Het is te onbeschoft voor woorden maar ik denk dat Gerard hem heeft uitgenodigd...Tenminste zo is hij. Ik hoop dat hij er snel achter komt dat die Alnix het echt achter zijn ellebogen heeft en hij 1 van de grootste profiteurs is die er rondloopt in Nederland...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards comment
niet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards commentniet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
tuurlijk. Haar missie mislukte, geeft ze Flip sticker, maakt hij haar daarna uit, dat ze zich aanstelde, nadat hij al een paar keer had geprobeerd op te beuren.... dan moet madame toch weken blijven mokken.quote:
Ik ben ook mijn renschoenen aan het aantrekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef Ransjih het volgende:
ik ga wat anders doen, slapen doen ze ook wel zonder dat ik kijk
Sterk spul dat botox....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
Momenteel slapen de bewoners...
Joanne met haar ogen open...
Slaapwandelen...quote:
de botanische tuin in delft roept me .....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn renschoenen aan het aantrekken.
quote:
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denkenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Leandra het volgende:
Thnx love
[..]
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...
Vooralsnog lijkt Gerard sowieso betere keuzes in het leven te hebben gemaakt dan de meesten hier.
Het best verzonnen geheim...quote:
Je moest eens weten...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef suzi1 het volgende:
na dat valt wel mee denk qua grootste profiteurs van NL
Nou inderdaad daar is ze na 2 weken blijkbaar van genezen ofzo.quote:
Nou, die dyslexie van Laura, vond ik ook wel goed verzonnen.quote:
Heeft al meer leed aangericht, nu is Gerard aan de beurt en Laura pakt hij even mee. Vind je het gek dat hij nog nooit een vriendinnetje heeft gehad in het verleden...juist..quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Leandra het volgende:
Thnx love
[..]
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...
Vooralsnog lijkt Gerard sowieso betere keuzes in het leven te hebben gemaakt dan de meesten hier.
en het erge is dat mensen vaak het slecht nederlands kunnen schrijven op dyslexie gooienquote:Op zondag 1 mei 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, die dyslexie van Laura, vond ik ook wel goed verzonnen.
en dat wijst op profiteurisme?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft al meer leed aangericht, nu is Gerard aan de beurt en Laura pakt hij even mee. Vind je het gek dat hij nog nooit een vriendinnetje heeft gehad in het verleden...juist..
Fenneke heeft ook gekeken stab, als ze alex niet waardig genoeg vond was ze er niet in mee gegaanquote:Op zondag 1 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denken
Weet niet welke streams jij gezien hebt maar op mijn streams heeft Laura Alex een kunstje geflikt en m uitgekleedt.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft al meer leed aangericht, nu is Gerard aan de beurt en Laura pakt hij even mee. Vind je het gek dat hij nog nooit een vriendinnetje heeft gehad in het verleden...juist..
dat wel..maar ze heeft volgens mij niet dag en nacht gestreamd zoals wij deden. af en toe een keer toch? ze werkte gewoon elke dag hequote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Fenneke heeft ook gekeken stab, als ze alex niet waardig genoeg vond was ze er niet in mee gegaan
Laten we nou niet doen alsof het een halve crimineel is, ze zaten in een RLS met een spel-element...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denken
Echt, zijn neukbroek uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Weet niet welke streams jij gezien hebt maar op mijn streams heeft Laura Alex een kunstje geflikt en m uitgekleedt.
idd stop er maar meequote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ga hier niet verder in op de details er van.
Als je A zegt, moet je ook B zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ga hier niet verder in op de details er van.
dat zeker niet !! heb ik ook nooit gezegd ! ik vind hem gewoon een looser en dat hij zich bij iedereen opdringt.. meer heb ik niet over hem gezegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het een halve crimineel is, ze zaten in een RLS met een spel-element...
Ik werk ook bijna elke dag en kreeg genoeg meequote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat wel..maar ze heeft volgens mij niet dag en nacht gestreamd zoals wij deden. af en toe een keer toch? ze werkte gewoon elke dag he
helemaal mee eens. Denk een Alex fixatie.... dan denk ik.... je bent nie goe, je bent nie goe.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je A zegt, moet je ook B zeggen.
Dit is wel heel vaag. Had dan gewoon helemaal niets gezegd.
En het feit dat iemand dag en nacht streamt maakt dat hij/zij zo'n fantastisch inzicht in de psyche van een deelnemer heeft?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat wel..maar ze heeft volgens mij niet dag en nacht gestreamd zoals wij deden. af en toe een keer toch? ze werkte gewoon elke dag he
dat mag hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik werk ook bijna elke dag en kreeg genoeg meeGeloof me nou maar, Alex is een schat
![]()
Ik blijf hem verdedigen he?
heeft Jo zelfs jou beínvloedt?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Denk een Alex fixatie.... dan denk ik.... je bent nie goe, je bent nie goe.
Lol nee niet echtquote:
weet ik niet, ik zeg wat ik van hem vindt. en ik heb het zo gezien ...het zou mijn vriend in ieder geval nooit worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het feit dat iemand dag en nacht streamt maakt dat hij/zij zo'n fantastisch inzicht in de psyche van een deelnemer heeft?
Verhip, ik dacht dat m'n beeld sti stond.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
Momenteel slapen de bewoners...
Joanne met haar ogen open...
Laura kan bij niets meer goed doen, ben zelfs geblokt op haar twitter omdat ik heb gezegd dat ze haar SST avontuur horzizontaal heeft doorgebracht hehehehequote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lol nee niet echtIk bedoelde meer dat zij het maximale uit hun "relatie" gehaald heeft. Niet ten voordeel van hun "relatie" maar voor eigen gewin in het spel. Die moedwillig laten falen van een redelijk simpele missie en zo Alex eruit bonjouren, en vooral haar gedrag de eerste 24 uur erna waren voor mij genoeg redenen om op Luira te kotsen.
So what? Moeten zij weten, is voor ons van geen enkel belang, zitten niet meer in het spel.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
mààr alex heeft al wel 2 nachten doorgebracht bij laura op de boerderie
In en in slecht zijn ze Leandra, ik zweer het je!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het een halve crimineel is, ze zaten in een RLS met een spel-element...
nou het ging er net toch over dat zij hem daar gebruiktequote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
So what? Moeten zij weten, is voor ons van geen enkel belang, zitten niet meer in het spel.
het zijn net mensen hequote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In en in slecht zijn ze Leandra, ik zweer het je!
liggen ze allemaal te slapen? Wordt daar nog niets aangedaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zien we nu de oma van jo in jo hoor
remember die ene keer dat gerard even een nap deed en de stem gelijk riep dattie op moest staanquote:Op zondag 1 mei 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
liggen ze allemaal te slapen? Wordt daar nog niets aangedaan?
Nee is de dag des heren dan mogen ze rustenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
liggen ze allemaal te slapen? Wordt daar nog niets aangedaan?
heul niet.... 't is 1 mei en dat is De dag van de Arbeid, eruit met dat luie zooitjequote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef Poezewoes het volgende:
Nee is de dag des heren dan mogen ze rusten
Gut dan hebben ze daar in Portugal aardig wat van die Dag Des Heren....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee is de dag des heren dan mogen ze rusten
Ja, sheer evil hè, als je er lang naar kijkt ga je zelfs extra letters aan het woord "loser" toevoegenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In en in slecht zijn ze Leandra, ik zweer het je!
goedmorgen LS....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Op de valreep... goedemorgen u allen.
Beetje stoned bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:58 schreef Vinamp het volgende:
Jo heeft wel bijzonder enge ogen zoals ze die nu half los, en slapend heeft
Ja die, meer als een zombie zo met die witte ogen brrrrrquote:Op zondag 1 mei 2011 11:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje stoned bedoel je?
[ afbeelding ]
Ow ja dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2011 11:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul niet.... 't is 1 mei en dat is De dag van de Arbeid, eruit met dat luie zooitje
Ja, maar zou daar ook geen conclussies aan verbinden. Die spelen het spel nog gewoon even door. Het zou wel heel raar zijn als er geen contact is gelijk na het huis.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
Volgens mij ligt het gros van de 20-30 jarigen die wel een leven hebben hun koninginnedag kater nu nog weg te slapen...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:06 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Segredo heeft zich maar aangepast aan het luie volk
Volgens mij kan je er in ieder geval de conclusie aan verbinden dat ze elkaar aardig genoeg vinden voor deze logeerpartijtjes. Niemand die hun dat verplicht hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar zou daar ook geen conclussies aan verbinden. Die spelen het spel nog gewoon even door. Het zou wel heel raar zijn als er geen contact is gelijk na het huis.
Klopt helemaal maar dan verplichten ze zich er zelf mee ;-). Zag gisteren ook een tweet voorbij komen dat ze samen Koninginnedag vierde. Kon alleen op de foto niet ontdekken waar dat was.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er in ieder geval de conclusie aan verbinden dat ze elkaar aardig genoeg vinden voor deze logeerpartijtjes. Niemand die hun dat verplicht hoor.
Misschien... heel misschien... vinden ze elkaar ook gewoon wél echt aardig!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar dan verplichten ze zich er zelf mee ;-). Zag gisteren ook een tweet voorbij komen dat ze samen Koninginnedag vierde. Kon alleen op de foto niet ontdekken waar dat was.
Natuurlijk niet...dat droop er al af in het huis.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien... heel misschien... vinden ze elkaar ook gewoon wél echt aardig!
Misschien stond het in het EndeMol wurgcontractquote:Op zondag 1 mei 2011 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er in ieder geval de conclusie aan verbinden dat ze elkaar aardig genoeg vinden voor deze logeerpartijtjes. Niemand die hun dat verplicht hoor.
Dat zou kunnen want ze moeten ook verplicht twitteren met hun sst twitter account.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien stond het in het EndeMol wurgcontract
En toch.. zou het kunnen... dat ze zonder camera's en mét vrijheid elkaar anders zien.. en zich anders gedragen...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...dat droop er al af in het huis.
Wat denk je, gaan ze ook nog een contractueel verplichte SST-baby brouwen?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ze moeten ook verplicht twitteren met hun sst twitter account.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je, gaan ze ook nog een contractueel verplichte SST-baby brouwen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je, gaan ze ook nog een contractueel verplichte SST-baby brouwen?
Ben ik met je eens helemaal eens , vanaf dat hij weet dat Gerard miljonair is heeft hij zich aangeklampt bij Gerard en was het naar 3 weken al zijn best friend forever.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zeg wat ik van hem vindt. en ik heb het zo gezien ...het zou mijn vriend in ieder geval nooit worden.
Ja tot SST is afgelopen dan gaan ze door op hun eigen twitter account heeft Maik op zijn twitter staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ze moeten ook verplicht twitteren met hun sst twitter account.
Ik vraag me af of hijzelf wel een huis heeft.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
dát dus ! het waren 3 matties toch? en indd hij heeft karim niet een keer genoemd. die had geen geld en was dus niet belangrijk genoeg. maar wel boot tripjes gratis zien te regelen met gerard.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben ik met je eens helemaal eens , vanaf dat hij weet dat Gerard miljonair is heeft hij zich aangeklampt bij Gerard en was het naar 3 weken al zijn best friend forever.
Ook wekelijks inde studio met een tshirt aanzitten , op twitter gelijk he Gerard hier Alex bah die dringt zich wel degelijk op. Fenneke zal zeker kijken maar denk ook niet de hele dag.
Ik hoop dat Gerard het goed zal zien bij Alex.
Want Alex noemt Gerard zijn beste vriend waarom Karim niet waar noemt hij die nooit.
[ afbeelding ]
deze heeft hij al gekocht voor Gerard.
Had hij in de studio een tshirt aan?!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben ik met je eens helemaal eens , vanaf dat hij weet dat Gerard miljonair is heeft hij zich aangeklampt bij Gerard en was het naar 3 weken al zijn best friend forever.
Ook wekelijks inde studio met een tshirt aanzitten , op twitter gelijk he Gerard hier Alex bah die dringt zich wel degelijk op. Fenneke zal zeker kijken maar denk ook niet de hele dag.
Ik hoop dat Gerard het goed zal zien bij Alex.
Want Alex noemt Gerard zijn beste vriend waarom Karim niet waar noemt hij die nooit.
[ afbeelding ]
deze heeft hij al gekocht voor Gerard.
En dan ook meteen op Twitter een beetje populair lopen doen. Waar denkt ie wel niet dat Twitter voor bedoeld is? Wat een lul. Echt eng, zo'n in- en inslecht karakter.quote:
Dat bedoel ik maar. Het licht er mij iets te dik bovenop.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hij in de studio een tshirt aan?!
Jij hebt het ligt gezien !quote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Het licht er mij iets te dik bovenop.
Yep een lichtblauwe met Geeeeeeeeeeeer erop.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hij in de studio een tshirt aan?!
Inderdaad! Hij had op zijn minst twee T-shirts over elkaar aan moeten trekken. Beetje kiezen voor de ene.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Freule het volgende:
Yep een lichtblauwe met Geeeeeeeeeeeer erop.
Hadden al zijn fans aan Erik ook.
Alex was alleen maar voor Gerard en niet voor Karim en dat is raar.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[..]
dát dus ! het waren 3 matties toch? en indd hij heeft karim niet een keer genoemd. die had geen geld en was dus niet belangrijk genoeg. maar wel boot tripjes gratis zien te regelen met gerard.
ach, weet je, ze doen maar, het is niet mijn leven, ik kijk goed uit met wie ik omga. ik heb ook heel veel geld gehad, en heb toen ook mn echte vrienden leren kennen.
als gerard hem als beste maatje wil zien, is dat zn goed recht hoor, ik zeg daar verder niets over, maar ikzelf had hem allang door gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |