Ah D66 zei je? Geen mening dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
D66.
Roces18, volgens mij zou jij weggaan, maar goed.
Ga dan ook.
![]()
Nee sorry ik kan niet tegen onzin. En dat huidskleur verhaal is dik harde onzin. Je roept allemaal dingen die niet eens waar zijn. Ga eerst eens onderzoek doen voordat je dingen roept. Van de PVV mag iedereen hier komen zolang ze zich maar gedragen, nederlands praten en werkenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
D66.
Roces18, volgens mij zou jij weggaan, maar goed.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee sorry ik kan niet tegen onzin. En dat huidskleur verhaal is dik harde onzin. Je roept allemaal dingen die niet eens waar zijn. Ga eerst eens onderzoek doen voordat je dingen roept. Van de PVV mag iedereen hier komen zolang ze zich maar gedragen, nederlands praten en werken
Gast, waarom maak jij het imago van PVV-stemmers nou weer zo overdreven duidelijk? Ik stem ook PVV, maar de manier waarop jij reageert geeft alleen maar voer om hun PVV-beeld te staven.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gelukkig maar jij aan mijn typische pvda hippie
Maja ik ga ervandoor heb wel wat beters te doen.
Adios vmbo-ers
Oftewel je kraamt weer onzin uit. Niet westerse allochtonen zijn ook welkom zoals ik al eerder zei. Kan je uberhaupt wel begrijpend lezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Daarom willen ze vast ook dat niet-westerse allochtonen geweerd worden.
Oftewel: argument van niks.
Beetje trollen is nooit verkeerdquote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gast, waarom maak jij het imago van PVV-stemmers nou weer zo overdreven duidelijk? Ik stem ook PVV, maar de manier waarop jij reageert geeft alleen maar voer om hun PVV-beeld te staven.
Volgens mij ken jij de partij die jij nu zo zit te verdedigen niet eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oftewel je kraamt weer onzin uit. Niet westerse allochtonen zijn ook welkom zoals ik al eerder zei. Kan je uberhaupt wel begrijpend lezen?
heb je ze ooit gehoord over Britse nationals met een kleurtje? of Amerikanen van Afrikaanse afkomst?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Daarom willen ze vast ook dat niet-westerse allochtonen geweerd worden.
Oftewel: argument van niks.
Als jouw bedoeling is om de PVV stemmer zwart te maken en alle vooroordelen te bevestigen dan ben je goed op weg. Daar kan geen PvdA'er tegenop.quote:
Dat is hetzelfde als ik de hele tijd zeg, deze mensen komen hier alleen de buurt te terroriseren en uitkering trekken. Die hoeven ze hier niet. punt!quote:Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Een Britse expat of migrant die hier in Nederland arbeid spreekt over het algemeen buitengewoon slecht Nederlands. Onzin om die dan ook te weren, de reden dat zij hier werken en bijdragen aan onze economie is juist omdat Nederland de reputatie heeft een expat/internationaal vriendelijk land te zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
heb je ze ooit gehoord over Britse nationals met een kleurtje? of Amerikanen van Afrikaanse afkomst?
nee natuurlijk niet, omdat die mensen gemiddeld meer bijdragen dan de gemiddelde gelukszoeker c.s. uit Marokko of Turkije die na 10 jaar nog steeds geen woord NL spreekt.
Engels is een wereldtaal. De gemiddelde Nederlander verstaat ze en met Engels alleen kan je ook wel aan een baan komen in tegenstelling tot marrokaans wat niemand kan pratenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een Britse expat of migrant die hier in Nederland arbeid spreekt over het algemeen buitengewoon slecht Nederlands. Onzin om die dan ook te weren, de reden dat zij hier werken en bijdragen aan onze economie is juist omdat Nederland de reputatie heeft een expat/internationaal vriendelijk land te zijn.
Maar er zijn ook Marokkanen die wel goed hun best doen, goed zijn ingeburgerd een goede baan hebben, zonder overlast te veroorzaken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
heb je ze ooit gehoord over Britse nationals met een kleurtje? of Amerikanen van Afrikaanse afkomst?
nee natuurlijk niet, omdat die mensen gemiddeld meer bijdragen dan de gemiddelde gelukszoeker c.s. uit Marokko of Turkije die na 10 jaar nog steeds geen woord NL spreekt.
dat het met name steeds over Marokkanen gaat heeft die bevolkingsgroep écht aan zichzelf te danken, òf door het gedrag te vertonen waar wij ons allemaal aan storen, òf door het allemaal op hun beloop te laten en vooral niet de raddraaiers zelf aan te pakken.
Tja eigen schuld dikke bult. Eens doet de emmer overlopen..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn als de mensen die wel hun best willen doen, het land niet meer in mogen omdat er nou eenmaal wat Marokkanen zijn die zich enorm misdragen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een argument voor wat?
Ik weerleg alleen jouw ''bewijzen'' dat de PVV zo slecht zou zijn of op ras of huidskleur discrimineert.
Ook al spreken ze slecht Nederlands, of spreken ze Duits, ze begrijpen de werkethos, ze kunnen zich voldoende verstaanbaar maken en zijn hoger opgeleid. Juist dáárom moet de deur voor hoog-opgeleide buitenlanders juist wagenwijd open staan tegenover ferm gesloten voor gelukszoekers zonder redelijke kans op slagen (iedereen zonder hoger diploma en zonder reeds toegezegde baan met voldoende salaris).quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een Britse expat of migrant die hier in Nederland arbeid spreekt over het algemeen buitengewoon slecht Nederlands. Onzin om die dan ook te weren, de reden dat zij hier werken en bijdragen aan onze economie is juist omdat Nederland de reputatie heeft een expat/internationaal vriendelijk land te zijn.
Hoofddoekjes zijn een duidelijk teken van onderdrukking van de vrouw, zo'n ding dragen doe je maar thuis, in Nederland mag je wel gewoon je haar tonen aan andere mannen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ze zijn tegen hoofddoekjes, moskeeën, Islamitische scholen, expliciet wordt genoemd dat Marokkaans straattuig in hun knieschijven geschoten moet kunnen worden, maar discriminatie, nee, dat ab-so-luut niet!
Ja, en de maatschappelijke onvrede die je oproept met die plannen, die neem jij graag voor lief? Als een overheid jou op gaat leggen welke kleding je moet(!) (of niet moet) dragen, zeg jij prima joh! Als jouw oma niet meer over straat durft vanwege straatterreur van onze eigen politie, zeg jij ook: prima plan!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoofddoekjes zijn een duidelijk teken van onderdrukking van de vrouw, zo'n ding dragen doe je maar thuis, in Nederland mag je wel gewoon je haar tonen aan andere mannen.
Moskeeën mogen er van mij zijn, maar we hebben er genoeg, net zoals dat we genoeg kerken hebben. Straatbeeldverpestend en dus kappen met bouwen.
Islamitische scholen presteren over het algemeen heel slecht en doen meer dan eens dingen met subsidiegeld waar het niet voor bedoeld is (waarbij ik niet wil zeggen dat dit niet bij "normale" scholen gebeurt, maar overduidelijk relatief minder).
Straattuig in knieën schieten is in het algemeen een prima plan, interesseert me geen reet of het Marokkaans, Turks, Antilliaans of Nederlands tuig is.
Allemaal vrijheid van meningsuiting, net zoals dat jij mag vinden dat ik een racist ben.
Jij gaat mij echt niet vertellen of ik een kruis draag, al sleep ik er heel Nederland mee door. Wilders kan de tering krijgen, en zijn aanhang erbij.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef BigSmurf het volgende:
Wat voor maatschappelijke onvrede doel jij op, behalve onder de islamitische gemeenschap? Ik kan me niet indenken dat deze plannen voor brede maatschappelijke onvrede zorgen.
Straatterreur van onze eigen politie is helemaal niet aan de orde, ik heb het over een extreme maatregel die alleen in extreme gevallen toegepast dient te worden, niet bij elk willekeurige opstootje. Je moet het binnen een perspectief plaatsen, maar dat is blijkbaar lastig en vergt extra uitleg van mijn kant.
En een verbod op religieuze en/of onderdrukkende kleding sta ik volledig achter. Dat betekent, geen enorme kruizen om je nek, geen hoofddoekjes en geen keppeltjes. Niet alleen vanwege de onderdrukkende factor die hoofddoekjes van nature hebben, maar ook vanwege het feit dat religie niet opgedrongen dient te worden naar anderen toe. Geloven is iets voor jezelf, niet iets wat je anderen (in)direct moet opdringen.
Jouw mening, niet de mijne. Vrijheid van meningsuiting is een fijn iets nietwaar?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt niet vertellen of ik een kruis draag, al sleep ik er heel Nederland mee door. Wilders kan de tering krijgen, en zijn aanhang erbij.
Nee, en daarom is het daar nu ook zo lekker rustig.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jouw mening, niet de mijne. Vrijheid van meningsuiting is een fijn iets nietwaar?
Kan me niet herinneren dat ze zoiets in de Islamitische wereld kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |