Release: 20 mei 2011 op XBOX 360 en PS3quote:The game takes place in post-war 1940s Los Angeles, a city of glamour, fame and wealth, but also where crime, vice corruption is rife. The player assumes the role of Cole Phelps, an LAPD officer who rises through the ranks of the department. He has joined the police force to "right the wrongs" he committed during the Second World War. He starts off as a patrol-man, then a traffic detective, homicide, vice, and finally arson investigator. Each rank gives the player a partner who will help Phelps in his investigations, fights, and arrests. The game blends investigative elements such as mystery, and crime solving, with fast paced action sequences from chases on foot to car, as well as gun-play. As well as the storyline missions, the player can choose to work on optional side-investigations following a call from dispatch. The player can also travel on foot, as well as in different vehicles.
Is ook meteen het duurstequote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga hem bij FreeRecordShop pre-orderen, heb ik hem sowieso op releasedatum.. volgens mij krijg ik bij hun ook een DLC erbij..
Zeven waren dat er, net als Phantasmagoria.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger had je dat X-files spel. Iets van 8 discs ofzo![]()
Ik heb em nog liggen. Kopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger had je dat X-files spel. Iets van 8 discs ofzo![]()
De opvolger zal dat vast wel doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef Tijn het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat de X360 van DVD's afstapt.
Tenzij je heen en weer kan tussen een gedeelte wat op de ene disc staat en een gedeelte wat op een andere disc staat, dan ben je constant aan het wisselen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:19 schreef Desunoto het volgende:
In het geval van L.A. Noire hoef je maar 2 maal te wisselen... wat is dat nou.
er is al een limited edition oftewel gewoon een editie met extra missies maar die krijg je bijna overal en dat noemen ze dan een limited editionquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:10 schreef -CRASH- het volgende:
Zit nog te twijfelen over L.A. Noire....
Maar hoe dichter bij de release date
hoe meer de twijfel weg gaat............
En komt er nu wel of geen limitted edition ?
Nee, ik ook niet. Ik koop 'em gewoon bij Amazon.co.uk voor 40 euro. Nette prijs imho.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef -CRASH- het volgende:
Voor 1 missie geef ik geen extra geld uit.....
Ik hoop dan dat die extra missie de laatste missie is, waar heel het plot duidelijk wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef -CRASH- het volgende:
Voor 1 missie geef ik geen extra geld uit.....
Zou ook wat zijn. Ga je de hoek om: "Insert Disc 2". En dan ben je de hoek om en bedenk je je dat je toch de andere kant op moest. "Instert Disc 1". Of tijdens een achtervolging..."Insert Disc 3".quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef ROFLOL het volgende:
'You will be swapping disks as soon as you finish certain detective cases and that will only be two times throughout the entire game. You will never have to swap back to the first disk or whatever for any reason unless you are restarting the entire game. You will never have to change the disks because you turn a corner or go into a certain part of a city thats on another disk either. It only has to do with the story progression. so no worries.'
Niks aan de hand dus. Lekker boeiend ook imo, laat alleen maar zien dat LA Noire een gigantische game zal zijn.
Kijk, niets aan de hand dus. Al die huilies die gelijk boe beginnen te roepen bij het horen dat de game uit 3 dvd's bestaatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef ROFLOL het volgende:
'You will be swapping disks as soon as you finish certain detective cases and that will only be two times throughout the entire game. You will never have to swap back to the first disk or whatever for any reason unless you are restarting the entire game. You will never have to change the disks because you turn a corner or go into a certain part of a city thats on another disk either. It only has to do with the story progression. so no worries.'
Niks aan de hand dus. Lekker boeiend ook imo, laat alleen maar zien dat LA Noire een gigantische game zal zijn.
En dan nog zijn er lui die filmpjes skippen enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef ROFLOL het volgende:
nou dat is heel makkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Hoe je video's kan overslaan van een spel van Rockstar is ook onbegrijpelijk inderdaad.
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Hoe je video's kan overslaan van een spel van Rockstar is ook onbegrijpelijk inderdaad.
Als het verhaal je niet boeit, kun je beter een ander spel spelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou dat is heel makkelijk.
Door op skip te drukken
Ik hoop wel dat ze de euphoria engine blijven gebruiken, het realistisch reageren voegt echt heel veel toe aan dat spel.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef tuut-chips het volgende:
Dit spel zou ons ook best eens meer kunnen vertellen over een nieuwe Gta qua graphics, denken jullie niet?
Denk het niet hoor, zoals het er nu uitziet ziet GTA 4 er al in ieder geval een stuk mooier uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef tuut-chips het volgende:
Dit spel zou ons ook best eens meer kunnen vertellen over een nieuwe Gta qua graphics, denken jullie niet?
Wat een onzin!quote:Op zondag 8 mei 2011 08:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, zoals het er nu uitziet ziet GTA 4 er al in ieder geval een stuk mooier uit.
Wat een onzin! Ik weet niet hoor, maar GTA 4 ziet er echt wel beter uit. Die in dat filmpje ziet er inderdaad verschrikkelijk uit, maar dat is geen HD en geen maximale settings. Gezichtsuitdrukking en dergelijke vind ik er veel mooier uit zien in GTA . Ik moet wel zeggen dat het hier qua uitdrukkingstechnieken mooier eruitziet, maar het gehele totaaltje van het gezicht is in GTA mooier. Hier ziet de huid er ook zo vlak en vaal uitquote:
Pardon?????quote:Gezichtsuitdrukking en dergelijke vind ik er veel mooier uit zien in GTA .
Eens. Zulke subtiele bewegingen zie je gewoon in geen enkele andere game. Het fronsen van wenkbrauwen, het bewegen van de lippen, de kuiltjes in wangen, alles klopt gewoon. Het is de eerste keer dat ik ook echt het gevoel heb dat de karakters in het spel mensen zijn. Bij RDR en GTA IV is het niet slecht maar het verbleekt gewoon bij wat we tot nu hebben kunnen zien van L.A. Noire. Ik heb eigenlijk maar één angst en dat is dat deze animaties wel voor alle belangrijke personages zijn gedaan maar dat extras dus gewoon normale ouderwetse animaties hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:19 schreef vosss het volgende:
Qua facial expression staat het niet alleen ver boven GTA IV, maar gewoon eenzaam bovenaan.
Tuurlijk, leuke gezichten zien we wel vaker in games, bv Mass Effect of Crysis ofzo, maar de subtiele uitdrukkingen die spot-on zijn in combi met perfecte lipsync die zijn toch redelijk zeldzaam dacht ik zo.
Qua facial expression staat LA Noire gewoon aan de top en de nummer 2 staat daar ver, heel ver onder
Dat idee vonden de makers ook maar niks, vandaar dat er 400 (!) acteurs ge-motion-scanned zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eens. Zulke subtiele bewegingen zie je gewoon in geen enkele andere game. Het fronsen van wenkbrauwen, het bewegen van de lippen, de kuiltjes in wangen, alles klopt gewoon. Het is de eerste keer dat ik ook echt het gevoel heb dat de karakters in het spel mensen zijn. Bij RDR en GTA IV is het niet slecht maar het verbleekt gewoon bij wat we tot nu hebben kunnen zien van L.A. Noire. Ik heb eigenlijk maar één angst en dat is dat deze animaties wel voor alle belangrijke personages zijn gedaan maar dat extras dus gewoon normale ouderwetse animaties hebben.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat idee vonden de makers ook maar niks, vandaar dat er 400 (!) acteurs ge-motion-scanned zijn
Onzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef abruzzese het volgende:
We moete toch afwachten op de beoordeling van Metacritics.com want deze site laat je zeker zien of het de aankoop echt waard is voor ¤60,00 .
Metacritics.com laat een gemiddelde review score zien wat altijd klopt in het geheel , dus een betrouwbare gamers site die we als gamers zeker in de gaten moeten houden .
Als je alleen voor dit spel gaat, zou ik zeggen PS3, vanwege die 3 discs op de 360. Niet dat het veel moeite is. Dus dan kun je beter kijken naar exclusieve titels op beide consoles en de vraag wat je qua online spelen wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
dit is een spel dat ik wel wil hebben, koop ik er een PS3 bij of een xbox360?
De technieken in La Noire 2 qua gezichtsuitdrukkingen staan inderdaad ver boven elk spel. Maar het totaaltje van het gezicht vind ik er niet echt er mooier uitzien. Beetje vlak , vaal en kaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef Desunoto het volgende:
Eens met vosss.
Je moet wel een vuiltje in je oog hebben, als je beweert dat GTA4 mooier is. Als je nu zegt dat Red Dead Redemption mooier is, oké, dat is meer een kwestie van smaak door de setting en de hele sfeer van het spel en nog te begrijpen. Maar L.A. Noire staat ver boven GTA4.
Ok, maar wat heeft Mafia 2 ermee te maken?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De technieken in Mafia 2 qua gezichtsuitdrukkingen staan inderdaad ver boven elk spel. Maar het totaaltje van het gezicht vind ik er niet echt er mooier uitzien. Beetje vlak , vaal en kaal.
Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon?????
Juist de gezichtsuitdrukkingen zien er geniaal uit in LA Noire.
Ik durf gerust te stellen dat de uitdrukkingen in LA Noire het mooist zijn van alle games tot nu toe.
LA Noire is nog maar bij versie 1 hequote:
Zou een x360 doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
Inderdaad ik heb GTA 4 op de PC gespeeld, maar is ook zeker niet echt te vergelijken met console maar ik licht het alleen maar uitquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
LA Noire is nog maar bij versie 1 he
Maar toen je zei dat je GTA4 mooier vond, bedoelde je toen de PC-versie ofzo? Nogal logisch dat een PC-game meer detail biedt qua textures enzo. Maar dit is een console-game en als je de filmpjes mag geloven, is er geen enkele andere console-game met zulke realistische personages als deze.
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
Alle controllers zijn kut, toetsenbord overheerst nog steeds, desondanks gebruik ik sixaxisquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.
Met een toetsenbord op een console? Dat is pas kut.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alle controllers zijn kut, toetsenbord overheerst nog steeds, desondanks gebruik ik sixaxis
of een pcquote:Op zondag 8 mei 2011 14:33 schreef ForumPimp het volgende:
Het is gewoon een behoorlijke learning curve, niet eens echt heel moeilijk te leren. Maar goed, als je wil gamen zou je toch ooit een console moeten kopen.
PS3 denk ik dus, aangezien ik jaren lang op de PS1/2 gespeeld hebquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.
Ik snap ook wel dat het spel niet op de PC uitkomt. Maar desondanks is qua makkelijkheid de PC het beste, toetsenbord is heel handig in gebruik en muis is accuraat. Maar qua prijzen kan je beter voor een console gaan..quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, maar dat maakt niet uit.
Ehmz, ik ken ook geen enkele PC game met zulke realistische gelaatstrekjes hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tijn het volgende:
Nogal logisch dat een PC-game meer detail biedt qua textures enzo. Maar dit is een console-game en als je de filmpjes mag geloven, is er geen enkele andere console-game met zulke realistische personages als deze.
Wedstrijdje doen wie als eerste een 8 uur durende zaak oplost?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef SoldMayor het volgende:
Achja het maakt niet uit waar je hem op speelt.
Behalve natuurlijk als LA Noire een online fuctie had gehad.![]()
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef ForumPimp het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als deze game dezelfde physics gaat gebruiken als bij GTA |V. Zou het zonde vinden als ze bijvoorbeeld ragdolls gaan gebruiken. Is dit al bekend?
Er zijn toch andere shootouts? Ik doel niet op het overrijden van voetgangers ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....
Echt waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....
Dankjewel voor deze nuttige mededeling.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Oda_Nobunaga het volgende:
Ik heb onze PS3 tot nu toe maar één spel gespeeld, Heavy Rain. L.A. Noire word de tweede.
4:40quote:
Ja, zo lekker lomp rijden, niet op stoplichten letten en als je aangereden wordt op een kruising een nieuwe auto jatten (desnoods die van ambulance of politie). Dan vervolgens een zaak oplossenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een tsjappies. Wel een beetje matig van dat niet kunnen overrijden van mensen. Scheelt de programmeurs natuurlijk weer wat problemen, want ja een agent die een enkele moord onderzoekt en onderweg twintig man doodrijdt...hoe los je dat verhaaltechnisch op?
In het begin met patrouille op alles schieten wat beweegt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Ja, zo lekker lomp rijden, niet op stoplichten letten en als je aangereden wordt op een kruising een nieuwe auto jatten (desnoods die van ambulance of politie). Dan vervolgens een zaak oplossen
quote:
Niet alleen de programmeurs, het helpt het verhaal ook niet ten goede. Ik ben er wel voor dat je mensen niet kunt overrijden, net zoals vroegah.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een tsjappies. Wel een beetje matig van dat niet kunnen overrijden van mensen. Scheelt de programmeurs natuurlijk weer wat problemen, want ja een agent die een enkele moord onderzoekt en onderweg twintig man doodrijdt...hoe los je dat verhaaltechnisch op?
In mijn herinnering was Carmageddon mede zo anders omdat ze nu niet wegsprongen, maar ik kan geen racespellen meer vinden van daarvoor waar voetgangers in zaten.. bij Driver kon het niet, maar die kwam natuurlijk na Carmaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
Net zoals vroeger geen mensen kunnen overrijden?
WTF gek ben je Carmageddon vergeten??????
Dat is van dezelfde ontwikkelaars die ook Midtown Madness hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Bart het volgende:
Midnight Club: Los Angeles kan je ook geen mensen overrijden, springen allemaal netjes aan de kant.
WTF waar heb je hem gehaald?????????quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Moet je dat nog vragen 8 dagen voor de releasequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Midnight Club: LA is Rockstarquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is van dezelfde ontwikkelaars die ook Midtown Madness hebben gemaakt.
En net als LA Noire op basis van de GTA IV-engine.quote:
http://www.rockstarbase.c(...)e-does-not-use-rage/quote:Team Bondi’s L.A. Noire is one of the most ambitious Rockstar titles to date, featuring a massive open world and a groundbreaking animation system. It’s also one of the first Rockstar titles in some time that doesn’t use Rockstar’s RAGE engine, rather Team Bondi’s proprietary engine.
Niet?quote:Maar ik ben geen 15 meer.
En het free roam gedeelte van de game?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Het is van Rockstar San Diego, die vroeger Angel Studios heetten. Onder die naam hebben ze o.a. Midtown Madness gemaakt.quote:
Timestamp, geloof het namelijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Hij lult ook maar wat, er is nog helemaal geen backupquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Timestamp, geloof het namelijk niet.
Of er van die random encounters zoals in Red Dead Redemption zijn is niet duidelijk, zou kunnen natuurlijk. Maar verder kun je op zoek naar zeldzame auto's, naar film blikken, beroemde locaties en blijkbaar spelen ook kranten een rol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:57 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is het free roamen? Zijn er dingen te doen naast de missies om? Kleine misdaden ofzo, achter boeven aanzitten?![]()
Of zijn er gewoon 40 van die kleine zij-missies in plaats van random gebeurtenissen?
*tring* *tring*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef DaFrenk het volgende:
In een filmpje zag ik trouwens een bowlinghal, vraag me af of je daar gebruik van kunt maken
Mensen die niet kunnen typen neem ik niet serieus, die kunnen beter verdwijnen van het internet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef abruzzese het volgende:
Heel en heel belangrijk vind ik de sfeer in een game zoals Red Dead Redemption e Grand Theft Auto IV en dan ook nog heel goed in detail ontwikkeld zodat het gameplay plezier nog leuker word .
Ik denk wel zeker dat in L.A.Noire hetzelfde zal hebben .
Zelfs in Farcry 2 heb ik hetzelfde ervaring meegemaakt en heb er maanden plezier mee gehad .
Een game zoals Saints Row vind ik dat veel minder en kan ik daar niet van genieten .
L.A.Noire word gelukkig uitgebracht door Rockstargames en die leveren qualiteit zoals de games voorheen allemaal wel hebben .
Whehehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
*tring* *tring*
'Heeeeeeeeeeeey cousin, want to go bowling with me??'
"NO I DON'T WANT TO GO BOWLING WITH YOU YOU FAT FUCK"
[ afbeelding ] Roman
Wow...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
14 minuten ingame video staat hier trouwens:
http://www.dailymotion.co(...)ghype-com_videogames
Ziet er imho goed uit, ben benieuwd! Gerucht gaat dat hij morgen al online staat,
dus ik denk dat ik hem voor de releaseday al speel.
(al krijg ik het origineel via mijn werkgever)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
/carequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG!
LA.NOIRE.3DVD9.RF.MULTI.XBOX360-EKOJAPO
Ik krijg hem van de zaak, voor de PS3 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
/care
Betaal liever voor een game van deze kwaliteit.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:46 schreef Tijn het volgende:
Ik wil niet weten hoeveel uur ik straks kopjes, bordjes en andere onzinnige objecten aandachtig sta te inspecteren
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik krijg hem van de zaak, voor de PS3 natuurlijk.
In feite kan ik elk spel krijgen, maarja.. Op een gegeven moment is de interesse ook ineens weg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In feite kan ik elk spel krijgen, maarja.. Op een gegeven moment is de interesse ook ineens weg..Was ook een vreemde naam inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat doe je dan voor werk als je elk spel kan krijgen?
Laten we het erop houden dat ik iets doe bij SCEE.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Was ook een vreemde naam inderdaad.
En wat doe je dan voor werk als je elk spel kan krijgen?
Waarom moet je dat zo nodig zeggen in je posts?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik iets doe bij SCEE.
Als je echt zo'n toffe functie had, zet je niet net als wij te wachten tot de release date om dit spel te spelen, hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je echt zo'n toffe functie had, zet je niet net als wij te wachten tot de release date om dit spel te spelen, he
Euh, omdat je het me vroeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom moet je dat zo nodig zeggen in je posts?
quote:
Deze hele post van je zegt al genoeg. Je bent gewoon aan het opscheppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
14 minuten ingame video staat hier trouwens:
http://www.dailymotion.co(...)ghype-com_videogames
Ziet er imho goed uit, ben benieuwd! Gerucht gaat dat hij morgen al online staat,
dus ik denk dat ik hem voor de releaseday al speel.
(al krijg ik het origineel via mijn werkgever)
Jij niet in elk gevalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?![]()
We zullen zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef NoCigar het volgende:
Bij The Hut, die beloofde iets sneller te leveren dan Amazon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ok.. Dus melden dat je een spelletje van je werkgever krijgt is in jouw ogen meteen al "opscheppen"?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
[..]
Deze hele post van je zegt al genoeg. Je bent gewoon aan het opscheppen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok.. Dus melden dat je een spelletje van je werkgever krijgt is in jouw ogen meteen al "opscheppen"?
Het gaat niet over een villa met zwembad, een ferrari en jachtship ofzo maar een spel van een paar tientjes.
/edit
De eerste DVD van de 360 versie wordt as we speak online gezet, is inmiddels al op zo'n 60%
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?1 dag eerder, hooguit.
Hier zijn ze wat strenger, kan er ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hè?Ik werk zelf bij een zaak waar we L.A. Noire gaan verkopen, en die krijgen we een paar dagen voor de release binnen. Bij Black Ops was dat zelfs wat ruimer.
Het is niet waar, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??
Falers, beter fixen jullie dat netwerk van jullie ipv games op dat van de concurrent te uploaden
lol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??
Falers, beter fixen jullie dat netwerk van jullie ipv games op dat van de concurrent te uploaden
Je speelt als een detective, niet als een gestoorde psychopaat. Het kan idd niet en ik ben er blij om. Dit is een free roam lineare detective game, niet een sandbox game waar je maar moet kunnen doen en laten wat je wilt.quote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je speelt als een detective, niet als een gestoorde psychopaat. Het kan idd niet en ik ben er blij om. Dit is een free roam lineare detective game, niet een sandbox game waar je maar moet kunnen doen en laten wat je wilt.
Denk het niet, dit is een hele andere engine en die map leek in de verste verte niet op LA... was heel erg op het racen gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef Tijn het volgende:
Zouden ze er wat aan hebben gehad dat Rockstar San Diego de hele map van LA al een keer heeft nagemaakt voor Midnight Club?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef speknek het volgende:
The Guardian had de review online gezet en snel weer eraf gehaald, maar niet snel genoeg voor de google cache
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Zo aan de filmpjes te zien ben ik het alvast met ze eensquote:In the past, games with such overwhelming ambitions have floundered on odd, usually peripheral, aspects that jarred – such as unrealistic animation (and especially facial animation), clunky dialogue, poor virtual camerawork or facile characterisation. LA Noire is the first game to lack any such element which naggingly reminds you that you're playing a video game, rather than strolling through a film or TV series.
That's why it marks a breakthrough for games as a whole – and we can't wait to see what Rockstar does with LA Noire's technology in its other blockbuster franchises.
5 augustus 2011quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Roces18 het volgende:
nice ziet er leuk uit in ieder geval. Kan iemand mij vertellen wanneer die uitkomt, ben te lui om te goochelen
20 meiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Roces18 het volgende:
nice ziet er leuk uit in ieder geval. Kan iemand mij vertellen wanneer die uitkomt, ben te lui om te goochelen
Sneu figuur ben je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heb net even snel getest, werkt!Tot over een paar dagen..
Leuk hoor, een spreukje ergens vandaan kopiëren, maar wie zegt dat hij jaloers is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Jealousy is no more than feeling alone against smiling enemies."
Wat anders, mijn originele BR komt eraan en ik speel nu met een kopie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk hoor, een spreukje ergens vandaan kopiëren, maar wie zegt dat hij jaloers is?
Ehh speel dan gewoon niet onlinequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef tuut-chips het volgende:
Speel hem ook nog niet, komt niet door mijn stealth patch heen en heb geen zin om geband te worden
Kun je niet vrij rondrijden dan tussen de cases door?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel wel lekker rustig want disc 2 en 3 zijn er voorlopig nog niet
Dacht trouwens eerst dat dit een soort GTA / sandbox game was maar het is meer gewoon een "point en click" adventure
Leuke cases tot nu toe, jammer dat het rijden en schieten nogal onder de maat zijn, het is het allemaal nét niet.
Ha, eigenlijk maakt het mij vrij weinig uit, maar net toen ik op het knopje submit order bij Amazon wilde drukken keek ik nog even om onduidelijke redenen elders, en kwam zodoende bij The Hut uit, die een net iets snellere levering beloofde, en vandaar heb ik toen maar gekozen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik heb hem bij Amazon besteld omdat die heel veel sneller dan TheHut zijn normaal gesproken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Jealousy is no more than feeling alone against smiling enemies."
Precies de reacties die je krijgt van mensen die liegen / opscheppenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Boohoo. Iemand is jaloers! Ga hem zo ook spelen.
Typetjes zoals jij zijn nou de reden waarom ik er op Fok! niet mee te koop loop.quote:Op zondag 15 mei 2011 06:57 schreef ForumPimp het volgende:
Precies de reacties die je krijgt van mensen die liegen / opscheppen
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 02:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kun je niet vrij rondrijden dan tussen de cases door?
Ze zitten alle 3 in 1 doosjequote:Op zondag 15 mei 2011 11:33 schreef Poemgirl het volgende:
Maar moet je voor de XBOX360 alle drie de disks apart kopen, of zitten ze in 1 doosje? Ik heb geen zin om 3 keer 50 euro voor 1 game uit te geven
..én dan heb je ook nog de gewone 'street crimes' welke je tegen kunt komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...
Het is hier wel lekker hoor, heb net even buiten in het zonnetje een bakkie gedaan.quote:
Oke,quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...
LEKKER HAPPEN JONGE.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Typetjes zoals jij zijn nou de reden waarom ik er op Fok! niet mee te koop loop.
Waar ik op andere fora goodies zoals games, hardware en promotiecodes weggeef
hou ik hier meestal gewoon mijn mond. Als ik vertel waar ik werk, gelooft men dat niet
en/of ziet het hier als opschepperij. Het is gewoon een baan zoals iedere andere hoor,
ik ken hier talloze mensen welke een betere baan hebben dus ik snap de reacties niet zo.
Dit is het soort werk wat mijn team doet..
Reparatie van PS3 systemen;
[ afbeelding ]
Testen van nieuwe hard- en software:
[ afbeelding ]
Gedetailleerde foto's kan/mag ik niet plaatsen, maar dat lijkt me wel duidelijk.
Zoals je ziet, geen rakettechnologie. Dus doe nou maar gewoon rustig aan, haal diep adem en geniet
gewoon van de spellen welke je hebt. Ga desnoods even lekker in de tuin zitten, het is mooi weer.
Dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Re het volgende:
ahh zelfs in GAM zitten onze FOK!internetkleuters zich af te trekken
Ziet er leuk uit, kijken hoe freeroaming wordtquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef speknek het volgende:
Je kunt met wat moeite wel mensen doodrijden, je partner in ieder geval:
Dat is toch duidelijk gewoon free roam?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef speknek het volgende:
Het is pas echt free roam als je geen missie hoeft te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk gewoon free roam?
Auto's overnemen van andere like gta.
Rockstar heeft bevestigd dat er geen Free Roam in La Noire zit...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
Ja dan is elk spel freeroam want in geen enkel spel MOET je een missie doen.
Je kan ook denken fuck it, ik heb geen zin in een missie, dus ik ga gewoon in het menu zitten klooien.
hoe kom je daaraan? het spel is nog niet uitquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef speknek het volgende:
in mexico is alles uit. verkopers die zich nooit aan de afspraken houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:03 schreef boffer69 het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan? het spel is nog niet uit
Nicequote:Op zondag 15 mei 2011 16:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
in mexico is alles uit. verkopers die zich nooit aan de afspraken houden
doet me denken aan COP: The Recruit voor de ds, hopelijk word het niet zoquote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef ForumPimp het volgende:
Ziet er vreemd uit hoe er ze de auto's ontwijken, maar goed. Gewoon niet proberen om het te doen en dan lijkt het ook niet zo gek.
Als je er geen verstand van hebt praat dan gewoon niet, geld voor beidequote:
ziet er goed uitquote:Op zondag 15 mei 2011 17:55 schreef ForumPimp het volgende:
http://www.justin.tv/fatalis#/w/1208612624
360 stream.
Wow, ik heb even een stukje gezien en wat ziet het er toch vet uit..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef -CRASH- het volgende:
SPOILER ALERT!!!!!
1 uur aan gameplay op joeptoeb
http://www.psx-sense.nl/4(...)-gameplay-uitgelekt/
Als dat zo zou zijn wordt het net zo pauper als mafia 2quote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Rockstar heeft bevestigd dat er geen Free Roam in La Noire zit...
Ik denk ook dat het heel veel is als mafia 2. Maar er zijn zat goede spellen die geen online nodig hebben of sowieso niet hebben zoals RDR, GTA, Mafia 2 etc. Graphics e.d zien er ook heel veel uit als mafia 2 , en het speelt ook in dezelfde tijd af dus zelfde auto´s en dergelijke. Ik zie liever eigenlijk een jaren 80-90 spel waar we starsky and huntch zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn wordt het net zo pauper als mafia 2
Als ik aan jaren 80 games denk, dan denk ik maar aan een game.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het heel veel is als mafia 2. Maar er zijn zat goede spellen die geen online nodig hebben of sowieso niet hebben zoals RDR, GTA, Mafia 2 etc. Graphics e.d zien er ook heel veel uit als mafia 2 , en het speelt ook in dezelfde tijd af dus zelfde auto´s en dergelijke. Ik zie liever eigenlijk een jaren 80-90 spel waar we starsky and huntch zijn
nou dan weet jij meer dan de rest van de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad heb ik ook helemaal grijs gedraaidTommy Vercetti en Lance Vance haha.
Maar remakes moeten altijd aan een hoge verwachting voldoen dus beter geven ze het dan een andere titel ipv vice city 2. Maar dit jaar komt de nieuwe GTA toch uit, ( ik dacht Parijs? ) ergens in november ofzo dus duurt nog wel even.
als je de casting ziet voor de nieuwe gta zou je denken dat het rond hollywood afspeeltquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad heb ik ook helemaal grijs gedraaidTommy Vercetti en Lance Vance haha.
Maar remakes moeten altijd aan een hoge verwachting voldoen dus beter geven ze het dan een andere titel ipv vice city 2. Maar dit jaar komt de nieuwe GTA toch uit, ( ik dacht Parijs? ) ergens in november ofzo dus duurt nog wel even.
Hoeveel uur heb je er nu opzitten?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Haarklip het volgende:
Wat een heerlijk spel zeg. Straks aan disc 2 beginnen.
5 uur precies, verveeld nog lang niet, en kan nu al in de top 10 van dit decenium.quote:
Dat is vrij kort..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
5 uur precies, verveeld nog lang niet, en kan nu al in de top 10 van dit decenium.
Boh gek ik ga Brennie niet dumpen doe normaal!!!!!!!quote:
Oeps, zit op Ipad en Bloempje stond daar nog ingelogd, dus per ongeluk gepost onder haar naam.quote:
Overwerken, kom ik je misschien nog eens tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, wat heb ik spijt van die horren a 254 euro die ik besteld heb. En wat baal ik van de droger die juist nu stuk moest gaan. En dan nog die klote rekening van het ziekenhuis van mn vriendin wat er even bij komt
Nevertheless, zodra ie in de winkel ligt koop ik hem ookal heb ik er eik helemaal geen geld voor
Nee, je kan met enige moeite voetgangers doodrijden (waarna je een waarschuwing in beeld krijgt)quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef HyperViper het volgende:
Hoe zit het met random violence? Kan je een beetje kloten?
Stad is dan wel fucking groot, maar er is verder geen kloot te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
speknek, als je alle sidemissies zou doen op het moment dat ze opkomen zit je wel aan
die 30 uur denk ik. Ik bewaar ze gewoon voor als ik bijna met de verhaallijn klaar ben.![]()
Sidemissies kan je trouwens alléén doen als je in een politie-auto zit. Ze worden namelijk
via de politiezender (of hoe zo'n ding ook heet) in je auto aan je doorgegeven, je kunt dan
zelf kiezen op erop te reageren of niet. Volgens mij zijn het er 40 in totaal, verspreid over de
hele stad. Die stad is trouwens echt fucking groot. Nú al, en ik ben nog maar bezig met disc2
dus sommige delen zijn nog afgesloten. Dus genoeg te moois zien en genoeg spannends te doen.
Nou, ik krijg vaak zat oproepen om hulp te bieden bij street crimes hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Stad is dan wel fucking groot, maar er is verder geen kloot te doen.
Vind ik niet erg. Dat je in GTA de beest uit kan hangen komt het spel ten goede, dat dat hier niet kan is ook prima. Ik kan mezelf prima vermaken met de verhaallijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Stad is dan wel fucking groot, maar er is verder geen kloot te doen.
Zit het ook weker welquote:Op maandag 16 mei 2011 13:25 schreef Tijn het volgende:
Als dat het ergste is na 2 dagen gamen, zit het wel snor met LA Noire
Is toch relaxed juist. Ik vind het niet erg als games realisme laten schieten om ergerlijke situaties te voorkomen. Aangezien je toch elke auto van de straat kan pakken die je wil, is het toch al niet relevant wat de staat van je auto is.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Trouwens, als je met een hevig beschadigde auto aankomt is hij na zo'n scene ook weer helemaal gefixed.
Op straat bellen? Dit speelt zich al in de jaren 40 man..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het zit met kleine dingetjes zoals stoplichten? kun je mensen die door rood rijden (gebeurt dat? in GTA bijv zie je wel is op straat diefstal e.d.) een boete geven? Of hoe zit het met zelf door rood rijden zonder sirene aan e.d.?
Is de sfeer op straat te vergelijken met GTA, met mensen die praten, ruzien, bellen etc.?
Ja maar het IS ook freeroam, maar geen sandbox.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk gewoon free roam?
Auto's overnemen van andere like gta.
ja ok, bellen was misschien niet zo'n goed voorbeeldquote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op straat bellen? Dit speelt zich al in de jaren 40 man..
Je kunt trouwens geen mensen bekeuren. Ook kan je gewoon zelf door rood rijden zonder sirene,
echter houdt dan niemand rekening met je en kan je makkelijk een ongeluk veroorzaken. Zet je de
sirene wél aan, houden mensen echt rekening met je (zolang ze lopen/rijden). Meer dan in GTA4.
Het is echter geen GTA, het is een totáál ander spel.. Die 2 zijn echt niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef FireFoz het volgende:
[..]
ja ok, bellen was misschien niet zo'n goed voorbeeldIk bedoel alleen de levendigheid zoals in GTA
Sorry hoor, maar als je er niet voor betaald hebt, moet je ook niet denken dat je het recht hebt om te zeiken over de game.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel wel lekker rustig want disc 2 en 3 zijn er voorlopig nog niet
Dacht trouwens eerst dat dit een soort GTA / sandbox game was maar het is meer gewoon een "point en click" adventure
Leuke cases tot nu toe, jammer dat het rijden en schieten nogal onder de maat zijn, het is het allemaal nét niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mening? Héérlijk sfeervol spel, als ik hem niet kreeg kocht ik hem wel! (dat rijmt)
Het is die paar tientjes méér dan waard imho.
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.computerandvid(...)ews/la-noire-review/quote:If you loved Heavy Rain, or any of the classic narrative point and clicks for that matter, then L.A Noire is a must buy. It's an experience that we feel every gamer should have but if you hated David Cage's attempt at video game innovation and you're coming to this with cars and horses on the brain then, sorry, you'll be sorely disappointed.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-16-l-a-noire-reviewquote:L.A. Noire is slow but quietly engrossing; its mechanics are suspect, but you can't fault the ambition, attention to detail and commitment that went into its making. It risks stumbling over its own earnestness at times, but it's saved by its star – and I don't mean Staton, who does his best with a dry character.
That star is Los Angeles: as bizarre, threatening and fascinating in this virtual 1947 as it is in the real world today. L.A. Noire may owe its vision of the city to Ellroy and others, but as a game, it can depict it in a way those others can't. McNamara, Team Bondi and Rockstar have taken that responsibility seriously, convincingly peeling away the layers of a sick society over the game's length. That – not the curse words or the grim subject matter or the naked corpses – is what makes L.A. Noire a genuinely mature game.
Valt ook wel mee in mafia heb ik al 50 playboys gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is echter geen GTA, het is een totáál ander spel.. Die 2 zijn echt niet met elkaar te vergelijken.
Daarnaast is het een heel andere periode. Tegenwoordig zie je nog weleens een vechtpartijtje op
straat, in de jaren 40 was dat niet zozeer het geval. Het was allemaal veel gematigder/conservatiever.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee in mafia heb ik al 50 playboys gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |