Dankjewel voor deze nuttige mededeling.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Oda_Nobunaga het volgende:
Ik heb onze PS3 tot nu toe maar één spel gespeeld, Heavy Rain. L.A. Noire word de tweede.
4:40quote:
Ja, zo lekker lomp rijden, niet op stoplichten letten en als je aangereden wordt op een kruising een nieuwe auto jatten (desnoods die van ambulance of politie). Dan vervolgens een zaak oplossenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een tsjappies. Wel een beetje matig van dat niet kunnen overrijden van mensen. Scheelt de programmeurs natuurlijk weer wat problemen, want ja een agent die een enkele moord onderzoekt en onderweg twintig man doodrijdt...hoe los je dat verhaaltechnisch op?
In het begin met patrouille op alles schieten wat beweegt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Ja, zo lekker lomp rijden, niet op stoplichten letten en als je aangereden wordt op een kruising een nieuwe auto jatten (desnoods die van ambulance of politie). Dan vervolgens een zaak oplossen
quote:
Niet alleen de programmeurs, het helpt het verhaal ook niet ten goede. Ik ben er wel voor dat je mensen niet kunt overrijden, net zoals vroegah.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een tsjappies. Wel een beetje matig van dat niet kunnen overrijden van mensen. Scheelt de programmeurs natuurlijk weer wat problemen, want ja een agent die een enkele moord onderzoekt en onderweg twintig man doodrijdt...hoe los je dat verhaaltechnisch op?
In mijn herinnering was Carmageddon mede zo anders omdat ze nu niet wegsprongen, maar ik kan geen racespellen meer vinden van daarvoor waar voetgangers in zaten.. bij Driver kon het niet, maar die kwam natuurlijk na Carmaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
Net zoals vroeger geen mensen kunnen overrijden?
WTF gek ben je Carmageddon vergeten??????
Dat is van dezelfde ontwikkelaars die ook Midtown Madness hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Bart het volgende:
Midnight Club: Los Angeles kan je ook geen mensen overrijden, springen allemaal netjes aan de kant.
WTF waar heb je hem gehaald?????????quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Moet je dat nog vragen 8 dagen voor de releasequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Midnight Club: LA is Rockstarquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is van dezelfde ontwikkelaars die ook Midtown Madness hebben gemaakt.
En net als LA Noire op basis van de GTA IV-engine.quote:
http://www.rockstarbase.c(...)e-does-not-use-rage/quote:Team Bondi’s L.A. Noire is one of the most ambitious Rockstar titles to date, featuring a massive open world and a groundbreaking animation system. It’s also one of the first Rockstar titles in some time that doesn’t use Rockstar’s RAGE engine, rather Team Bondi’s proprietary engine.
Niet?quote:Maar ik ben geen 15 meer.
En het free roam gedeelte van de game?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Het is van Rockstar San Diego, die vroeger Angel Studios heetten. Onder die naam hebben ze o.a. Midtown Madness gemaakt.quote:
Timestamp, geloof het namelijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Hij lult ook maar wat, er is nog helemaal geen backupquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Timestamp, geloof het namelijk niet.
Of er van die random encounters zoals in Red Dead Redemption zijn is niet duidelijk, zou kunnen natuurlijk. Maar verder kun je op zoek naar zeldzame auto's, naar film blikken, beroemde locaties en blijkbaar spelen ook kranten een rol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:57 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is het free roamen? Zijn er dingen te doen naast de missies om? Kleine misdaden ofzo, achter boeven aanzitten?![]()
Of zijn er gewoon 40 van die kleine zij-missies in plaats van random gebeurtenissen?
*tring* *tring*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef DaFrenk het volgende:
In een filmpje zag ik trouwens een bowlinghal, vraag me af of je daar gebruik van kunt maken
Mensen die niet kunnen typen neem ik niet serieus, die kunnen beter verdwijnen van het internet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef abruzzese het volgende:
Heel en heel belangrijk vind ik de sfeer in een game zoals Red Dead Redemption e Grand Theft Auto IV en dan ook nog heel goed in detail ontwikkeld zodat het gameplay plezier nog leuker word .
Ik denk wel zeker dat in L.A.Noire hetzelfde zal hebben .
Zelfs in Farcry 2 heb ik hetzelfde ervaring meegemaakt en heb er maanden plezier mee gehad .
Een game zoals Saints Row vind ik dat veel minder en kan ik daar niet van genieten .
L.A.Noire word gelukkig uitgebracht door Rockstargames en die leveren qualiteit zoals de games voorheen allemaal wel hebben .
Whehehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
*tring* *tring*
'Heeeeeeeeeeeey cousin, want to go bowling with me??'
"NO I DON'T WANT TO GO BOWLING WITH YOU YOU FAT FUCK"
[ afbeelding ] Roman
Wow...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
14 minuten ingame video staat hier trouwens:
http://www.dailymotion.co(...)ghype-com_videogames
Ziet er imho goed uit, ben benieuwd! Gerucht gaat dat hij morgen al online staat,
dus ik denk dat ik hem voor de releaseday al speel.
(al krijg ik het origineel via mijn werkgever)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
/carequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG!
LA.NOIRE.3DVD9.RF.MULTI.XBOX360-EKOJAPO
Ik krijg hem van de zaak, voor de PS3 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
/care
Betaal liever voor een game van deze kwaliteit.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:46 schreef Tijn het volgende:
Ik wil niet weten hoeveel uur ik straks kopjes, bordjes en andere onzinnige objecten aandachtig sta te inspecteren
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik krijg hem van de zaak, voor de PS3 natuurlijk.
In feite kan ik elk spel krijgen, maarja.. Op een gegeven moment is de interesse ook ineens weg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In feite kan ik elk spel krijgen, maarja.. Op een gegeven moment is de interesse ook ineens weg..Was ook een vreemde naam inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat doe je dan voor werk als je elk spel kan krijgen?
Laten we het erop houden dat ik iets doe bij SCEE.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Was ook een vreemde naam inderdaad.
En wat doe je dan voor werk als je elk spel kan krijgen?
Waarom moet je dat zo nodig zeggen in je posts?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik iets doe bij SCEE.
Als je echt zo'n toffe functie had, zet je niet net als wij te wachten tot de release date om dit spel te spelen, hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je echt zo'n toffe functie had, zet je niet net als wij te wachten tot de release date om dit spel te spelen, he
Euh, omdat je het me vroeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom moet je dat zo nodig zeggen in je posts?
quote:
Deze hele post van je zegt al genoeg. Je bent gewoon aan het opscheppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
14 minuten ingame video staat hier trouwens:
http://www.dailymotion.co(...)ghype-com_videogames
Ziet er imho goed uit, ben benieuwd! Gerucht gaat dat hij morgen al online staat,
dus ik denk dat ik hem voor de releaseday al speel.
(al krijg ik het origineel via mijn werkgever)
Jij niet in elk gevalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?![]()
We zullen zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef NoCigar het volgende:
Bij The Hut, die beloofde iets sneller te leveren dan Amazon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ok.. Dus melden dat je een spelletje van je werkgever krijgt is in jouw ogen meteen al "opscheppen"?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
[..]
Deze hele post van je zegt al genoeg. Je bent gewoon aan het opscheppen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok.. Dus melden dat je een spelletje van je werkgever krijgt is in jouw ogen meteen al "opscheppen"?
Het gaat niet over een villa met zwembad, een ferrari en jachtship ofzo maar een spel van een paar tientjes.
/edit
De eerste DVD van de 360 versie wordt as we speak online gezet, is inmiddels al op zo'n 60%
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?1 dag eerder, hooguit.
Hier zijn ze wat strenger, kan er ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hè?Ik werk zelf bij een zaak waar we L.A. Noire gaan verkopen, en die krijgen we een paar dagen voor de release binnen. Bij Black Ops was dat zelfs wat ruimer.
Het is niet waar, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??
Falers, beter fixen jullie dat netwerk van jullie ipv games op dat van de concurrent te uploaden
lol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??
Falers, beter fixen jullie dat netwerk van jullie ipv games op dat van de concurrent te uploaden
Je speelt als een detective, niet als een gestoorde psychopaat. Het kan idd niet en ik ben er blij om. Dit is een free roam lineare detective game, niet een sandbox game waar je maar moet kunnen doen en laten wat je wilt.quote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je speelt als een detective, niet als een gestoorde psychopaat. Het kan idd niet en ik ben er blij om. Dit is een free roam lineare detective game, niet een sandbox game waar je maar moet kunnen doen en laten wat je wilt.
Denk het niet, dit is een hele andere engine en die map leek in de verste verte niet op LA... was heel erg op het racen gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef Tijn het volgende:
Zouden ze er wat aan hebben gehad dat Rockstar San Diego de hele map van LA al een keer heeft nagemaakt voor Midnight Club?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef speknek het volgende:
The Guardian had de review online gezet en snel weer eraf gehaald, maar niet snel genoeg voor de google cache
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Zo aan de filmpjes te zien ben ik het alvast met ze eensquote:In the past, games with such overwhelming ambitions have floundered on odd, usually peripheral, aspects that jarred – such as unrealistic animation (and especially facial animation), clunky dialogue, poor virtual camerawork or facile characterisation. LA Noire is the first game to lack any such element which naggingly reminds you that you're playing a video game, rather than strolling through a film or TV series.
That's why it marks a breakthrough for games as a whole – and we can't wait to see what Rockstar does with LA Noire's technology in its other blockbuster franchises.
5 augustus 2011quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Roces18 het volgende:
nice ziet er leuk uit in ieder geval. Kan iemand mij vertellen wanneer die uitkomt, ben te lui om te goochelen
20 meiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Roces18 het volgende:
nice ziet er leuk uit in ieder geval. Kan iemand mij vertellen wanneer die uitkomt, ben te lui om te goochelen
Sneu figuur ben je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heb net even snel getest, werkt!Tot over een paar dagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |