Heb ik je zojuist beledigd? Want je doet weer onvriendelijk. Dat is stom.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weten we. Dat mag je thuis doen voor de TV als Barb en ik whiskey drinken en over het leven filosoferen.
Meestal ga je daar niet intelligenter van kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?
Hij heeft nog niet geneukt vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik je zojuist beledigd? Want je doet weer onvriendelijk. Dat is stom.
Dan kijk ik net zo dom, maar kots ik erbij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?
Vandaar dat je zo lelijk tegen mij doet.quote:
Nou, kom langs en doe elkaar een plezierquote:
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo lelijk tegen mij doet.
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, kom langs en doe elkaar een plezier
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.
Mijn ego, wat doe je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.
Alleen doet hij daar moeilijk overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.
Is er nog meer mis met je bovenbenen?quote:
'online' moet daar nog tussenquote:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze mogelijk moddervet zouden zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er nog meer mis met je bovenbenen?
In het echt wil ik ergens anders tussen natuurlijk.quote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze mogelijk moddervet zouden zijn.
Maar niet in het echt, want dan wil je niet afspreken., Ha!quote:
Ik heb je net nog uitgenodigd voor een barbecue!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar niet in het echt, want dan wil je niet afspreken., Ha!
Barbussequeuen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
Ik heb je net nog uitgenodigd voor een barbecue!
Het klinkt als een superheld. Maltamaaaaaaaaaaaaaan!quote:
'Klinkt'..?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een superheld. Maltamaaaaaaaaaaaaaan!
Er is niets beters dan lamballen op het strand!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje; wat zal ik dit weekend eens gaan doen, behalve lamballen op het strand?
Mits drank en BBQquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is niets beters dan lamballen op het strand!
Das waar natuurlijk. Zwemmen in de zee en zulksquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Met alleen zand en zon vermaak ik me ook prima hoor.
Zandkastelen bouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Zwemmen in de zee en zulksVolgend jaar ga ik mee doen met de jaarlijkse dolfijntelling. Drie dagen op zee met dolfijntjes
quote:Some are mixing up divorce with remarriage. Divorce is not remarriage. Divorce is the dissolution of a validly contracted marriage by a human person. In an annulment there is no dissolution because there is no marriage.
And here is the evil of divorce: you have a valid marriage in which the spouses have solemnly VOWED to remain each other's, to remain faithful to each other in that, and ONLY in that marriage, and then somebody who has no say in that marriage abuses by declaring that marriage invalid.
What God has united let no man, no State put asunder! This is the greatest argument against the evil and the superficiality of divorce. No person can vote for it without sinning seriously against God! Divorce is intrinsic evil and as such it admits of NO exception! Divorce is always a grave sin that separates the sinner from God and puts them on the path to hell … and to hell for ever!
Join in the battle between God and the devil! Fight the good fight! The victory is ours, it’s already guaranteed!
quote:
Het is een goed puntquote:
Het scheelt dat ik van BBQ-en hou gelukkigquote:
quote:
Please enlighten mequote:
Elkaar eeuwige trouw beloven en dat vervolgens niet nakomenquote:
De broer van Tim?quote:
Nope, geen familie voor zover ik kan beoordelen.quote:
Het was haar schuld!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven en dat vervolgens niet nakomen
Lijkt mij logisch. Het is nooit de schuld van de man!quote:
En of!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven en dat vervolgens niet nakomen
En dat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch. Het is nooit de schuld van de man!
Wat zal jij een perfecte echtgenote zijn zegquote:
Nog 2 uur, dan doe ik meequote:
* AirwiN gooit verwachtingsvol met de dobbelstenen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal jij een perfecte echtgenote zijn zegDe man die jou weet te winnen mag in zijn handjes wrijven!
Rot op.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jij een perfecte echtgenote zijn zegDe man die jou weet te winnen mag in zijn handjes wrijven!
Nog verder weg?quote:
Weer een illusie armer en een ervaring rijker Barb.quote:
Yahtzee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN gooit verwachtingsvol met de dobbelstenen...
Een pijnlijke leerschool, dat is het, Airquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer een illusie armer en een ervaring rijker Barb.
Zijn twee enen genoeg denk je?quote:
Vergeet het maar, ze speelt toch valsquote:
Wrom dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry. Het viel echt even verkeerd ofzo.
Hoe konden we dat vergeten?!?!quote:
Niemand houdt je tegenquote:
Hoiquote:
Oh, ik wist niet dat je daar was, wat leuk! Ik had ook wel willen klussen! Geen Q-Day gevierd dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi
Ja, was zeker leuk! En JB is een paar mooie muren rijker
Nee, dat doe je toch gewoon in de coupe?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel op de treinweecee hè?
Ja dat kan ook. Je mocht geen alcoholische dranken drinken in de trein, er stond niets over hetzelfde weer uitspugen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat doe je toch gewoon in de coupe?
Over jouw in slippers gehulde voetjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat doe je toch gewoon in de coupe?
Nopquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je daar was, wat leuk! Ik had ook wel willen klussen! Geen Q-Day gevierd dan?
Gelukkig niet zegquote:
Leuk, mijn verloren gewaande broer (jaaaaren niet gezien) kwam langs, was een fijn weerzien, eventjes in het Leeghwaterpark geweest waar Peuter twee brandweerauto's en een brandweerhelm heeft gekocht voor 30 cent. Helemaal in de gloria ermee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nopwas muren verven
Net nog wel even samen Arnhem in, maar het is me eigenlijk veel te druk.
Hoe was jouw dag??
Tot 10 uurquote:
Hey Yuki en WT en Cue_quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, helemaal naar de tyfus, maar wel voldaan
Ja he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |