Oke, ik heb een heel groot probleem en ik weet even niet meer wat ik moet. Ik ben 16 en heb nu al 5 maanden een hele lieve vriend. maar 3 week geleden had ik een feest en ik heb me helemaal misdragen. Ik heb heel lang met een jongen staan schuren enzo. Ik heb niet met hem gezoend maar dit is al erg genoeg. Mn vriend weet het. Hij kreeg et die avond nog van iemand anders te horen, maar ik had het hem die volgende ochtend ook wel verteld. hij was zo boos op me wat ik me ook wel kan voorstellen. ik heb zolang zitten huilen ik heb er echt zoveel spijt van. Ik heb hem pijn gedaan en dat wil ik niet. hij had het bijna uitgemaakt. En hij heeft helemaal geen vertouwen meer in me. Ik dacht dat ik hem alles had verteld. maar nu 3 week verder heeft hij weer wat gehoord en dat was waar. tuurlijk heb ik tegen hem gezegd dat het waar was ik wil eerlijk tegen hem zijn, maar hij is nu weer zo boos. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. ik snap wel dat hij me niet meer vertouwd en heel boos op me is. dat zou ik ook zijn. Maar ik heb er echt zoveel spijt van, ik wil heb niet kwijt. en nu is het bijna uit.

wat moet ik nou doen? hoe krijg ik zijn vertouwen nou terug?
[ Bericht 90% gewijzigd door Daniel1976 op 02-05-2011 10:41:57 ]