Het punt is, dat die mensen voor altijd blijven en lekker hun hele leven van een niet verdiende uitkering gaan genieten. Opzouten met die zwerversquote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het onmenselijk om mensen terug te sturen naar oorlogsgebieden.
Dan is Nederland maar wat voller.
Nou en?
Beter dat dan die mensen de dood in sturen.
Nee, niet beter.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het onmenselijk om mensen terug te sturen naar oorlogsgebieden.
Dan is Nederland maar wat voller.
Nou en?
Beter dat dan die mensen de dood in sturen.
Alsof er niet genoeg autochtone Nederlanders zijn die dat doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het punt is, dat die mensen voor altijd blijven en lekker hun hele leven van een niet verdiende uitkering gaan genieten. Opzouten met die zwervers
Buitenlanders na 3 overtredingen/misdrijven het land uit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg autochtone Nederlanders zijn die dat doen.![]()
Daarnaast zijn er ook genoeg allochtonen die wel gewoon een baan hebben.
En noem die sterke punten van de PVV dan eens.
Ik heb ze namelijk nog niet gehoord.
precies en we hoeven er niet nog meerquote:Op zondag 1 mei 2011 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg autochtone Nederlanders zijn die dat doen.![]()
Hangt er vanaf wat voor misdrijven het zijn. Als het gewoon 3 verkeersboetes zijn, vind ik het zwaar overdreven.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Buitenlanders na 3 overtredingen/misdrijven het land uit bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
Het grappige is dat PVV aanhangers denken dat de PVV sterke punten heeft waardoor ze niet doorhebben hoe belachelijk ze zijn.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Het grappige is dat PVV aanhangers altijd belachelijk worden gemaakt, terwijl de PVV een flink aantal sterke punten heeft.
Jij snapt er duidelijk niks van.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef Roces18 het volgende:
Altijd de PVV bashen en dan huilen als de PVV jullie partij basht. Ga lekker janken dan ofzo
Alweer andere partijen erbij halenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef Roces18 het volgende:
Altijd de PVV bashen en dan huilen als de PVV jullie partij basht. Ga lekker janken dan ofzo
En iets anders is er natuurlijk nietquote:Op zondag 1 mei 2011 19:00 schreef BigSmurf het volgende:
Ik heb trouwens PVV gestemd, aangezien ik meer kots van de linkse "sociale" visie dan van een partij die principieel voor een islamloos Nederland is. Fijn dat ik daarom meteen een racist ben.
Onzinnig gewoon. Standpunten over bepaalde zaken verschillen gewoon bij iedereen. Mensen die op de PVV stemmen worden overal waar ik in ieder geval kom altijd belachelijk gemaakt. Maar het is tenslotte jouw mening en je hoeft iemand anders niet te overtuigen daarvan. En van mij part bash je iedereen daar ben ik niet gevoelig voorquote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niks van.
Het gaat erom dat als mensen kritiek hebben op de ideeen van de PVV, er nooit inhoudelijk op wordt ingegaan, maar dat ze dan maar een andere partij belachelijk gaan maken.
Dat zegt al genoeg, want dan zijn er dus duidelijk geen goede argumenten waarom de PVV een goede partij is die niet gebasht mag worden.
Quote eens een post van mij waar ik racisme aanhaal in dit topicquote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Om even terug te komen op de TT, het is wel grappig ook dat anit-pvv'ers altijd aankomen zetten met racisme in plaats van inhoudelijk kritiek op de punten.
En alweer ga je er niet inhoudelijk op in.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Onzinnig gewoon. Standpunten over bepaalde zaken verschillen gewoon bij iedereen. Mensen die op de PVV stemmen worden overal waar ik in ieder geval kom altijd belachelijk gemaakt. Maar het is tenslotte jouw mening en je hoeft iemand anders niet te overtuigen daarvan. En van mij part bash je iedereen daar ben ik niet gevoelig voor
Misschien moet je het topic dan maar eens doorlezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Om even terug te komen op de TT, het is wel grappig ook dat anit-pvv'ers altijd aankomen zetten met racisme in plaats van inhoudelijk kritiek op de punten.
Ik zeg toch nergens dat je de PVV niet mag bashen. Maar ga dan ook niet janken als het andersom gebeurt dat is pas hypocrisie ten top.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En alweer ga je er niet inhoudelijk op in.
Ik heb nog steeds geen goed argument gehoord waarom je de PVV niet belachelijk mag maken.
Het is namelijk hypocrisie ten top.
Misschien niet in dit topic dan, heb niet alles gelezen, maar dat is het meest gebruikte argument tegen de PVV wat gewoon nergens op slaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Quote eens een post van mij waar ik racisme aanhaal in dit topic
Alsof ik dat aan het doen ben.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je de PVV niet mag bashen. Maar ga dan ook niet janken als het andersom gebeurt dat is pas hypocrisie ten top.
Volgens ben jij degene die hier achterlijk is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Roces18 het volgende:
En wat inhoudelijk betreft ben je misschien achterlijk? Ik ga toch niet zeggen wat ik goede standpunten vind want jij vindt ze duidelijk niet goed dus waarom zou ik jou proberen over te halen? Ieder zijn ding toch
Kom je weer met een mening. Als je een partij goed vindt is het een mening en geen feit.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan het doen ben.
Ik zeg alleen dat PVV´ers nooit goede argumenten hebben en dan maar andere partijen belachelijk gaan maken.
Van mij mag je best andere partijen belachelijk maken, zolang je maar weet dat er geen partij zo hypocriet is als de PVV.
Als mensen bijv. de PvdA belachelijk maken, zijn er genoeg argumenten om te bewijzen dat het helemaal geen waardeloze partij is met waardeloze ideeën.
Ik heb anders nog steeds geen goed argument van jou gehoord.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kom je weer met een mening. Als je een partij goed vindt is het een mening en geen feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |