abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96237597
Wij willen verse beebs, wij willen verse beebs!

Spannend 20wk ech MeNicole! Wij hebben woe och ook een echo, dan ben ik 13 wk. Ook spannend, want de laatste echo is toch alweer met 9 weken geweest, dus zou alles nog goed zijn?
Nou mijn hormonen vieren weer hoogtij, het ging goed, had ruim een week niet overgegeven en nu weer 2 dagen achterelkaar, flink balen. :(

En een *O* voor de mijlpalen en LLM!

Ferrari, hoe is het met jou?
pi_96237800
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
Die eerste regel met die smileys _O-
Maar ik begrijp je best hoor. Ik zat mij gisteren af te vragen waarom het mij vorig jaar in godsnaam een goed idee leek om nog langer dan 40 weken zwanger te zijn :')
Iets zegt me dat die kleine mij toen gehoord heeft :P
Ik ben trouwens misselijk, is dat een voorteken? :+
Nou, ik hoor idd meer mensen over misselijkheid en daarna het begin van de bevalling, dus het zou kunnen. Mij heeft het niets opgeleverd de afgelopen week, maar je weet het niet.
Weet je wat? Als jou misselijkheid nou een voorteken is, dan mogen mijn darmklachten :X een voorteken zijn goed? Gaan we gewoon alsnog voor die datum tweeling.
pi_96237854
Spannend dames! Zet 'm op!
pi_96237987
Meissie en Soempie gefeliciteerd *O*

ik heb over een uurtje afspraak bij de verloskundige ! spannend :s)
  maandag 2 mei 2011 @ 09:30:26 #80
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96238261
Morning *meldt*

Maar twee uurtjes geslapen, maar dat was omdat ik een boek niet los kon laten :')

Welkom 2012 beebs *O*

Hier ben ik ook af en toe misselijk, en ook darmklachten, maar verder nog niks aan de gang ofzo....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96238449
Oeh Takkembah, welk boek ben je aan het lezen? Ik heb er 3 geleend van een vriend, maar ze willen niet echt boeien (ik ging voor 1 boek, kreeg er 3 in mijn handen geduwd omdat ik toch zoveel tijd had). Ben nu op zoek naar een écht goed boek.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:47:43 #82
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96238673
Nou, heel goed is het niet, oud boek van Auel, Stam van de Holebeer. Mijn moeder drukte het in mijn handen en ik ben er scheervoetend aan begonnen, maar het vermaakt goed (nog eeeeeen hoofdstuk, nog eeeeen hooffdstuk, wtf het is 4u)....
Alexa en Seth zijn lief
pi_96238678
danic, hou je van thrillers, ik hou zelf heel erg van de boeken van karen slaughter als ik daar in begin kan ik ook niet stoppen met lezen. ( off topic )
  maandag 2 mei 2011 @ 09:50:55 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96238768
danic, misschien is Joe Speedboot wat voor je?
in de haak.
pi_96238800
Ja mijn zusje ook miss-jones. Die heeft ze volgens mij ook wel allemaal. Ga maar eens vragen of ik eentje mag lenen. Goed idee.
De boeken van die vriend zijn veelal boeken van Andreas Eschbach, Michael Crichton en Dan Brown.
Goeie schrijvers, maar soms moet je eerst een half boek doorworstelen voordat je ergens komt, zeker bij Michael Crichton.

Trui, is dat een serieuze naam?? Of neem je me nou in de maling?
pi_96238820
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Takkembah het volgende:
Nou, heel goed is het niet, oud boek van Auel, Stam van de Holebeer. Mijn moeder drukte het in mijn handen en ik ben er scheervoetend aan begonnen, maar het vermaakt goed (nog eeeeeen hoofdstuk, nog eeeeen hooffdstuk, wtf het is 4u)....
Ik heb alle boeken van die serie gelezen! ze worden beter later vind ik maar ik heb ze gelezen toen ik 14 was...ik weet niet of ik ze nu nog leuk zou vinden!

danic, welke genre spreekt je het meest aan?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:52:44 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96238823
nee, da's een mooi boek. van Tommy Wieringa.

maar een en ander hangt inderdaad nogal af van wat jij nou goede/mooie boeken vindt. :)

er schijnt een nieuw deel van die 'stam van de holenbeer' serie uitgekomen te zijn onlangs. het werd wel helemaal afgebrand in een recensie maar voor de echte liefhebber misschien toch leuk om te weten. :)
in de haak.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:54:28 #88
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96238878
Normaal lees ik veelal enkel Stephen King.
Alexa en Seth zijn lief
pi_96238891
Ja ik zie het nu op internet. Ik ga eens kijken.
Tja, wat spreekt met het meest aan. Boeken die lekker weglezen, maar je ook wel tot nadenken kunnen zetten. Dus van Harry Potter :@ Tot (het meest geweldige boek ooit) het Messias Mysterie van Andreas Eschbach. Gewoon omdat het waar zou kunnen zijn en toch eigenlijk misschien ook niet.

Maar soms ook van die waargebeurde verhalen: 'wie hoort mijn tranen', 'haar naam was Sara', 'Australië op blote voeten'. Dat soort werk. Heerlijk!
pi_96238901
Oe dat ik die nou vergeet, uiteráárd Stephen King!
  maandag 2 mei 2011 @ 09:58:05 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96238987
en anders kijk je dit lijstje eens door. :)

ik heb net 'zomerhuis met zwembad' van herman koch uit. vond ik ook wel de moeite waard.
in de haak.
pi_96239025
danic: ik vind deze schrijvers wat misschien heb jij ook wat aan!

Margaret Atwood, Bill Bryson, Paul Auster, Haruki Murakami
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 2 mei 2011 @ 10:00:28 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96239053
ja, goed lijstje bitterend!
in de haak.
pi_96239090
Zo! Dat was geel!
Maar goeie lijst inderdaad. Die ga ik zeker even opslaan ergens, bedankt Trui.
pi_96239129
Trui, die van Koch heb ik nog niet gelezen. Maar jij vond hem dus goed? Ik heb laatst Tirza gelezen (weet ik die is al lang uit) maar vond de eerste helft super maar daarna ging het voor mij gevoel een beetje chaotisch!
pi_96239223
Ga zo eerst maar eens even de bestelling zeepkettingen maken. Die zou ik klaar hebben liggen zodat de besteller ze tijdens de kraamvisite mee kon nemen. Ben weer lekker tot het laatste moment aan het wachten....
  maandag 2 mei 2011 @ 10:24:44 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96239698
Tirza vond ik heel goed. maar niet iedereen is gek op Grunberg. succes met je zeepkettingen. ik ben aan 't werk, dus ga weer braaf verder. (werk met een programma dat telkens heel lang nodig heeft om dingen op te zoeken/te berekenen waardoor ik wel gedwongen ben om af en toe even te fok!ken tussendoor. ;) ).
in de haak.
pi_96239884
Ik weet nog dat ik me aan het einde van de zwangerschap* totaal niet meer kon concentreren. Ik had de 3 boeken van Millenium te leen en ik kreeg de eerste bladzijde nog niet eens doorgelezen _O-
Dus mijn advies; koop/huur/leen dunne boeken die makkelijk te lezen zijn en waar je rustig een paar regels/bladzijden kunt missen omdat je ineens weer aan het dromen bent :')

*Het is helaas nooit meer goed gekomen. Normaal las ik in 2 dagen een (dik) boek uit. Als dat me nu binnen 2 weken lukt is het knap :')

* Vlindur jompelt nog ff voor de LLM's *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96239946
Bedankt voor alle felicitaties.. :)
Volgende week donderdag voor een 2e afspraak naar de verloskundige.
Slechte nacht gehad, ongeveer 3 uurtjes.

Straks even werken paar uurtjes.

:W
pi_96239953
gefeliciteerd meissie, d0ry, soempie en tweeoogje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')