Vraag even wat de seksuele voorkeur is van de rechter.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
Is goed, wanneer ik een parkeerboete krijg zal ik denken aan pedofilie binnen justitie en het Belgisch koningshuis.
Prettige dag nog.
Uiteraard, hij zal natuurlijk toegeven dat hij een 'verleden' heeft, terwijl mij ten nimmer nooit niet belediging van het hof ten laste gelegd zal worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Vraag even wat de seksuele voorkeur is van de rechter.
Scheelt de helft.
Wat zou dat dan uit moeten maken? Als hij homo is knipoog je toch even. Scheelt weer wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Vraag even wat de seksuele voorkeur is van de rechter.
Scheelt de helft.
Dan weet je in ieder geval dat de rechter als dubieus te bestempelen is.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat zou dat dan uit moeten maken? Als hij homo is knipoog je toch even. Scheelt weer wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Interessant. Wat doet het Belgische koningshuis tegen de Nederlandse rechtsstaat?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:59 schreef WODAN888 het volgende:
Als jij door rood of te hard rijdt krijg je geheid een bon.
ALs zij kleine jongetjes misbruiken(minderjarig) en zelfs iemand vermoorden komen ze er mee weg.
In ieder geval met hun declaraties van tienduizenden euroos per jaar!! Van jouw belastinggeld dus!
Tuig is het. EN het zit en gebeurt tot in de hoogste regionen dus ook ministers e.d. (Belghische koningshuis! Konijnhuis
Dit moet in de doofpotquote:Op zondag 1 mei 2011 13:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Interessant. Wat doet het Belgische koningshuis tegen de Nederlandse rechtsstaat?![]()
En welke minister of topambtenaar heeft een moord gepleegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |