Maar jaren 60?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Blof, de dijk, en misschien ook wel leuk om van die klassiekers van klein orkest enzo akoestisch te doen
quote:Op maandag 2 mei 2011 05:12 schreef CoiLive het volgende:
Ik ben gevraagd om tijdens een etentje, dat veel gangen heeft, tussen 1 van de gangen 20 tot 30 minuten akoestisch muziek uit de jaren 60 te spelen. Nu ken ik de andere gitaristen die langskomen ook en hen kennende worden dat voornamelijk Beatles, Rolling Stones nummers. Nu was mijn idee om alleen maar Nederlandstalige nummers te doen.
Het eerste wat in me op komt is natuurlijk Bouwdewijn de Groot... Dat is ook het enige dat in mij opkomt eigenlijkHet is natuurlijk niet zo leuk om maar van 1 artiest liedjes te gaan zingen. Dus mijn vraag:
Wie weet er goede akoestische Nederlandstalige jaren 60 nummers
Moet er een stuk of 10 hebben (3 ervan zijn sowieso al van Boudewijn).
Niet allemaal even akoestisch, maar op zich allemaal wel simpele popliedjes, die je akoestisch kunt spelen.quote:
Ook positief?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon persoonlijke notes, die moderators kunnen plaatsen bij users. Zowel positief als negatief. Je kunt ze opvragen.
http://www.fok.nl/shop/
0, maar op m'n oude acount iets van 30quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
waar kun je zien of je dat hebt? belsen zal er ook wel een aangemaakt hebben bij mij denk ik zo
oh, http://www.fok.nl/shop/notes.php
haha 5... nou nou.
Ow mijn 5 andere accounts zijn weggegooidquote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
0, maar op m'n oude acount iets van 30
zo kan het ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow mijn 5 andere accounts zijn weggegooid
Bij elkaar ben ik nu al een jaar gebanned geweest op fokquote:
48 uur :")quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Bij elkaar ben ik nu al een jaar gebanned geweest op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef guitarist het volgende:
Hallo, gitaren!!!!Had je foto van jezelf erop gezet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Muchachooo het volgende:
Ik lag in de prullenbakmaar toen kreeg ik een unban na een sorry-PM
WOW dat is wel heel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat is een goede dildo om mee te beginnen?
Heb de PM nogquote:
Ik ben benieuwd welke je wat vindt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Sodeju. Morgens maar eens luisteren. Dank je
quote:
Toch gezien!quote:[ Bericht 17% gewijzigd door belsen op 02-05-2011 17:34:46 (Dat hier dus niet posten.) ]
BB is watching youquote:
Studiequote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Wie heeft er woensdag tussen 13.00u en 15.00u niks te doen?
Kom naar Apeldoorn
Werk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |