tuurlijk doe ik het niet weer ik wil niet zonder hem leven. ik baal van mezelfquote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Shispeed het volgende:
[..]
precies, je hebt er heel veel spijt van en vervolgens doe je het weer?
Dat jaquote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef juiced het volgende:
Whehehe....lees je topik over 10 jaar nog eens terug.
Niet, en dat verdien je ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef anoniemxx12 het volgende:
wat moet ik nou doen? hoe krijg ik zijn vertouwen nou terug?
ow iets wat er nog gebeurt was, maar dat is even niet belangrijk. ik ben niet met vreemdgegeaan. maar ik baal gewoon van mezelf ik wil hem helemaal niet kwijt en ik wil helemaal neit zo zijn..quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat was je hem vergeten te vertellen dan?
Dat ze op Achmeds besneden pik heeft gereden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat was je hem vergeten te vertellen dan?
Hahahaha, je wilt niet meer zonder hem leven, je hebt toch nog maar 5 maand? Korte tijd om dat te kunnen beslissen. En na 5 maanden kun jij je ''handen'' al niet van iemand anders af houden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik het niet weer ik wil niet zonder hem leven. ik baal van mezelf
Mwah het is nogal ongeloofwaardig dat je dat vergeten bent om te vertellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
ow iets wat er nog gebeurt was, maar dat is even niet belangrijk. ik ben niet met vreemdgegeaan. maar ik baal gewoon van mezelf ik wil hem helemaal niet kwijt en ik wil helemaal neit zo zijn..
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:07 schreef mikami het volgende:
Eigen schuld, had je je maar moeten inhouden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef juiced het volgende:
Het lijkt me wel belangrijk. Ondanks wat jij er van vindt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
ow iets wat er nog gebeurt was, maar dat is even niet belangrijk. ik ben niet met vreemdgegeaan. maar ik baal gewoon van mezelf ik wil hem helemaal niet kwijt en ik wil helemaal neit zo zijn..
Dan kon je dat stuk van dat spijt na de zonde kwam enzo toch wel laten staan?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef juiced het volgende:
ja dat doe ik nu ook. maar alles gaat zo met ups en downs nu. maar dankjequote:Op zondag 1 mei 2011 14:18 schreef Omdatappel het volgende:
Bied je excuses aan, doe rustig aan en gedraag je zodat hij je kan vertrouwen.
Kom ik daarvoor helemaal naar Fok!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:24 schreef Felixa het volgende:
Meisje heeft paar maanden verkering met haar vriendje en is nu al twee keer "bijna" vreemd gegaan. Vriendje is boos.
Dat was het zo'n beetje.
ik ben niet twee keer bijna vreemd gegaan. ik heb 1 keer een avond geschuurd met een andere jongen.. maarja ik heb hier toch niets aan want iedereen zegt toch dat et niet meer te redden isquote:Op zondag 1 mei 2011 18:24 schreef Felixa het volgende:
Meisje heeft paar maanden verkering met haar vriendje en is nu al twee keer "bijna" vreemd gegaan. Vriendje is boos.
Dat was het zo'n beetje.
Het is altijd te redden maar dan moet je dus vanaf nu laten zien dat je wel te vertrouwen bent, al vind ik schuren nog niet eens zo'n drama maar ok, op 16 jarige leeftijd is dat misschien anders.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:32 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
ik ben niet twee keer bijna vreemd gegaan. ik heb 1 keer een avond geschuurd met een andere jongen.. maarja ik heb hier toch niets aan want iedereen zegt toch dat et niet meer te redden is
Ik ben bang dat ze die andere jonge klaargeschuurd heeft....dat veranderd misschien de boel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is altijd te redden maar dan moet je dus vanaf nu laten zien dat je wel te vertrouwen bent, al vind ik schuren nog niet eens zo'n drama maar ok, op 16 jarige leeftijd is dat misschien anders.
Vandaar dat mijn post werd verwijderdquote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Op terug gezet, maar posts die TS helemaal afbranden worden verwijderd.
ja maar het grote probleem is dat we het er al zovaak over gehad hadden. en toch heb ik het gedaan en ik baal daarvan. van mezelfquote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is altijd te redden maar dan moet je dus vanaf nu laten zien dat je wel te vertrouwen bent, al vind ik schuren nog niet eens zo'n drama maar ok, op 16 jarige leeftijd is dat misschien anders.
Blijkbaar zag je de ernst er niet van in, totdat het echt ernst werd. Een wijze, zij het kostbare, les.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef anoniemxx12 het volgende:
ja maar het grote probleem is dat we het er al zovaak over gehad hadden. en toch heb ik het gedaan en ik baal daarvan. van mezelf
ja daar heb je wel gelijk in, en ik weet ook wel zeker dat het nooit meer gebeurt. maar dat vertouwd hij natuurlijk nooitquote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar zag je de ernst er niet van in, totdat het echt ernst werd. Een wijze, zij het kostbare, les.
Als je eenmaal vertrouwen hebt beschaamd en er vervolgens nog een schep terecht wantrouwen bovenop gooit, ben ik bang dat je kansen verkeken zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef anoniemxx12 het volgende:
ja daar heb je wel gelijk in, en ik weet ook wel zeker dat het nooit meer gebeurt. maar dat vertouwd hij natuurlijk nooiten ik wil zo graag dat hij me wel weer vertrouwd..
hij is nog steeds boos+verdrietig en alles. hij zegt dat ie tijd en rust nodig heeft om er over na te denken en kijken of hij het kan vergeten. ik snap dat wel, en ik heb ook tegen hem gezegd dat ik hem dan met rust zou laten. en dat ie me maar moest smsen als ie wou. maar dan krijg ik 3sec later weer een sms met dingen die ik gedaan zou hebben wat ik niet gedaan heb .. ik weet gewoon niet meer wat ik moetquote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Dauntl3ss het volgende:
Wat jij wil is inmiddels wel duidelijk, maar een relatie heb je niet in je eentje (zoals je nu misschien hebt gemerkt).
Misschien even een update van wat vriendlief nu verder eigenlijk vindt/wil?
Dit. Kansloos moderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn post werd verwijderd.
haha, ik ben 16 maar bedanktquote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
Misschien is relatietherapie iets voor jullie? Dan kun je als stel gewoon alles eruit gooien wat zich de afgelopen jaren heeft opgebouwd en opgekropt zit. Ik weet ook niet hoeveel kinderen jullie hebben, maar ik zou echt alles doen om deze relatie te redden!
Laat hem dan. Jij zit fout, heb dan tenminste nog het respect dat je hem nu met rust laat, zodat hij eea op een rijtje kan zetten. Verder niet zo klagen en huilen, het is je niet overkomen, dus als je relatie nu naar de knoppen is, is dat je eigen schuld.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
hij is nog steeds boos+verdrietig en alles. hij zegt dat ie tijd en rust nodig heeft om er over na te denken en kijken of hij het kan vergeten. ik snap dat wel, en ik heb ook tegen hem gezegd dat ik hem dan met rust zou laten. en dat ie me maar moest smsen als ie wou. maar dan krijg ik 3sec later weer een sms met dingen die ik gedaan zou hebben wat ik niet gedaan heb .. ik weet gewoon niet meer wat ik moet
ja dat 2 gaat nu beetje moeilijk. hij is op vakantie.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Daniel1976 het volgende:
1. zoals Dauntl3ss als schrijft, laat hem als ie dat wil.
2. Nooit discussiëren / ruziën via SMS. Daar komt narigheid van. Beter face2face praten over dit soort onderwerpen.
Maar wel om het van een ander te herkennen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef anoniemxx12 het volgende:
het was niet de bedoeling sarcastisch te zijn
nee hij is niet bezitterig ik mocht alles van hem, en ik kreeg alles van hem. maar hij wil gewoon niet dat andere jongens aan me zitten..quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef missyB het volgende:
Hebben we het hier werkelijk alleen over een beetje schuren?
Meid je bent 16! Als ie daar al zo enorm moeilijk over doet lijkt mij dit niet helemaal de juiste peer.
Je hebt er spijt van, je weet dat dit niet helemaal oke is, althans je vriend vind het niet zo prettig.
Meer dan sorry zeggen kan je niet doen en zeggen dat het niet nog eens gebeurd.
Wil hij daar moeilijk over blijven doen lijkt het mij nogal een moeilijk bezitterig type.
Dus dan praat je een paar dagen niet met elkaar en dan hoor je daarna wel hoe of wat.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
ja dat 2 gaat nu beetje moeilijk. hij is op vakantie.we hebben afgesproken een paar dagen niet met elkaar te praten enzo en dan zien we wel weer...
Andere jongens aan jou, of jij aan andere jongens?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
nee hij is niet bezitterig ik mocht alles van hem, en ik kreeg alles van hem. maar hij wil gewoon niet dat andere jongens aan me zitten..
nee ik doe ook niet alsof ik het slachtoffer ben, het spijt me als dat zo over komt. maar ik vind het gewoon heel kut.. ik weet dat het mijn schuld is... en dat andere ging ook gewoon om het dansen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Andere jongens aan jou, of jij aan andere jongens?
Lijkt me niet helemaal eerlijk om nu te doen alsof jij het slachtoffer bent van iemand met wie je de hele avond hebt staan schuren (+ blijkbaar nog iets, waarvan je het hier niet wil vertellen).
Denk dat we er dan wel zijn. Je hebt een fout gemaakt, het is nu aan hem, einde verhaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef anoniemxx12 het volgende:
[..]
nee ik doe ook niet alsof ik het slachtoffer ben, het spijt me als dat zo over komt. maar ik vind het gewoon heel kut.. ik weet dat het mijn schuld is... en dat andere ging ook gewoon om het dansen.
dat andere ging dus om schuren maar dit dan? waar gaat dit om dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Denk dat we er dan wel zijn. Je hebt een fout gemaakt, het is nu aan hem, einde verhaal.
Dat moet je nooit meteen doen. Als je ze eenmaal in de tang hebt met wat sieraden en gadgets en ze alles doen wat je zegt is een ketting ook niet meer echt nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |