je haren groeien verkeerde richting uit, je moet geharst worden.... ook je bilnaad etc..Vaker deodorant gebruiken en je tieten moeten naar Mams tietenkliniek.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nú een kus, teringlijer...
Die dingen ook op nog steeds op z'n sterfbed he?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:45 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
je moet Mo niet zoveel troosten, maar mij kroelen![]()
en je moet een tepelverkleining! Want ze zijn fakking groter dan de mijnequote:Op zondag 1 mei 2011 15:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je haren groeien verkeerde richting uit, je moet geharst worden.... ook je bilnaad etc..Vaker deodorant gebruiken en je tieten moeten naar Mams tietenkliniek.
Zei ze nou dat 21 heeeeeel oud was?? Of hoorde ik dat verkeerd?quote:
afzondering is aandacht vragenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
Waarom gaat Jo zo lijdzaam op de tweede rang zitten?
Wat een dramaqueen.
Daar heeft ze patent opquote:Op zondag 1 mei 2011 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, het heeft even geduurd, maar daar is de guilttrip dan.
vermoeiend gesprek gehad met Flip, zakelijke adviezen van likmevestje gegeven.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
Waarom gaat Jo zo lijdzaam op de tweede rang zitten?
Wat een dramaqueen.
Ik heb het gehoord inderdaad. Flip heeft denk ik niet de juiste response gegeven...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vermoeiend gesprek gehad met Flip, zakelijke adviezen van likmevestje gegeven.
quote:
Jullie posts bij elkaar..quote:Op zondag 1 mei 2011 15:49 schreef ItsDidi het volgende:
Pff wat ze allemaal verteld, net alsof ze daar woont... In nederland gebeurt precies hetzelfde..
ik ben voor Karimquote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef Kiqy het volgende:
Karim is de enige die nog nieuwsgierigheid kan veinzen
Je bedoelt te zeggen dat jo het over 3 jaar had?quote:
daar is Reining niet zo populairquote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom gaat Sharon niet in Amerika wonen als ze het daar zo geweldig vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |