Dit is zo irritant! Oh, wat stinkt dat toch! En inderdaad hinderlijk dat gedraai enzo...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:20 schreef Takkembah het volgende:
Manlief die op stap was geweest. Combi van penetrante alcohollucht + snurken + draaien.
Maar goed dat de bevalling niet begonnen is vannacht met zo´n beschonken manquote:Op zondag 1 mei 2011 17:20 schreef Takkembah het volgende:
Daarna de hele middag geslapen, vannacht bijna niet geslapen door Manlief die op stap was geweest. Combi van penetrante alcohollucht + snurken + draaien.
Dat zeiden we vandaag ook toen ik we op de terugweg warenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar goed dat de bevalling niet begonnen is vannacht met zo´n beschonken man
Oh man, dat azijn gebeuren zou ik dus echt niet proberen. Lijkt mij niet echt gezond...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Takkembah het volgende:
Aan de andere kant ook wel leuk om mee te experimenteren.... Maar allejezus, als ik zo sommige van die sites lees hahahaha :x
Je kunt niet zwanger raken als je BV geeft
Een zwangere vrouw mag niet met de benen over elkaar zitten, want dan krijg ie een punthoofd![]()
En m.b.t. bevalling:
Je mag je voeten niet wassen, dat zorgt voor veel vruchtwater
Als je veel azijn drinkt, krijg je een dunnere baby en dus een makkelijke bevalling
Ik hoop zo op een knipperlichtje voor julliequote:Op zondag 1 mei 2011 18:42 schreef d0ry het volgende:
Nog geen verse babies? Nouja, in mei leggen alle vogels een ei.
Zet mij maar op 1 januari 2012 in de OP. Vind ik wel tof. Ik ga morgen maar eens naar de vlos bellen voor een afspraak. De laatste week van mei gaan we op vakantie dus dan zou ik graag voor die tijd wel uitsluitsel willen hebben dat er een hartje knippert. Ben dan 8,5 week ver als alles goed gaat.
ferrari_rood, fijn dat je even uit bed mocht. Mooi dat de medicatie helpt! Ik snap alleen niet zo goed waarom je geen medicatie tegen de misselijkheid krijgt. Maar zolang lees ik hier nog niet mee dus misschien heb je het al eerder verteld. Nouja, ik wens je een mooie bd toe![]()
GGB, gek he? dat omschakelen. Ik moest ook weer even bij vanalles nadenken of het wel verstandig is om te doen vanwege de zwangerschap. Zo ging ik de laatste tijd vaak met de motor naar mijn werk, maar die laat ik nu staan. Het risico op inwendige bloedingen wanneer je valt is best groot en ik zou het mezelf nooit vergeven als daardoor de baby iets overkomt. Bovendien is mijn buik best opgezet dus ik krijg mijn motorbroek niet eens meer aan![]()
Vandaag in de kinderboerderij ook even op moeten letten dat ik geen geiten ging aaien ivm Q-koorts.
Ik kan zelfs niet meer bij het eerste bericht, een mod heeft dat aangepast, hopen dat die dit berichtje hier opmerkt en veranderd in de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
Ga je de rest wel uitproberen dan? Laat even weten of je kind een punthoofd heeft gekregen dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:14 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Oh man, dat azijn gebeuren zou ik dus echt niet proberen. Lijkt mij niet echt gezond...
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef tweeoogje het volgende:
Eigenlijk durf ik nog niet zo goed, maar ja, geen december-babies is ook weer zoiets..
Mag ik in de OP op 27 december?
* The_Tankgirl kruist benenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef danic het volgende:
[..]
Ga je de rest wel uitproberen dan? Laat even weten of je kind een punthoofd heeft gekregen dan.![]()
En Aventura, ook ik heb die brief gehad, volgens mij gewoon standaard. Ik heb me niet ziek hoeven melden, dus daar heeft het op zich niets mee te maken. Die controletelefoontjes dan weer wel. Jij krijgt die brief, maar je krijgt gewoon doorbetaald door je werkgever en zij krijgen het weer vergoed van het UWV. Lekker die brief opbergen en niet meer aan denken.
haha dat is al een part of my job, maar doe ik dr gewoon 'bij'.. ik zit in de scholingscommissie en de beademingscommissiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef mefke79 het volgende:
BJ, dan weet ik een mooi streven voor je: deze keer moet je het voor zijn dat je vk zegt dat je moet stoppen. Probeer gewoon zelf aan te voelen wat wel en wat niet kan. En kan je geen vervangend werk doen tijdelijk? Fijn protocollen schrijven ofzo (is k-werk, maar ja, dan werk je nog en belast je jezelf veel minder).
Nou, ik hoor idd meer mensen over misselijkheid en daarna het begin van de bevalling, dus het zou kunnen. Mij heeft het niets opgeleverd de afgelopen week, maar je weet het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
Die eerste regel met die smileys![]()
Maar ik begrijp je best hoor. Ik zat mij gisteren af te vragen waarom het mij vorig jaar in godsnaam een goed idee leek om nog langer dan 40 weken zwanger te zijn
Iets zegt me dat die kleine mij toen gehoord heeft
Ik ben trouwens misselijk, is dat een voorteken?
Ik heb alle boeken van die serie gelezen! ze worden beter later vind ik maar ik heb ze gelezen toen ik 14 was...ik weet niet of ik ze nu nog leuk zou vinden!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Takkembah het volgende:
Nou, heel goed is het niet, oud boek van Auel, Stam van de Holebeer. Mijn moeder drukte het in mijn handen en ik ben er scheervoetend aan begonnen, maar het vermaakt goed (nog eeeeeen hoofdstuk, nog eeeeen hooffdstuk, wtf het is 4u)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |