Ja ik heb geen zin om weer te moeten terug lezen hoorquote:
Ik geef het wel aan Doerakquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, maar ik had gekookt...
Leuk lekker geleefd en veel oude bekende gezienquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Zoon. Hoe was je koninginnenach?
Aww, kusje op je hoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb net joppie op
Maar heb hoofdpijn ik ga even liggen
quote:
Je peettante was jarig, daar ben ik heen geweest. Moet ook gebeuren, maar het was super gezellig ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Leuk lekker geleefd en veel oude bekende gezien
En die van u?
Ging pappie ook mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je peettante was jarig, daar ben ik heen geweest. Moet ook gebeuren, maar het was super gezellig ja.
Ben je niet bang dat hij weer vreemd gaat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, die ging met vrienden ook Koninginnenach vieren, moet kunnen.
Nee, hij moet bang zijn dat ík niet vreemd ga.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij weer vreemd gaat?
Hehehe, kan gebeuren ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Door die reeksenfunctie heb ik nu allemaal [ARG7]-topics in mijn actieve topics staan.![]()
Hoiquote:
oehhquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij moet bang zijn dat ík niet vreemd ga.
[..]
Hehehe, kan gebeuren ja inderdaad.
[..]
Hoi
'Vluchten' heeft geen zin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb alweer ruzie met mijn ouders
Ik moet echt weg uit deze situatie
Niet echt en jij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie nog iets speciaals gedaan met Koninginnedag vandaag?
Praat het uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb alweer ruzie met mijn ouders
Ik moet echt weg uit deze situatie
Ik ook niet. Als een echte Fok!ker hou ik niet zo van die drukte.quote:
Njah mn grote zus en mn moeder hadden wij ook allemaal geen kans meer gegeven na hevige ruzies altijd maar nadat ze op zichzelf ging wonen en ze niet meer zo op elkaars lip zaten is dat allemaal nog redelijk goed gekomenquote:
Nee ik ben al te goed voor ze geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Praat het uit.![]()
Of gooi met iets.
Mja bij mij ging iedereen Amsterdam in, en dan deel ik dezelfde meningquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als een echte Fok!ker hou ik niet zo van die drukte.![]()
Al was het wel lekker weer!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah mn grote zus en mn moeder hadden wij ook allemaal geen kans meer gegeven na hevige ruzies altijd maar nadat ze op zichzelf ging wonen en ze niet meer zo op elkaars lip zaten is dat allemaal nog redelijk goed gekomen![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Al kan het soms wel de relatie verbeteren, maar niet altijd.
Hmm.. Als je de 'middelen' hebt dan is dat misschien best wel een goede optie. Je hoort inderdaad best vaak dat het dan opeens stuk beter gaat onderling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee ik ben al te goed voor ze geweest
Ik ga denk ik maar op kamers
alleen financieel is wel kutquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hmm.. Als je de 'middelen' hebt dan is dat misschien best wel een goede optie. Je hoort inderdaad best vaak dat het dan opeens stuk beter gaat onderling.
Ik heb lekker tijdschriften die er al veel te lang ongelezen liggen zitten lezen in de tuin. Chill.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja bij mij ging iedereen Amsterdam in, en dan deel ik dezelfde mening![]()
Weer was relaxed ja, vanmiddag met raam open liggen dutten op bed, zonder gillende kinderen
Meteen beetje bruin wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb lekker tijdschriften die er al veel te lang ongelezen liggen zitten lezen in de tuin. Chill.
Wat een kromme zin eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb lekker tijdschriften die er al veel te lang ongelezen liggen zitten lezen in de tuin. Chill.
Tja, heb je stufi? Je kunt dan wel een uitwonende beurs aanvragen, maar hoe dat precies allemaal zit weet ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Juist!quote:
Haha, ze kijken wel echt gelukkig.quote:
Op koninginnedag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik denk die 2 koekenbakkers die vandaag gingen trouwen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Juist!![]()
[..]
Haha, ze kijken wel echt gelukkig.Maar hij kijkt ook zo van: Harrr kijk mij!
Troll!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
Dit heb ik serieus wel eens meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een slechte nog wel van mequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faalhaas
[..]
JaaMaar hij kijkt ook zo van: Harrr kijk mij!
[..]
Troll!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik serieus wel eens meegemaakt.
ach ja het moet welquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat een kromme zin eigenlijk.![]()
[..]
Tja, heb je stufi? Je kunt dan wel een uitwonende beurs aanvragen, maar hoe dat precies allemaal zit weet ik ook niet.
quote:
Hihi ik zeg toch niks negatiefs, ik deed er zelfsquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets mis meeEn het is een prins en en en en geen reden nodig.
Hihihi.quote:
Tofff!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ik zeg toch niks negatiefs, ik deed er zelfsachter!
Er zijn echt hele mooie gingers.
![]()
[..]
Tofff!![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Te rood daar beneden? En dan niet van het bloed.
Heb je een plekje in je koffer over?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oe als alles goed gaat met mn zusje haar examens enzo, gaan wij samen een weekje naar Londen omggggg soveel sin innnn.![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee man, haarkleur is niet echt een issue voor mij.
Waarom geen gingers dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee man, haarkleur is niet echt een issue voor mij.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
H_F is zelf ginger en haat zichzelf daarom.
Waarom dan geen gingers meer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat de laatste geen echt succes was.
Ik verf mn haar wel blondquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat specifiek met gingers te maken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat een ginger het verpest heeft voor hem denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom dan geen gingers meer?In het algemeen.
Neem het niet te serieusquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom dan geen gingers meer?In het algemeen.
Maar jij bent geen ginger tochquote:
Nou ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nooit foto's post
Nee, heb wel serieus mn haar paar keer in roodtinten geverfd en niet kort en pittigquote:
Blonde vrouwenquote:
Suggestief.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens kijken of m'n mousse al eetbaar is.
quote:
oquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Gewoon omdat iedereen dat vindt
Maar jij komt wel op de cam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik ook niet hoor
[..]
Nee, heb wel serieus mn haar paar keer in roodtinten geverfd en niet kort en pittig
[..]
Blonde vrouwen
Voor koninginnedag telt niet he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb mn haar rood-oranje achtig geverfd, val ik nu ook af, Beach ?
Niet rood als in kort pittig rood en roodTINTEN.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij komt wel op de cam.
Geverfd roodbahbah
Jij feeder!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor koninginnedag telt niet he.
En bovendien jij zou nooit bij mij afvallen
Ik durf te wedden dat het toch echte stekels waren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet rood als in kort pittig rood en roodTINTEN.
Is al sinds september zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor koninginnedag telt niet he.
En bovendien jij zou nooit bij mij afvallen
KBquote:
Gelukkig kan ik het hebbenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is me nooit opgevallen, dus dan zal het wel goed zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is al sinds september zoDus al voordat je me leerde 'kennen'
![]()
Hihi
[..]
KB![]()
[..]
Gelukkig kan ik het hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Lekker gekke gezichtsuitdrukking ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Net als mijn haar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is me nooit opgevallen, dus dan zal het wel goed zijn
Mewollquote:
Oh.quote:
Oké, ga maar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aflossen.![]()
Zodat ik kan gaan enzo.
Heujjquote:
Ja toch.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lekker gekke gezichtsuitdrukking ook!
Niet gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb toestemming!![]()
Houdoe mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik win deze weddenschapquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het toch echte stekels waren.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Zo ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik win deze weddenschap
[..]
Zo ietsEmma StoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Gegroet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb toestemming!![]()
Houdoe mensen!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet gaan.Bwihi, toch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik win deze weddenschap
[..]
Zo ietsJa maar da's meer bruin dan rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
Beach, fotootje van toen ik het net geverfd had.Daar is niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Juah best.quote:
Ging niet daar om hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
We weten dat je lief bent. [ afbeelding ]
Beach, fotootje van toen ik het net geverfd had.Mooi mereltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juah best.
[..]
Ging niet daar om hoor.
Beach, fotootje van toen ik het net geverfd had.KrulletjesssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vind ik ook niet neequote:
SPOILER: Zo was het eerstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Jaa, ik wil er meer hebbenquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ja, echt niet normaal. Stom ditquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehehe als een verliefde 14-jarige?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik ook niet nee![]()
Nu is het wel meer oranjeig door de zonmooi meisje hoorSPOILER: Zo was het eerstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dankje
[..]
Jaa, ik wil er meer hebbenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Awh, wat dan ?quote:
Dat stomme grijnzen en onnodig rood worden, en dan als je aan die jongen denkt of die jongen zegt/smst wat liefs de rest van de dag met een big smile lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal. Stom dit
VERLIEFD ZIJN![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht ja dat. Aah.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat stomme grijnzen en onnodig rood worden, en dan als je aan die jongen denkt of die jongen zegt/smst wat liefs de rest van de dag met een big smile lopen.
Dat is zo schattig altijdquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat stomme grijnzen en onnodig rood worden, en dan als je aan die jongen denkt of die jongen zegt/smst wat liefs de rest van de dag met een big smile lopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat stomme grijnzen en onnodig rood worden, en dan als je aan die jongen denkt of die jongen zegt/smst wat liefs de rest van de dag met een big smile lopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat klinkt niet liefquote:
Ik wil ook weer verliefd zijnquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet lief![]()
Toch niet op jou he?
meisjeeee, ze is boosssssssquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:53 schreef Henkie94 het volgende:
K-Cash, ik ben boos op je.BOOS ZEG IK JE
Een van de beste dingen die je kan voelen.quote:
Hou je kop eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:53 schreef Henkie94 het volgende:
K-Cash, ik ben boos op je.BOOS ZEG IK JE
Bohh dat kan toch niet?quote:
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de beste dingen die je kan voelen.
[..]
Hou je kop eens
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo treurig, ik word er altijd vet blij van
Dit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bohh dat kan toch niet?
Als je wat erover kwijt wil, wil ik best luisterend oor zijn
Nou houd opquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar het eindigt soms niet altijd goed, en dan is het huilen
Ik had ook niks anders verwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit is zo slecht dat ik moest lachen
Is het niet lekker dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef Beach het volgende:
Gratis chocolademousse; hier op te halen. Ik ben er nu al misselijk van.
Daagquote:
Zelfgemaakt met liefde, en het pakje was goed tot oktober 2008.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is het niet lekker dan?
Want als het wel lekker is, wil ik natuurlijk wel wat
[..]
Daag![]()
Even lekker als de brownies?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Zelfgemaakt met liefde, en het pakje was goed tot oktober 2008.
Het is wel te eten nog.
Ik denk dat die brownies lekkerder warenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Even lekker als de brownies?
Dat was wel een vers pakje trouwens, donderdag gekocht
Dan sla ik het aanbod af en ga ik wel restjes chocoladepaashaas opknagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat die brownies lekkerder waren
Jaa, het was wel gezellig en op de terugweg waren we in de verkeerde trein gestaptquote:
Dan kan ik eindelijk mijn zakdoekjesfabriek verkopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
sorry de volgende keer zal ik je niet afwijzen
Ik ga het weggooien en thee zetten dan. Bewaar een stukje haas voor mequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan sla ik het aanbod af en ga ik wel restjes chocoladepaashaas opknagen
[..]
Jaa, het was wel gezellig en op de terugweg waren we in de verkeerde trein gestapt
Of nou, de goede trein, maar we dachten verkeerd, dus op verkeerde plek uitgestapt en ik moest rennen met mn hakken dus dat was geen succes
Haha verstandigquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga het weggooien en thee zetten dan. Bewaar een stukje haas voor me
hahahandig, maar wel tof dat het gezellig was
Mooi ingekoptquote:
Altijd jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi ingekoptMag ik je lenen voor snelle slimme opmerkingen want ik verlies BIJNA altijd van Cash
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi ingekoptMag ik je lenen voor snelle slimme opmerkingen want ik verlies BIJNA altijd van Cash
![]()
Klinker gaat mijn draagmoeder zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt het leven van Klinker in gedachte gezien?
jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt het leven van Klinker in gedachte gezien?
Okidoki.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
O god ik heb wat gemistquote:
Mooi, alleen die van klinker?quote:
jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god ik heb wat gemistGoed contract afsluiten straks gaat ze erom geven.
[..]
Mooi, alleen die van klinker?
Gewoon insemineren toch.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat?! Ik ga niet neuken met jan!
ohh ik bedoelde die manke, maarjaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gelukkig wel, wil je geheugen wel opfrissen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik ook van je verloren heb
Topppquote:
Wauw, je bent met haar verbonden?quote:
Nee dat mag niet, dan betaal ik haar niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god ik heb wat gemistGoed contract afsluiten straks gaat ze erom geven.
fris eens op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel, wil je geheugen wel opfrissen hoor.
[..]
Toppp
[..]
Wauw, je bent met haar verbonden?
dat was al besloten tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
wow jou heb ik lang niet gezien
Ooooooh.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, dan betaal ik haar niet.
Dat dacht ik al.quote:
KVquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef K-Cash het volgende:
Helemaal leip, tattoo's op me huid, het begint op me nek en het eindigt op me buik, een echte tattoo junkie, zelfs tattoos op me annoe, swaggon movement zoeken money, niet focken met me broertje kijk maar naar me arm vriend, ben z'n brada ben een broer, yes je wait, oh neeh meiden met hun platten billen tekst op hun billen, dat is damn nice, sinds ik rap met al de prijs neem die lange lijst, knal 'm in je body, voel de pijn bitches, je hebt bloemen voor de snitches... ik ben een tattooboy, een mooikwaaiboy, een swenggangboy, het is je tattooboy..
Ja?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry schat. We houden wel van je
He doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok dan blijf ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry schat. We houden wel van je
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:36 schreef Beach het volgende:
Ik ben verliefdja hier komen de rellen aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Ik ben verliefdMoet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verliefdIedereen is verliefd op JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Maar wel zonder sex hoor die baby's makenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA BEACH TE LAAT IK GA BABY'S MAKEN MET JAN. EN JIJ LEKKER NIET.
spermabank dus?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar wel zonder sex hoor die baby's maken
Maar ik dacht, we gaan het dit keer anders aanpakken...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar wel zonder sex hoor die baby's maken
Leugentje om bestwil hoort erbijquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry jan ik behoor niet bij iedereen
Ja leuk dat je me eraan herinnert dat ik geen baby's kan maken met Janquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA BEACH TE LAAT IK GA BABY'S MAKEN MET JAN. EN JIJ LEKKER NIET.
wiens sperma allemaal dan ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef Henkie94 het volgende:
Gewoon ons sperma mixen en bij KB inbrengen toch?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok bitch wij gaan een baby maken ja![]()
dan zal je het nog wel merken
noemen we onze dochter kortjakje dan ja?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok bitch wij gaan een baby maken ja![]()
dan zal je het nog wel merken
okeequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ja want je bent nog in de kast en bent verliefd op breezer
Maar is die dan altijd ziek dan ? nepziek zoals mama en papaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
noemen we onze dochter kortjakje dan ja?
Waarom heb jíj daar een probleem mee dan ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ja want je bent nog in de kast en bent verliefd op breezer
Met koorts samen in bed liggen toch en zweten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar is die dan altijd ziek dan ? nepziek zoals mama en papa![]()
Ik heb ook een oogje op breezerquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom heb jíj daar een probleem mee dan ?
Cosjeeeeeeequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een oogje op breezer
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk laptop kk sloom kk bezem boemel allez
ok. gr.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg zulke dingen altijd snel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef Flippiee het volgende:
ik lapohunt wel hoor, snap dat jullie bang zijn.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef Flippiee het volgende:
ik lapohunt wel hoor, snap dat jullie bang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |