quote:
Nee, dank je.quote:Ontworpen door Mark Knopfler...
Daar leer je eigenlijk nog het meest van, ja. Maar dan krijg je ook een hoop gezeik over je heen, alleen hoort dat dan bij het bandproces.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice! begin anders een bandje ofzo, leer je veel van en is nog eens leuk ook. eigen liedjes schrijven, bier drinken en ouwehoeren.
Ik zit al in een soort van Bandje... maar nja, dat is ook niet fantastisch, we spelen bijna nooit..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar leer je eigenlijk nog het meest van, ja. Maar dan krijg je ook een hoop gezeik over je heen, alleen hoort dat dan bij het bandproces.
Als je maar oefent.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit al in een soort van Bandje... maar nja, dat is ook niet fantastisch, we spelen bijna nooit..
nieuwe band!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit al in een soort van Bandje... maar nja, dat is ook niet fantastisch, we spelen bijna nooit..
Staan er zat op marktplaats...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Muchachooo het volgende:
Jammer dat die Blues Driver uit die Boss advertentie al verkocht is, die zag ik wel zitten...
ja maar het is niet zo dat ik ernaar op zoek benquote:
Dan moet je toch beter leren tellen of beter op je tellen leren passen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef Muchachooo het volgende:
belsen heb jij notes uitgedeeld voor al die braddie-bash-posts?![]()
heb er in een maand ineens 5 bij... terwijl ik alleen maar hier en in het ubuntu en het android topic post, en dat is vrij serieus allemaal
Ligt meer aan de aard van de notes en de hardnekkigheid ervan, maar goed, dat is meer iets voor de FB.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
Wat maakt het uit, alsof die notes er toe doen...
Sommige users hebben er 16.000 en die hangen nog steeds rond in ONZ.
ja ik check die dingen nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter leren tellen of beter op je tellen leren passen.
Het zijn gewoon persoonlijke notes, die moderators kunnen plaatsen bij users. Zowel positief als negatief. Je kunt ze opvragen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja ik check die dingen nooit
jij kan zien wanneer en van wie ik ze heb of niet?
staan er eigenlijk ook redenen bij?
Ik kom op het mooie totaal van 0...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
waar kun je zien of je dat hebt? belsen zal er ook wel een aangemaakt hebben bij mij denk ik zo
oh, http://www.fok.nl/shop/notes.php
haha 5... nou nou.
misschien leuk om dan keer die 4.50 te spenderen en kijken wat er achter je rug om over je gezegd wordtquote:
volgens mij staat er dan 108 keerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
misschien leuk om dan keer die 4.50 te spenderen en kijken wat er achter je rug om over je gezegd wordt
Oh dat weet ik alquote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
misschien leuk om dan keer die 4.50 te spenderen en kijken wat er achter je rug om over je gezegd wordt
Jullie zijn samen 72 keer zo cool als ikquote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef genakt het volgende:
Heb er ook 108dribbel en ik zijn net zo koel
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef genakt het volgende:
Heb er ook 108dribbel en ik zijn net zo koel
Welk nummer ?quote:
Inderdaad lamb of god meeste nummers zijn niet echt makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Redneck
Tenminste poging tot, best snelle stukken nog erin
Heb geprobeerd maar haal de snelheid nietquote:
Pussyquote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb geprobeerd maar haal de snelheid niet
Geen strap = geen posequote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
net zat ik te priegelen met mijn tele en liep wat rond in mijn huis en had de tele heel bruce springsteen achtig met de kop naar beneden hangen aan mijn rechterzijde![]()
Onbedoeld een rockpose gemaakt![]()
![]()
lopen jullie wel eens rond met je axe op een manier waarvan je denkt WTF
Maar jaren 60?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Blof, de dijk, en misschien ook wel leuk om van die klassiekers van klein orkest enzo akoestisch te doen
quote:Op maandag 2 mei 2011 05:12 schreef CoiLive het volgende:
Ik ben gevraagd om tijdens een etentje, dat veel gangen heeft, tussen 1 van de gangen 20 tot 30 minuten akoestisch muziek uit de jaren 60 te spelen. Nu ken ik de andere gitaristen die langskomen ook en hen kennende worden dat voornamelijk Beatles, Rolling Stones nummers. Nu was mijn idee om alleen maar Nederlandstalige nummers te doen.
Het eerste wat in me op komt is natuurlijk Bouwdewijn de Groot... Dat is ook het enige dat in mij opkomt eigenlijkHet is natuurlijk niet zo leuk om maar van 1 artiest liedjes te gaan zingen. Dus mijn vraag:
Wie weet er goede akoestische Nederlandstalige jaren 60 nummers
Moet er een stuk of 10 hebben (3 ervan zijn sowieso al van Boudewijn).
Niet allemaal even akoestisch, maar op zich allemaal wel simpele popliedjes, die je akoestisch kunt spelen.quote:
Ook positief?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon persoonlijke notes, die moderators kunnen plaatsen bij users. Zowel positief als negatief. Je kunt ze opvragen.
http://www.fok.nl/shop/
0, maar op m'n oude acount iets van 30quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
waar kun je zien of je dat hebt? belsen zal er ook wel een aangemaakt hebben bij mij denk ik zo
oh, http://www.fok.nl/shop/notes.php
haha 5... nou nou.
Ow mijn 5 andere accounts zijn weggegooidquote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
0, maar op m'n oude acount iets van 30
zo kan het ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow mijn 5 andere accounts zijn weggegooid
Bij elkaar ben ik nu al een jaar gebanned geweest op fokquote:
48 uur :")quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Bij elkaar ben ik nu al een jaar gebanned geweest op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef guitarist het volgende:
Hallo, gitaren!!!!Had je foto van jezelf erop gezet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Muchachooo het volgende:
Ik lag in de prullenbakmaar toen kreeg ik een unban na een sorry-PM
WOW dat is wel heel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat is een goede dildo om mee te beginnen?
Heb de PM nogquote:
Ik ben benieuwd welke je wat vindt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Sodeju. Morgens maar eens luisteren. Dank je
quote:
Toch gezien!quote:[ Bericht 17% gewijzigd door belsen op 02-05-2011 17:34:46 (Dat hier dus niet posten.) ]
BB is watching youquote:
Studiequote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Wie heeft er woensdag tussen 13.00u en 15.00u niks te doen?
Kom naar Apeldoorn
Werk...quote:
Geld gereserveerd voor molestschadequote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Kom naar Apeldoorn
Echt wel. Geen zoetsappige liefdesjetser natuurlijk he, maar episch, zoals van Blind Guardian!quote:
Want ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Kom naar Apeldoorn
gewoon, gezelligquote:
Heb je 'r al op gespeeld? Het blijft een stagg he...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Loop elke maandag in Leeuwarden langs een tweedehands winkel, en daar staat al een paar maanden een Stagg Tele met zo'n Bigsby achtige dinges in de vitrine. Zwart, een humbucker en zo'n single coiltje... 110 euro.
Loop elke keer weer te denken of ik hem nou zal kopen of niet
Dat kosten die dingen nieuw toch ook?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Loop elke maandag in Leeuwarden langs een tweedehands winkel, en daar staat al een paar maanden een Stagg Tele met zo'n Bigsby achtige dinges in de vitrine. Zwart, een humbucker en zo'n single coiltje... 110 euro.
Loop elke keer weer te denken of ik hem nou zal kopen of niet
Neuhquote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je 'r al op gespeeld? Het blijft een stagg he...
Geen verstand van. Misschien eens mijn Phoenix stratje er tegen inruilen, kan ik alleen maar op vooruit gaan, zelfs met een Stagg.quote:
Soldeer ik er een paar kapjes voor je opquote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
SG mag geen open humbuckers hebben dat ziet er cheapass uit
Eindelijk een iemand die ook negatieve ervaringen met Feedback heeft! Dacht altijd dat ik de enige wasquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Begin april (een maand geleden dus) heb ik bij Feedback online een bestelling geplaatst. Blijkbaar is ongeveer tegelijk met de bestelling de status van het product veranderd van op voorraad naar niet leverbaar voor een bepaalde periode.
Vervolgens heb ik maar contact opgenomen met de klantenservice om de bestelling te annuleren. Prima geen probleem en het geld zou direct terug gestort worden.
De volgende dag keek ik op mijn rekening en netjes stond mijn geld weer bijgeschreven.... althans zo had het moeten zijn.
We zijn nu een maand verder en geen cent verder.
Ondertussen staat het aantal keer contact opnemen van mijn kant op 8 keer en iedere keer zou het "direct in orde gemaakt worden"
-Ja we hebben een nieuw systeem
-Ja degene die het geld overmaakt is er vandaag niet
-Ja het wordt gelijk geregeld
-Ja we hebben een nieuw systeem
-We hebben het druk maar we hebben je factuur bovenop gelegd dus je heb zsm het geld.
-Enz.
Ik begin er ondertussen schijtziek van te worden en dit is voor mij de laatste keer dat ik hier iets ga aanschaffen.
Feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |