En dan te bedenken dat ze zo goed als failliet waren. En nu hebben ze ineens zicht op de eredivisie.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:40 schreef Absurditeit het volgende:
Toch hebben de Veendamse bazen wel een eigen profclub. En wat voor een club!!
Wel een keer moeten slapen op station Maastricht omdat we de aansluiting naar Luxemburg gemist hadden, ik zal die gallige schoonmaker met zijn hogedrukspuit nooit meer vergeten, hij deed zijn werk wel erg goed want hij spoot alles van het perron af inclusief ons.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Ik heb een keer moeten overnachten op Tilburg WestHelaas was het geen overdekt station
2 bankjes, thats it
Inderdaad. Scheelt ook druk op de busdienst tussen Groningen en Veendam.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:48 schreef grindfreakje het volgende:
En weer een station bij Veendam werd hoog tijd. De N33 tussen de A7 en Veendam is veel te druk voor het wegtype, en veel Veendammers forenzen in Groningen. en het spoor lag er allemaal al en is ook altijd onderhouden vanwege Nedmag bv.
NS rijd niet op Veendamquote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Wel bijzonder knullig dat er een nieuw station is (her)geopend en dat je dan geen kaartje in de automaat kan krijgen. Dat is typisch de interne logistiek die ik bij de NS verwacht de laatste tijd.
Yep, na wat vertraging is het vandaag dan eindelijk zo ver.quote:
Ook daar de melding dat Veendam niet zou bestaan...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef GroeneGod het volgende:
https://www.ns.nl/eticket/ticket ?
edit: lamaar, ook niet via die site
quote:
quote:Station Veendam is een station in Veendam aan de spoorlijn Stadskanaal - Zuidbroek, vroeger onderdeel van de Noordoosterlokaalspoorweg en later eigendom van NS. Het is een NOLS station van een afwijkend type dat werd geopend in 1910. In 1953 werd het gesloten voor het reizigersvervoer. De lijn tussen Veendam en Zuidbroek wordt nog wel gebruikt voor goederenvervoer.
Tegenwoordig is het station het beginpunt van de museumspoorlijn van de S.T.A.R. van Veendam tot Musselkanaal. Het stationsgebouw staat op de rijksmonumentenlijst.
Vanaf 26 april 2011 wordt het traject Zuidbroek - Veendam weer geopend voor reizigersvervoer. Aanvankelijk wilde Arriva met ingang van dienstregeling 2010 een halfuursdienst op het traject Groningen - Veendam rijden. Hiervoor zijn vier extra Spurt-treinstellen besteld, die eind 2009 worden afgeleverd. Na bezwaren van de goederenvervoerders heeft Prorail echter moeten besluiten eerst dubbelspoor aan te leggen, waardoor de reizigersdienst op 1 mei 2011 van start zal gaan.[1]
Maar beheert (neem ik aan) wel de kaartautomaten op de meeste stationsquote:
Wanneer was dat? Ergens in de jaren '90? Helaas rijdt er al lange tijd geen rechtstreekse trein van Maastricht naar Luxemburg...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef grindfreakje het volgende:
Wel een keer moeten slapen op station Maastricht omdat we de aansluiting naar Luxemburg gemist hadden, ik zal die gallige schoonmaker met zijn hogedrukspuit nooit meer vergeten, hij deed zijn werk wel erg goed want hij spoot alles van het perron af inclusief ons.
Kent ook geen station Veendam.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef GroeneGod het volgende:
https://www.ns.nl/eticket/ticket ?
edit: lamaar, ook niet via die site
Om dan in Veendam te komen moet ik met de trein naar Zuidbroek? Of komt Veendam pas na Zuidbroek? Just wonderingquote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Yep, na wat vertraging is het vandaag dan eindelijk zo ver.
Nu de aanpassing van de kaartautomaten nog.
Nee, is niet te zien. Ik kan je hooguit vertellen welke treinen door ICM/ Koploper gereden worden. Van deze treinen beschikt het grootste gedeelte over Wifi.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef squatt3r het volgende:
Socios: weet jij of ik via de ns-planner kan zien of een trein wifi heeft of niet? Tussen Rotterdam en Breda is soms wel en soms niet wifi. In de Fyra is geen wifi, onbegrijpelijk.
Yep ergens begin jaren '90quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ergens in de jaren '90? Helaas rijdt er al lange tijd geen rechtstreekse trein van Maastricht naar Luxemburg...
Kan ik dat zelf herkennen op de planning, of niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, is niet te zien. Ik kan je hooguit vertellen welke treinen door ICM/ Koploper gereden worden. Van deze treinen beschikt het grootste gedeelte over Wifi.
Dat kun je vast zien aan het afgiftepunt (zie linksonder aan het kaartje). Die ken je toch ook uit je hoofd?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat treinkaartje moet aan het loket gekocht zijn.
De treinen die voorheen tot Zuidbroek reden, rijden vanaf vandaag door naar Veendam.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef Kerol het volgende:
Om dan in Veendam te komen moet ik met de trein naar Zuidbroek? Of komt Veendam pas na Zuidbroek? Just wondering
Serieus ? Beter dan niets...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is even over een heropening van station Lisse gesproken maar dat is (voorlopig) van de baan. Wel is station Sassenheim inmiddels heropend.
Dat zie je toch aan het formaat van het kaartje? die automaten zijn anders.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat treinkaartje moet aan het loket gekocht zijn.
Nee, is niet te zien in de NS Reisplanner.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef squatt3r het volgende:
Kan ik dat zelf herkennen op de planning, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |