voor de mijlpalen en LLM!
 voor de mijlpalen en LLM! 

Nou, ik hoor idd meer mensen over misselijkheid en daarna het begin van de bevalling, dus het zou kunnen. Mij heeft het niets opgeleverd de afgelopen week, maar je weet het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
Die eerste regel met die smileys
Maar ik begrijp je best hoor. Ik zat mij gisteren af te vragen waarom het mij vorig jaar in godsnaam een goed idee leek om nog langer dan 40 weken zwanger te zijn
Iets zegt me dat die kleine mij toen gehoord heeft
Ik ben trouwens misselijk, is dat een voorteken?
 een voorteken zijn goed? Gaan we gewoon alsnog voor die datum tweeling.
  een voorteken zijn goed? Gaan we gewoon alsnog voor die datum tweeling.

Ik heb alle boeken van die serie gelezen! ze worden beter later vind ik maar ik heb ze gelezen toen ik 14 was...ik weet niet of ik ze nu nog leuk zou vinden!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Takkembah het volgende:
Nou, heel goed is het niet, oud boek van Auel, Stam van de Holebeer. Mijn moeder drukte het in mijn handen en ik ben er scheervoetend aan begonnen, maar het vermaakt goed (nog eeeeeen hoofdstuk, nog eeeeen hooffdstuk, wtf het is 4u)....

Tot (het meest geweldige boek ooit) het Messias Mysterie van Andreas Eschbach. Gewoon omdat het waar zou kunnen zijn en toch eigenlijk misschien ook niet.
  Tot (het meest geweldige boek ooit) het Messias Mysterie van Andreas Eschbach. Gewoon omdat het waar zou kunnen zijn en toch eigenlijk misschien ook niet. 

).
 ).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |