Dat dit kan in Nederland?!?!?!?EINS!?!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:59 schreef WODAN888 het volgende:
Als jij door rood of te hard rijdt krijg je geheid een bon.
ALs zij kleine jongetjes misbruiken(minderjarig) en zelfs iemand vermoorden komen ze er mee weg.
In ieder geval met de declaraities van tienduizenden euroos per jaar!!
EN DAT MOETEN WE MAAR ALLEMAAL SLIKKEN??quote:Op zondag 1 mei 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
Oh, hij heeft het zelfs erkend toch? Weliswaar achter gesloten deuren, maar toch. Er rammelt nog veel meer.
Laat onverlet dat waar mensen werken, je altijd dit soort affaires hebt.
Blijkbaar hebben we ook geen mensen die de voortrekkersrol op zich willen nemen. Nee, enkel van achter hun toetsenbord kankeren op van alles en nog wat. Chapeau TS, je hebt Nederland zojuist een stukje beter gemaakt!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
EN DAT MOETEN WE MAAR ALLEMAAL SLIKKEN??
Nederlanders zouden massaal net als in Jemen/Egypt/etc moeten demonstreren op het Binnenhof.
Maar daar zijn we te lui te ongeinteresseerd en te dom en te ongemotiveerd voor.~!
OPEN JE OGEN!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef Picchia het volgende:
En hoe zijn mijn rechten precies in het geding?
Dat merk je vanzelf wel (in de rechtszaal) als jij (per ongeluk) iets uithaalt. Van verkeerd parkeren tot pedofilie tot nog erger...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef Picchia het volgende:
En hoe zijn mijn rechten precies in het geding?
Klassenjustitie werk jij in de hand. Je wil mensen die nergens voor zijn veroordeeld liefst wegstoppen...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:08 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel (in de rechtszaal) als jij (per ongeluk) iets uithaalt. Van verkeerd parkeren tot pedofilie tot nog erger...
p.s. Wel eens van klassejustitie gehoord?
Precies Demmink elimineren, maar ja dan komt weer de rechtsstaat in het geding of zouden we het gewoon als het preemptief uitvoeren van een vonnis kunnen noemen... hahaquote:Op zondag 1 mei 2011 13:07 schreef Disana het volgende:
Voor Wodan moet het toch een peuleschil zijn om hier een eind aan te maken?
Dank je.Maar je gaat tenminste op de discussie in. Dat is het belangrijkste. Hoe meer mensen hiervan weten deste beter.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goede inhoudelijk argumenten heeft die WODAN888
Ja, beetje jammer dat jij dat niet doet. Dwaze retorica is het enige waar je mee komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:13 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Dank je.Maar je gaat tenminste op de discussie in.
Ik zou graag actief iets willen doen ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we ook geen mensen die de voortrekkersrol op zich willen nemen. Nee, enkel van achter hun toetsenbord kankeren op van alles en nog wat. Chapeau TS, je hebt Nederland zojuist een stukje beter gemaakt!
Een bouqetreeks lijkt mij gezien je OP wel haalbaar. Gaat ook over seks btw.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:19 schreef WODAN888 het volgende:
Ben bezig met een boek over het een en ander dus.
Nou dat schrijf je niet in een nacht..
ps Heeft iig met dit onderwerp te maken.
En hoe zie jij eruit. Stuur een fotootje.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, dus zo ziet een specimen van jouw soort er uit online.
Hoe grappig.
Och ja, maar als ik een euro zou krijgen voor iedereen die klaagt over vanalles en nogwat, maar zelf nooit actief "mee kan doen" door ziekte, arbo, leeftijd, school, werk of weet ik veel wat dan zou ik nu al miljonair zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit. Stuur een fotootje.
Het gaat om de INHOUD he
Het lijkt me wel belangrijk om de mensen hier op dit forum serieu te nemen.
Ik heb veel vertrouwen in het gezonde verstand hier.
En zie ook zeer goede reacties, waar ik ook van kan leren.
Een boek over domme forumreacties van mensen die niet de discussie willen aangaan en zich blijkbaar vervelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
Een boek over Justitie, een boek over pedofilie, of een boek over protesterende babyboomers?
Vreemd genoeg sta ik hiervoor nooit in de rechtszaal. Ik betaal de boete namelijk gewoon...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
P.s. En als je ooit voor je parkeerboete of alocolgebr in de rechtszaal sta, denk hier dan nog eens aan.
Vraag even wat de seksuele voorkeur is van de rechter.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
Is goed, wanneer ik een parkeerboete krijg zal ik denken aan pedofilie binnen justitie en het Belgisch koningshuis.
Prettige dag nog.
Uiteraard, hij zal natuurlijk toegeven dat hij een 'verleden' heeft, terwijl mij ten nimmer nooit niet belediging van het hof ten laste gelegd zal worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Vraag even wat de seksuele voorkeur is van de rechter.
Scheelt de helft.
Wat zou dat dan uit moeten maken? Als hij homo is knipoog je toch even. Scheelt weer wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Vraag even wat de seksuele voorkeur is van de rechter.
Scheelt de helft.
Dan weet je in ieder geval dat de rechter als dubieus te bestempelen is.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat zou dat dan uit moeten maken? Als hij homo is knipoog je toch even. Scheelt weer wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Interessant. Wat doet het Belgische koningshuis tegen de Nederlandse rechtsstaat?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:59 schreef WODAN888 het volgende:
Als jij door rood of te hard rijdt krijg je geheid een bon.
ALs zij kleine jongetjes misbruiken(minderjarig) en zelfs iemand vermoorden komen ze er mee weg.
In ieder geval met hun declaraties van tienduizenden euroos per jaar!! Van jouw belastinggeld dus!
Tuig is het. EN het zit en gebeurt tot in de hoogste regionen dus ook ministers e.d. (Belghische koningshuis! Konijnhuis
Dit moet in de doofpotquote:Op zondag 1 mei 2011 13:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Interessant. Wat doet het Belgische koningshuis tegen de Nederlandse rechtsstaat?![]()
En welke minister of topambtenaar heeft een moord gepleegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |