of appels met koeien.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Roces18 het volgende:
HAHAHA
en dat is jouw mening alweer jezus.
Snap je het begrip mening misschien niet?
Ik hoef niet met argumenten te komen want dat zijn appels met peren vergelijken.
Maar ja je bent een vrouw natuurlijk je begrijpt dat soort dingen niet![]()
Ja, laat 'm, hij voldoet in ieder geval helemaal aan het beeld dat ik van de gemiddelde PVV'er heb.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je wat?
Laat maar zitten.
Jij bent blijkbaar te dom om te snappen wat een argument geven is.
Ik ga hier mijn energie niet meer aan verspillen.
HAHAH jij bent echt achterlijk weet je. Ga eerst eens onderzoek doen voordat je domme uitspraken doet, en als je o zo slim bent waarom begrijp je dan niet dan ik jou niet hoef te overtuigen. Want de pvv heeft geen hippies nodigquote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je wat?
Laat maar zitten.
gelukkig maar jij aan mijn typische pvda hippiequote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, laat 'm, hij voldoet in ieder geval helemaal aan het beeld dat ik van de gemiddelde PVV'er hebt.
De zwaaismiley!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je wat?
Laat maar zitten.
Jij bent echt nog dommer dan de gemiddelde regenworm, of niet soms?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
HAHAH jij bent echt achterlijk weet je. Ga eerst eens onderzoek doen voordat je domme uitspraken doet, en als je o zo slim bent waarom begrijp je dan niet dan ik jou niet hoef te overtuigen. Want de pvv heeft geen hippies nodig
Een mening is te onderbouwen, pop, en dat is niet heel raar (ofzo) in een discussie.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gelukkig maar jij aan mijn typische pvda hippie
Jammer dat je nog steeds niet inziet wat ik je net probeerde duidelijk te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen goed argument van jou gehoord.
De PvdA beoordeelt mensen niet op hun geloof, huidskleur of nationaliteit, maar op hun gedrag.
Dat zou de PVV ook eens moeten doen.
Ik hoef niet met argumenten te komen dom blondje dat je fucking bent. Moet ik jouw gaan vertellen dat ik het goed vind dat ze bijvoorbeeld de grenzen willen sluiten voor Tunesische immigranten en wat schiet jij daarmee op. Jij bent echt kankerdom appels met peren willen vergelijken jezus christus. Idiootquote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan de gemiddelde regenworm, of niet soms?
![]()
![]()
![]()
Typisch een PVV´er: alleen maar schreeuwen, maar met geen enkel argument komen.
Supertriest.
Ik ben in ieder geval een stuk slimmer dan jij, dus ga maar lekker weer uit je neus vreten.
Ik heb VWO gedaan, en jij overduidelijk niet.
![]()
inb4quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
En met Roces18 hebben we het bewijs dat de gemiddelde PVV'er ontzettend dom is.
quote:En met Madame_Paon hebben we het bewijs dat de gemiddelde PVDA'er ontzettend dom is.
Kom eens met een goed argument dan. Ik heb nog steeds geen enkel argument gelezen wat ervoor zorgt dat ik geen kritiek meer heb op de PVV.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds niet inziet wat ik je net probeerde duidelijk te maken.
Dat huidskleur verhaal is echt bullshit.
Dat kunnen we zienquote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan de gemiddelde regenworm, of niet soms?
![]()
![]()
![]()
Typisch een PVV´er: alleen maar schreeuwen, maar met geen enkel argument komen.
Supertriest.
Ik ben in ieder geval een stuk slimmer dan jij, dus ga maar lekker weer uit je neus vreten.
Ik heb VWO gedaan, en jij overduidelijk niet.
![]()
Ik stem niet eens op de PvdA, dus dat is een opmerking van niks.quote:
En waarop stem jij?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kom eens met een goed argument dan. Ik heb nog steeds geen enkel argument gelezen wat ervoor zorgt dat ik geen kritiek meer heb op de PVV.
Een argument voor wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kom eens met een goed argument dan. Ik heb nog steeds geen enkel argument gelezen wat ervoor zorgt dat ik geen kritiek meer heb op de PVV.
Toch kan ik je garanderen dat die opmerking anders gemaakt zou worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik stem niet eens op de PvdA, dus dat is een opmerking van niks.
Wie loopt hier nou te schreeuwen, je spreekt jezelf tegenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
En met Roces18 hebben we het bewijs dat de gemiddelde PVV'er ontzettend dom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |