Heb ik je zojuist beledigd? Want je doet weer onvriendelijk. Dat is stom.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weten we. Dat mag je thuis doen voor de TV als Barb en ik whiskey drinken en over het leven filosoferen.
Meestal ga je daar niet intelligenter van kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?
Hij heeft nog niet geneukt vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik je zojuist beledigd? Want je doet weer onvriendelijk. Dat is stom.
Dan kijk ik net zo dom, maar kots ik erbij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?
Vandaar dat je zo lelijk tegen mij doet.quote:
Nou, kom langs en doe elkaar een plezierquote:
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo lelijk tegen mij doet.
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, kom langs en doe elkaar een plezier
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.
Mijn ego, wat doe je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.
Alleen doet hij daar moeilijk overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.
Is er nog meer mis met je bovenbenen?quote:
'online' moet daar nog tussenquote:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze mogelijk moddervet zouden zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er nog meer mis met je bovenbenen?
In het echt wil ik ergens anders tussen natuurlijk.quote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze mogelijk moddervet zouden zijn.
Maar niet in het echt, want dan wil je niet afspreken., Ha!quote:
Ik heb je net nog uitgenodigd voor een barbecue!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar niet in het echt, want dan wil je niet afspreken., Ha!
Barbussequeuen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
Ik heb je net nog uitgenodigd voor een barbecue!
Het klinkt als een superheld. Maltamaaaaaaaaaaaaaan!quote:
'Klinkt'..?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een superheld. Maltamaaaaaaaaaaaaaan!
Er is niets beters dan lamballen op het strand!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje; wat zal ik dit weekend eens gaan doen, behalve lamballen op het strand?
Mits drank en BBQquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is niets beters dan lamballen op het strand!
Das waar natuurlijk. Zwemmen in de zee en zulksquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Met alleen zand en zon vermaak ik me ook prima hoor.
Zandkastelen bouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Zwemmen in de zee en zulksVolgend jaar ga ik mee doen met de jaarlijkse dolfijntelling. Drie dagen op zee met dolfijntjes
quote:Some are mixing up divorce with remarriage. Divorce is not remarriage. Divorce is the dissolution of a validly contracted marriage by a human person. In an annulment there is no dissolution because there is no marriage.
And here is the evil of divorce: you have a valid marriage in which the spouses have solemnly VOWED to remain each other's, to remain faithful to each other in that, and ONLY in that marriage, and then somebody who has no say in that marriage abuses by declaring that marriage invalid.
What God has united let no man, no State put asunder! This is the greatest argument against the evil and the superficiality of divorce. No person can vote for it without sinning seriously against God! Divorce is intrinsic evil and as such it admits of NO exception! Divorce is always a grave sin that separates the sinner from God and puts them on the path to hell … and to hell for ever!
Join in the battle between God and the devil! Fight the good fight! The victory is ours, it’s already guaranteed!
quote:
Het is een goed puntquote:
Het scheelt dat ik van BBQ-en hou gelukkigquote:
quote:
Please enlighten mequote:
Elkaar eeuwige trouw beloven en dat vervolgens niet nakomenquote:
De broer van Tim?quote:
Nope, geen familie voor zover ik kan beoordelen.quote:
Het was haar schuld!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven en dat vervolgens niet nakomen
Lijkt mij logisch. Het is nooit de schuld van de man!quote:
En of!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven en dat vervolgens niet nakomen
En dat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch. Het is nooit de schuld van de man!
Wat zal jij een perfecte echtgenote zijn zegquote:
Nog 2 uur, dan doe ik meequote:
* AirwiN gooit verwachtingsvol met de dobbelstenen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal jij een perfecte echtgenote zijn zegDe man die jou weet te winnen mag in zijn handjes wrijven!
Rot op.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jij een perfecte echtgenote zijn zegDe man die jou weet te winnen mag in zijn handjes wrijven!
Nog verder weg?quote:
Weer een illusie armer en een ervaring rijker Barb.quote:
Yahtzee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN gooit verwachtingsvol met de dobbelstenen...
Een pijnlijke leerschool, dat is het, Airquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer een illusie armer en een ervaring rijker Barb.
Zijn twee enen genoeg denk je?quote:
Vergeet het maar, ze speelt toch valsquote:
Wrom dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry. Het viel echt even verkeerd ofzo.
Hoe konden we dat vergeten?!?!quote:
Niemand houdt je tegenquote:
Hoiquote:
Oh, ik wist niet dat je daar was, wat leuk! Ik had ook wel willen klussen! Geen Q-Day gevierd dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi
Ja, was zeker leuk! En JB is een paar mooie muren rijker
Nee, dat doe je toch gewoon in de coupe?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel op de treinweecee hè?
Ja dat kan ook. Je mocht geen alcoholische dranken drinken in de trein, er stond niets over hetzelfde weer uitspugen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat doe je toch gewoon in de coupe?
Over jouw in slippers gehulde voetjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat doe je toch gewoon in de coupe?
Nopquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je daar was, wat leuk! Ik had ook wel willen klussen! Geen Q-Day gevierd dan?
Gelukkig niet zegquote:
Leuk, mijn verloren gewaande broer (jaaaaren niet gezien) kwam langs, was een fijn weerzien, eventjes in het Leeghwaterpark geweest waar Peuter twee brandweerauto's en een brandweerhelm heeft gekocht voor 30 cent. Helemaal in de gloria ermee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nopwas muren verven
Net nog wel even samen Arnhem in, maar het is me eigenlijk veel te druk.
Hoe was jouw dag??
Tot 10 uurquote:
Hey Yuki en WT en Cue_quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, helemaal naar de tyfus, maar wel voldaan
Ja he?quote:
Ja, gisteren lekker uit geweest, vanmiddag naar een paar goede djs geweest en kom net van een illegaal feest af, mannetje of 300 lekker langs de snelweg.quote:
you're always in my heartquote:
Busmevrouwquote:
quote:
Dat klinkt als een hele goede dagquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk, mijn verloren gewaande broer (jaaaaren niet gezien) kwam langs, was een fijn weerzien, eventjes in het Leeghwaterpark geweest waar Peuter twee brandweerauto's en een brandweerhelm heeft gekocht voor 30 cent. Helemaal in de gloria ermee.
Nu aan het werk.
Q-dayquote:
Mooi ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Automeneer
[..]
Het is echtgeworden.
Toch, Joe?
Whooptiefuckingdoo!quote:
Jouw broodwinningquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
En gelukkig zijn er nog mensen die het niet erg vinden om in 90 minuutjes 33 duizend euro te verliezen
dat moet sneller kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
En gelukkig zijn er nog mensen die het niet erg vinden om in 90 minuutjes 33 duizend euro te verliezen
Yup, ik heb mijn lamballen op het strand voor de komende twee dagen weer verdiend!quote:
Helaas duurt een voetbalwedstrijd nog steeds 2 maal 45 minuutjes...quote:
Wat?quote:
ze hangen onderstebovenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk even, het begin van mijn nieuwe verzameling
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk even, het begin van mijn nieuwe verzameling
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.quote:
nee, de foto staat op z'n kopquote:
Damn.. lijk ik zo'n satanist dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.
Je ondertitel laat weinig twijfel over.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Damn.. lijk ik zo'n satanist dan?
wil je een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Damn.. lijk ik zo'n satanist dan?
Altijdquote:
ja!quote:
Nee, ik wil ze zo. En dan nog veul meer ervanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ondertitel laat weinig twijfel over.
Je kunt het ook Moral Orel-stijl doen, kun je ze zelf omdraaien.
Vandaar dat die vrouw m voor minder geld aan me wilde verkopen dan dat ik boodquote:
Veel plezier met je kruisquote:
Dudequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
@johnmenton1021
YO DAWG I HERD U LIKE TO RECORD VIDEOS, SO WE GONNA RECORD A VIDEO FROM A VIDEO SO YOU CAN WATCH THE VIDEO IN THE VIDEO
dacbiet 2 weken geleden 129
Doeg!quote:
Ik ook, en ik heb geen bier op kantoorquote:
Dan moet je misschien maar gaan werkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb geen bier op kantoor
neuken?quote:
dan liever dat eerste, maar sportboy laat niet van zich horenquote:
Op koninginnedag? Weet je hoe rustig nu?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je misschien maar gaan werken
ik trek het ook ff niet iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan liever dat eerste, maar sportboy laat niet van zich horen
Snooker.. wel even langs gezapt, maar op dit moment trek ik dat niet.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op koninginnedag? Weet je hoe rustig nu?
Hoe is het met FBguy?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan liever dat eerste, maar sportboy laat niet van zich horen
Snooker.. wel even langs gezapt, maar op dit moment trek ik dat niet.
Nee, ik ga wel ff op een blok ijs zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan wel heel simpel even trekken.. makkelijker dan ik
Whut?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel ff op een blok ijs zitten
Ik weet niet meer hoe ik deze noemde.. kale gast wss.. uit leiden, die?quote:
Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel ff op een blok ijs zitten
quote:
quote:
Als ik dat wilquote:
Nou, heul rustig dusquote:
Nee het kan niet, ik heb geen blok ijsquote:
Doe dan maar met een paar ijsblokjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee het kan niet, ik heb geen blok ijs
Zeg, hoe spel je jouw naam ook alweer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit heeft enkel te maken met de naam.. dat ik niet meer wist wie hoe heet
Ga naar de kroeg, hebben ze wel een blok ijs, meerdere ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee het kan niet, ik heb geen blok ijs
Hoe ik ze hier heb genoemdquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
Zeg, hoe spel je jouw naam ook alweer?
- Gewoon, e-l-s, hoezo?
Hij was leuk, maar toen zoende je met een ander ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik deze noemde.. kale gast wss.. uit leiden, die?
Ja nog contact mee, ligt nu ziek op bed
Okiedokiesquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit heeft enkel te maken met de naam.. dat ik niet meer wist wie hoe heet
Wijn en kaas en worst eerder, mijn vodka en martini zijn opquote:
Oeeh goed geheugenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
Hij was leuk, maar toen zoende je met een ander ofzo.
En toen kwam hij vorige week (?) toch ineens langs.
Die. Geen idee of hij kaal is. Of uit Leiden komt.
Hij moest lang reizen iig
Dat kan niet hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Wijn en kaas en worst eerder, mijn vodka en martini zijn op
Geheugen van een olifantquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh goed geheugen
Klopt. Dat was toen erg gezellig (maandag). Klik was er in nuchtere toestand ook nog. en aan het eind van de avond hebben we gezoend
Woensdag ben ik bij hem geweest (was in de buurt (schiphol)) en daar van smorgensvroeg 9 tot savonds 10 geweest. Was weer erg gezellig
Geweldig!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
Geheugen van een olifant
Oehhhhhh
Cue en FBguy, sitting in a tree....
Je hebt het maar druk met die mannen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geweldig!
Dat weten we allemaal nog niet. We zien wel hoe het allemaal gaat.
Vandaag belde sportboy ook nog op, maar had al andere plannen.
verbeterd..quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef ArTiC het volgende:
Wodka...dat heb ik ook nog liggen ja, goed idee
Van FBguy ken ik er nu 2, eentje is niet knap (Wel aardig), en ander is bezet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Je hebt het maar druk met die mannen!
Hebben ze geen leuke vrienden ofzo?
Nee, dat is gewoon correct Brabantsquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
verbeterd..
(of meerdere moeten dat hier hebben, maar je snapt me)
Ooh?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met die mannen!
Hebben ze geen leuke vrienden ofzo?
Zo halen als ik klaar ben met werken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor!
Hoe moet je nu voor je vriendinnetjes/vriendjes zorgen. En jezelf!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh?
God, wat een stel imbicielen wonen er in de achterhoek
Goed zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo halen als ik klaar ben met werken?
Tssssskquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof iets Brabants überhaupt correct kan zijn
ik woon in de liemers, jij in de achterhoekquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh?
*wrijft tranen weg*quote:
Slapenquote:
Nee hoor, de Huet en Dichteren vallen gewoon onder de Achterhoekquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik woon in de liemers, jij in de achterhoek![]()
Awww, arme ArTiCquote:
join the club, de hele dag buiten zijn is vermoeiend. Ga zo thuis snel slapen denk ik.quote:
Gesproken door de ware Pauper himselfquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Drs_Pauper het volgende:
Wat een paupers in dit topic, ga ipv zeuren dat je single bent en zielig gewoon als een baas de straat op
*slaat met zijn mannelijkheid op tafel*quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*slaat met zijn mannelijkheid op tafel*
*auwquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En nu huil je vast van de pijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Drs_Pauper het volgende:
Wat een paupers in dit topic, ga ipv zeuren dat je single bent en zielig gewoon als een baas de straat op
Imbecielen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
je bent lief
@jb, die imbicielen stappen bij jou uit
Neequote:
Ga wat doen met je levenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
je bent lief
@jb, die imbicielen stappen bij jou uit
Ben niet meer zo helderquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Imbecielen.
En ze hebben vast je coupe niet ondergekotst, zoals ik had in de trein_!
[..]
NeeIk heb een topdag gehad met JoeBravo
![]()
daar is altijd discussie overquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, de Huet en Dichteren vallen gewoon onder de Achterhoek
Het gaat toch niet om de discussie/mening van de mensen.. maar wat de feiten zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar is altijd discussie over
Voor velen is de oude ijssel de grens iig, en dan woon ik nog in de liemers.
feit is dat er geen officiële grens is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de discussie/mening van de mensen.. maar wat de feiten zijn?
Oorlog!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
feit is dat er geen officiële grens is.
Die ligt toch wel ergens?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
feit is dat er geen officiële grens is.
"de achterhoek" is geen bestuursregio, is alleen een streeknaam. Dus deze wordt gebruikt zoals het uitkomtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ligt toch wel ergens?
De gemeentes enzo willen toch wel weten waar ze bij horen lijkt mij
hmm.. blijf het vaag vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
"de achterhoek" is geen bestuursregio, is alleen een streeknaam. Dus deze wordt gebruikt zoals het uitkomt
is met wel meer streken zo wazig. Salland/Twente is hetzelfde verhaal (even uitgaande van de correctheid van wikipedia over dit onderwerp).quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hmm.. blijf het vaag vinden.
Dat de mensen het misschien anders zien of zouden willen oke.. maar 'twente' is ook een bepaald gebied. Al zal daar de mens ook wel eens anders over denken wat precies waar bij hoort. Maar dacht altijd wel dat er iets officieels daarover bekend was.
Mieters!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
NeeIk heb een topdag gehad met JoeBravo
![]()
ooohquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Ik heb 5 euro weggegooid met de Staatskloterij!
Ik had *278; op *378 was 110 euro gevallenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had *278; op *378 was 110 euro gevallen
Nu maar een tientje
Ik lig er klaar voorquote:
doe eens niet zo kieskeurigquote:
*schildert een lijn*quote:
ik wacht nog ff met zittenquote:
heeej caffiequote:
Ik heb net mijn gezicht onder het koude water gehouden..want mijn gezicht is een beetje verbrandquote:
beetje moe/duf/snotterig.. maar goed genoegquote:
ja ook behoorlijk moe, heb van 12 uur tot ruim 5 de hele stad doorgeslenterd...van de ene vrijmarkt naar de andere.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje moe/duf/snotterig.. maar goed genoeg
en jij?
wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten maar hoe zit dat met gezichten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja ook behoorlijk moe, heb van 12 uur tot ruim 5 de hele stad doorgeslenterd...van de ene vrijmarkt naar de andere.![]()
Alleen wel mijn gezicht verbrand..wat normaal pas na 4 dagen gebeurd
bij de gezichten, verfrissende cremes erop smeren denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten maar hoe zit dat met gezichten?
leuk geslenterd? nog wat op de kop getikt?
ach is het een dvd ofzo? En anders kan hem downloaden en nog later bekijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil nog ff een serie aanzetten, maar ben bang dat ik die niet meer haal
ouch.. spreek dan niet af.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij de gezichten, verfrissende cremes erop smeren denk ik![]()
En het slenteren was wel leuk op zich, op zoek naar barbie kleertjes gegaan voor een nichtje in het buitenland... en even op een terasje gezeten met mijn moeder nog.
Alleen 1 bekende daar hoef ik voorlopig niks van te weten..we spraken af, waren net een half uur ofzo bijelkaar in de stad en komt 'ie aanzetten dat 'ie weggaat naar andere vrienden. En dan nog erover liegen
Tja, lastige keusquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Cue_ het volgende:
Uitgaan of niet uitgaan.. thats the question
die vraag heb ik ook last van.. waar gaan we (quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Cue_ het volgende:
Vond ik eigenlijk ook. Degene die gaat is een bezette jongen die opzich best wel oke is.. en hij mij wel leuk vindtquote:
Ik weet het niet, maar als je nu in Utrecht uit gaat, vind je een lege stad, iedereen is vroeg begonnen en taaide vanavond wel af. Zal in Enschede niet veel anders zijn gok ik?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Cue_ het volgende:
Die kans zit er zeker in. Al zijn er wel wat kroegjes open met een konigingennendagthema (achtig idee zeg maar)quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar als je nu in Utrecht uit gaat, vind je een lege stad, iedereen is vroeg begonnen en taaide vanavond wel af. Zal in Enschede niet veel anders zijn gok ik?
PRecies en nog liegen dat een vriend hem heeft gebeld, terwijl ik vanuit de winkel waar ik iets moest terugbrengen zelf zag dat hij die vriend heeft gebeldquote:
misschien is dat niet verkeerd.. heb een hekel aan wringen om bij de bar te komen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar als je nu in Utrecht uit gaat, vind je een lege stad, iedereen is vroeg begonnen en taaide vanavond wel af. Zal in Enschede niet veel anders zijn gok ik?
Paddy's in Enschede dan .. und du?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef clevy het volgende:
[..]
die vraag heb ik ook last van.. waar gaan we () naartoe?
ach, als je zin hebt om uittegaan moet je het vooral doen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook. Degene die gaat is een bezette jongen die opzich best wel oke is.. en hij mij wel leuk vindt
denk de minibar in ehvquote:
Dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, als je zin hebt om uittegaan moet je het vooral doen...
groot gelijk..ik heb zowieso een hekel aan die super grote konningendag feesten en feesten waar je niet eens normaal kan zonder omver gegooid te wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien is dat niet verkeerd.. heb een hekel aan wringen om bij de bar te komen..
Ik vraag mij op dergelijke feesten altijd af waar al die mensen vandaan komen. Ze wonen vaak in de stad zelf, maar in het weekend is het nooit zo druk. En nu staat de hele binnenstad vol, overvol met mensenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
groot gelijk..ik heb zowieso een hekel aan die super grote konningendag feesten en feesten waar je niet eens normaal kan zonder omver gegooid te worden
knappe jongen die mij ff omver gooit.. maar idd.. gezellig druk is genoeg hoeft niet overvol te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
groot gelijk..ik heb zowieso een hekel aan die super grote konningendag feesten en feesten waar je niet eens normaal kan zonder omver gegooid te worden
Utrecht was volgens het nieuws de gezelligste stadquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja,dat is iets minder. Maar als je moe bent, zou ik zeggen ga lekker slapen..maar als je je fit voelt lekker gaan, desnoods gewoon alleen even ergens wat gaan drinken en na een paar uurtjes je bed op gaan zoeken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietzit nu op de bank en vind slapen ook geen slecht idee. Maar vind dat weer zonde van de avond. Maar om nu weer een avond door te brengen met een bezette kerel (en z'n vrienden) vind ik ook weer zoiets
Volgens Q en nog iemand die ik gesproken heb was Utrecht vannacht helemaal niet leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht was volgens het nieuws de gezelligste stadheb ook vannacht nergens hoeven dringen, vanmiddag/avond ook niet.
maakt toch niks uit? Ik ga ook prima uit met bezette vriendinnen, je gaat toch voor een leuke avond, niet om te scoren?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietzit nu op de bank en vind slapen ook geen slecht idee. Maar vind dat weer zonde van de avond. Maar om nu weer een avond door te brengen met een bezette kerel (en z'n vrienden) vind ik ook weer zoiets
precies, zolang je niet enige single bent tussen allemaal stelletjes is het niet zo ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt toch niks uit? Ik ga ook prima uit met bezette vriendinnen, je gaat toch voor een leuke avond, niet om te scoren?
Utrecht hè...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
Volgens Q en nog iemand die ik gesproken heb was Utrecht vannacht helemaal niet leuk
Ik heb nergens last van gehad, je moet niet naar de grote clubs en populaire kroegen gaan nee. Dat is stampen. Ik vind zulke nachten altijd een leuk moment om eens die kleine tentjes te proberen waar je normaal altijd langs loopt, maar nooit heen gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens Q en nog iemand die ik gesproken heb was Utrecht vannacht helemaal niet leuk
Klopt. Maar het is wel een gevalletje dat je om elkaar heen draait en als ie vrijgezel was geweest dat er dan meer in had gezeten. Dus in hoeverre is het dan verstandig om meer tijd erin te steken zeg maar en het toch beetje lastig te maken voor elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt toch niks uit? Ik ga ook prima uit met bezette vriendinnen, je gaat toch voor een leuke avond, niet om te scoren?
Hou'en zo!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef cafpow het volgende:
trouwens ik ben nog nooit in utrecht geweest
en anders in een iets groter groepje dan 2 man gaan, is mischien beter dan, of niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel een gevalletje dat je om elkaar heen draait en als ie vrijgezel was geweest dat er dan meer in had gezeten. Dus in hoeverre is het dan verstandig om meer tijd erin te steken zeg maar en het toch beetje lastig te maken voor elkaar.
Jij ging toch naar de Winkel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad, je moet niet naar de grote clubs en populaire kroegen gaan nee. Dat is stampen. Ik vind zulke nachten altijd een leuk moment om eens die kleine tentjes te proberen waar je normaal altijd langs loopt, maar nooit heen gaat.
Gok dat twee van z'n vrienden er ook bij zijn (is altijd zo). maar uiteindelijk belanden we altijd met z'n tweeen op de dansvloerquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef cafpow het volgende:
en anders in een iets groter groepje dan 2 man gaan, is mischien beter dan, of niet?
Ik vond de sfeer in de stad gisteravond ook niet super.quote:
hmm...ach anders ergens gaan waar je niet kan dansenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat twee van z'n vrienden er ook bij zijn (is altijd zo). maar uiteindelijk belanden we altijd met z'n tweeen op de dansvloer
Kun je nagaan wat voor tenten hij normaal naartoe gaat dat hij De Winkel een klein tentje noemt.quote:
uhu! al is dat geen realistische optie als we kijken naar de praktijk. Achja hoor het wanneer ie er is. En dan beslis ik nog wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef cafpow het volgende:
hmm...ach anders ergens gaan waar je niet kan dansenen in ieder geval dus niet zo'n tent met allerlei romatische en rustige liedjes
Uiteindelijk niet heen gegaanquote:
hoezo? Ben je zo moe?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer in de stad gisteravond ook niet super.
Maarja, al die drukte is me nu sowieso te veel
Veel plezier...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef clevy het volgende:
zo.. ff diep zuchten en m'n fiets opsnorren.. laturz!
Oh zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet heen gegaanik kon ze niet bereiken, dus toen maar anderen opgezocht, daarmee kroegjes af gegaan en in de Hofman (
) geeindigd. Halverwege kwam ik een van die eerste vrienden nog tegen, bleek die andere met een vriendin van hem er vandoor te zijn
(wel weer jammer dat ik dat heb gemist). Vanmiddag naar een illegaal feestje geweest, moest 2x verplaatst worden maar was verder super tof!
Later werd het beter, na een uurtje of 2-3 toen de meeste lamme mensen aftaaiden was het veel leuker, dan blijven de mensen over die echt willen feesten en niet voor het zuipen gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer in de stad gisteravond ook niet super.
Maarja, al die drukte is me nu sowieso te veel
In tijden niet zo'n mooi feest mee gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |