abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 20:15:37 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96219285
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

D66.

Roces18, volgens mij zou jij weggaan, maar goed.
Ga dan ook.
:W
Ah D66 zei je? Geen mening dus.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:15:58 #177
286575 Roces18
Chef de party
pi_96219299
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

D66.

Roces18, volgens mij zou jij weggaan, maar goed.
Nee sorry ik kan niet tegen onzin. En dat huidskleur verhaal is dik harde onzin. Je roept allemaal dingen die niet eens waar zijn. Ga eerst eens onderzoek doen voordat je dingen roept. Van de PVV mag iedereen hier komen zolang ze zich maar gedragen, nederlands praten en werken
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 1 mei 2011 @ 20:17:04 #178
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96219353
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Nee sorry ik kan niet tegen onzin. En dat huidskleur verhaal is dik harde onzin. Je roept allemaal dingen die niet eens waar zijn. Ga eerst eens onderzoek doen voordat je dingen roept. Van de PVV mag iedereen hier komen zolang ze zich maar gedragen, nederlands praten en werken
:')
Daarom willen ze vast ook dat niet-westerse allochtonen geweerd worden.
Oftewel: argument van niks.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 1 mei 2011 @ 20:17:49 #179
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96219383
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Roces18 het volgende:

[..]

gelukkig maar jij aan mijn typische pvda hippie

Maja ik ga ervandoor heb wel wat beters te doen.

Adios vmbo-ers
Gast, waarom maak jij het imago van PVV-stemmers nou weer zo overdreven duidelijk? Ik stem ook PVV, maar de manier waarop jij reageert geeft alleen maar voer om hun PVV-beeld te staven.

Als mensen vragen waarom ik, als universitaire student, PVV stem, omdat ik als slim persoon helemaal geen PVV zou moeten stemmen ofzo ( :') ), dan geef ik altijd netjes aan dat ik niks met politiek heb, wel alle partij-programma's in zekere zin doorgelezen heb, en dat de punten waar ik voor sta het meest naar voren komen bij de PVV.

Dat maakt mij geen racist, wel een nationalist en een anti-muliculti-iedereen-mag-hier-zomaar-binnenlopen-in-dit-land-persoon. Plus dat er nog zat andere punten buiten allochtonen en de islam om zijn waar ik het met de PVV eens ben, denk aan kernenergie, anti-EU en vóór enorme verlaging van de ontwikkelingshulp.

Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar dan moet je wel kunnen vertellen waaróm je daarvoor kiest. Dat doet de PVV in mijn ogen te weinig, maar daar zijn ze niet de enige partij in.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:18:07 #180
286575 Roces18
Chef de party
pi_96219404
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Oftewel je kraamt weer onzin uit. Niet westerse allochtonen zijn ook welkom zoals ik al eerder zei. Kan je uberhaupt wel begrijpend lezen?
  zondag 1 mei 2011 @ 20:18:26 #181
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_96219422
Whehehe, ze komen ook altijd aanzetten met linkse-rakkers en dat soort termen :') . Te triest gewoon. Zeker omdat de PVV eigenlijk gewoon zelf ook links is.
Jeffster! _O_
  zondag 1 mei 2011 @ 20:18:49 #182
286575 Roces18
Chef de party
pi_96219439
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Gast, waarom maak jij het imago van PVV-stemmers nou weer zo overdreven duidelijk? Ik stem ook PVV, maar de manier waarop jij reageert geeft alleen maar voer om hun PVV-beeld te staven.
Beetje trollen is nooit verkeerd
  zondag 1 mei 2011 @ 20:20:27 #183
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96219509
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Oftewel je kraamt weer onzin uit. Niet westerse allochtonen zijn ook welkom zoals ik al eerder zei. Kan je uberhaupt wel begrijpend lezen?
Volgens mij ken jij de partij die jij nu zo zit te verdedigen niet eens. :')

http://www.pvv.nl/index.p(...)ew&id=788&Itemid=139

Lees maar eens, dan kom je misschien een keer slim over.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:20:33 #184
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96219510
quote:

[..]

True, het is en blijft natuurlijk de KLB, misschien ben ik in een te serieuze bui. :')
  zondag 1 mei 2011 @ 20:21:29 #185
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96219553
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

heb je ze ooit gehoord over Britse nationals met een kleurtje? of Amerikanen van Afrikaanse afkomst?

nee natuurlijk niet, omdat die mensen gemiddeld meer bijdragen dan de gemiddelde gelukszoeker c.s. uit Marokko of Turkije die na 10 jaar nog steeds geen woord NL spreekt.

dat het met name steeds over Marokkanen gaat heeft die bevolkingsgroep écht aan zichzelf te danken, òf door het gedrag te vertonen waar wij ons allemaal aan storen, òf door het allemaal op hun beloop te laten en vooral niet de raddraaiers zelf aan te pakken.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:21:38 #186
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_96219556
quote:

[..]

Als jouw bedoeling is om de PVV stemmer zwart te maken en alle vooroordelen te bevestigen dan ben je goed op weg. Daar kan geen PvdA'er tegenop.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 1 mei 2011 @ 20:22:45 #187
286575 Roces18
Chef de party
pi_96219614
quote:
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Dat is hetzelfde als ik de hele tijd zeg, deze mensen komen hier alleen de buurt te terroriseren en uitkering trekken. Die hoeven ze hier niet. punt!
  zondag 1 mei 2011 @ 20:23:36 #188
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_96219650
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

heb je ze ooit gehoord over Britse nationals met een kleurtje? of Amerikanen van Afrikaanse afkomst?

nee natuurlijk niet, omdat die mensen gemiddeld meer bijdragen dan de gemiddelde gelukszoeker c.s. uit Marokko of Turkije die na 10 jaar nog steeds geen woord NL spreekt.
Een Britse expat of migrant die hier in Nederland arbeid spreekt over het algemeen buitengewoon slecht Nederlands. Onzin om die dan ook te weren, de reden dat zij hier werken en bijdragen aan onze economie is juist omdat Nederland de reputatie heeft een expat/internationaal vriendelijk land te zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 1 mei 2011 @ 20:25:02 #189
286575 Roces18
Chef de party
pi_96219724
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Ryon het volgende:

[..]

Een Britse expat of migrant die hier in Nederland arbeid spreekt over het algemeen buitengewoon slecht Nederlands. Onzin om die dan ook te weren, de reden dat zij hier werken en bijdragen aan onze economie is juist omdat Nederland de reputatie heeft een expat/internationaal vriendelijk land te zijn.
Engels is een wereldtaal. De gemiddelde Nederlander verstaat ze en met Engels alleen kan je ook wel aan een baan komen in tegenstelling tot marrokaans wat niemand kan praten
  zondag 1 mei 2011 @ 20:25:03 #190
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96219728
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dat het met name steeds over Marokkanen gaat heeft die bevolkingsgroep écht aan zichzelf te danken, òf door het gedrag te vertonen waar wij ons allemaal aan storen, òf door het allemaal op hun beloop te laten en vooral niet de raddraaiers zelf aan te pakken.
Maar er zijn ook Marokkanen die wel goed hun best doen, goed zijn ingeburgerd een goede baan hebben, zonder overlast te veroorzaken.
Het zou niet eerlijk zijn als de mensen die wel hun best willen doen, het land niet meer in mogen omdat er nou eenmaal wat Marokkanen zijn die zich enorm misdragen.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:25:52 #191
286575 Roces18
Chef de party
pi_96219768
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het zou niet eerlijk zijn als de mensen die wel hun best willen doen, het land niet meer in mogen omdat er nou eenmaal wat Marokkanen zijn die zich enorm misdragen.
Tja eigen schuld dikke bult. Eens doet de emmer overlopen..

Maar nu ga ik echt! laters
pi_96219928
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef gamezz het volgende:

[..]

Een argument voor wat?
Ik weerleg alleen jouw ''bewijzen'' dat de PVV zo slecht zou zijn of op ras of huidskleur discrimineert.
:D

Ze zijn tegen hoofddoekjes, moskeeën, Islamitische scholen, expliciet wordt genoemd dat Marokkaans straattuig in hun knieschijven geschoten moet kunnen worden, maar discriminatie, nee, dat ab-so-luut niet! _O-
  zondag 1 mei 2011 @ 20:35:17 #193
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96220220
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ook al spreken ze slecht Nederlands, of spreken ze Duits, ze begrijpen de werkethos, ze kunnen zich voldoende verstaanbaar maken en zijn hoger opgeleid. Juist dáárom moet de deur voor hoog-opgeleide buitenlanders juist wagenwijd open staan tegenover ferm gesloten voor gelukszoekers zonder redelijke kans op slagen (iedereen zonder hoger diploma en zonder reeds toegezegde baan met voldoende salaris).

Verder moet er ook maar eens een greencard systeem ingevoerd worden; je krijgt als werknemer (dus niet als werkgever, zoals nu gebeurt) de gelegenheid hier te werken en pas als je je 10 jaar lang onberispelijk hebt gedragen èn voldoende bijgedragen hebt en ingeburgerd bent de mogelijkheid NL nationaliteit te krijgen. Helemaal niks mis mee, doen landen om ons heen ook, doen de VS en Canada ook. Het kan echt geen kwaad om hardere eisen te stellen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:35:40 #194
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96220240
quote:
19s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef OeJ het volgende:

[..]

:D

Ze zijn tegen hoofddoekjes, moskeeën, Islamitische scholen, expliciet wordt genoemd dat Marokkaans straattuig in hun knieschijven geschoten moet kunnen worden, maar discriminatie, nee, dat ab-so-luut niet! _O-
Hoofddoekjes zijn een duidelijk teken van onderdrukking van de vrouw, zo'n ding dragen doe je maar thuis, in Nederland mag je wel gewoon je haar tonen aan andere mannen.
Moskeeën mogen er van mij zijn, maar we hebben er genoeg, net zoals dat we genoeg kerken hebben. Straatbeeldverpestend en dus kappen met bouwen.
Islamitische scholen presteren over het algemeen heel slecht en doen meer dan eens dingen met subsidiegeld waar het niet voor bedoeld is (waarbij ik niet wil zeggen dat dit niet bij "normale" scholen gebeurt, maar overduidelijk relatief minder).
Straattuig in knieën schieten is in het algemeen een prima plan, interesseert me geen reet of het Marokkaans, Turks, Antilliaans of Nederlands tuig is.

Allemaal vrijheid van meningsuiting, net zoals dat jij mag vinden dat ik een racist ben. :')
pi_96220511
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hoofddoekjes zijn een duidelijk teken van onderdrukking van de vrouw, zo'n ding dragen doe je maar thuis, in Nederland mag je wel gewoon je haar tonen aan andere mannen.
Moskeeën mogen er van mij zijn, maar we hebben er genoeg, net zoals dat we genoeg kerken hebben. Straatbeeldverpestend en dus kappen met bouwen.
Islamitische scholen presteren over het algemeen heel slecht en doen meer dan eens dingen met subsidiegeld waar het niet voor bedoeld is (waarbij ik niet wil zeggen dat dit niet bij "normale" scholen gebeurt, maar overduidelijk relatief minder).
Straattuig in knieën schieten is in het algemeen een prima plan, interesseert me geen reet of het Marokkaans, Turks, Antilliaans of Nederlands tuig is.

Allemaal vrijheid van meningsuiting, net zoals dat jij mag vinden dat ik een racist ben. :')
Ja, en de maatschappelijke onvrede die je oproept met die plannen, die neem jij graag voor lief? Als een overheid jou op gaat leggen welke kleding je moet(!) (of niet moet) dragen, zeg jij prima joh! Als jouw oma niet meer over straat durft vanwege straatterreur van onze eigen politie, zeg jij ook: prima plan!

Echt: :') !
  zondag 1 mei 2011 @ 20:46:35 #196
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96220803
Wat voor maatschappelijke onvrede doel jij op, behalve onder de islamitische gemeenschap? Ik kan me niet indenken dat deze plannen voor brede maatschappelijke onvrede zorgen.

Straatterreur van onze eigen politie is helemaal niet aan de orde, ik heb het over een extreme maatregel die alleen in extreme gevallen toegepast dient te worden (waar ik herhaaldelijk straatterreur door groepen Marokkanen zeker onder schaal), niet bij elk willekeurige opstootje. Je moet het binnen een perspectief plaatsen, maar dat is blijkbaar lastig en vergt extra uitleg van mijn kant. :')

En een verbod op religieuze en/of onderdrukkende kleding sta ik volledig achter. Dat betekent, geen enorme kruizen om je nek, geen hoofddoekjes en geen keppeltjes. Niet alleen vanwege de onderdrukkende factor die hoofddoekjes van nature hebben, maar ook vanwege het feit dat religie niet opgedrongen dient te worden naar anderen toe. Geloven is iets voor jezelf, niet iets wat je anderen (in)direct moet opdringen.
pi_96220826
Nee, het is gewoon zielig, dat mensen zich graag door een overheid voor willen laten schrijven wat ze allemaal mogen tav hoofddoekjes, boeken, eten, bouwen, met welke grondslag er onderwijs gegeven moet worden, drugs etc.

En dat voor een partij die zich partij van de VRIJHEID noemt. Mên!
pi_96220905
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef BigSmurf het volgende:
Wat voor maatschappelijke onvrede doel jij op, behalve onder de islamitische gemeenschap? Ik kan me niet indenken dat deze plannen voor brede maatschappelijke onvrede zorgen.

Straatterreur van onze eigen politie is helemaal niet aan de orde, ik heb het over een extreme maatregel die alleen in extreme gevallen toegepast dient te worden, niet bij elk willekeurige opstootje. Je moet het binnen een perspectief plaatsen, maar dat is blijkbaar lastig en vergt extra uitleg van mijn kant. :')

En een verbod op religieuze en/of onderdrukkende kleding sta ik volledig achter. Dat betekent, geen enorme kruizen om je nek, geen hoofddoekjes en geen keppeltjes. Niet alleen vanwege de onderdrukkende factor die hoofddoekjes van nature hebben, maar ook vanwege het feit dat religie niet opgedrongen dient te worden naar anderen toe. Geloven is iets voor jezelf, niet iets wat je anderen (in)direct moet opdringen.
Jij gaat mij echt niet vertellen of ik een kruis draag, al sleep ik er heel Nederland mee door. Wilders kan de tering krijgen, en zijn aanhang erbij. :r
  zondag 1 mei 2011 @ 20:50:13 #199
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96220998
quote:
19s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef OeJ het volgende:

[..]

Jij gaat mij echt niet vertellen of ik een kruis draag, al sleep ik er heel Nederland mee door. Wilders kan de tering krijgen, en zijn aanhang erbij. :r
Jouw mening, niet de mijne. Vrijheid van meningsuiting is een fijn iets nietwaar? ;)

Kan me niet herinneren dat ze zoiets in de Islamitische wereld kennen.
pi_96221093
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Jouw mening, niet de mijne. Vrijheid van meningsuiting is een fijn iets nietwaar? ;)

Kan me niet herinneren dat ze zoiets in de Islamitische wereld kennen.
Nee, en daarom is het daar nu ook zo lekker rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')