Het is te onbeschoft voor woorden maar ik denk dat Gerard hem heeft uitgenodigd...Tenminste zo is hij. Ik hoop dat hij er snel achter komt dat die Alnix het echt achter zijn ellebogen heeft en hij 1 van de grootste profiteurs is die er rondloopt in Nederland...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards comment
niet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards commentniet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
tuurlijk. Haar missie mislukte, geeft ze Flip sticker, maakt hij haar daarna uit, dat ze zich aanstelde, nadat hij al een paar keer had geprobeerd op te beuren.... dan moet madame toch weken blijven mokken.quote:
Ik ben ook mijn renschoenen aan het aantrekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef Ransjih het volgende:
ik ga wat anders doen, slapen doen ze ook wel zonder dat ik kijk
Sterk spul dat botox....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
Momenteel slapen de bewoners...
Joanne met haar ogen open...
Slaapwandelen...quote:
de botanische tuin in delft roept me .....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn renschoenen aan het aantrekken.
quote:
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denkenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Leandra het volgende:
Thnx love
[..]
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...
Vooralsnog lijkt Gerard sowieso betere keuzes in het leven te hebben gemaakt dan de meesten hier.
Het best verzonnen geheim...quote:
Je moest eens weten...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef suzi1 het volgende:
na dat valt wel mee denk qua grootste profiteurs van NL
Nou inderdaad daar is ze na 2 weken blijkbaar van genezen ofzo.quote:
Nou, die dyslexie van Laura, vond ik ook wel goed verzonnen.quote:
Heeft al meer leed aangericht, nu is Gerard aan de beurt en Laura pakt hij even mee. Vind je het gek dat hij nog nooit een vriendinnetje heeft gehad in het verleden...juist..quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Leandra het volgende:
Thnx love
[..]
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...
Vooralsnog lijkt Gerard sowieso betere keuzes in het leven te hebben gemaakt dan de meesten hier.
en het erge is dat mensen vaak het slecht nederlands kunnen schrijven op dyslexie gooienquote:Op zondag 1 mei 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, die dyslexie van Laura, vond ik ook wel goed verzonnen.
en dat wijst op profiteurisme?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft al meer leed aangericht, nu is Gerard aan de beurt en Laura pakt hij even mee. Vind je het gek dat hij nog nooit een vriendinnetje heeft gehad in het verleden...juist..
Fenneke heeft ook gekeken stab, als ze alex niet waardig genoeg vond was ze er niet in mee gegaanquote:Op zondag 1 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denken
Weet niet welke streams jij gezien hebt maar op mijn streams heeft Laura Alex een kunstje geflikt en m uitgekleedt.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft al meer leed aangericht, nu is Gerard aan de beurt en Laura pakt hij even mee. Vind je het gek dat hij nog nooit een vriendinnetje heeft gehad in het verleden...juist..
dat wel..maar ze heeft volgens mij niet dag en nacht gestreamd zoals wij deden. af en toe een keer toch? ze werkte gewoon elke dag hequote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Fenneke heeft ook gekeken stab, als ze alex niet waardig genoeg vond was ze er niet in mee gegaan
Laten we nou niet doen alsof het een halve crimineel is, ze zaten in een RLS met een spel-element...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denken
Echt, zijn neukbroek uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Weet niet welke streams jij gezien hebt maar op mijn streams heeft Laura Alex een kunstje geflikt en m uitgekleedt.
idd stop er maar meequote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ga hier niet verder in op de details er van.
Als je A zegt, moet je ook B zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ga hier niet verder in op de details er van.
dat zeker niet !! heb ik ook nooit gezegd ! ik vind hem gewoon een looser en dat hij zich bij iedereen opdringt.. meer heb ik niet over hem gezegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het een halve crimineel is, ze zaten in een RLS met een spel-element...
Ik werk ook bijna elke dag en kreeg genoeg meequote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat wel..maar ze heeft volgens mij niet dag en nacht gestreamd zoals wij deden. af en toe een keer toch? ze werkte gewoon elke dag he
helemaal mee eens. Denk een Alex fixatie.... dan denk ik.... je bent nie goe, je bent nie goe.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je A zegt, moet je ook B zeggen.
Dit is wel heel vaag. Had dan gewoon helemaal niets gezegd.
En het feit dat iemand dag en nacht streamt maakt dat hij/zij zo'n fantastisch inzicht in de psyche van een deelnemer heeft?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat wel..maar ze heeft volgens mij niet dag en nacht gestreamd zoals wij deden. af en toe een keer toch? ze werkte gewoon elke dag he
dat mag hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik werk ook bijna elke dag en kreeg genoeg meeGeloof me nou maar, Alex is een schat
![]()
Ik blijf hem verdedigen he?
heeft Jo zelfs jou beínvloedt?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Denk een Alex fixatie.... dan denk ik.... je bent nie goe, je bent nie goe.
Lol nee niet echtquote:
weet ik niet, ik zeg wat ik van hem vindt. en ik heb het zo gezien ...het zou mijn vriend in ieder geval nooit worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het feit dat iemand dag en nacht streamt maakt dat hij/zij zo'n fantastisch inzicht in de psyche van een deelnemer heeft?
Verhip, ik dacht dat m'n beeld sti stond.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
Momenteel slapen de bewoners...
Joanne met haar ogen open...
Laura kan bij niets meer goed doen, ben zelfs geblokt op haar twitter omdat ik heb gezegd dat ze haar SST avontuur horzizontaal heeft doorgebracht hehehehequote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lol nee niet echtIk bedoelde meer dat zij het maximale uit hun "relatie" gehaald heeft. Niet ten voordeel van hun "relatie" maar voor eigen gewin in het spel. Die moedwillig laten falen van een redelijk simpele missie en zo Alex eruit bonjouren, en vooral haar gedrag de eerste 24 uur erna waren voor mij genoeg redenen om op Luira te kotsen.
So what? Moeten zij weten, is voor ons van geen enkel belang, zitten niet meer in het spel.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
mààr alex heeft al wel 2 nachten doorgebracht bij laura op de boerderie
In en in slecht zijn ze Leandra, ik zweer het je!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het een halve crimineel is, ze zaten in een RLS met een spel-element...
nou het ging er net toch over dat zij hem daar gebruiktequote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
So what? Moeten zij weten, is voor ons van geen enkel belang, zitten niet meer in het spel.
het zijn net mensen hequote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In en in slecht zijn ze Leandra, ik zweer het je!
liggen ze allemaal te slapen? Wordt daar nog niets aangedaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zien we nu de oma van jo in jo hoor
remember die ene keer dat gerard even een nap deed en de stem gelijk riep dattie op moest staanquote:Op zondag 1 mei 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
liggen ze allemaal te slapen? Wordt daar nog niets aangedaan?
Nee is de dag des heren dan mogen ze rustenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
liggen ze allemaal te slapen? Wordt daar nog niets aangedaan?
heul niet.... 't is 1 mei en dat is De dag van de Arbeid, eruit met dat luie zooitjequote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef Poezewoes het volgende:
Nee is de dag des heren dan mogen ze rusten
Gut dan hebben ze daar in Portugal aardig wat van die Dag Des Heren....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee is de dag des heren dan mogen ze rusten
Ja, sheer evil hè, als je er lang naar kijkt ga je zelfs extra letters aan het woord "loser" toevoegenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In en in slecht zijn ze Leandra, ik zweer het je!
goedmorgen LS....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Op de valreep... goedemorgen u allen.
Beetje stoned bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:58 schreef Vinamp het volgende:
Jo heeft wel bijzonder enge ogen zoals ze die nu half los, en slapend heeft
Ja die, meer als een zombie zo met die witte ogen brrrrrquote:Op zondag 1 mei 2011 11:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje stoned bedoel je?
[ afbeelding ]
Ow ja dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2011 11:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul niet.... 't is 1 mei en dat is De dag van de Arbeid, eruit met dat luie zooitje
Ja, maar zou daar ook geen conclussies aan verbinden. Die spelen het spel nog gewoon even door. Het zou wel heel raar zijn als er geen contact is gelijk na het huis.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
Volgens mij ligt het gros van de 20-30 jarigen die wel een leven hebben hun koninginnedag kater nu nog weg te slapen...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:06 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Segredo heeft zich maar aangepast aan het luie volk
Volgens mij kan je er in ieder geval de conclusie aan verbinden dat ze elkaar aardig genoeg vinden voor deze logeerpartijtjes. Niemand die hun dat verplicht hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar zou daar ook geen conclussies aan verbinden. Die spelen het spel nog gewoon even door. Het zou wel heel raar zijn als er geen contact is gelijk na het huis.
Klopt helemaal maar dan verplichten ze zich er zelf mee ;-). Zag gisteren ook een tweet voorbij komen dat ze samen Koninginnedag vierde. Kon alleen op de foto niet ontdekken waar dat was.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er in ieder geval de conclusie aan verbinden dat ze elkaar aardig genoeg vinden voor deze logeerpartijtjes. Niemand die hun dat verplicht hoor.
Misschien... heel misschien... vinden ze elkaar ook gewoon wél echt aardig!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar dan verplichten ze zich er zelf mee ;-). Zag gisteren ook een tweet voorbij komen dat ze samen Koninginnedag vierde. Kon alleen op de foto niet ontdekken waar dat was.
Natuurlijk niet...dat droop er al af in het huis.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien... heel misschien... vinden ze elkaar ook gewoon wél echt aardig!
Misschien stond het in het EndeMol wurgcontractquote:Op zondag 1 mei 2011 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er in ieder geval de conclusie aan verbinden dat ze elkaar aardig genoeg vinden voor deze logeerpartijtjes. Niemand die hun dat verplicht hoor.
Dat zou kunnen want ze moeten ook verplicht twitteren met hun sst twitter account.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien stond het in het EndeMol wurgcontract
En toch.. zou het kunnen... dat ze zonder camera's en mét vrijheid elkaar anders zien.. en zich anders gedragen...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...dat droop er al af in het huis.
Wat denk je, gaan ze ook nog een contractueel verplichte SST-baby brouwen?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ze moeten ook verplicht twitteren met hun sst twitter account.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je, gaan ze ook nog een contractueel verplichte SST-baby brouwen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je, gaan ze ook nog een contractueel verplichte SST-baby brouwen?
Ben ik met je eens helemaal eens , vanaf dat hij weet dat Gerard miljonair is heeft hij zich aangeklampt bij Gerard en was het naar 3 weken al zijn best friend forever.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zeg wat ik van hem vindt. en ik heb het zo gezien ...het zou mijn vriend in ieder geval nooit worden.
Ja tot SST is afgelopen dan gaan ze door op hun eigen twitter account heeft Maik op zijn twitter staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ze moeten ook verplicht twitteren met hun sst twitter account.
Ik vraag me af of hijzelf wel een huis heeft.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
dát dus ! het waren 3 matties toch? en indd hij heeft karim niet een keer genoemd. die had geen geld en was dus niet belangrijk genoeg. maar wel boot tripjes gratis zien te regelen met gerard.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben ik met je eens helemaal eens , vanaf dat hij weet dat Gerard miljonair is heeft hij zich aangeklampt bij Gerard en was het naar 3 weken al zijn best friend forever.
Ook wekelijks inde studio met een tshirt aanzitten , op twitter gelijk he Gerard hier Alex bah die dringt zich wel degelijk op. Fenneke zal zeker kijken maar denk ook niet de hele dag.
Ik hoop dat Gerard het goed zal zien bij Alex.
Want Alex noemt Gerard zijn beste vriend waarom Karim niet waar noemt hij die nooit.
[ afbeelding ]
deze heeft hij al gekocht voor Gerard.
Had hij in de studio een tshirt aan?!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben ik met je eens helemaal eens , vanaf dat hij weet dat Gerard miljonair is heeft hij zich aangeklampt bij Gerard en was het naar 3 weken al zijn best friend forever.
Ook wekelijks inde studio met een tshirt aanzitten , op twitter gelijk he Gerard hier Alex bah die dringt zich wel degelijk op. Fenneke zal zeker kijken maar denk ook niet de hele dag.
Ik hoop dat Gerard het goed zal zien bij Alex.
Want Alex noemt Gerard zijn beste vriend waarom Karim niet waar noemt hij die nooit.
[ afbeelding ]
deze heeft hij al gekocht voor Gerard.
En dan ook meteen op Twitter een beetje populair lopen doen. Waar denkt ie wel niet dat Twitter voor bedoeld is? Wat een lul. Echt eng, zo'n in- en inslecht karakter.quote:
Dat bedoel ik maar. Het licht er mij iets te dik bovenop.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hij in de studio een tshirt aan?!
Jij hebt het ligt gezien !quote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Het licht er mij iets te dik bovenop.
Yep een lichtblauwe met Geeeeeeeeeeeer erop.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hij in de studio een tshirt aan?!
Inderdaad! Hij had op zijn minst twee T-shirts over elkaar aan moeten trekken. Beetje kiezen voor de ene.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Freule het volgende:
Yep een lichtblauwe met Geeeeeeeeeeeer erop.
Hadden al zijn fans aan Erik ook.
Alex was alleen maar voor Gerard en niet voor Karim en dat is raar.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[..]
dát dus ! het waren 3 matties toch? en indd hij heeft karim niet een keer genoemd. die had geen geld en was dus niet belangrijk genoeg. maar wel boot tripjes gratis zien te regelen met gerard.
ach, weet je, ze doen maar, het is niet mijn leven, ik kijk goed uit met wie ik omga. ik heb ook heel veel geld gehad, en heb toen ook mn echte vrienden leren kennen.
als gerard hem als beste maatje wil zien, is dat zn goed recht hoor, ik zeg daar verder niets over, maar ikzelf had hem allang door gehad.
Joh..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee is onzin ......hij had net als alle andere oudbewoners zijn gewone kleding aan kunnen doen,quote:Op zondag 1 mei 2011 12:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh..
Alex had idd gemakkelijk 2 t-shirts over elkaar heen kunnen aandoen...Had ie nog meer licht gegeven..
In het begin had Gerard het ook steeds over dat hij in Alex een echte vriend had gevonden, toen hoorde Karim er nog helemaal niet bij.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Freule het volgende:
[..]
WTF. Serieus. WTF.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef Freule het volgende:
Nee is onzin ......hij had net als alle andere oudbewoners zijn gewone kleding aan kunnen doen,
desnoods zijn ridderharnas.
Dat zal toch contractueel wel verboden zijn; gewone kleding... ? Voordat je het weet gaan ze in tshirts daar zitten....quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee is onzin ......hij had net als alle andere oudbewoners zijn gewone kleding aan kunnen doen,
quote:
hahaha ik dacht precies het zelfde...was al blij dat ik haar slaapkop niet meer hoefde te zienquote:
Ow daarstraks stond Jo nog voorquote:
Deze ook niet Stab?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
ik snap echt niet waarom mn streams het vanaf donderdag al niet meer doen...
nee geen een doet het, zowel op firefox als op IE9 niet....quote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Deze ook niet Stab?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Ik zie de reacties al voor me: Whut? Heeft Alex niet eens een Gerardshirt aan? Zie je wel wat een nepvriend, een profiteur is het...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef Freule het volgende:
[..]
oh als ik dit zo zie, dan is het helemaal niet erg dat mn streams het niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:49 schreef Annelies-G het volgende:
OOOOOOOO Gerard kom ajb terug, neem Fenneke, de honden en poezen mee, we willen weer leven op de streams hebben.
[ afbeelding ]
Je mist er niets aanquote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
[..]
oh als ik dit zo zie, dan is het helemaal niet erg dat mn streams het niet doen
nee, indd , slaapt segredo ook? en maar janken dat ie snachts blaft !quote:
Een shirt met:quote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
hij had ook een tshirt met gerard en karim allebij erop aan kunnen doen hahaha
waar maken we ons druk om eigenlijk? ik niet hoor, ze doen maar ! voor mij is sst nu afgelopen sowieso....niks meer aan met de huidige bewoners. wie er wint , maakt me ook niet uit trouwens.
ik vind het zelfs zielig voor karim dat hij 2 weken tussen een stel hersenlozen moet zitten .winnen doet hij toch niet. alles staat al vast hoor..het is jo of flippie die er met de poet vandoor gaan.
Wees blij dat je streams het niet doen, ik heb zelfs het opnemen van de streams stop gezet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
[..]
oh als ik dit zo zie, dan is het helemaal niet erg dat mn streams het niet doen
Kan hem neit vinden maar die zal ongetwijfeld ookslapenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, indd , slaapt segredo ook? en maar janken dat ie snachts blaft !
Jaquote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, indd , slaapt segredo ook? en maar janken dat ie snachts blaft !
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een shirt met:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Op de voor- en achterkant zou gepaster zijn geweest.
Gewoon zittend stofzuigen he?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja he! als hij dat maar niet teveel gaat doen, want ik wil weer tijd gaan besteden aan andere dingen (andere tv programma's en het huishouden)
Je mist niks blijkbaar Stab, dus geen probleem toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef Stability het volgende:
nog steeds geen streams ..ze doen het gewoon echt niet meer hier
Zo denk ik er ook over nu..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
hij had ook een tshirt met gerard en karim allebij erop aan kunnen doen hahaha
waar maken we ons druk om eigenlijk? ik niet hoor, ze doen maar ! voor mij is sst nu afgelopen sowieso....niks meer aan met de huidige bewoners. wie er wint , maakt me ook niet uit trouwens.
ik vind het zelfs zielig voor karim dat hij 2 weken tussen een stel hersenlozen moet zitten .winnen doet hij toch niet. alles staat al vast hoor..het is jo of flippie die er met de poet vandoor gaan.
je hebt gelijk ook.. wat een slaapshow he? zonde van je schijfruimte gewoonquote:Op zondag 1 mei 2011 12:52 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Wees blij dat je streams het niet doen, ik heb zelfs het opnemen van de streams stop gezet.
Ik lig ook al vanaf donderdag onder de dekens te huilen, in mijn Gerardshirtje.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al voor me: Whut? Heeft Alex niet eens een Gerardshirt aan? Zie je wel wat een nepvriend, een profiteur is het...
zelfs de laatste daily heb ik niet kunnen zien, waar gerard nog inzat. ik had een huis vol verjaardags visitequote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Gewoon zittend stofzuigen he?
Goeie tip van Guido!
[..]
Je mist niks blijkbaar Stab, dus geen probleem toch.
[..]
Zo denk ik er ook over nu..![]()
Zal hier nog wel blijven meelezen omdat het door Cos stiekum toch nog wel intressant genoeg zal blijven om te volgen, maar heb nogsteeds alleen de hele vette Gerard daily gezien sinds de liveshow.
Die uitzending kan je nog terug kijken Stab. Wij willen je ooknog niet missen hoor!! Ik kijk nu ook nog maar sporadisch, maar laat mijn mede fokkertjes nog niet in de steekquote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs de laatste daily heb ik niet kunnen zien, waar gerard nog inzat. ik had een huis vol verjaardags visitemaar wel leuk !!!!!!!!
en ja, de cos en de sc blijf ik netjes bezoeken..ik laat mn fok vriendjes niet alleen hoor!
Je loopt achter schat, die had ik 5 minuten geleden al geplaatst :pquote:
ok, die moet ik dan ff ergens vandaan zien te toveren..nou ik ben weg nu, moet badderen en naar een verjaardag toe...tot vanavond allemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die uitzending kan je nog terug kijken Stab. Wij willen je ooknog niet missen hoor!! Ik kijk nu ook nog maar sporadisch, maar laat mijn mede fokkertjes nog niet in de steek
Het is toch wel een aanrader om nog te bekijken hoor, via de SST site kun je hem terugzien en zelfs zonder reclame!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs de laatste daily heb ik niet kunnen zien, waar gerard nog inzat. ik had een huis vol verjaardags visitemaar wel leuk !!!!!!!!
en ja, de cos en de sc blijf ik netjes bezoeken..ik laat mn fok vriendjes niet alleen hoor!
Viel der maar een bom, hadden we wat te zienquote:Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een dooie boel zeg, is er een bom in de tuin gevallen?
have funquote:Op zondag 1 mei 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, die moet ik dan ff ergens vandaan zien te toveren..nou ik ben weg nu, moet badderen en naar een verjaardag toe...tot vanavond allemaal
thanks...kheb hem ff opgeslagen, ga ik een andere keer kijken, geen tijd nuquote:Op zondag 1 mei 2011 13:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is toch wel een aanrader om nog te bekijken hoor, via de SST site kun je hem terugzien en zelfs zonder reclame!![]()
En ja die staat er altijd al op voor de herhaling MET reclame op nep5 komt, wat een masochisten zijn het he?![]()
![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1834/Vrijdag+29+april
Ah, zie post van me hierboven dus..quote:Op zondag 1 mei 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, die moet ik dan ff ergens vandaan zien te toveren..nou ik ben weg nu, moet badderen en naar een verjaardag toe...tot vanavond allemaal
Ik heb niet zoveel met tietenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef waxmask het volgende:
Q-Day in EHV was in ieder geval net een DGK feestje waar ik nu eens zelf tussen stond. Drank, tieten en wat bloedneusjes hier en daar...het was top!!!
Savonds bedoel je ? Kwam natuurlijk door het feestje en omdat held Gerard & Fenneke hier waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
Ik denk niet dat er wat boeiends gaat gebeuren vandaag, he?
Gister was druk zat
DGK had toch ook iets met piemels?quote:
Gewoon de hele dag... ze zijn continue bezig geweestquote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Savonds bedoel je ? Kwam natuurlijk door het feestje en omdat held Gerard & Fenneke hier waren.![]()
Oja die spelletjes-meukquote:Op zondag 1 mei 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag... ze zijn continue bezig geweest
Ik ben blij dat ik blijkbaar in een ander deel van het centrum was.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef waxmask het volgende:
Q-Day in EHV was in ieder geval net een DGK feestje waar ik nu eens zelf tussen stond. Drank, tieten en wat bloedneusjes hier en daar...het was top!!!
Het verbaast me eigenlijk nog dat Karim bovenaan staatquote:Op zondag 1 mei 2011 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
En ik heb niks met die Polls van SST, ze doen maar wat om het "spannend" te maken .
[ afbeelding ]
en ze had ook al last van hoofdpijn, dus dat zal allemaal aandachttrekkerij zijn. Zeker bij Flip aandacht zoeken en die zal wel denken, alweer dat gezeur.quote:
zelfs met een hete peper zijn sommige niet vooruit te branden.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:39 schreef Injetta het volgende:
Jeetje wat een saaie bedoening toch in dat huis... Telkens als ze even druk zijn geweest hebben ze meer dan 24 uur nodig om bij te komen. Wat een watjes... Het zijn toch jonge mensen? Als ze 50 waren en dan moesten uitrusten van een drukke avond kan ik me nog voorstellen. Maar dit... Een avondje wat drinken en dansen en ze liggen de volgende dag nog voor pampus...
Aangenomen dat het stemmen eerlijk gaat (quote:Op zondag 1 mei 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk nog dat Karim bovenaan staat
Het vreemde is echter wel, dat de stempercentages de laatste keer dus niet bekend gemaakt werden! Dat wekt zeker geen vertrouwen in het spel op.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Aangenomen dat het stemmen eerlijk gaat () kan het nog intressant worden als Joanna en Flip de finale beiden halen omdat ze dezelfde stemmers delen. Het is al meerdere keren aangetoond dat dit zeker geen voordeel is. exit-rooms met Karim vs Alex, Sharon vs Gerard & Gerard vs Karim waar ze erg gelijk op gingen...
Uiteraard, ze zouden ze of altijd, of nooit bekend moeten maken en niet alleen als het ze goed uitkomt, maargoed daar is helaas niks tegen te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Het vreemde is echter wel, dat de stempercentages de laatste keer dus niet bekend gemaakt werden! Dat wekt zeker geen vertrouwen in het spel op.
Nou moet zeggen voel me net als hun na een zwaar dagje feestenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zelfs met een hete peper zijn sommige niet vooruit te branden.
Hmmm, als het Jo vs, Flip wordt dan wint Jo wel hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 13:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Aangenomen dat het stemmen eerlijk gaat () kan het nog intressant worden als Joanna en Flip de finale beiden halen omdat ze dezelfde stemmers delen. Het is al meerdere keren aangetoond dat dit zeker geen voordeel is. exit-rooms met Karim vs Alex, Sharon vs Gerard & Gerard vs Karim waar ze erg gelijk op gingen...Oke Maik werd hier ook het slachtoffer van maar die was gewoon niet te redden maar ook Alex en Gerard zijn hierdoor "gesneuveld" .
![]()
Filmpje van blikgooien, maar ze vliegen terug op de ballustrade.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
De week na de finale krijgen we trouwens de week van de terugblik
Die sla ik maar even overquote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
dat zal vast ook flinke kijkcijfers opleverenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
Of het moet met oud bewoners in de studio zijn met confronterende beeldenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef Kiqy het volgende:
[..]
dat zal vast ook flinke kijkcijfers opleveren
Dat hebben we al 12 weken lang.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
Daar stond Jo best wel ver voor op de andere twee. Maar als je dan ziet hoe vlug men kan inlopen op iemand kun je er geen pijl op trekken. Karim won uiteindelijk van Gerard door in een korte tijd 4% ofzo in te lopen. Hoeveel ie er uiteindelijk overheen is gegaan weten we niet, maar het lijkt me een close call geweest te zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Het vreemde is echter wel, dat de stempercentages de laatste keer dus niet bekend gemaakt werden! Dat wekt zeker geen vertrouwen in het spel op.
ja, dat is wel leuk! En dan niet van die suffe dingen, maar de echte heftige uitspraken over elkaar. En dat Monique daarin bekend maakt dat ze al die tijd (heel goed) heeft geacteerd!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Of het moet met oud bewoners in de studio zijn met confronterende beelden
Zodiak, bij het station, pauper sfeer was daar hahahaha. Rest van de stad druk maar niet zoals daar.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik blijkbaar in een ander deel van het centrum was.
Bij alles voorgaande polls stond Gerard altijd bovenaan, en bij de nominatie staat hij ineens onderaan en bij de eliminatie verliest hij van Jo en Karim?? sorry hoor, kan er bij mij niet in. Gerard is net als Guido genaait, alleen voor Guido is het erg zuur want hij had best ver kunnen komen omdat hij de laatste twee weken met Gerard en Karim optrok en zo eindelijk zijn IK kon laten zien. Voor Gerard is het niet zuur, die is allang blij terug te zijn bij zijn vrouw, wat ik me goed kan voorstellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Daar stond Jo best wel ver voor op de andere twee. Maar als je dan ziet hoe vlug men kan inlopen op iemand kun je er geen pijl op trekken. Karim won uiteindelijk van Gerard door in een korte tijd 4% ofzo in te lopen. Hoeveel ie er uiteindelijk overheen is gegaan weten we niet, maar het lijkt me een close call geweest te zijn
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef Coos het volgende:
Hebben ze vanochtend in Rome de verkeerde zalig verklaard.![]()
Het had Geer moeten zijn!
Daarna gaan ze hem toch opeten en dan als ie uitgescheten is (resurrectie) dan wordt hij toch heilig verklaard? Of snap ik het ritueel niet helemaal?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef Coos het volgende:
Hebben ze vanochtend in Rome de verkeerde zalig verklaard.![]()
Het had Geer moeten zijn!
Mee eens, en zoals gezegd was ook juist Gerard, de manier waarop hij met Joanna omging tijdens de handboeien-missie de enige reden dat ik tot donderdag nog ben blijven kijken. Want ik had het eerlijk gezegd toen al helemaal gehad. Ja oke ik was ook een Guido-fan, maar dan nog vooral op de manier waarop Guido genaait werd kon echt niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bij alles voorgaande polls stond Gerard altijd bovenaan, en bij de nominatie staat hij ineens ondraan en bij de eliminatie verliest hij van Jo en Karim?? sorry hoor, kan er bij niet in. Gerard is net als Guido genaait, alleen voor Guido is het erg zuur want hij had best ver kunnen komen omdat hij de laatste twee weken met Gerard en Karim optrok en zo eindelijk zijn IK kon laten zien. Voor Gerard is het niet zuur, die is allang blij terug te zijn vrouw, wat ik me goed kan voorstellen.
Gerard was meer dan voldoende aanwezig op de streams, maar de productie vond Jo en Mo blijkbaar interessanter. Gerard werd dus zeer benadeeld.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Mee eens, en zoals gezegd was ook juist Gerard, de manier waarop hij met Joanna omging tijdens de handboeien-missie de enige reden dat ik tot donderdag nog ben blijven kijken. Want ik had het eerlijk gezegd toen al helemaal gehad. Ja oke ik was ook een Guido-fan, maar dan nog vooral op de manier waarop Guido genaait werd kon echt niet.![]()
Nog effe over de beeldvorming van Gerard, vergeet ook niet dat hij de afgelopen week nauwelijks in beeld is geweest in de daily's, dit zei mij al erg veel aangezien we dit al eerder gezien hebben bij met name Maik, Aafke en Laura. Ook het feit dat Gerard lastig werd voor de redactie van het programma ( en Karim daarin aanstak ) en het feit dat ze bij hem op geen enkele wijze een al dan niet financiele "mes op de keel" hadden om hun spelletjes mee te spelen of om zelfs maar tegen zijn zin te blijven, speelt volgens mij mee.
Alex is ook genaaid. Hij was niet mijn favoriet, maar om hem nou eruit te gooien omdat Luira het verknalt, is te gek voor woorden.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bij alles voorgaande polls stond Gerard altijd bovenaan, en bij de nominatie staat hij ineens onderaan en bij de eliminatie verliest hij van Jo en Karim?? sorry hoor, kan er bij mij niet in. Gerard is net als Guido genaait, alleen voor Guido is het erg zuur want hij had best ver kunnen komen omdat hij de laatste twee weken met Gerard en Karim optrok en zo eindelijk zijn IK kon laten zien. Voor Gerard is het niet zuur, die is allang blij terug te zijn bij zijn vrouw, wat ik me goed kan voorstellen.
Ze waren ook intressanter, voor de standaard-kijkers ( bakvis-brigade ) that is, driehoeks-verhouding enzo. Helaas zijn de deelnemers die daar niet intressant genoeg voor zijn, en wij ( kijkers zonder oogkleppen ) daar de dupe van maar da's duidelijk niet belangrijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard was meer dan voldoende aanwezig op de streams, maar de productie vond Jo en Mo blijkbaar interessanter. Gerard werd dus zeer benadeeld.
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alex is ook genaaid. Hij was niet mijn favoriet, maar om hem nou eruit te gooien omdat Luira het verknalt, is te gek voor woorden.
Een slimme, doch inderdaad verachtelijke quote om je achter te verschuilen inderdaad. Net als " je stemt om iemand erin te houden, niet om iemand eruit te krijgen ( hoi Maik )quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is wat het lijkt, wordt steeds geroepen. Het lijkt erop, dat de productie het eerlijke niet waardeert, maar een voorstander is het slechte in de mens te bevoordelen. Zeer verachtelijke denkwijze.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef mazaru het volgende:
Karim is toch best wel stoer. Je hoort hem nooit meer over roken. Had je mij moeten horen piepen toen ik net gestopt was.
mee eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Een slimme, doch inderdaad verachtelijke quote om je achter te verschuilen inderdaad.![]()
Het is op zich ironisch dat Mo gelijk gekregen heeft toen ze na Guido's exit iets zei in de trant van " Alle eerlijke onschuldige mensen worden hier weggehaald, de kijkers willen alleen gemene mensen zijn " Ze had hierin duidelijk zeer zeker gelijk, alleen een beetje jammer dat ze dit nu juist weer niet op zichzelf betrok...
is dat gordijn dan geil?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Huh, zomaar positief over Dennis?
Flip is geen prater, jo heeft er last van, het 'irriteert' 'r . ze komt net uit de shit, had dit niet verwacht, gaat niet moeizame dingen aan, is niet de tijd voor haar.
Gooi je geile kleertjes maar weer achter in de kast.
Goh verrassend, ik heb het al gezegd toen Joanna de brief van Dennis kreeg, dit zullen we nog totaan de finale moeten horen, elke keer wanneer het haar uitkomt. Walgelijk, zelfs als het waar zou zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip is geen prater, jo heeft er last van, het 'irriteert' 'r . ze komt net uit de shit, had dit niet verwacht, gaat niet moeizame dingen aan, is niet de tijd voor haar.
Da's wel duidelijk ja..quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
k snap ook wel dat Flip niet alles wil en kan vertellen.. en hij heeft nog steeds een enorme muur om zich heen
terecht, wat moet je anders met die Jo en Mo, oerverwende over het paard getilde meiden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
k snap ook wel dat Flip niet alles wil en kan vertellen.. en hij heeft nog steeds een enorme muur om zich heen
Hij wil haar gewoon niet "dumpen" omdat de stemmers, that it.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Dat muurtje staat er niet alleen voor die twee meidenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
terecht, wat moet je anders met die Jo en Mo, oerverwende over het paard getilde meiden.
Nee, dat denk ik niet. Hij vindt dr wel echt leukquote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij wil haar gewoon niet "dumpen" omdat de stemmers, that it.
hij denkt de stemmen te winnen alleen al op zijn blauwe ogen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij wil haar gewoon niet "dumpen" omdat de stemmers, that it.
misschien door gebrek aan beter, maar ik betwijfel of hij haar echt leuk vindt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Hij vindt dr wel echt leuk
Ik denk eerder omdat hij niet weet hoe hij ermee moet omgaanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
misschien door gebrek aan beter, maar ik betwijfel of hij haar echt leuk vindt.
Wellicht, dat zal de tijd uitwijzen en da's hun pakkie-an en boeit me geen ruk.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Hij vindt dr wel echt leuk
quote:
Jo en Dennis in de kamer dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ohww. hoe typisch, Dennis, haar huidige ex werd ook al online als achterlijke sukkel die niets kon afgeschildert...en nu is Flip preventief aan de beurd, het is nú al een achterlijke sukkel die niets kan en niet geprogrammeerd wil worden met de Jo-software...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
zo Flip heeft dus gebreken, waar Joanna niet mee kan dealen.
ze wil hem dumpen, maar weet niet of dat gunstig is voor een komende nominatie.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jo in een "situatie" ?? welke dan??
Ik krijg ook het idee dat dat het probleem van Flip isquote:Op zondag 1 mei 2011 14:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze wil hem dumpen, maar weet niet of dat gunstig is voor een komende nominatie.
Ik zou zeggen .................doenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze wil hem dumpen, maar weet niet of dat gunstig is voor een komende nominatie.
Joanna is een mens?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is voor haar moeilijk 'als mens'....
'letterlijk'!quote:
En zij zegt niet achter elke domme zin 'grjapje' , dat scheelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:35 schreef Deisyy het volgende:
JO: Jij praat heel veel, maar je zegt niets en als ik ergens over wil praten maak je er een lolletje van of je maakt het oppervlakkig.
En toen kwam Karim vrolijk zingend aanlopen
Dit klinkt eerlijk gezegd vooral als een beschrijving van haarzelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:35 schreef Deisyy het volgende:
JO: Jij praat heel veel, maar je zegt niets en als ik ergens over wil praten maak je er een lolletje van of je maakt het oppervlakkig.
En toen kwam Karim vrolijk zingend aanlopen
Want ze wil helemaal gen reactie uitlokkenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zij zegt niet achter elke domme zin 'grjapje' , dat scheelt.
en volgens zeggen met eelt op ziel, alleen is die ver te zoeken, zeker afgezakt naar haar voeten en weggevijld.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit klinkt eerlijk gezegd vooral als een beschrijving van haarzelf.
Nee, zij heeft geen aandacht nodig van mannenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want ze wil helemaal gen reactie uitlokken
Inderdaad, ze neemt Flip haar eigen gedrag kwalijk, maar dat doet ze met meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit klinkt eerlijk gezegd vooral als een beschrijving van haarzelf.
volgens haar moeder hoeft ze maar 3x met haar kont te schudden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, zij heeft geen aandacht nodig van mannen
We lijven Deisy ook in!quote:
quote:
Voor?quote:
quote:
Wel een slechte heks dan, als de appel niet dodelijk isquote:Op zondag 1 mei 2011 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Jo heeft 2 puisten van de appel van Sharon![]()
Sharon is dus de boze heks.
Dan was Jo er wel heel vroeg bijquote:Op zondag 1 mei 2011 14:47 schreef beequeen het volgende:
Djoon gaat af en toe stappen mer de ouders van het vriendinnetje van Ian. Dat zit nu al goed. Huh?
Ik blijf denken dat het haar eigen kind is.
Een tienermoeder van 14, kan toch? Het is gewoon ziekelijk hoe ze over hem praat, echt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:49 schreef Deisyy het volgende:
Dan was Jo er wel heel vroeg bij![]()
Jo maant Sharon elke keer dat ze niet zo hard moet praten. Moeilijk, moeilijk, moeilijk
niet normaal.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een tienermoeder van 14, kan toch? Het is gewoon ziekelijk hoe ze over hem praat, echt.
Ze dweept inderdaad ontzettend met het jochiequote:Op zondag 1 mei 2011 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een tienermoeder van 14, kan toch? Het is gewoon ziekelijk hoe ze over hem praat, echt.
quote:SST_Joanna SST Joanna
Ik hoop dat hij haar er weer bovenop trekt! Als ze maar praten dan doen het wel weer goed x
18 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Joan heeft een flinke klap gekregen van haar vorige schoonmoeder " Je bent niet goed genoeg" Blauw oogje en Joan praten gelukkig weer ik
20 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
getoond x
26 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Jo heeft verdriet dat blauw oogje alles tegen mo zegt maar tegen haar niets. Ik dank dat Joan te veel haar gevoelens voor blauwoogje heeft
27 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
slecht pure onzekerheid x Ga nu met haar broertje naar de speeltuin.Hoop dat blauw oog zoals in het begin haar even door de put trekt x
29 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Hoop echt voor haar zelfvertrouwen dat ze het tot en met de finale mag afmaken Soms vraagt ze om aandacht maar voelt zich op dit moment echt
32 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Voor Joan is thuis komen nu natuurlijk ook heel anders.Alle vuilniszakken staan in de woonkamer weet ook niet precies wat het beste ?
36 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
en wanneer we langer dan 1,5 week van huis waren konden we het vliegtuig naar huis weer pakken eenmaal thuis was ze weer beter.
38 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Er moet heel veel door Joan's hoofd gaan Ze heeft haar heimwee wel over wonnen tot haar 9de levensjaar een alleenstaande moeder geweest en
40 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Jo is echt verdrietig Ik zou zo graag tegen haar willen zeggen zoek toch niet bij een ander wat jezelf ook bezit x
46 minutes ago Favorite Retweet Reply » SST_Joanna SST Joanna
Heeft Joan het gisteren nog naar haar zin gehad?
Blauw oogjequote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef beequeen het volgende:
MamaDjoon is weer actief op Twitter. Tsja, de nominaties staan voor de deur.
[..]
Ziekelijk bemoeizuchtig gedrag is wat ik hier vooral uit lees...je zou DAT maar als schoonmoeder hebben...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je het al: "Ze is tot haar 9e alleenstaande moeder geweest". Hoe dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blauwoogjequote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja is een goed idee...voor je het weet geef je weer ongezouten je mening en heb je voor het eerst in 4 jaar een waarschuwing aan je broek hangen omdat sommige geen spiegel voorgehouden willen worden...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goed moment om lekker ff weer in de tuin bezig te gaan. Streams zijn saai en de Gerard idolaat zit hier weer haar eeuwige obsessie voor Joanna te spuien. Dus gezelligheid is voor mij hier weer weg.
quote:SST_Joanna SST Joanna
Ik hoop dat hij haar er weer bovenop trekt! Als ze maar praten dan doen het wel weer goed x
"Iemand door de beerput trekken" Geen idee of dat nu iets positiefs is, maar het klinkt wel leuk, en toepasselijk ook nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef Wijnneus het volgende:
SST_Joanna
Ga nu met haar broertje naar de speeltuin.Hoop dat blauw oog zoals in het begin haar even door de put trekt x
zal Jo dat wel leuk vinden?
Reutjes worden rustiger na castratie, het is echt het beste een reu te laten castreren.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Sharon is zielig als je een reu niet laat castreren![]()
Ik heb niet zo heel veel verstand van honden, maar waarom is dat dan?
Katers worden ook rustiger en sproeien niet meer....... en mannen schijnbaar ookquote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reutjes worden rustiger na castratie, het is echt het beste een reu te laten castreren.
Aah, dus toch, ik dacht dat dat bij honden niet zoveel uit maakte.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reutjes worden rustiger na castratie, het is echt het beste een reu te laten castreren.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Mo komt de keuken en vraagt aan Jo0 hoe Flip in eerste instantie reageerde.
Jo: wie Flip? Hij zit achter je![]()
Zou Mo het expres doen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:14 schreef Urb het volgende:
Communicatie problemen? 1 mei 2011 om 14:47 Joanna wil met Philip praten.
Philip praat niet 1 mei 2011 om 14:26 Joanna vindt het moeilijk.
Och och, het volgende deel van de poppenkast is van start gegaan zo te zien.
Die reacties ook echt weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |