In films. Bol.com.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:41 schreef PanicQueen het volgende:
Ligt het aan mij of is de 'gentleman' aan het uitsterven? En dan heb ik het niet over de overdreven types die hun jas over plassen water leggen voor een vrouw (want ik weet dat die sowieso niet meer te vinden zijn), maar over de mannen die deuren voor je openhouden, hun sjaal geven wanneer het koud is of bloemen meenemen naar afspraakjes... Tegenwoordig schijnen ze te denken dat het genoeg is om tegen je aan te schuren of vunzige opmerkingen te maken.
![]()
Dus als de echte gentleman nog bestaat, weet iemand dan hoe we die moeten vinden?
DIT!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef flexoo het volgende:
weet je hoe dat komt? omdat vrouwen vaak alleen naar het uiterlijk kijken. en jongens die niet in de cosmo staan hebben geen kans.
niks meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef twiFight het volgende:
Ja of je zoekt eens verder dan de gemiddelde groep negers/mocros.
Zijn genoeg gentlemen te vinden, maar die krijgen geen aandacht omdat ze niet opvallend genoeg zijn.
Alsof uiterlijk ook maar iets met "gentleman" te maken heeft...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef flexoo het volgende:
weet je hoe dat komt? omdat vrouwen vaak alleen naar het uiterlijk kijken. en jongens die niet in de cosmo staan hebben geen kans.
Volgens jou is de werkelijkheid dus simpelweg dat alle mannen onbeschoft zijn? Ben je niet echt complimenteus over je seksequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Cake-Man het volgende:
TS kan het verschil niet zien tussen fictie en werkelijkheid
vaak welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof uiterlijk ook maar iets met "gentleman" te maken heeft...
Helaas voor die mannen dan ja, die denken zeker "als ik er maar goed uit zie dan hoef ik ook niet beleefd te zijn".quote:
Als ze ze geen kans geven om een gentleman te kunnen zijn, door afwijzing van uiterlijk...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef Karina het volgende:
Alsof uiterlijk ook maar iets met "gentleman" te maken heeft...
Uiterlijk heeft ook met je houding te maken, niet alleen met of je een fotomodel bent.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef brainbird het volgende:
[..]
Als ze ze geen kans geven om een gentleman te kunnen zijn, door afwijzing van uiterlijk...
quote:Helaas voor die mannen dan ja, die denken zeker "als ik er maar goed uit zie dan hoef ik ook niet beleefd te zijn".
Yep.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Volgens jou is de werkelijkheid dus simpelweg dat alle mannen onbeschoft zijn? Ben je niet echt complimenteus over je sekse
zo is het! net als bij vrouwenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas voor die mannen dan ja, die denken zeker "als ik er maar goed uit zie dan hoef ik ook niet beleefd te zijn".
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om, of heb je liever een knappe onbeschofte, domme vrouw dan een minder knappe, maar wel aardige, niet zo domme vrouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |