Dankjewel voor deze nuttige mededeling.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Oda_Nobunaga het volgende:
Ik heb onze PS3 tot nu toe maar één spel gespeeld, Heavy Rain. L.A. Noire word de tweede.
4:40quote:
Ja, zo lekker lomp rijden, niet op stoplichten letten en als je aangereden wordt op een kruising een nieuwe auto jatten (desnoods die van ambulance of politie). Dan vervolgens een zaak oplossenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een tsjappies. Wel een beetje matig van dat niet kunnen overrijden van mensen. Scheelt de programmeurs natuurlijk weer wat problemen, want ja een agent die een enkele moord onderzoekt en onderweg twintig man doodrijdt...hoe los je dat verhaaltechnisch op?
In het begin met patrouille op alles schieten wat beweegt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Ja, zo lekker lomp rijden, niet op stoplichten letten en als je aangereden wordt op een kruising een nieuwe auto jatten (desnoods die van ambulance of politie). Dan vervolgens een zaak oplossen
quote:
Niet alleen de programmeurs, het helpt het verhaal ook niet ten goede. Ik ben er wel voor dat je mensen niet kunt overrijden, net zoals vroegah.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een tsjappies. Wel een beetje matig van dat niet kunnen overrijden van mensen. Scheelt de programmeurs natuurlijk weer wat problemen, want ja een agent die een enkele moord onderzoekt en onderweg twintig man doodrijdt...hoe los je dat verhaaltechnisch op?
In mijn herinnering was Carmageddon mede zo anders omdat ze nu niet wegsprongen, maar ik kan geen racespellen meer vinden van daarvoor waar voetgangers in zaten.. bij Driver kon het niet, maar die kwam natuurlijk na Carmaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
Net zoals vroeger geen mensen kunnen overrijden?
WTF gek ben je Carmageddon vergeten??????
Dat is van dezelfde ontwikkelaars die ook Midtown Madness hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Bart het volgende:
Midnight Club: Los Angeles kan je ook geen mensen overrijden, springen allemaal netjes aan de kant.
WTF waar heb je hem gehaald?????????quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Moet je dat nog vragen 8 dagen voor de releasequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Midnight Club: LA is Rockstarquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is van dezelfde ontwikkelaars die ook Midtown Madness hebben gemaakt.
En net als LA Noire op basis van de GTA IV-engine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |