Nee joh, gewoon bijpoederenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
En Mo zegt dat ze niet goed is.
Mo kan zelf ook wat water gebruiken.
R.A.Tquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
was leuk om terug te zien.
Was een mooie aktie man....helemaal topquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Even iets langzamer posten, mensen.
Gerard kan het niet bijhouden!
Heeeej Gerard!! Welkom op FOK! Je bent geloof ik de enige bewoner die hier met opgeheven hoofd binnen kan wandelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Hey hallo mn eerste post..ben heel erg blij weer terug te zijn en wil iedereen hartelijk danken voor alle lieve en ondersteundende woorden..heeeeel blij mee en dank je wel !!
Ik ben nu alle linken van strreams aan het uitproberenquote:
Heb je al veel terug gezien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
hoe kan ik mijn avatar aanpassen?
Door op je avatar te klikken en op de link die verschijnt te klikken. De rest wijst zichtzelfquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
helemaal bovenaan staan 2 icoontjes, de linker is profiel aanpassenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |