Ja ik heb geen zin om weer te moeten terug lezen hoorquote:
Ik geef het wel aan Doerakquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, maar ik had gekookt...
Leuk lekker geleefd en veel oude bekende gezienquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Zoon. Hoe was je koninginnenach?
Aww, kusje op je hoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb net joppie op
Maar heb hoofdpijn ik ga even liggen
quote:
Je peettante was jarig, daar ben ik heen geweest. Moet ook gebeuren, maar het was super gezellig ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Leuk lekker geleefd en veel oude bekende gezien
En die van u?
Ging pappie ook mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je peettante was jarig, daar ben ik heen geweest. Moet ook gebeuren, maar het was super gezellig ja.
Ben je niet bang dat hij weer vreemd gaat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, die ging met vrienden ook Koninginnenach vieren, moet kunnen.
Nee, hij moet bang zijn dat ík niet vreemd ga.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij weer vreemd gaat?
Hehehe, kan gebeuren ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Door die reeksenfunctie heb ik nu allemaal [ARG7]-topics in mijn actieve topics staan.![]()
Hoiquote:
oehhquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij moet bang zijn dat ík niet vreemd ga.
[..]
Hehehe, kan gebeuren ja inderdaad.
[..]
Hoi
'Vluchten' heeft geen zin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb alweer ruzie met mijn ouders
Ik moet echt weg uit deze situatie
Niet echt en jij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie nog iets speciaals gedaan met Koninginnedag vandaag?
Praat het uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb alweer ruzie met mijn ouders
Ik moet echt weg uit deze situatie
Ik ook niet. Als een echte Fok!ker hou ik niet zo van die drukte.quote:
Njah mn grote zus en mn moeder hadden wij ook allemaal geen kans meer gegeven na hevige ruzies altijd maar nadat ze op zichzelf ging wonen en ze niet meer zo op elkaars lip zaten is dat allemaal nog redelijk goed gekomenquote:
Nee ik ben al te goed voor ze geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Praat het uit.![]()
Of gooi met iets.
Mja bij mij ging iedereen Amsterdam in, en dan deel ik dezelfde meningquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als een echte Fok!ker hou ik niet zo van die drukte.![]()
Al was het wel lekker weer!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah mn grote zus en mn moeder hadden wij ook allemaal geen kans meer gegeven na hevige ruzies altijd maar nadat ze op zichzelf ging wonen en ze niet meer zo op elkaars lip zaten is dat allemaal nog redelijk goed gekomen![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Al kan het soms wel de relatie verbeteren, maar niet altijd.
Hmm.. Als je de 'middelen' hebt dan is dat misschien best wel een goede optie. Je hoort inderdaad best vaak dat het dan opeens stuk beter gaat onderling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee ik ben al te goed voor ze geweest
Ik ga denk ik maar op kamers
alleen financieel is wel kutquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hmm.. Als je de 'middelen' hebt dan is dat misschien best wel een goede optie. Je hoort inderdaad best vaak dat het dan opeens stuk beter gaat onderling.
Ik heb lekker tijdschriften die er al veel te lang ongelezen liggen zitten lezen in de tuin. Chill.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja bij mij ging iedereen Amsterdam in, en dan deel ik dezelfde mening![]()
Weer was relaxed ja, vanmiddag met raam open liggen dutten op bed, zonder gillende kinderen
Meteen beetje bruin wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb lekker tijdschriften die er al veel te lang ongelezen liggen zitten lezen in de tuin. Chill.
Wat een kromme zin eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb lekker tijdschriften die er al veel te lang ongelezen liggen zitten lezen in de tuin. Chill.
Tja, heb je stufi? Je kunt dan wel een uitwonende beurs aanvragen, maar hoe dat precies allemaal zit weet ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Juist!quote:
Haha, ze kijken wel echt gelukkig.quote:
Op koninginnedag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik denk die 2 koekenbakkers die vandaag gingen trouwen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Juist!![]()
[..]
Haha, ze kijken wel echt gelukkig.Maar hij kijkt ook zo van: Harrr kijk mij!
Troll!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
Dit heb ik serieus wel eens meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een slechte nog wel van mequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faalhaas
[..]
JaaMaar hij kijkt ook zo van: Harrr kijk mij!
[..]
Troll!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik serieus wel eens meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |