quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef krakkemieke het volgende:
Kaas, haar idd sms'en. Dat je haar mist.
Drankorgel ben jij zegquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef borisz het volgende:
Rosé.
Aantal rosé's voor met 30% korting meegenomen bij de G&G. Nu eens kijken welke echt lekker is.
Ontreekst!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Deze reeks is ontreekst door stomme acties van voorgaande topicstartersNu zie ik hem niet meer automatisch
Ik wou er ook al over gaan zeurenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Deze reeks is ontreekst door stomme acties van voorgaande topicstartersNu zie ik hem niet meer automatisch
Ja, zo kan ik het uiteraard niet makkelijk terugvindenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
maar soms krijg je toch wel eens zomaar een cadeautje van Mr Lie of andere mensen of alleen op je verjaardag?
Arme jijquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
krijg jij nooit zomaar cadeautjes?
O rly
Zal ik bellen of niet bellen, jezus je bent net een wijf man!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
Pff wat blijft Lein lang weg, ze zal 't wel naar de zin hebben. Zal ik bellen of niet bellen?
Ik deed ff een Steertjequote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik bellen of niet bellen, jezus je bent net een wijf man!
BELLEN BELLEN
Je moet wel gooien en smijten met je ingrediënten he, anders lukt het niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jamie is te moeilijk voor meIk heb een recept verkeerd gelezen waardoor ik niet alles tegelijk klaar had
Mijn leven heeft geen zin meer
Overal olijfolie over doenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jamie is te moeilijk voor meIk heb een recept verkeerd gelezen waardoor ik niet alles tegelijk klaar had
Mijn leven heeft geen zin meer
Ja. Dat blijktquote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Je moet wel gooien en smijten met je ingrediënten he, anders lukt het niet.
Hmmm..ik heb er niet zoveel op gedaan. Zou dat het nog erger makenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Overal olijfolie over doen. En flink ook
Da's best kut z, wat raar eigenlijk, zoveel omzet lopen ze nou ook niet mis als ze jou aan een 2 persoons tafel parkeren.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
net terug van een poging sushi te gaan eten.
ben ik als enkeling niet welkom. tent is leeg, maar volgens de bediening de hele avond vol.
ik kan wel reserveren voor volgende week, niet eerder.
kom ik een collega tegen die in de zelfde tent wil gaan eten met 4 personen.
kreeg net een sms dat zij zonder problemen een tafel hadden.
Hoo Wahstelletje ***.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gossiequote:
Ook nog drie duinbranden boven het kanaalquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef golfer het volgende:
Oh, ik denk al dat ik het weet:
PRIO 1 TWAALFMAAT TANKSTATION #9231# A9 R - TWAALFMAAT m HEEMSKERK ALARM COMPAGNIE KENNEMERLAND [ 571 596 595 643OOST 502 647 644 634 747 744 501 199 581 563 185 748 841 847 194 593 599 191 ]
Regio : [KEN] Regio 12 - Kennemerland
Urgentie : [HOOG]
Dat is aan de A9 een groot tankstation wat blijkbaar brandt.
Kan je dan wel slapen zo vroegquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef MissHobje het volgende:
Zo lekker chill rondje stad gefietst vanmiddag en mannetje keek voetbal.
Net lekker prakkie gegeten (waren we ook wel aan toe na 2 dagen vrijmarkt happen)
uur of 20.30 slapen(al te laat eigenlijk) en op naar drukke werkweek (geen zin in).
nee vanavond lukt dat niet maar probeer het wel, uiteindelijk knal ik dan wel tegen 23 in slaap ofzoquote:
Koop een opblaaskachel/pop.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
film afgelopen 'the notebook' halleluja wat een vreselijk romantische en zielige film
laatste maanden heb ik altijd als ik iets van romances zie in films of ATWT dat ik dat ook heel graag zou willen. iemand die me leuk vind, waardeert, geinteresseerd is en warmte geeft
hahaha, maar maak je je zorgen of ben je aan het wachten op haar zodat je kunt eten?quote:
ik zou bellen of als je toevallig in de buurt bent dit even melden en je beklag doen. wees dan eerlijk als restaurant dat ze aan 1 persoon niks verdienen, rotzakkenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
ben ik als enkeling niet welkom. tent is leeg, maar volgens de bediening de hele avond vol.
Hoo Wahstelletje ***.
Wat een *** inderdaad Zetquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
Hoo Wahstelletje ***.
boeeeequote:
quote:
Alweer een gezonde maaltijd.quote:nu lekker eten. de sla is weg, had mam geen zin indus kip met patat
Best wel ja.. Vrijdag zijn we allebei vrij en gaan we nog iets leuks doenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is ook wel heul veul weg he ? *aait over liebolletje
das leukquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
Best wel ja.. Vrijdag zijn we allebei vrij en gaan we nog iets leuks doen
Niet altijd nee..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das leukeven lekker samen iets doen.
Maar idd hij is wel vaak weg, viel me ook al op. Ook niet zo leuk voor je.
oh dat zijn goeie plannen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef LieLie het volgende:
Niet altijd nee..
Maar met hemelvaart nog 4 dagen naar Antwerpen en dan komt de vakantie al in zicht
Het plan is Sicilie en Amalfi-kustquote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat zijn goeie plannen.
Waar ga je naar toe op vakantie?
ach tis zondagquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Alweer een gezonde maaltijd.
Even uitbuiken met een klein tukkie hier.
echt idioot dit Z. Zou er nooit meer komen, ook niet met een groepquote:Op zondag 1 mei 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's best kut z, wat raar eigenlijk, zoveel omzet lopen ze nou ook niet mis als ze jou aan een 2 persoons tafel parkeren.
Grappige in Japan is dan weer dat veel op 1-persoonsbediening is gericht, met die loopbanden en het eten aan een bar.
idd. vind het tof als mensen alleen uit eten gaan en ze zouden je never nooit uit mogen sluiten als je alleen wilt eten.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
echt idioot dit Z. Zou er nooit meer komen, ook niet met een groep
Ik heb zo'n beetje 1 op de 2 topics weer moeten rereeksen en ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vooral op Iens en dergelijke dit meldenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
Hoo Wahstelletje ***.
Ik opende hem met mijn mobiel. Ik had helemaal geen optie van 'open een nieuw deel'quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje 1 op de 2 topics weer moeten rereeksen en ik blijf niet aan de gang.
Misschien moeten mensen met een mobiel en zo maar geen nieuwe delen meer openenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef LieLie het volgende:
Ik opende hem met mijn mobiel. Ik had helemaal geen optie van 'open een nieuw deel'
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen met een mobiel en zo maar geen nieuwe delen meer openen
Ik snap het wel, maar volgens mij zit ie niet in de mobiele layout?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het een handige feature, maar goed als niemand hem snapt dan zou ik niet eens de moeite nemen om het bij elkaar te vegen.
Ik ga weer verder in A Game of Thrones
Dude deed het wel met de ipad, is dat anders dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ik snap het wel, maar volgens mij zit ie niet in de mobiele layout?
Zit er ook niet tot zover ik weetquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar volgens mij zit ie niet in de mobiele layout?
Op de iPad krijg ik ook de mobiele layout.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dude deed het wel met de ipad, is dat anders dan?
Denk het wel. maar dacht dat ik op de iphone ook wel die optie hadquote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dude deed het wel met de ipad, is dat anders dan?
Ja. Het gebruiken van die knop onderin schijnt nogal wat issues op te leverenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje 1 op de 2 topics weer moeten rereeksen en ik blijf niet aan de gang.
Misschien moeten we gewoon mensen verbieden met een mobiel te FOK-kenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen met een mobiel en zo maar geen nieuwe delen meer openen
Een mod op CUL heeft toch weinig te doenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
Maakt dat nou uit of het automatisch een reeks wordt of niet.
We hebben altijd nog wel een slaafjemoderator die het kan verbeteren of aanpassen. Doen ze ook nog eens wat nuttigs.
Ja. Ik weet het. Maar rusten werkt ook niet. En ik heb al een week niet gelopen. Dacht dat het nu wel weer over zou zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
P, kijk een beetje uit met de knie. Overbelasten zorgt dat je er een stuk langer uit ligt
Een week is niks voor ons zelfregulerende lichaam... tis eerder 4 a 6quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik weet het. Maar rusten werkt ook niet. En ik heb al een week niet gelopen. Dacht dat het nu wel weer over zou zijn.
Denk dat ik maar eens advies ga inwinnen bij een fysio oid
Dan zal het wel een stuk rustiger worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon mensen verbieden met een mobiel te FOK-ken
Daar heb ik toch heul geen tijd voorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een week is niks voor ons zelfregulerende lichaam... tis eerder 4 a 6
Komt goed. 10K is ook een mooie afstand.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik toch heul geen tijd voorNog drie weken en dan is de Falcon Walk! ALS ik die ga doen, hou ik het wel op de 10km
Is dat net zoiets als een Boretti toertocht?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Daar heb ik toch heul geen tijd voorNog drie weken en dan is de Falcon Walk! ALS ik die ga doen, hou ik het wel op de 10km
Ja maar, ja maar......ik wilde 15quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komt goed. 10K is ook een mooie afstand.
Boretti ken ik alleen van de fornuizen. Daar toer je toch niet meequote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een Boretti toertocht?
ja maar lieverd als je pijn hebt wil je lichaam je iets zeggen en de boodschap is wrs niet heel moeilijk: je overbelast iets als je doorloopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar......ik wilde 15![]()
Sterker nog.... eigenlijk 20
fisio de knie goed in laten intapen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
als je je bovenbeenspieren sterker maakt kunnen zij je knie idd ontlastenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
fisio de knie goed in laten intapen.
wat mij goed geholpen heeft om van de knieblessure of te komen waren evenwichts oefeningen om de spieren rond de knie sterker te maken.
Oh? En wie heeft die dan opgegeten? Heb je last van muizen of zoquote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef DarkElf het volgende:
er lag nog witte chocolade in de koelkast.
Nu niet meer.
Ik weet hetquote:Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar lieverd als je pijn hebt wil je lichaam je iets zeggen en de boodschap is wrs niet heel moeilijk: je overbelast iets als je doorloopt.
doe niet zo eigenwijs! en geef je knie rust.
Ik ga wel eerst ff met ze praten voor ik dit soort dingen ga suggereren. Een knie bracelet oid zou ook nog kunnen.quote:
wrs jaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? En wie heeft die dan opgegeten? Heb je last van muizen of zo
snap ik maar pijn is niet goedquote:Ik weet hetMaar ik moet toch bewegen op de een of andere manier
Fietsen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet hetMaar ik moet toch bewegen op de een of andere manier
Benieuwd naar Mama Mia dusquote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef DarkElf het volgende:
Hi AnneX, ja mooi terras heeft Mamma Mia idd
(toch nog eens gaan eten met zus daar).
Met de mr zijn moeder: die wordt aanstaande woensdag geopereerd. Hopelijk halen ze alles in 1x wegen dan kan ze de komende weken herstellen zodat ze op de bruiloft van schone zus (hopelijk) weer goed op de been is.
De mr zijn zus is weer opgekrabbeld (met hun waren we vandaag uit eten) en dat gaat mwah.. goed genoeg om haar ding te doen maar tis moeilijk en vooral erg psychisch zwaar. Bedankt voor t vragen
en missen? soms wel, daarom ben ik er ook weer even maar zo af en toe een fokbreak is wel lekker
iig is t een leuk tentje om even samen te eten en rust te vinden de komende dagen in t Viaansequote:
ja tis een beetje much idd.quote:Het is ook loodzwaar voor je schzus en fam maar ook voor jullie hoor pff![]()
Vanaf 1 juniquote:
Dan krijg je een fiets van de zaak?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan krijg je een fiets van de zaak?
[ afbeelding ]
zwemmen? goed voor je gewrichten en de lijn zonder te veel te belasten maar wel boring (vind ik zelf danquote:
Ik wel:quote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef DarkElf het volgende:
Huh ik post een bericht en ik zie hem niet?
Schreef dat ik t lief van B's moeder vind dat ze er geen hele kerkelijke toestand van gemaakt heeft ook al is ze zelf wel kerkelijk geweest maar jullie verder niet.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens B las over de plechtigheid voor je moeder, wat lief dat ze niet een hele kerkelijke toestand ervan gemaakt heeft voor jullie.
Hehehehe...neequote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan krijg je een fiets van de zaak?
[ afbeelding ]
Ik kan niet zwemmen. Moet ik eerst zwemles gaan nemen. Plus dat ik met mijn figuur no way in een zwembroek ga rondlopenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zwemmen? goed voor je gewrichten en de lijn zonder te veel te belasten maar wel boring (vind ik zelf dan)
oh ja das waar, dat wist ik, stom van mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan niet zwemmen. Moet ik eerst zwemles gaan nemen. Plus dat ik met mijn figuur no way in een zwembroek ga rondlopen
Ja dat is idd lief. Hadden we ook niet echt verwacht, we hebben eigenlijk alleen een lied : Abba Vader en een Dominee/Pastor waar we naar moeten luisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef DarkElf het volgende:
Huh ik post een bericht en ik zie hem niet?
Schreef dat ik t lief van B's moeder vind dat ze er geen hele kerkelijke toestand van gemaakt heeft ook al is ze zelf wel kerkelijk geweest maar jullie verder niet.
ik nietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja das waar, dat wist ik, stom van mij.
Wat jammer dat je nooit hebt leren zwemmen, hoe komt dat? Was er geen zwemles op school of zoiets?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan niet zwemmen. Moet ik eerst zwemles gaan nemen. Plus dat ik met mijn figuur no way in een zwembroek ga rondlopen
och ja. dat ze tijdens de huwelijksreis zich nog goed mag voelen en het liefst een periode daarna ook nog. lijkt me vreemd dat je weet dat ze binnenkort gaat overlijden...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iig is t een leuk tentje om even samen te eten en rust te vinden de komende dagen in t Viaanse
[..]
ja tis een beetje much idd.
Hoop maar dat schone zus nog een hele tijd een soort van stabiel blijft, iig tot na de bruiloft en huwelijksreis (ze gaan naar Zuid Afrika) maar hopelijk nog veel langer.
een van de moeilijkste dingen, buiten weten dat ze dood gaat maar dat spreekt voor zichzelf, is niet weten hoe lang ze nog relatief goed blijft.. T zal wel heel menselijk zijn om te willen weten hoe lang nog, maar ja dat weten ze niet logischerwijs
en eenmaal in het water ziet niemand je figuur meer en ben je zo licht als een babyquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jammer dat je nooit hebt leren zwemmen, hoe komt dat? Was er geen zwemles op school of zoiets?
En ik loop/liep ook gewoon in zwempak/tankini ook toen ik 105 k woog als ik mijn bril afdoe zie ik toch niks![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja das waar, dat wist ik, stom van mij.
Jawel. Maar nooit veel verder gekomen dan het minst diepe diep bad en door verkeerde instructeurs toen blijkbaar verkeerd behandeld of zo (geen idee, hoorde ik van mijn moeder). Daarna nooit meer wat mee gedaan. Ben niet bang voor water of zo, zolang ik maar kan staanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jammer dat je nooit hebt leren zwemmen, hoe komt dat? Was er geen zwemles op school of zoiets?
gek/vreemd gevoel bedoel ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef DarkElf het volgende:
vreemd is een beetje een understatement maar idd
maar zelf verder ook nooit geleerd dus? ook niet obv je moeder? vind je het niet jammer?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
Jawel. Maar nooit veel verder gekomen dan het minst diepe diep bad en door verkeerde instructeurs toen blijkbaar verkeerd behandeld of zo (geen idee, hoorde ik van mijn moeder). Daarna nooit meer wat mee gedaan. Ben niet bang voor water of zo, zolang ik maar kan staan
en waarom niet? de zwembroek ziet toch niemandquote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plus dat ik met mijn figuur no way in een zwembroek ga rondlopen
Mijn moeder en water?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar zelf verder ook nooit geleerd dus? ook niet obv je moeder? vind je het niet jammer?
Nee. Absoluut niet! Ik ga no way naar een sportschool of iets wat er maar op lijktquote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef z80 het volgende:
maar is Aquarobic niets? wordt in het ondiepe gedeelte (waar je kan staan) gegeven.
en hoe je er uit ziet maakt totaal niet uit.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, men vond het eten lekker en ik had zelfs een hulpkok. Het was dus helemaal goed gekomen.
oh klote is datquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Lekker gegeten en cocktails gedronkenSteer heeft zichzelf buiten gesloten
als het goed is, is de slotenmaker hem nu weer zijn huis aan het inlaten
Goed bedacht van 'mquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
StereoDommyquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Duur etentjequote:
Krijg je factuur?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik ben weer binnen, m'n slot was binnen 3 minuten open
Memo, was gezellig
Nu ff werken denk ik maar
Heb een bonnetje en ik vind het wel goed zoquote:
toppie joppie!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, men vond het eten lekker en ik had zelfs een hulpkok. Het was dus helemaal goed gekomen.
Dan vind ik 't nog wel meevallen, voor dat geld extra. Daar heb je geen hotelkamer voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zondagtarief
Maandagtarief is 118,50_!!!!!!!!!111
Huh maar je had dat geld toch niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb een bonnetje en ik vind het wel goed zo
Snel vergeten deze episode
Behalve onze gezellige date natuurlijk
quote:
Mede dankzij jou/jullie.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en steer had gereserveerd op de naam Steer
We hadden het nog over je! We hebben Lemon Merengue Pie gegeten!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het zo leuk voor jullie, dat jullie het zo gezellig maken samen
2x slot openmaken = luxe TVquote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
en aiks Steer; dat is een behoorlijke tegenvaller
Wel waar. Wij zitten donderdag-vrijdag in Vianen voor minder geld.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
Dan vind ik 't nog wel meevallen, voor dat geld extra. Daar heb je geen hotelkamer voor.
Het FokKookboek!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
nou ik moet die lemon merenque pie ook maar eens maken want jullie hebben t er zoveel over! Wie heeft toevallig t recept voor me?
Vóór de eerste slokquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die cocktail foto op facebook ookHoeveel had ze daar al gehad?
Trusten!quote:
Ernstigquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die cocktail foto op facebook ookHoeveel had ze daar al gehad?
Wij ookquote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef AnneX het volgende:
Steer toch .... dat gebeurt je géen tweede keer , toch? wat een geld.
Heb je nergens bij iemand een reserve huissleutel?
Wij wel.
lees mijn comment, ik wilde wegduiken, steer riep foto is klaar, ik kwam omhoog en *foto*quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ernstig
Weet jij trouwens een onlineshop die originele parfums wat goedkoper verkoopt?
Wil een geurtje nog wel eens hebben, maar is best duur
Ik heb maar 1 sleutel Anne... ik ben in onderhuur en de originele huurder heeft de andere.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef AnneX het volgende:
Wij wel.
www.fragrancex.com - duurt 3-4 weken, onverzekerd, maar de goedkoopste op internet. Heb voor Isa daar ooit iets besteld wat aan was gekomen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ernstig
Weet jij trouwens een onlineshop die originele parfums wat goedkoper verkoopt?
Wil een geurtje nog wel eens hebben, maar is best duur
kan steer niet, onderhuur, je krijgt van woningbouw 2 setjes, 1 heeft steer de rest zijn verhuurder (ja ok je kan sleutel bij laten maken)quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef AnneX het volgende:
Wij wel.
Ik zou Miracle nog wel eens willen hebben, van lancome.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 sleutel Anne... ik ben in onderhuur en de originele huurder heeft de andere.
[..]
www.fragrancex.com - duurt 3-4 weken, onverzekerd, maar de goedkoopste op internet. Heb voor Isa daar ooit iets besteld wat aan was gekomen.
Welke wil je hebben?
http://www.fragrancex.com(...)_946W__products.htmlquote:Op zondag 1 mei 2011 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zou Miracle nog wel eens willen hebben, van lancome.
't zal me lerenquote:
Ja, misschien net zo goedkoop als ik m'n vader eens vraag om op 't vliegveld te kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.fragrancex.com(...)_946W__products.html
hmm, die is nog vrij duur hier. moet je zelf ff overwegen of je het risico (onverzekerde verzending) waard vindt.
Bestaat die?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef borisz het volgende:
Eerste ep Masterchef Aussie S3 gedownload. Nigella gaat in deze serie eens jureren.
Hmm.... in de grote stad is het wat goeikoperquote:rijzen
Naast het openen van uw deur, waar wij een vaste prijs voor rekenen, bieden wij ook andere diensten als de GOEDKOOPSTE SLEUTELZAAK van ROTTERDAM
Hieronder een overzicht met een prijslijst.
De prijzen van nieuwe sloten worden op aanvraag gegeven.
overdag (tussen 9 uur en 21 uur)
Dagelijks deur openmaken tot 18:00 uur ¤ 50,= na 20:00 uur ¤ 75,=
quote:
Oe! Hopelijk gaan ze die hier dan ook uitzenden!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]Vanavond(aussie tijd, dus vanmiddag hier), was de eerste ep van het nieuwe seizoen.
Op advies van Steer ooit : heb ik "mijn" geur Ivoire van Balmain weten te scoren via Ebay.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, misschien net zo goedkoop als ik m'n vader eens vraag om op 't vliegveld te kijken.
Nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
*schouderophaalt*
Hoort er allemaal bij.
Ik ga nog ff wat artikels tikken, deze week ff wat meer werken en alles vergeten.
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm weer hoofdpijn. zonder drank.
slapen. trusten
Ja!quote:
Onhandig! Even een setje bij je ex neerleggen of zo. Je bent er dankbaar om als je je sleutels eens vergeten bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Wij hebben een stuk of 3 reservesleutels, alleen liggen die wel allemaal in huis en heeft niemand anders een exemplaar.
Ja, dat is eigenlijk best wel een goed idee.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Onhandig! Even een setje bij je ex neerleggen of zo. Je bent er dankbaar om als je je sleutels eens vergeten bent.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk best wel een goed idee.
Moet haar deze week toch even vragen of ze het a.s. weekend een keer de poes eten wil geven, kan dat meteen geregeld worden.
Het klinkt niet steer. We doen dat niet, in de journalistiek, artikels schrijven.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Artikel
NeeVerbeter het gelijk op Wikipedia
Ah okee! Maar volgens CF ben ik een anglicist, ik doe dat wel vakerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het klinkt niet steer. We doen dat niet, in de journalistiek, artikels schrijven.
Doet echt pijn aan mijn oren.
Kan mij dat nou schelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee! Maar volgens CF ben ik een anglicist, ik doe dat wel vaker
Was dat de voedselbank of zo?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Neuh, vind het wel leuk, mensen op stang jagen.
Bonnetje nog eens bekeken: 25 EUR pp incl hoofdgerecht, 2 normale drankjes, 3 cocktails en een lemon merengue pie. Kunnen we wel vaker doen!
Was echt goedkoop: flesje fris of glaasje bier was 1.75 EURquote:
Welnee, de cocktails in Nederland zijn zo lullig, dat je nauwelijks zuip binnenkrijgt. Je hebt gewoon heel veel betaald voor spa rood en ijsblokjes.quote:
*hips*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, de cocktails in Nederland zijn zo lullig, dat je nauwelijks zuip binnenkrijgt. Je hebt gewoon heel veel betaald voor spa rood en ijsblokjes.
Er gebeuren wel meer lekkere dingen tussen mijn orenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die hips zitten gewoon tussen de oren.
Gast had een *mobiel pinapparaat*quote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Huh maar je had dat geld toch niet?
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Praatje voor de uitvaart is helemaal klaar, samen bijgeschaafd aangevuld en geoefend.
Over een paar dagen nog maar eens
/nachtboek
mwoh, er werd vooral rum gedronken hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er gebeuren wel meer lekkere dingen tussen mijn oren![]()
Mijn favoriet is de Piña Colada:
[ afbeelding ]
officiele drank van Puerto Rico
Er zit rum inquote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
mwoh, er werd vooral rum gedronken hoor.
Nou, ik kan me goed voorstellen dat ze blij zijn. En dat deze persoon dood is zal me werkelijk waar aan mijn kont jeuken!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Het ergste vind ik dat er Amerikanen gingen staan juichen. Ik kan me indenken dat het voelt als gerechtigheid, maar er is wel iemand dood ja. En het terrorisme is daarmee niet afgelopen.
Noujagoed, we verschillen van mening.quote:Op maandag 2 mei 2011 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik kan me goed voorstellen dat ze blij zijn. En dat deze persoon dood is zal me werkelijk waar aan mijn kont jeuken!
Mwjah. Ik vind je opmerking wat cru als je bedenkt dat deze man verantwoordelijk is voor meerdere aanslagen, waaronder 9/11 en Madrid, met 3000+ slachtoffers. En dan mogen de Amerikanen niet blij zijn dat ze hem eindelijk te pakken hebben genomen?quote:Op maandag 2 mei 2011 06:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Noujagoed, we verschillen van mening.
Deden wij ook in mei 1945quote:Op maandag 2 mei 2011 07:06 schreef krakkemieke het volgende:
Jawel, maar om nou op straat te gaan juichen.....
Nee, juist niet. Toen kwam er een eind aan de oorlog.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deden wij ook in mei 1945Ik denk dat je het daarmee moet vergelijken.
En wat levert een oorlog op? Juist, heel veel doden en ook daar zijn de leiders uiteindelijk ter dood veroordeeld. Dat is nu ook gebeurd. Maar goed, we verschillen idd van meningquote:Op maandag 2 mei 2011 07:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Toen kwam er een eind aan de oorlog.
Heerlijk, zo 'agree to disagree' op de vroege morgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat levert een oorlog op? Juist, heel veel doden en ook daar zijn de leiders uiteindelijk ter dood veroordeeld. Dat is nu ook gebeurd. Maar goed, we verschillen idd van mening
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heerlijk, zo 'agree to disagree' op de vroege morgen.
Met koffie of met calorieen?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga nog een bakkie koffie halen
Mijn laatste voor vandaag want ik moet minderen
Beidequote:
Goeiemorgen!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is niet te doenHet is het één of het ander hoor
En hoeze nieuw deel, het is al bijna vol
Wat een akelige droom!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, als Hitler halverwege de oorlog was vermoord dan had de oorlog niet veel korter geduurd. Bin Laden is een symbool, niet zozeer de oorzaak van de problematiek en spanningen. Alles gaat gewoon door.
En ik droomde dat ik gister mijn huissleutels was vergeten, zo suf
Da's ook een mening.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen.
En ikheb geen mening over Bin Laden geloof ik.
Ben niet blij dat hij dood is en ook niet boos dat ze hem neergemaaid hebben
Maargoed, hij zal zich nu verder moeten verantwoorden
Wat FC zegt. Hij is dood en nu?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen.
rare vraagquote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Net een people survey ingevuldGrote lol gehad
Tot ik bij de een-na-laatste vraag kwam.....
"Beschouwt u zich als lesbisch, homoseksueel, biseksueel of transseksueel?" met als keuzemogelijkheden "Ja, nee, ik wil geen antwoord geven"
Toen heb ik maar een mailtje naar de OR gestuurd met de vraag wat dit voor onzin is.
Jaquote:
Ben het met je eens. Ik vind het jammer dat ze hem niet levend opgepakt hebben, want ik vind eigenlijk dat hij ook recht heeft op een proces. En daarna een lang leven in de gevangenis.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen.
lolquote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
"Beschouwt u zich als lesbisch, homoseksueel, biseksueel of transseksueel?" met als keuzemogelijkheden "Ja, nee, ik wil geen antwoord geven"
Toen heb ik maar een mailtje naar de OR gestuurd met de vraag wat dit voor onzin is.
Brammetjequote:Op maandag 2 mei 2011 09:51 schreef borisz het volgende:
Vandaag ook een nieuw deel aan het Wildersproces. Waar Bram eerst de rechtbank onbevoegd wilde verklaren mag hij vandaag hakken op het OM.
watquote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is je downloadsnelheid danquote:Op maandag 2 mei 2011 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm we moeten filmpjes downloaden van Dropbox en bekijken voor de studie
Volgens mij hoort een filmpje van 1 GB geen uur bezig te zijn met downloaden, toch?
Ach dan kan hij vandaag weer goed beginnen met verzamelenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge. Fris gedoucht 'gezin'. Ook Sam ruikt weer fris
al zal hij het tegendeel beweren en vinden dan zijn zorgvuldig verzamelde luchtjes nu door stinkende shampoo zijn vernietigd
Ik vermoed dat hij dat ook zeker zal doenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach dan kan hij vandaag weer goed beginnen met verzamelen
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij dat ook zeker zal doenEn morgen gaan we kamperen dus dan valt er nog meer te verzamelen
Dan tik je tegen de zes uur aan bij 50kb/squote:Op maandag 2 mei 2011 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Minder dan 50 KB/s
Dus nu gaat het nog langzamer.....
Dat is helemaal leukquote:Op maandag 2 mei 2011 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij dat ook zeker zal doenEn morgen gaan we kamperen dus dan valt er nog meer te verzamelen
Dan duurt het ongeveer 5-6 uurquote:Op maandag 2 mei 2011 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Minder dan 50 KB/s
Dus nu gaat het nog langzamer.....
Nja, als je in New York of Washington woont en in een wereld leeft waarin Bin Laden de bron van alle aangerichte schade en kwaad in 2001 is het wel logisch. Ik zou niet gaan staan juichen, maar snap het in deze context wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er ook niet echt een mening over eigenlijk. Ook ietwat overdreven om daarvoor de straat op te gaan. WO2 heeft >60 miljoen levens gekost een dat is nogal een contrast met 3000-4000.
Ja, na mijn post wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan tik je tegen de zes uur aan bij 50kb/s.
Nou, dan kan ik volgens mij wel even afwassen tussendoorquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is helemaal leuk
Ja...ik vind honden best leuk, maar ze stinken meestal wel
Jullie zorgen goed voor Samquote:Op maandag 2 mei 2011 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mijn hond stinkt niet!! Hij ruikt alleen op een gegeven moment een beetje vettig maar dat mag, gooi ik hem gewoon een keer onder de douche. Oh en bij zijn bekkie kan ie gaan ruiken als zijn 'baard' lang is en die haren wat nattig blijven. Maar echt 'stinken' doet hij gelukkig niet! Je moet met je neus erg dichtbij komen om het echt te ruiken
![]()
Maar dat komt omdat hij geen vieze stinkbrokken krijgt en dus zelf ook niet gaat ruiken. Vaak zijn het honden die minderwaardig voedsel krijgen die vreselijk stinken en enorme diarree hopen draaien, niet gezond dus!
Hmm... ze hebben alledrie plussen en minnenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik volgens mij wel even afwassen tussendoor![]()
Welke van de meiden kan het beste dansen of is het leukste? Wel stoer hoor
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Dat overkomt jou echt niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
En ik droomde dat ik gister mijn huissleutels was vergeten, zo suf
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:32 schreef Bluezz het volgende:
Er is idd wel verschil in stinken en ruiken. Je ruikt het eigenlijk altijd als er een hond in een huis woont, bij een kat is het meestal alleen de kattenbak.
Ehm ja hoor.. genoeg..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooit een baasje gehoord die zegt dat z'n hond stikt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |