Nee, is niet te zien. Ik kan je hooguit vertellen welke treinen door ICM/ Koploper gereden worden. Van deze treinen beschikt het grootste gedeelte over Wifi.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef squatt3r het volgende:
Socios: weet jij of ik via de ns-planner kan zien of een trein wifi heeft of niet? Tussen Rotterdam en Breda is soms wel en soms niet wifi. In de Fyra is geen wifi, onbegrijpelijk.
Yep ergens begin jaren '90quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ergens in de jaren '90? Helaas rijdt er al lange tijd geen rechtstreekse trein van Maastricht naar Luxemburg...
Kan ik dat zelf herkennen op de planning, of niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, is niet te zien. Ik kan je hooguit vertellen welke treinen door ICM/ Koploper gereden worden. Van deze treinen beschikt het grootste gedeelte over Wifi.
Dat kun je vast zien aan het afgiftepunt (zie linksonder aan het kaartje). Die ken je toch ook uit je hoofd?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat treinkaartje moet aan het loket gekocht zijn.
De treinen die voorheen tot Zuidbroek reden, rijden vanaf vandaag door naar Veendam.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef Kerol het volgende:
Om dan in Veendam te komen moet ik met de trein naar Zuidbroek? Of komt Veendam pas na Zuidbroek? Just wondering
Serieus ? Beter dan niets...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is even over een heropening van station Lisse gesproken maar dat is (voorlopig) van de baan. Wel is station Sassenheim inmiddels heropend.
Dat zie je toch aan het formaat van het kaartje? die automaten zijn anders.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat treinkaartje moet aan het loket gekocht zijn.
Nee, is niet te zien in de NS Reisplanner.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef squatt3r het volgende:
Kan ik dat zelf herkennen op de planning, of niet?
Daarom zeg ik toch ook dat dat kaartje aan het loket moet zijn gekocht.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef Chinless het volgende:
Dat zie je toch aan het formaat van het kaartje? die automaten zijn anders.
Dat ik jou dat moet vertellen
http://www.arriva.nl/nieu(...)een-treinverbinding/quote:Gratis dagkaart
Om u het gemak van de trein te laten ervaren bieden wij u een gratis dagkaart aan! Met uw gratis dagkaart reist u op een zaterdag of zondag in mei of juni een hele dag gratis tussen Groningen en Veendam. SMS "zaterdag" of "zondag" naar 4422 en u ontvangt een gratis sms die recht geeft op gratis reizen op een zaterdag of zondag in mei of juni in alle Arriva-treinen tussen Groningen en Veendam.
Je zou een brief moeten schrijven of het mogelijk is dat op de nachtbus lijn 401 doorkan naar Veendam i.p.v. alleen tot Hoogezand kun je lekker aan de zuip in Groningen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Door die trein hebben ze godverdomme de buslijn (301) geschrapt. Hufters.
Hier spreekt een klassieke Groningert.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je zou een brief moeten schrijven of het mogelijk is dat op de nachtbus lijn 401 doorkan naar Veendam i.p.v. alleen tot Hoogezand kun je lekker aan de zuip in Groningen.
Nee, de afgiftepunten ken ik niet uit mijn hoofd, lol.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:55 schreef Falco het volgende:
Dat kun je vast zien aan het afgiftepunt (zie linksonder aan het kaartje). Die ken je toch ook uit je hoofd?
Thanks, hier kan ik direct wat mee, hulde!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, is niet te zien in de NS Reisplanner.
De volgende Intercity's tussen Rotterdam Centraal en Breda v.v. (1900-serie) worden met Koplopers (InterCityMaterieel) gereden:
Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
(..)
Overigens `rulet´ het `oude´ ICM met de oranje banken.
Geboren en getogen stadjerquote:Op zondag 1 mei 2011 14:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hier spreekt een klassieke Groningert.
401 voor de eckte.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Door die trein hebben ze godverdomme de buslijn (301) geschrapt. Hufters.
Succes ermee. Wel verandert NS de omloop van de treinstellen in zogenaamde `wijzigingsbladen´ eens in de paar maanden. Dus het genoemde ingezette materieel verandert wel weer.quote:
Die rijdt toch al tot Veendam? http://wiki.ovinnederland(...)_-_Veendam_Aquapleinquote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je zou een brief moeten schrijven of het mogelijk is dat op de nachtbus lijn 401 doorkan naar Veendam i.p.v. alleen tot Hoogezand kun je lekker aan de zuip in Groningen.
Als ik op stap ga pak ik altijd de eerste trein terug. Als je voor 04:00 weer terug wil moet het wel heel ongezellig zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je zou een brief moeten schrijven of het mogelijk is dat op de nachtbus lijn 401 doorkan naar Veendam i.p.v. alleen tot Hoogezand kun je lekker aan de zuip in Groningen.
quote:
Die stopt vanaf 8 mei niet meer in Hoogezand?quote:- Nachtbuslijn 401 Veendam – Groningen rijdt door naar het
station in Veendam, op de terugweg (van Groningen naar
Veendam) rijdt lijn 401 via Muntendam en Zuidbroek.
Doordeweeks gaat de eerste trein van Groningen naar Veendam al om 04.49u, dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als ik op stap ga pak ik altijd de eerste trein terug. Als je voor 04:00 weer terug wil moet het wel heel ongezellig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |