quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef oppiedoppie het volgende:
Dit is mijn coon Belisha,
ze is nu bijna 16 jaar en begint helaas te dementeren,
ze is ontzettend mager nu en altijd binnen,
maar ze eet nog en zolang ze dat doet gaat het nog........
Heerlijke poezen die ''Coons''........
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef LadyS het volgende:
Eigen foto's! Mevrouw heeft gisteren voornamelijk een beetje onder de tafel en banken doorgebracht, maar toen het kleine grut op bed lag, kwam ze voorzichtig kijken. En vannacht, toen ik uit bed was vanwege een hoestend kind, heeft ze ook met de jongste (4,5 jaar) gespeeld. Ze begint nu al steeds meer te wennen en ik denk dat ze het hier uiteindelijk prima naar haar zin gaat krijgen
De hamster is erg interessant
[
[
Speelpartijtje van vannacht:
Ga weg met die camera
[![]()
En de laatste:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn mooie jongen ook maar even hier spammen. Ik ben zo blij dat hij nog bij ons is
Zijn pluim komt terug en er zit echt venijn in hem. Hij is Fire voorbij qua lengte.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire
En Zorro kan ook niet samenspelen. Als hij al speelt loopt hij weg zodra er een ander bijkomt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef senesta het volgende:
Fire![]()
Vandaag nog even een poging gedaan om mijn kattenspul op de foto te zetten.
Hummer:
Boef eerste klas die ik gisteren gewoon weer in de kledingkast betrapte/stoorde:
Dodge, die gewoon niet knap op de foto te krijgen is. Heerlijke knuffel:
En ET, ze is nog maar kort bij ons maar zit al zo enorm onder mijn vel![]()
Ze voelt zich gelukkig ook al aardig thuis:
Geen zin meer
En het spul eventjes samen![]()
Oh myquote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Hee, is de reeks stuk? Zag geen nieuw deel in MyAT verschijnen....
Mooie foto's senesta! Wat een lekker stelletje heb je rondlopen
Lekkerdjesquote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Ewelina het volgende:
Mini:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sasha:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet een hashtag worden gebruikt volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Hee, is de reeks stuk? Zag geen nieuw deel in MyAT verschijnen....
Mooie foto's senesta! Wat een lekker stelletje heb je rondlopen
Ooooh, wat is ze mooi!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Diemux het volgende:
Hier onze Maine Coon. Zij is nu 2 jaar oud.
Moeder: Timaracoon's Primera
Vader: Merridancer's Blackout (Noorwegen)
Erg nieuwschierig en arrogant. Heeft het niet echt op menselijke aanraking en vind een haal over de rug meer dan genoeg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast hebben wij sinds 6 maanden een kitten uit onze opvang als eigen huisdier erbij genomen, deze komt van een boerderij poes en komt uit een nest van 6. 3 daarvan waren langharig en 3 waren gewoon EKH's.
Hij heeft veel weg van een Maine Coon maar officieel is het dus gewoon een straatkat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wat een heerlijkheid en wat kunnen ze ook lekker ongeneerd liggen hequote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Ewelina het volgende:
Kick met mijn pluizebollen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was even kapjesloos maar begon meteen weer te krabbenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef senesta het volgende:
Wauw wat is Rossi mooi zeg, het gaat goed met hem he?
Zie je ook iets aan zijn huidje dan? Droog of zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hij was even kapjesloos maar begon meteen weer te krabben
Nee hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef spiritoffreedom het volgende:
@senesta: ik hoop dat je 't niet erg vind maar ik vind ET zo'n mooie kat dat ik prompt een t-shirt heb laten maken voor mezelf met een fotootje van haar.
Wat een prachtbeestenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef some1_eddy het volgende:
Had dit topic nog niet gezien..
Mijn bijdrage nog maar een keer dan![]()
We hebben ze gekocht toen ze 13 week oud waren, ze groeien als kool..
Levi is nu al 4,5 KG!
Heb zoveel foto's, voor de liefhebbers kan ik wel meer posten..
Wat ik vooral mooi vind is dat ze echt zo'n dikke staart en poten hebben
Beetje oude foto;
[ afbeelding ]
En nieuwere..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx,quote:
Ik heb ze uit Duitsland bij Aurich in de buurt weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:30 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze echt heel mooi, maar ze komen me ook bekend voorWil je vertellen waar ze vandaan komen? Hoeft niet natuurlijk
De meningen zijn verdeeld over het castreren. Sommige zeggen dat de groeischijven open blijven onder invloed van hormonen en dat ze bij castratie eerder sluiten en dat katten die jong gecastreerd zijn eerder stoppen met groeien. Ik heb daar persoonlijk niets van gemerkt, ook niet bij mensen die ik ken met Maine Coons. Er zijn ook mensen die juist zeggen dat doordat de hormonen tot rust komen de kat meer energie kan stoppen in het groeien.
Mijn katers zijn geholpen met zes en met tien maanden. De kater die is geholpen met zes maanden is nu ruim 8 kilo (2 jaar nu) en de kater die met tien maanden is geholpen is nu 5,7 kilo (1,5 jaar nu).
Ik geloof niet dat het echt heel veel invloed heeft eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:09 schreef Butterscotch het volgende:
Zo, ik was al ik weet niet hoe lang niet op het forum geweest. Wat leuk dat er hier ook MC liefhebbers te vinden zijn
Hier dan 2 foto's van mijn poezekinders. Ze zijn 4, bijna 5, maande oud.
Swing Out Sister
[ afbeelding ]
Mr. Mister
[ afbeelding ]
Nee, dat is hier exact zo! Ik heb ook broer en zusquote:Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb dus ook een broer en zus, dat was dus ook een reden van castratie.
Ik wil een nestje voorkomen, wil geen inteelt :p
Wat de meeste mensen niet beseffen is dat je van fokken echt niet rijk wordt. Ja een raskat kan in prijs varieeren tussen de 600 euro en 800 euro. Dan laat ik poezen en katers voor de fok buiten beschouwing.quote:
Helaas nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:07 schreef senesta het volgende:
Wat een lekker ding ook! Zijn jullie nog wat verder gekomen betreffende zijn huid?
Wauw, wat een lekker dingquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Patapon het volgende:
oh weer veel te lang hier niet geweest!
Wat een mooierds allemaal. Ik zal mijn schatten ook weer eens showen. Aiko en Kaida zijn zusjes en zijn nu 2,5 jaar.
Tja, ook Aiko moet zich wassen
[ afbeelding ]
wat eten we vandaag?
[ afbeelding ]
ik heb liever pannekoek!
[ afbeelding ]
Kaida neemt liever een kop cappuccino
[ afbeelding ]
Gaapt dan eens
[ afbeelding ]
en doet vervolgens een dutje
[ afbeelding ]
Hahaha, dat pootjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helaas niet
[ afbeelding ]
Wat is dat nou? nou dat noemen wij een logeer konijn
Zo dat is zeker oudquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Die kwam zelf naar voren gelopen maar die is honden gewend.
Ik hoop alleen zo dat hij niet hier het loodje legt hij is al behoorlijk oud zeker 10jaar
Ik ben er ook helemaal gek van, die komt wel aan de muur hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is al eens een konijn van hun ziek geworden bij mij. Ging ik op de fiets met een konijn naar de DA
En die foto is echt onwijs mooi senes
Nee ze kwamen 1 dag later thuis en heb de keuze aan hun gelaten. waarschijnlijk een hersenbloeding gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal gek van, die komt wel aan de muur hier![]()
Maar dat konijn is wel weer beter geworden?:o
Ja, dat is hier idem hoor. En ze worden steeds populairder en steeds meer mensen zien alleen de waarde van een dergelijke kat. Heel eng.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is echt mijn grootste angst dat ze toch ontsnappen en ik ze niet meer terug krijg
Dat is het belangrijkste ook toch? Ze zijn zo lief en ik moet altijd zo vreselijk om ze lachen. Nah, showen is geen prio hier ook hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro zijn staart is dus echt lelijk en dat heeft hij zelf gedaan
Verder is hij behalve zijn kop er weinig zwarts aan hem zijn buik is grijs en zijn vacht bruin/oranje
Gelukkig show ik niet met ze en ben ik zeer gelukkig met ze.
Die 1e foto is echt net onze Firequote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Dodge
dit is mijn mooie rooie Boris, 1 jaar en 2 maanden oud. Echt een schat en bijna een stereotype Coon qua karakter
Lekker dingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Dodge
dit is mijn mooie rooie Boris, 1 jaar en 2 maanden oud. Echt een schat en bijna een stereotype Coon qua karakter
daar lijkt ie sprekend op inderdaad! Waar komt Fire vandaan? Boris komt van mt. Kathadin in Oss.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die 1e foto is echt net onze Fire
Oooh wat is hij mooi! Ik blijf een enorme zwak houden voor van die mooie rooie coonsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Fabeldiertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Dodge
Fire komt uit Groningen. De cattery bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
daar lijkt ie sprekend op inderdaad! Waar komt Fire vandaan? Boris komt van mt. Kathadin in Oss.
Foto'squote:Op zondag 14 augustus 2011 02:30 schreef Grunge. het volgende:
Oh, hij is zo leuk, voor niets bang en heeft een heel apart gezichtje (groot onderlipje en kinnetje in verhouding), maar hij beklimt mij en mijn vader steeds als we in de keuken zijn! Alsof we een krabpaal zijn. En via ons hup, op het aanrecht. Maar hij wil er niet aan dat het niet mag. Verder is hij wel héél lief, hoor, ik zal binnenkort foto's maken want ik vind 'm veel leuker om te zien dan ik verwachtte
.
nee , hij heeft zijn lichaam dan verder nergens tegenaan.. anders had ik hem ook wel van rijgedrag verdachtquote:Op zondag 18 september 2011 17:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Is hij dan ergens tegenaan aan het rijden ?
Mijn kater is toen hij 5 jaar was ineens met rijden begonnen toen wij een dik vier-seizoenen-dekbed kochtenquote:Op zondag 18 september 2011 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
nee , hij heeft zijn lichaam dan verder nergens tegenaan.. anders had ik hem ook wel van rijgedrag verdachtdaarbij is ie ook met 6 maanden gecastreerd, voelen ze nog wel die neiging als ze jong gecastreerd zijn?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stoorde hem bij zijn schoonheidsslaapje op een verboden plek
Hier hebben ze het ook inderdaad, vooral ET, die heeft een hele fluffy vacht en dat is gewoon niet klitvrij te houden helaas. Ik knip ze er altijd uit als ze echt vervilt zijn. Voeding doet wel heel veel ook hoor, Hummer heeft dezelfde vacht maar eet nu weer veel vers vlees en dat merk je want dan heeft hij bijna geen klitten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef some1_eddy het volgende:
Hebben jullie Maine Coons ook last van klitten bij de oksels?
Onze 2 hebben daar wel last van, ze worden dagelijks gekamd maar er zitten elke keer weer dikke 'ballen haar' onder de oksels..
Ik heb ze vaak weg geknipt omdat je ze er gewoon niet uit kon kammen, maar zowat elke dag zitten er nieuwe klitten..
Wat kan je daar nou aan doen?
Oksels kaal scheren?
Een hele zwarte?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:07 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik wil nog zooo graag een zwarte maine coon bij mijn witte prinses. Binnenkort ook maar eens foto's posten en madame mooie op de kiek zetten.
Pics!quote:
Coontjes hebben gewoon een geweldig karakter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef senesta het volgende:
Ik vind een birmaan of ragdoll ook erg mooi hoor! Die ogen ook pfoeh! Maar het karakter van de Maine Coon spreekt me alleen meer aan.
Ja helemaal zwart en die noem ik dan Noche. Dan heb ik de Maan (luna is wit) en de nacht (donker)quote:
Vooral naast een witte. Maar ik merk het ook, Sasha's zoon is heel moeilijk mooi op de foto te krijgen. en dat terwijl hij zo mooi is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:26 schreef senesta het volgende:
zwarte coons zijn dan ook echt geweldig mooi. Jammer dat ze vaak zo lastig te fotograferen zijn.
Sasha verandert soms gewoon in zwarte en witte lichtgevende plekken op de foto. ;')quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:41 schreef senesta het volgende:
Dodge ook soms. Hij heeft ook een donkere kin en een donkere vlek op zijn borst, is soms net alsof hij geen kin heeft
Flauw kind.quote:
Ooooooooooh wat zijn ze mooi!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef Patapon het volgende:
wat ga je doen als je je verveelt?
uit het raam kijken
[ afbeelding ]
verstoppertje spelen
[ afbeelding ]
hangen
[ afbeelding ]
of op de ton hangen.....
[ afbeelding ]
vroeger pasten ze met z'n tweetjes met gemak![]()
[ afbeelding ]
Ah dan ga ik wel even Googlen! Ja, ik durf de katten er niet in te doen. Denk niet dat het mandje 6,5 kilo houd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:30 schreef senesta het volgende:
Er is iemand die speciale xl hangmatjes maakt voor coons, ik heb dat linkje laatst ergens gezien, misschien even op googlen. Normale hangmatjes houden mijn kater niet, die hangt met zijn kont op de grond
Ik heb deze post helemaal gemist. Er is een rasvereninging en er is ook een site die helemaal gericht is op maine coons. http://www.mainecoon.nl/ Daar staat ook veel over testen en stambomen. Het enige advies wat ik je verder wil geven is om niet te kijken op marktplaats. Je betaald voor een kruising veel te veel en vaak houd je gelijkertijd ook de broodfok in stand.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef Paladin82 het volgende:
Beetje een topic kick, maar wij willen ook graag een Maine Coon omdat het toch wel erg gave katten zijn, nu is het voor ons voor het eerst dat we een raskat aan gaan schaffen (andere katten kwamen uit het asiel) maar weet iemand nog goede websites of andere vormen van informatie over het aanschaffen van een Maine Coon.
Ik heb al op de sites van de ras vereniging gekeken en daar het een en ander gelezen wat al veel heeft geholpen, maar ervaringen van mensen zijn ook altijd erg handig en leerzaam.
Waar moet je op letten bij het kopen van een kitten en hoe kan je zien of een fokker "goed" of niet "goed" is.
Hoe gaat het met Rossi F_r? Hij ziet er goed uit, merk je niets meer aan hem?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rossi
krabbelig maar voor de rest super. Hij weegt 5,4 en we zijn nu begonnen om hem hetzelfde medicijn als Tom van Ing te geven om te zien of dat helpt bij hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Rossi F_r? Hij ziet er goed uit, merk je niets meer aan hem?
Het houdt niet over hij is groter dan Fire (6,6quote:Op maandag 16 januari 2012 20:36 schreef senesta het volgende:
5,4 is niet heel slecht toch? Het is geen hele grote coon maar dat zijn ze ook lang niet allemaal. Als ik foto's van Rossi zie dan lijkt hij wel mooi in verhouding.
Ik voer de katten graanvrij voer maar ik vind dat ET er wat schraal op blijft. Vers wil ze ook niet
Nou precies, ik blijf ook zo twijfelen, het zou alleen al fijn zijn voor mijn eigen gemoedsrust.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan nooit kwaad denk ik. Wellicht mist ze wat vitamines.
Ja, ik zei van de week nog tegen mijn man, ik heb haar nooit zwaarder gezien, misschien is dit wel gewoon haar bouw en weeg ik haar teveel af tegen de jongens. Ze is actief, speels, eet en drinkt, poept en plast...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
En je hebt haar natuurlijk niet van kitten af aan. Ik weet waarom Zorro zijn vacht niet optimaal is en waarom Rossi nog steeds een half kale buik heeft. Ik kan mij goed voorstellen dat je het even wil laten checken.
We zijn bij wat fokkers in de buurt langs gegaan en hebben 2 maine coon kittens gereserveerd, de planning is dat de 2 monsters eind februari bij ons het huis onveilig komen maken. We kunnen hier niet wachten tot ze er zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb deze post helemaal gemist. Er is een rasvereninging en er is ook een site die helemaal gericht is op maine coons. http://www.mainecoon.nl/ Daar staat ook veel over testen en stambomen. Het enige advies wat ik je verder wil geven is om niet te kijken op marktplaats. Je betaald voor een kruising veel te veel en vaak houd je gelijkertijd ook de broodfok in stand.
Bel eens wat fokkers in de buurt en vraag of je eens mag komen kijken en kennis maken, ook als er geen kittens zijn. Een goede fokker zal je enthousiast onthalen en veel willen vertellen over zijn of haar dieren. Ook als ze geen kittens hebben.
Maine Coons zijn zo leuk
Oh wat leuk! Gaan jullie tussentijds nog kijken? En foto's nemen? *hint*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Paladin82 het volgende:
[..]
We zijn bij wat fokkers in de buurt langs gegaan en hebben 2 maine coon kittens gereserveerd, de planning is dat de 2 monsters eind februari bij ons het huis onveilig komen maken. We kunnen hier niet wachten tot ze er zijn.
Nou ze is dus meer afgevallen, gisteren naar de DA, ze weegt nog 4,3 kilo. Nu ander voer gehaald en weer een kuur want ze had koorts. Verder heb ik haar bloed laten nakijken maar dat was allemaal prima in orde. Nierwaardes, ijzer etc.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik zei van de week nog tegen mijn man, ik heb haar nooit zwaarder gezien, misschien is dit wel gewoon haar bouw en weeg ik haar teveel af tegen de jongens. Ze is actief, speels, eet en drinkt, poept en plast...
Ja we hebben ze al 1 keer gezien, en gaan nog 1 of 2 keer kijken todat ze komen, ik heb helaas geen eigen foto's nog maar ze staan ook op de site van de cattery.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Gaan jullie tussentijds nog kijken? En foto's nemen? *hint*
Een kitten? Was dat East Avenue Daily Breeze toevallig? Ik ken ze overigens niet persoonlijk, ik post al wat jaren op een ander forum waar zij ook posten. Ik vind hun katten altijd erg mooi dus vind het leuk om te volgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:44 schreef Paladin82 het volgende:
Ja papa Bombay hebben we gezien, das echt een hele mooie grote kater, en het is idd een leuke cattery waar we een erg positief gevoel aan hebben overgehouden na ons bezoek.
Toen we er waren hadden ze ook hun nieuwe amerikaanse import das ook echt een mooie kat zeg.
Oh die kende ik nog niet, mooie warme kleur heeft ze!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef Paladin82 het volgende:
Nee de Amerikaanse dame is al echt een dame, staat ook op de foto op hun hoofd pagina.
paleeni-painted-rose
en ik zal zeker af en toe is wat nieuwe foto's van onze 2 poezels posten.
Surequote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef Curiosity het volgende:
Mag Billy mijn " halve "Maine coon ook mee doen?
Voor een kitten heb je nog meestal niet zoveel nodig, ik kamde Dodge alleen met een babyborsteltje zodat het meer aaien was om hem aan een borsteltje te wennen. Het scheelt ook erg de ene vacht van de andere hoor. Ik heb er één met een lastige vacht en daarvoor heb ik inmiddels elke borstel geprobeerd die er is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef Paladin82 het volgende:
Nog even een vraag aan de Maine Coon bezitters, we zijn ondertussen alvast wat spullen aan het kopen kattebak, ik ben voor het gemak maar even uitgegaan van de grootste die we konden vinden. Maar wat voor borstels en kammen kun je nu het beste kopen? In de winkels waar ik ben geweest kunnen ze er niet echt een zinnig antwoord op geven.
Heel mooi.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Ja, ik had ook niet meer gedacht dat Mini zo'n kraag zou krijgen. Na 1,5 jaar was het vooral een pluizig poesje met wat langer haar dan gemiddeld en een enorme pluimstaart, maar dat is enorm bijgetrokken. Mevrouw lijkt steeds hariger te worden.
En mama:
[ afbeelding ]
Gebed zonder eind. Hij zit nu op een allergiemiddel à 108 euro per flesje. En als dat niet werkt moet hij aan de hadolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef senesta het volgende:
Och, ze doen het goed he? Hoe gaat het met Rossi?
Pff, wat sneu zeg. Ik hoorde laatst iemand die heeft veel problemen met de kat heeft gehad door weekmakers in plastic. Ze heeft alle plastic bakjes vervangen door steen en de klachten waren over. Maar blijft lastig he? Je moet er maar net achter komen wat de oorzaak is. We hebben deze problemen met Elco gehad en daar zijn we nooit achter gekomen wat de oorzaak was.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gebed zonder eind. Hij zit nu op een allergiemiddel à 108 euro per flesje. En als dat niet werkt moet hij aan de hadol
Oh een zwart/witjequote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Billy in de zon by maryvon71, on Flickr
Oh wat leuk! Heb je al foto's?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef manda-rijn het volgende:
Wat een leuke foto's!
Volgende week komen hier ook 2 Maine Coons wonen!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef manda-rijn het volgende:
Wat een dotjesHoe oud zijn ze nu?
Dit zijn onze coonies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
google eens op maine coon herplaatsing er is een site die raskatten herplaatstquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef oudmeisje71 het volgende:
Heerlijk, al die pluizigheid.
Vraagje.... wij hebben zelf 2 coontjes en 6 HTK/raremixkatjes en we willen er geen kwijt. Maar mijn buurman HAD 2 coons. Hij heeft zijn kater moeten laten inslapen. De Poeze dame is nu erg eenzaam. Ze was immers haar maatje gewend. Nu is hij op zoek naar een nieuwe vriend. Liefst weer een Main Coon omdat ie gek is op de karakters. Maar hij zoekt een herplaatser of een uit een mix of zo. Hij hecht geen waarde aan stambomen en laat hem sowieso helpen als dat nog niet gedaan is. Weet een van jullie zo'n pluis die een nieuw thuis zoekt?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:25 schreef senesta het volgende:
Wat tof, kom je nog wel wat meer showen?
plaatjes doen het niet op fok!....quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef Five_Horizons het volgende:
afbeelding
afbeelding
Helaas alleen een telefoon tot m'n beschikking, momenteel. Ze wordt best zwaar inmiddels en draakt door het hele huis heen. Het mooie vind ik vooral de ontzettend grote poten van het beest. Die zijn allang groter dan van onze vorige poes ().
Inmiddels welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
plaatjes doen het niet op fok!....
Ze zijn nog niet helemaal in vol ornaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Mini heeft eigenlijk altijd wel een flinke kraag, Sas minder, maar die 2 van mij zijn wel binnenkatten. Pics van Hummer, Dodge en ET? Die kraag moet natuurlijk geshowd worden
Waar ga je hem bekijken? Bij een particulier of bij een fokker? En als het om een fokker gaat, kijk dan zeker of het beestje wel gezond en levendig is, ingeënt & ontwormd (vraag om papieren van de dierenarts), fatsoenlijk is gesocialiseerd, of de moederpoes aanwezig is, e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:45 schreef sjerk35 het volgende:
Hey,
Weet niet of deze topic nog actief is, maar ik ga donderdag bij een kruising maincoon-EK kijken, aangezien ik helaas geen 500 euro kan betalen voor een kitten. Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten?
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Waar ga je hem bekijken? Bij een particulier of bij een fokker? En als het om een fokker gaat, kijk dan zeker of het beestje wel gezond en levendig is, ingeënt & ontwormd (vraag om papieren van de dierenarts), fatsoenlijk is gesocialiseerd, of de moederpoes aanwezig is, e.d.
Wellicht ten overvloede: vermijd te allen tijde broodfokkers!
Jij hebt het filmpje gemist in de sc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:27 schreef senesta het volgende:
Oh wat ziet Rossi er goed uit! Het gaat goed met hem he? Heb je ook nog foto's van hem in zijn geheel?
En fire, de mooie rooie
Oh wat leuk! Kom je hem nog eens showen hier?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:24 schreef OzBunyip het volgende:
Haha kiekeboe!
Wij hebben net ons Coontje opgehaald en as we speak rijden we met 'm naar huis! Hij miauwde maar een beetje en ligt nu te tukken. Het is nogal een hobbelig ritje door het heuvellandschap van Queensland, maar meneer ligt lekker te soezen. Heeft die Feliway toch effect... Of hij is gewoon van nature heel relaxt!
Hij heet Falkor en is echt een knapperd.
Oh, ja jammerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij hebt het filmpje gemist in de sc.
Hier nog een foto.
[ link | afbeelding ]
Véél borstelen en ik heb een nep furminator.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef hierissieweer het volgende:
Kitty, mijn kater, verhaard altijd enorm. Wat doen jullie tegen het verharen?
Mijn katten vreten me op als ik ze onder de douche ga proberen te doenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Véél borstelen en ik heb een nep furminator.
Soms wil een douchebeurt ook wel helpen om veel losse haren weg te spoelen. Wel een zeefje gebruiken in het doucheputje
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn katten vreten me op als ik ze onder de douche ga proberen te doen
Whehehe Hummerquote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef senesta het volgende:
Ik heb Hummer toch maar laten scheren vorige maand.
No pictures please![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen geweldige looks maar hij is even van de klitten en borstelbeurten verlost en dat is fijn.
Mijn dames:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En Dodge:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Loes is sinds februari bij ons, kwam eigenlijk best wel verwaarloosd bij ons, woog 3,7 kilo terwijl ze rond de 6 kilo zou horen te wegen. Was erg vies (zelfs de plukjes onder haar pootjes waren vervilt, ze had pijn, was aan de diarree en gestresst. Nou ja hoopje ellende best wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Whehehe Hummer![]()
Een 4e kat ? More pictures please, volgens mij is ze prachtig !
Ze was in het begin schrikachtig (ze werd in haar vorige huisje gepest door andere katten), maar inmiddels is ze koningin van huize Janet. Ze komt met haar hengeltje aanlopen en eist om te spelen, ze wordt geaaid wanneer zij dat wenst, heeft meestal beter zicht op de tv dan ik (er recht voor).quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef senesta het volgende:
Wat een mooie dame Janet! En leuk dat je haar komt showen. Kon ze makkelijk wennen?
Ach, wat super, die heeft duidelijk haar plekje gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze was in het begin schrikachtig (ze werd in haar vorige huisje gepest door andere katten), maar inmiddels is ze koningin van huize Janet. Ze komt met haar hengeltje aanlopen en eist om te spelen, ze wordt geaaid wanneer zij dat wenst, heeft meestal beter zicht op de tv dan ik (er recht voor).
Dat is een knappe man! En wat een grote pluimen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef Shravani het volgende:
Wat een mooierds in dit topic
Ik heb sinds 1 april ook een coontje in huis. Een heerlijk ventje van nu 5 maanden
[ afbeelding ]
Foto'squote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Five_Horizons het volgende:
De MC hier in huis is vandaag bevallen van 5 wormpjes (vader: plaatselijke onbekende kater). Ze werd opeens vrij dik: ik verweet m'n moeder eerst nog dat ze tijdens de vakantie weer veel te veel eten gegeven had
Mijn ervaring is gewoon dat 'ie gewoon echt naar buiten moet. Beest heeft echt de ruimte nodig. Dat ligt misschien aan de mijne, maar die loopt binnen soms letterlijk tegen de muren op.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:50 schreef Myrr het volgende:
Laten jullie ze ook buiten?
Ik zou ook graag een raskatje willen, maar woon in hartje Utrecht en ben als de dood dat ze iets zou overkomen.
Die van mijn oom loopt wel buiten, maar zij wonen in een dorp.
Gezien hun grootte en aard kan ik mij daar ook heel goed wat bij voorstellen. Die van mijn oom was ook echt een buitenbeestje, tot hij een hersenvliesontsteking kreeg. Nu ligt 'ie alleen nog maar lekker lui te wezen, en terecht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn ervaring is gewoon dat 'ie gewoon echt naar buiten moet. Beest heeft echt de ruimte nodig. Dat ligt misschien aan de mijne, maar die loopt binnen soms letterlijk tegen de muren op.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto moest nummer 5 nog geboren worden. De tweede foto is van zojuist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoeden een optie?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Eentje gaat het waarschijnlijk niet redden. Heeft een heel laag gewicht en snapt het drinken gewoon niet zo goed. De rest groeit als kool Wegen gemiddeld 125 gram, inmiddels. Heel actieve kittens, in elk geval
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het kat in doos topic niet vinden.
[ link | afbeelding ]
Fire in een schoenendoosje (maat 25 oke er hebben laarsjes ingezeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |