klik op je plaatje (die grijze smily onder je naam) en plak en dan browsen en dan een plaatje zoeken in formaat 60x60quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
hoe kan ik mijn avatar aanpassen?
Links boven op je nick klikken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Zodat ze niet als enige heeft liggen krikken in het huis zekerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef sjaakspark het volgende:
Mo zal straks philip wel pushen om de bedden te laten kraken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Even iets langzamer posten, mensen.
Gerard kan het niet bijhouden!
Ze is wel voorspelbaar haha, ze maakt veel voorspellingen waar.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef sjaakspark het volgende:
Mo zal straks philip wel pushen om de bedden te laten kraken.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door op je avatar te klikken en op de link die verschijnt te klikken. De rest wijst zichtzelf
Halló Gerard! Good to have you here! Je meende het toch wel hè van die R-A-T?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
was leuk om terug te zien.
Ja, en dan gelijk al gedoe over een UserIconquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Even iets langzamer posten, mensen.
Gerard kan het niet bijhouden!
De manier waarop je met Joana omging tijden die handboeien-opdracht was serieus geweldig om te zien, echt super!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ER AA TE haha
was leuk om terug te zien.
Bovenaan staat een icoontjequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
door op dit =>>quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TuukWas een nostalgisch momentje....
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Halló Gerard! Good to have you here! Je meende het toch wel hè van die R-A-T?
Gewoon geluid wegdraaien dat geschreeuw van mo trek je niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bij mij ook,
O mijn god wat een ellende, zit ik nu toch weer achter die streams
jazekerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Halló Gerard! Good to have you here! Je meende het toch wel hè van die R-A-T?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |