Een 6-snarige akoestische bassquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je hebt perongeluk een bas gekocht ?
Acoustische bas is best tof eigenlijk
Homo.quote:
Een klasgenoot van mij ging laatst haten op mijn borsthaar. DIE was pas homo.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef guitarist het volgende:
Hey Belsen, speel jij eigenlijk ook gitaar? Of kom je hier alleen maar hangen omdat gitaristen cool zijn?Ja, ik speel ook gitaar, maar in mijn bandjes van de laatste tijd voornamelijk bas. Ik heb hier wel meer gitaren (7) dan bassen (1).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Ik ook! En ik was ook nog bang dat het teveel op 'Sign of the Southern Cross' leek, maar als ik het ernaast houd valt het erg mee. Maar ja, nu nog een coupletquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Cynic het volgende:
Hoera, ik heb weer een stukje waar ik verder geen nummer omheen kan maken!
Wij spammen een half topic vol over LC Tele's bij DaanAuctions en hoe de veiling gaat enzo en dan kom jij daarna hiermeequote:Op zaterdag 30 april 2011 14:51 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n london city tele hebben! Als ze weer voor een leuke prijs te vinden zijn PM me!
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Muchachooo het volgende:
Damn, Eindhoven was echt een gekkenhuis vandaag... Wel echt awesome
[..]
Wij spammen een half topic vol over LC Tele's bij DaanAuctions en hoe de veiling gaat enzo en dan kom jij daarna hiermee![]()
Dat weet ik, maar toen had ik:quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Muchachooo het volgende:
Damn, Eindhoven was echt een gekkenhuis vandaag... Wel echt awesome
[..]
Wij spammen een half topic vol over LC Tele's bij DaanAuctions en hoe de veiling gaat enzo en dan kom jij daarna hiermee![]()
idd, 't is dat ik het niet nodig heb maar anders had ik ook zo'n mooie tele gekocht. En Niles Crane dezequote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.![]()
Je mag de 13e weer op daaanauctions. iig dat staat op die site daarzo ergens tussen nieuws enzo. Geen garantie's maar gewoon je ogen even openhouden.
Tof. Wat voor bandjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook gitaar, maar in mijn bandjes van de laatste tijd voornamelijk bas. Ik heb hier wel meer gitaren (7) dan bassen (1).
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Voorlopig geen cash voor GAS....![]()
Vandaal heeft mijn auto beschadigd.
![]()
Hopelijk net op tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
Volgende week komt mijn EMG BTS-systeem binnen voor montage door Dean![]()
.
hier in EHV ook niet, alleen Death Letters, die waren wel ok....quote:Op zondag 1 mei 2011 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vrijdag in den haag niet echt boeiende bandjes gezien. Vooral van die 3FM-meuk.
Dit is het hoofdproject:quote:
En dan nog regelmatig wat coverprojectjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef belsen het volgende:
Laat ik dan ook eens iets posten: Bitch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |