quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef oppiedoppie het volgende:
Dit is mijn coon Belisha,
ze is nu bijna 16 jaar en begint helaas te dementeren,
ze is ontzettend mager nu en altijd binnen,
maar ze eet nog en zolang ze dat doet gaat het nog........
Heerlijke poezen die ''Coons''........
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef LadyS het volgende:
Eigen foto's! Mevrouw heeft gisteren voornamelijk een beetje onder de tafel en banken doorgebracht, maar toen het kleine grut op bed lag, kwam ze voorzichtig kijken. En vannacht, toen ik uit bed was vanwege een hoestend kind, heeft ze ook met de jongste (4,5 jaar) gespeeld. Ze begint nu al steeds meer te wennen en ik denk dat ze het hier uiteindelijk prima naar haar zin gaat krijgen
De hamster is erg interessant
[
[
Speelpartijtje van vannacht:
Ga weg met die camera
[![]()
En de laatste:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn mooie jongen ook maar even hier spammen. Ik ben zo blij dat hij nog bij ons is
Zijn pluim komt terug en er zit echt venijn in hem. Hij is Fire voorbij qua lengte.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire
En Zorro kan ook niet samenspelen. Als hij al speelt loopt hij weg zodra er een ander bijkomt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef senesta het volgende:
Fire![]()
Vandaag nog even een poging gedaan om mijn kattenspul op de foto te zetten.
Hummer:
Boef eerste klas die ik gisteren gewoon weer in de kledingkast betrapte/stoorde:
Dodge, die gewoon niet knap op de foto te krijgen is. Heerlijke knuffel:
En ET, ze is nog maar kort bij ons maar zit al zo enorm onder mijn vel![]()
Ze voelt zich gelukkig ook al aardig thuis:
Geen zin meer
En het spul eventjes samen![]()
Oh myquote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Hee, is de reeks stuk? Zag geen nieuw deel in MyAT verschijnen....
Mooie foto's senesta! Wat een lekker stelletje heb je rondlopen
Lekkerdjesquote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Ewelina het volgende:
Mini:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sasha:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet een hashtag worden gebruikt volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Hee, is de reeks stuk? Zag geen nieuw deel in MyAT verschijnen....
Mooie foto's senesta! Wat een lekker stelletje heb je rondlopen
Ooooh, wat is ze mooi!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Diemux het volgende:
Hier onze Maine Coon. Zij is nu 2 jaar oud.
Moeder: Timaracoon's Primera
Vader: Merridancer's Blackout (Noorwegen)
Erg nieuwschierig en arrogant. Heeft het niet echt op menselijke aanraking en vind een haal over de rug meer dan genoeg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast hebben wij sinds 6 maanden een kitten uit onze opvang als eigen huisdier erbij genomen, deze komt van een boerderij poes en komt uit een nest van 6. 3 daarvan waren langharig en 3 waren gewoon EKH's.
Hij heeft veel weg van een Maine Coon maar officieel is het dus gewoon een straatkat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wat een heerlijkheid en wat kunnen ze ook lekker ongeneerd liggen hequote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Ewelina het volgende:
Kick met mijn pluizebollen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was even kapjesloos maar begon meteen weer te krabbenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef senesta het volgende:
Wauw wat is Rossi mooi zeg, het gaat goed met hem he?
Zie je ook iets aan zijn huidje dan? Droog of zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hij was even kapjesloos maar begon meteen weer te krabben
Nee hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef spiritoffreedom het volgende:
@senesta: ik hoop dat je 't niet erg vind maar ik vind ET zo'n mooie kat dat ik prompt een t-shirt heb laten maken voor mezelf met een fotootje van haar.
Wat een prachtbeestenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef some1_eddy het volgende:
Had dit topic nog niet gezien..
Mijn bijdrage nog maar een keer dan![]()
We hebben ze gekocht toen ze 13 week oud waren, ze groeien als kool..
Levi is nu al 4,5 KG!
Heb zoveel foto's, voor de liefhebbers kan ik wel meer posten..
Wat ik vooral mooi vind is dat ze echt zo'n dikke staart en poten hebben
Beetje oude foto;
[ afbeelding ]
En nieuwere..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx,quote:
Ik heb ze uit Duitsland bij Aurich in de buurt weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:30 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze echt heel mooi, maar ze komen me ook bekend voorWil je vertellen waar ze vandaan komen? Hoeft niet natuurlijk
De meningen zijn verdeeld over het castreren. Sommige zeggen dat de groeischijven open blijven onder invloed van hormonen en dat ze bij castratie eerder sluiten en dat katten die jong gecastreerd zijn eerder stoppen met groeien. Ik heb daar persoonlijk niets van gemerkt, ook niet bij mensen die ik ken met Maine Coons. Er zijn ook mensen die juist zeggen dat doordat de hormonen tot rust komen de kat meer energie kan stoppen in het groeien.
Mijn katers zijn geholpen met zes en met tien maanden. De kater die is geholpen met zes maanden is nu ruim 8 kilo (2 jaar nu) en de kater die met tien maanden is geholpen is nu 5,7 kilo (1,5 jaar nu).
Ik geloof niet dat het echt heel veel invloed heeft eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:09 schreef Butterscotch het volgende:
Zo, ik was al ik weet niet hoe lang niet op het forum geweest. Wat leuk dat er hier ook MC liefhebbers te vinden zijn
Hier dan 2 foto's van mijn poezekinders. Ze zijn 4, bijna 5, maande oud.
Swing Out Sister
[ afbeelding ]
Mr. Mister
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |