tuurlijk doe ik het niet weer ik wil niet zonder hem leven. ik baal van mezelfquote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Shispeed het volgende:
[..]
precies, je hebt er heel veel spijt van en vervolgens doe je het weer?
Dat jaquote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef juiced het volgende:
Whehehe....lees je topik over 10 jaar nog eens terug.
Niet, en dat verdien je ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef anoniemxx12 het volgende:
wat moet ik nou doen? hoe krijg ik zijn vertouwen nou terug?
ow iets wat er nog gebeurt was, maar dat is even niet belangrijk. ik ben niet met vreemdgegeaan. maar ik baal gewoon van mezelf ik wil hem helemaal niet kwijt en ik wil helemaal neit zo zijn..quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat was je hem vergeten te vertellen dan?
Dat ze op Achmeds besneden pik heeft gereden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat was je hem vergeten te vertellen dan?
Hahahaha, je wilt niet meer zonder hem leven, je hebt toch nog maar 5 maand? Korte tijd om dat te kunnen beslissen. En na 5 maanden kun jij je ''handen'' al niet van iemand anders af houden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik het niet weer ik wil niet zonder hem leven. ik baal van mezelf
Mwah het is nogal ongeloofwaardig dat je dat vergeten bent om te vertellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
ow iets wat er nog gebeurt was, maar dat is even niet belangrijk. ik ben niet met vreemdgegeaan. maar ik baal gewoon van mezelf ik wil hem helemaal niet kwijt en ik wil helemaal neit zo zijn..
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:07 schreef mikami het volgende:
Eigen schuld, had je je maar moeten inhouden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef juiced het volgende:
Het lijkt me wel belangrijk. Ondanks wat jij er van vindt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
ow iets wat er nog gebeurt was, maar dat is even niet belangrijk. ik ben niet met vreemdgegeaan. maar ik baal gewoon van mezelf ik wil hem helemaal niet kwijt en ik wil helemaal neit zo zijn..
Dan kon je dat stuk van dat spijt na de zonde kwam enzo toch wel laten staan?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef juiced het volgende:
ja dat doe ik nu ook. maar alles gaat zo met ups en downs nu. maar dankjequote:Op zondag 1 mei 2011 14:18 schreef Omdatappel het volgende:
Bied je excuses aan, doe rustig aan en gedraag je zodat hij je kan vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |