quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef krakkemieke het volgende:
Kaas, haar idd sms'en. Dat je haar mist.
Drankorgel ben jij zegquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef borisz het volgende:
Rosé.
Aantal rosé's voor met 30% korting meegenomen bij de G&G. Nu eens kijken welke echt lekker is.
Ontreekst!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Deze reeks is ontreekst door stomme acties van voorgaande topicstartersNu zie ik hem niet meer automatisch
Ik wou er ook al over gaan zeurenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Deze reeks is ontreekst door stomme acties van voorgaande topicstartersNu zie ik hem niet meer automatisch
Ja, zo kan ik het uiteraard niet makkelijk terugvindenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
maar soms krijg je toch wel eens zomaar een cadeautje van Mr Lie of andere mensen of alleen op je verjaardag?
Arme jijquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
krijg jij nooit zomaar cadeautjes?
O rly
Zal ik bellen of niet bellen, jezus je bent net een wijf man!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
Pff wat blijft Lein lang weg, ze zal 't wel naar de zin hebben. Zal ik bellen of niet bellen?
Ik deed ff een Steertjequote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik bellen of niet bellen, jezus je bent net een wijf man!
BELLEN BELLEN
Je moet wel gooien en smijten met je ingrediënten he, anders lukt het niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jamie is te moeilijk voor meIk heb een recept verkeerd gelezen waardoor ik niet alles tegelijk klaar had
Mijn leven heeft geen zin meer
Overal olijfolie over doenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jamie is te moeilijk voor meIk heb een recept verkeerd gelezen waardoor ik niet alles tegelijk klaar had
Mijn leven heeft geen zin meer
Ja. Dat blijktquote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Je moet wel gooien en smijten met je ingrediënten he, anders lukt het niet.
Hmmm..ik heb er niet zoveel op gedaan. Zou dat het nog erger makenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Overal olijfolie over doen. En flink ook
Da's best kut z, wat raar eigenlijk, zoveel omzet lopen ze nou ook niet mis als ze jou aan een 2 persoons tafel parkeren.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
net terug van een poging sushi te gaan eten.
ben ik als enkeling niet welkom. tent is leeg, maar volgens de bediening de hele avond vol.
ik kan wel reserveren voor volgende week, niet eerder.
kom ik een collega tegen die in de zelfde tent wil gaan eten met 4 personen.
kreeg net een sms dat zij zonder problemen een tafel hadden.
Hoo Wahstelletje ***.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gossiequote:
Ook nog drie duinbranden boven het kanaalquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef golfer het volgende:
Oh, ik denk al dat ik het weet:
PRIO 1 TWAALFMAAT TANKSTATION #9231# A9 R - TWAALFMAAT m HEEMSKERK ALARM COMPAGNIE KENNEMERLAND [ 571 596 595 643OOST 502 647 644 634 747 744 501 199 581 563 185 748 841 847 194 593 599 191 ]
Regio : [KEN] Regio 12 - Kennemerland
Urgentie : [HOOG]
Dat is aan de A9 een groot tankstation wat blijkbaar brandt.
Kan je dan wel slapen zo vroegquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef MissHobje het volgende:
Zo lekker chill rondje stad gefietst vanmiddag en mannetje keek voetbal.
Net lekker prakkie gegeten (waren we ook wel aan toe na 2 dagen vrijmarkt happen)
uur of 20.30 slapen(al te laat eigenlijk) en op naar drukke werkweek (geen zin in).
nee vanavond lukt dat niet maar probeer het wel, uiteindelijk knal ik dan wel tegen 23 in slaap ofzoquote:
Koop een opblaaskachel/pop.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
film afgelopen 'the notebook' halleluja wat een vreselijk romantische en zielige film
laatste maanden heb ik altijd als ik iets van romances zie in films of ATWT dat ik dat ook heel graag zou willen. iemand die me leuk vind, waardeert, geinteresseerd is en warmte geeft
hahaha, maar maak je je zorgen of ben je aan het wachten op haar zodat je kunt eten?quote:
ik zou bellen of als je toevallig in de buurt bent dit even melden en je beklag doen. wees dan eerlijk als restaurant dat ze aan 1 persoon niks verdienen, rotzakkenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
ben ik als enkeling niet welkom. tent is leeg, maar volgens de bediening de hele avond vol.
Hoo Wahstelletje ***.
Wat een *** inderdaad Zetquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef z80 het volgende:
Hoo Wahstelletje ***.
boeeeequote:
quote:
Alweer een gezonde maaltijd.quote:nu lekker eten. de sla is weg, had mam geen zin indus kip met patat
Best wel ja.. Vrijdag zijn we allebei vrij en gaan we nog iets leuks doenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is ook wel heul veul weg he ? *aait over liebolletje
das leukquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
Best wel ja.. Vrijdag zijn we allebei vrij en gaan we nog iets leuks doen
Niet altijd nee..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das leukeven lekker samen iets doen.
Maar idd hij is wel vaak weg, viel me ook al op. Ook niet zo leuk voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |