en ook eens met de TTquote:
Ik zou dit niet de titel muziek geven, laat staan goede muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef crimescene het volgende:
[..]
Ik ook niet, als hollander moet je dit gewoon goede muziek vinden![]()
![]()
woooohoooooquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard heeft zijn account aangemaakt onder Gerard_Secret_Story en gaat zo voor het eerst posten
Yay!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard heeft zijn account aangemaakt onder Gerard_Secret_Story en gaat zo voor het eerst posten
Top !!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:48 schreef akveor het volgende:
Top DJ.[ afbeelding ]
Ben ik nog op tijd voor het feest?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:48 schreef akveor het volgende:
Top DJ.[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
WELKOM GERARDquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja hoor gaaat nog tot diep in de nacht doorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:48 schreef akveor het volgende:
Top DJ.[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, che bello !quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Dan had ze vd week lekker moeten vertrekkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
Mo is weer bang dat Maik niet op haar wacht...
Geeeeer!!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Top!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Als het je niet bevalt...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ze vd week lekker moeten vertrekken
JoJo herinerd zich de worsteling nogquote:
Gerard! Leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Hey hallo mn eerste post..ben heel erg blij weer terug te zijn en wil iedereen hartelijk danken voor alle lieve en ondersteundende woorden..heeeeel blij mee en dank je wel !!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Hey hallo mn eerste post..ben heel erg blij weer terug te zijn en wil iedereen hartelijk danken voor alle lieve en ondersteundende woorden..heeeeel blij mee en dank je wel !!
yeahhhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Welkom op FOK. Hoe is je dag geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Gerard !quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Voor het eerst ben ik voor Jo !!!!! Flip is een kneusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Mo gaat het nu goed kletsen ofzo voor Flip
Welkom Gerardquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Welkom Gerard!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Hoi Gerard! Welkom op FOK!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Geeeeeeerard!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
zo raar om te zien. Voelt nog steeds alsof ik er zo weer binnen kan lopen heel apartquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gerard !
Wat vind je van de streams nu ?
Gebeurt vaker. Vals kreng en ook Flip is niet zuiver.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Jo tegen Mo praat knipoogt Mo naar Philip?
He Hallo Geer Welkom hier ... Yop dat je hier langs komt ... Ik hoop dat je effe hebt kunnen chillen na dat hele avontuur .... Je mag nog niks zeggen neem ik aan ... over hoe het allemaal draaitquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Was het maar waarquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
zo raar om te zien. Voelt nog steeds alsof ik er zo weer binnen kan lopen heel apart
He Gerard. Bedankt voor de leuke beeldenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Yeeeee Gerard in the Housequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Welkom geer maar we missen je wel nu in het huis hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Leuk om je hier eindelijk ook te zien Gerard! Zoals gezegd in je welkoms-topic hoop ik dat je grootste droom uitkomt; dat je nog maar een lang gelukkig en gezond leven mag hebben met de mensen die van je houden!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Was het maar waar. Een feestje zonder jou dans movesquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
zo raar om te zien. Voelt nog steeds alsof ik er zo weer binnen kan lopen heel apart
Ik heb hem dat echt niet horen zeggen, nl. Maar ik krijg af en toe een wegtrekkertje van die twee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, ze lult maar wat, en dat weet Joanna ook
I'm not worthyquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Hallo Gerard, nog wel ff een avatar he. En wat vind je nu van Mo, zo op afstand/quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Leuk dat je in het programma was, en welkom op FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Hi Noelle, hoe is het hier?quote:
Bazen team hequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Ga dr van blozen
gave gif in je profiel
heeft hij ook niet gezegdquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb hem dat echt niet horen zeggen, nl. Maar ik krijg af en toe een wegtrekkertje van die twee.
Ik ook niet!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Noelle, hoe is het hier?![]()
Ik krijg mijn streams niet aan hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?
spixtv doet het bij mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Noelle, hoe is het hier?![]()
Ik krijg mijn streams niet aan hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?
welkom Gerardquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Gerard!!!!!!!!! Baaasssssss!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Mo doet ook weer mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
En toch maken ze er met zn 5en wat leuks van [ afbeelding ]
Goed gedaan Gerard toppiequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Leuk dat JIJ er bent!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk dat je in het programma was, en welkom op FOK!
Dat wordt niet zitten vanavond, gaat pijn doen met zoveel veren "ergens" inquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
was een avatar ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hallo Gerard, nog wel ff een avatar he. En wat vind je nu van Mo, zo op afstand/
Tuukquote:
een plaatje bij je username..quote:
Al die fans op fokquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard wat vond je de mooiste ervaring van secret story?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Leuk om je hier eindelijk ook te zien Gerard! Zoals gezegd in je welkoms-topic hoop ik dat je grootte droom uitkomt; dat je nog maar een lang gelukkig en gezond leven mag hebben met de mensen die van je houden!![]()
Je bent een held, en de reden dat ik dit programma uberhaupt keek !
ER AA TE hahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef knagsje het volgende:
fakking RAT waar zit je???????????
[ link | afbeelding ]
En Mo zegt dat ze niet goed is.quote:
Kan ze mooi die palen van Jo gebruiken als tentstokken!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef ZaZoe het volgende:
Sharon kan gewoon buiten slapen met die tent
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
was leuk om terug te zien.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Fotootje wat verschijnd naast je postings
Aan hulp geen gebrek.quote:
Nee joh, gewoon bijpoederenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
En Mo zegt dat ze niet goed is.
Mo kan zelf ook wat water gebruiken.
R.A.Tquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
Was een mooie aktie man....helemaal topquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Even iets langzamer posten, mensen.
Gerard kan het niet bijhouden!
Heeeej Gerard!! Welkom op FOK! Je bent geloof ik de enige bewoner die hier met opgeheven hoofd binnen kan wandelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Ik ben nu alle linken van strreams aan het uitproberenquote:
Heb je al veel terug gezien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
hoe kan ik mijn avatar aanpassen?
Door op je avatar te klikken en op de link die verschijnt te klikken. De rest wijst zichtzelfquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
helemaal bovenaan staan 2 icoontjes, de linker is profiel aanpassenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
klik op je plaatje (die grijze smily onder je naam) en plak en dan browsen en dan een plaatje zoeken in formaat 60x60quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Links boven op je nick klikken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Zodat ze niet als enige heeft liggen krikken in het huis zekerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef sjaakspark het volgende:
Mo zal straks philip wel pushen om de bedden te laten kraken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Ze is wel voorspelbaar haha, ze maakt veel voorspellingen waar.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef sjaakspark het volgende:
Mo zal straks philip wel pushen om de bedden te laten kraken.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door op je avatar te klikken en op de link die verschijnt te klikken. De rest wijst zichtzelf
Halló Gerard! Good to have you here! Je meende het toch wel hè van die R-A-T?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
Ja, en dan gelijk al gedoe over een UserIconquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Day het volgende:
De manier waarop je met Joana omging tijden die handboeien-opdracht was serieus geweldig om te zien, echt super!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
Bovenaan staat een icoontjequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
door op dit =>>quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TuukWas een nostalgisch momentje....
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Halló Gerard! Good to have you here! Je meende het toch wel hè van die R-A-T?
Gewoon geluid wegdraaien dat geschreeuw van mo trek je niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bij mij ook,
O mijn god wat een ellende, zit ik nu toch weer achter die streams
jazekerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Halló Gerard! Good to have you here! Je meende het toch wel hè van die R-A-T?
hier hetzelfde, had me zo voor genomen om niet meer te kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bij mij ook,
quote:
Zucht. Fakking zucht.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Annelies-G het volgende:
Mootje janken, Mootje blij pppfff
[ afbeelding ]
Door blijven schenkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Annelies-G het volgende:
Mootje janken, Mootje blij pppfff
[ afbeelding ]
Nee joh, haalt ze straks nog een tarzan tevoorschijn, genaamd "MAIK"quote:
I just love a good dose of TLC !quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef danilel het volgende:
[..]
door op dit =>>[ afbeelding ] plaatje te drukken, naar je usericon manager te gaan, en daar een foto up te loaden, aanklikken en klaar!
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Alle aandacht weer naar Mo en Jo zich maar uitsloven.
Gelijk afvoeren naar Nederland.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:03 schreef cindy11 het volgende:
Ik hoop dat die dronken tor van die tafel aflazert
Weakling! The force is strong huh?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bij mij ook,
Je bedoelt die opgespoten lip die geil met een bezem denkt te dansen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:03 schreef cindy11 het volgende:
Ik hoop dat die dronken tor van die tafel aflazert
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef chufi het volgende:
Ik was ooit eens op een beerfest ...
[ afbeelding ]
idd dat zijn zaken voor later. ik let nu wel gewoon even op de namen naast de postquote:Op zondag 1 mei 2011 00:05 schreef D. het volgende:
Val Gerard nou niet lastig met zaken als avatars enzo
Karim toch ook zeker welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heeeej Gerard!! Welkom op FOK! Je bent geloof ik de enige bewoner die hier met opgeheven hoofd binnen kan wandelen
wippenkaartjequote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mag ik je strippen strippen strippenkaartje zien
Komt vanzelf als ie het leuk vindt en anders zonder zoals zovelenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:05 schreef D. het volgende:
Val Gerard nou niet lastig met zaken als avatars enzo
heeeeeeeeeeeeel jammer dat je weggestemd bent en zeker op de manier waaropquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Geil?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef ZaZoe het volgende:
Heeft Mo in een nachtclub gewerkt ofzo, met d'r geil gedans
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Gerard heb een wedje lopen dat je ook bij VOL een account zou openen...please
http://forum.vol.nl/t27685/wees-welkom-gerard-for-president.html
Jaaaaaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Schatje mag ik je foto [ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ze er gewoon niet uitvalt, dan maar the hard way;)quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat zou wel beetje zielig zijn maar stiekem ook heel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |