]
daar wil ik wel op in slaap vallen na het tv kijken
* MouzurX arriveertquote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Serieus zo saai hier
Maar 50 euro valt idd wel mee voor die blazer, titi. Ik dacht dat ik die ook ergens anders had gezien.
Foto's posten van mensen die je lelijk vindt om je eigen zelfvertrouwen op te krikken.quote:
Kom niet praten als je niet weet waarover het gaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Foto's posten van mensen die je lelijk vindt om je eigen zelfvertrouwen op te krikken.
Echt, he.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Foto's posten van mensen die je lelijk vindt om je eigen zelfvertrouwen op te krikken.
Alleen haar hoofd hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
zo vaak werd die vraag me serieus gesteld dat ik spontaan in foetushouding schoot bij het lezenquote:
Nee hoor, al post je een aantal SC's niet, blijf je volgen.quote:
als het goed is niet hoor... alleen wanneer je in het vorige deel gepost hebt zou de nieuwe in je AT moeten komen... dat las ik althans ergensquote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, al post je een aantal SC's niet, blijf je volgen.
Ik heb toch een aantal SC's niet gepost, maar de nieuwste stond nog gewoon in MyAT.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als het goed is niet hoor... alleen wanneer je in het vorige deel gepost hebt zou de nieuwe in je AT moeten komen... dat las ik althans ergens
dqod heeft gewoon gepost met je account hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb toch een aantal SC's niet gepost, maar de nieuwste stond nog gewoon in MyAT.
Ik lees ook weleens mee in een andere reeks en daar post ik echt bijna nooit en dan zitten er ook wel 3/4 delen tussen voor ik weer post, maar het blijft wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als het goed is niet hoor... alleen wanneer je in het vorige deel gepost hebt zou de nieuwe in je AT moeten komen... dat las ik althans ergens
Ze kan het wel, maar zou ze nooit zomaar doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dqod heeft gewoon gepost met je account hoor
quote:
ik heb mijn oude harde schijf in zo'n doosje gezet, nu stinken mijn handen naar printplaat en computershit. china baby!quote:
goeiemoggel!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef MiVer het volgende:
om jullie deelgenoot te maken
michel nu, in turkoois
groetjes![]()
[ afbeelding ]
ja, maar wat ga je geven.quote:
Ik ga haar een kleindochter gevenquote:
daar zijn xbox's doorgaans ook voor gemaaktquote:
Red circle of deathquote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
daar zijn xbox's doorgaans ook voor gemaakt
Hihi hoooooooooi Miverquote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef MiVer het volgende:
bij deze plaat zegt michel: bohhhhhhhhhhhh![]()
zeker gezien het min / tech genre
en ook maar hoi tegen dqod
hoi grappenmaker![]()
nu deze plaat dus:![]()
Minimal/Tech House
[ afbeelding ]
neu, jij andere smaak, ga je niet luisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihi hoooooooooi Miver![]()
![]()
Ik ben even Maria Mena liedjes aan het checken.. Maar deze komt ook nog wel aan de beurt u_u
Ik ga wel luisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
neu, jij andere smaak, ga je niet luisteren
michel is 100% house, geen grappen
ja je zou me kunnen huren
nou lekker danquote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Dqod het volgende:
Mja.. Ik ga maar weer eens![]()
Morgen weer vroeg op.. Om diarree van te krijgen
Trusten maar weer![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:52 schreef Salatrel het volgende:
vrij zijn en op dit onchristelijke uur posten
Dit is juist een heel christelijk uur.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:52 schreef Salatrel het volgende:
vrij zijn en op dit onchristelijke uur posten
Ik poep op zequote:Op maandag 2 mei 2011 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is juist een heel christelijk uur.Wedden dat ze in Staphorst allang wakker zijn allemaal. Die zijn niet zo lui als jij normaal gesproken.
Ik houd van vogeltjes, maar duiven zijn inderdaad klote beesten, hier vroeg in de ochtend gaan ze op mijn raam zitten, roekoeee roekoeee. Pff.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:14 schreef MiVer het volgende:
2 vogels haat ik:
- duiven met hun achterlijk geluid op mijn balkon
- koolmezen met hun uitsloverig geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |