quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Urb het volgende:
jesszz1996 Jessica
Kheb 300 gratis smsjes gekregen dus als @SST_Philip of @SST_Joanna genomineerd staan , ga ik zeker heel vaak stemme#sstnl
29 minutes ago
![]()
wou dat m'n overbuurvrouw ook zo deed poetsenquote:
dan mogen de smsjes van de provider misschien wel gratis zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Urb het volgende:
jesszz1996 Jessica
Kheb 300 gratis smsjes gekregen dus als @SST_Philip of @SST_Joanna genomineerd staan , ga ik zeker heel vaak stemme#sstnl
29 minutes ago
![]()
ff daar tweeten dan wordt een hoop minder stemmen danquote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dan mogen de smsjes van de provider misschien wel gratis zijnmaar ze betaald wel 60 of 80 eurocent per sms. Dat wordt een leuke verrassing achteraf
Oja, in bikini de douche schoonmaken?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:25 schreef Urb het volgende:
[..]
En ik had deze "wederom spontane lente-schoonmaak" donderdag alweer voorspelt.![]()
dat zeg ik netquote:Op zondag 1 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
Zit me net te bedenken....laat ze maar smsses met hun gratis smsjes, het retour smsje wat je krijgt kost toch echt 60 cent
dus rekening 180 euro?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
Zit me net te bedenken....laat ze maar smsses met hun gratis smsjes, het retour smsje wat je krijgt kost toch echt 60 cent
Morgen weer nomineren he.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:25 schreef Urb het volgende:
[..]
En ik had deze "wederom spontane lente-schoonmaak" donderdag alweer voorspelt.![]()
geweldigquote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Urb het volgende:
jesszz1996 Jessica
29 minutes ago
![]()
Behoorlijke oplichterij dus ja, maar da's het wel waard om Jo & Flip te helpen toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
ligt eraan wie de vrijstelling krijgtquote:Op zondag 1 mei 2011 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen weer nomineren he.Mo-Jo-flip gaan Karim en Sharon nomineren, die zitten dus op de bank....
Nee, dat niet idd, dit zijn betaal SMS-jes, hopen dat dit grietje een pre-paid toestel heeft of een limiet want anders heeft ze een probleem idd...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Copycat het volgende:
Dit soort sms'jes gaan toch niet van je bundel af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |