Jaquote:
Hè bah!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaWe hadden ook een tijdje die SC in het klein.
Lutte jij bent mod, kun je niet even....?quote:
Mag het van jou Zwab?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lutte jij bent mod, kun je niet even....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ga dan arten johquote:
Ik ben weer helemaal sereen, wetende dat hij er niet uitspringt in de reeksquote:
Wat een geruststellende gedachte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal sereen, wetende dat hij er niet uitspringt in de reeks
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn teen doet zeer.. Ben afgelopen week in slaap gevallen op de schommelbank en er toen afgevallen toen ik draaide.. Met mijn teen blijven haken dus. Auwauw. En morgen de hele dag staan.
Feestneus!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Part 1 van de Koninginnedag gehad. Vanavond weer naar de feesttent. Al ben ik best gaperig.
Autsj, dat is rot met slapen straksquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
En kom maar door met de after-sun... Vuuuuurrode kuiten en rug. En ik had me nog wel ingesmeerd.
Wordt leuk ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Autsj, dat is rot met slapen straks
Gelukkig maar, een nachtje is nog te overzien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt leuk ja.Maar het valt wel mee, mama heeft mijn rug even goed ingesmeerd en het is al een stuk minder rood. Het tintelt alleen als een malle, maar denk dat het morgen toch wel bijna weg is.. Het is niet 'doorgebrand' ofzo.
luttequote:
nee bella komt niet meer thuis. dr ouders krijgen gewoon een kameel opgetsuurdquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
bella komt gewoon thuis met een turk en een kameel
Volgensmij wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
ze was toch samen met haar ouders op vakantie of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik weet t niet, maar ws heb jij t bbij t rechte eind. in dat geval komen dr ouders met die kameel terug ipv bellaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
ze was toch samen met haar ouders op vakantie of heb ik dat verkeerd begrepen?
Allebei twee bulten!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t niet, maar ws heb jij t bbij t rechte eind. in dat geval komen dr ouders met die kameel terug ipv bella
Neeeee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
surprise, surprise, bella is een meisje
en dan? sommigen hebben helemaal niets hequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
surprise, surprise, bella is een meisje
Oh ja, dat weet ik dan ook weer niet. Ik ken Bella niet in het echtquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan? sommigen hebben helemaal niets he
Geen idee, vast niet toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben toch niet de enige hier die bella gezien heeft he?
nee idd, dus nu moeten we op jouw woorden afgaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
sowieso de andere mensen van de meet natuurlijk, maar die komen hier niet echt geloof ik
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, na je eerste rolmaat kom je daar snel overheen hoor!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, je zou er naast zitten!quote:
Ik snap hem nu pasquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die meet alles op wat er op te meten is!quote:
de bulten van bella!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die meet alles op wat er op te meten is!
Kijk, dan weten we wat voor kameel we kunnen ruilen!quote:
Nee, gewoon zeggen dat je een kameel wil kopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie d'r in juni weer, zou ze heel raar opkijken als ik met een rolmaat bezig ga?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon zeggen dat je een kameel wil kopen
hehe nee ik zeg gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie d'r in juni weer, zou ze heel raar opkijken als ik met een rolmaat bezig ga?
Ik hoorde net ergens anders dat ene liedje dat vorige week bij XFA kwam, met quick quick quick erinquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
Op het zwembad stond Slam FM op, dus er zit nu allemaal bagger in mijn hoofd.
Ojaa, hurryhurryhurry quickquickquick. Das Happiness, pgr vindt het een leuk liedje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde net ergens anders dat ene liedje dat vorige week bij XFA kwam, met quick quick quick erin![]()
Dan klik je het linkje en dan zou je iets kunnen bedenken. Al je een mac hebt of photoshop, anders kun je het bestand niet openenquote:
eens bekijken dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan klik je het linkje en dan zou je iets kunnen bedenken. Al je een mac hebt of photoshop, anders kun je het bestand niet openen
Een arcadestick, die ik ondertussen technisch gepimpt heb. Als hij wil en wat kan bedenken ging Zwabber kijken of er grafisch ook wat te pimpen valtquote:
Nee hoor. Zij en Vaduz zijn de enige Fokkers die weten hoe ik woon.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben toch niet de enige hier die bella gezien heeft he?
oh das waar ja, jullie zijn toen naar serious request geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij en Vaduz zijn de enige Fokkers die weten hoe ik woon.
ah, hier snap ik wat vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, omearos, dit ding
[ afbeelding ]
Klopt. Eerst elkaar gezien op het station, toen even naar mij om wat te kletsen en te drinken en toen terug naar het centrum (ik woon slechts 10-15 min. lopen van de stad af).quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh das waar ja, jullie zijn toen naar serious request geweest
Jemig dat is alweer bijna een half jaar geledenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Eerst elkaar gezien op het station, toen even naar mij om wat te kletsen en te drinken en toen terug naar het centrum (ik woon slechts 10-15 min. lopen van de stad af).
Ja klopt. Het weekend voor kerst.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig dat is alweer bijna een half jaar geleden
gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Eerst elkaar gezien op het station, toen even naar mij om wat te kletsen en te drinken en toen terug naar het centrum (ik woon slechts 10-15 min. lopen van de stad af).
heuj, ben ik niet de enige met de ds bij mijn bedquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
Naar bed, even wat 3ds'en en dan slapen. Ik moet het saaiste leven van de gehele mensheid hebben
Ja, Bella kende ik nog niet in het echt. Vaduz heb ik al enkele malen eerder gezien en vrijwel wekelijks dat we elkaar even spreken op MSN.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:46 schreef omearos het volgende:
[..]
gezellig
[..]
heuj, ben ik niet de enige met de ds bij mijn bed
gebruik jij dat streetpass eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
Naar bed, even wat 3ds'en en dan slapen. Ik moet het saaiste leven van de gehele mensheid hebben
vrouw toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef omearos het volgende:
[..]
ah, hier snap ik wat van![]()
photoshoppen is leuk
tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Bella kende ik nog niet in het echt. Vaduz heb ik al enkele malen eerder gezien en vrijwel wekelijks dat we elkaar even spreken op MSN.
Is dat dat poppetjes vangen Zwabbert?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gebruik jij dat streetpass eigenlijk?
jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dat poppetjes vangen Zwabbert?
echt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef omearos het volgende:
[..]maar geef toch de voorkeur aan photoshoppen boven shoppen
jij bent een meisje hequote:
Je hebt je bikini nog aan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mijn bed in, tot morgen lieffies!!
goed planquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:
trusten lutte en omearosquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:
Hajee! Of nee, houdoequote:
Hehequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben gelukkig al die feestbetaalmunten weer kwijt, wat heb ik daar een afkeer tegen.
Ik hoop het voor je Vaduzquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Later vandaag hopelijk feest in dit deel van het land, ik hoop het zo.
Aawh, hoe komt het?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet echt
Lag tot half 3 wakker.
En jij?
Succesquote:
Welk boek ben je aan het lezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh, hoe komt het?
Ik heb prima geslapen, alleen een beetje vroeg wakker, maar ben gewoon nog twee uur blijven liggen met een boek.
En dat lees je in Meiquote:Op zondag 1 mei 2011 12:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
De literaire kring van Marjolijn Februari.
Zware dag/nacht gehad gister?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer heel vreemd fragmentarisch gedroomd. Gelukkig wakker en aardig uitgerust!
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef Lutte het volgende:
Oeeh ik heb zo gelachen net, Ron en ik gingen middageten maken, allebei helemaal onder.Maar het was wel lekker.
Zo maar even mijn haar doen, opmaken, nagels aflakken, nette kleren aandoen en dan wachten tot oma belt.
Chocopasta en pizzasaus. En kaas en honing. Stiekem was het gewoon een enorme puinzooi.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Chocopasta en pizzasaus. En kaas en honing. Stiekem was het gewoon een enorme puinzooi.
Op verzoek van ons mam.
Geweldig albumquote:Op zondag 1 mei 2011 12:11 schreef Bos81 het volgende:
Okee.
Ik luister nu voor iets van de 5de keer dit weekend Only by the Night van Kings of Leon![]()
Jup!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Geeft oma het startschot met de telefoon?
Bella heeft het trouwens uitstekend naar haar zin, ze was al behoorlijk verbrand.
Mogguhquote:
Oh jaquote:
Italiaanse bolquote:Op zondag 1 mei 2011 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
zooo, even een paar eieren en kaas in de pan gemikt, italiaanse bol in de oven, ontbijt komt er aan
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella heeft het trouwens uitstekend naar haar zin, ze was al behoorlijk verbrand.
Haha nee. Ik sprak haar maar heel kort op msn. Dus de basics snel afgegaan. En ze had te maken met een raar toetsenbord en weinig tijd. (en een i zonder puntje)quote:Op zondag 1 mei 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ze ook al een Turkse begroeting voor je?
dinoaea groeien sowieso traag, en staan ze in de volle zon?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn happertjes zijn nog even groot als vorig jaar![]()
Geen idee wat hem bezielt
Hoelang moet een stengel zijn om af te knippen?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga net even naar ze kijken, of de bloemstengels al lang genoeg zijn om af te knippen
zijn ze al bijna aan het bloeien
Volle zonquote:Op zondag 1 mei 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dinoaea groeien sowieso traag, en staan ze in de volle zon?
er staat niet een vaste lengte voor, maar de laatste keer dat ik keek waren ze zo klein dat het niet handig knippen wasquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoelang moet een stengel zijn om af te knippen?
Leuk met die steentjes erbij Pgrquote:
Teringquote:Op zondag 1 mei 2011 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
ze staan in een andere kamer vanwege parkiet-technische redenen, dus ik kijk er niet iedere dag meer naar helaas
[ afbeelding ]
Wtf, what did i do wrongquote:Op zondag 1 mei 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
vorig jaar gehaald, was toen echt net uit de kas, klein prutsdingetje was het toen
quote:
dit is al even zo hoor, ik doe al en paar jaar aan vleeseters, en ineens werd het een rage op fok, met bijbehorend topicquote:
Misschien zijn die steentjes vervelend voor hem?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf, what did i do wrong![]()
Mijne is zelfs bijna gekrompen ofzo
heb je em een echte winterslaap gegeven?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf, what did i do wrong![]()
Mijne is zelfs bijna gekrompen ofzo
Ja die pot is tofquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
En in een pot van de Action
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zijn die steentjes vervelend voor hem?
die kauwen zo lastigquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zijn die steentjes vervelend voor hem?
Nee zo bedoelde ik het niet, gewoon een link dat iedereen aan de flora zitquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is al even zo hoor, ik doe al en paar jaar aan vleeseters, en ineens werd het een rage op fok, met bijbehorend topic
Jaquote:Op zondag 1 mei 2011 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je em een echte winterslaap gegeven?
dat is de snelstgroeiende vleeseter die er isquote:Op zondag 1 mei 2011 18:48 schreef pgrferrari het volgende:
Het rare is dat mijn zonnedauw die ik net een maand heb echt al flink is gegroeid
Echt een schotelsletjequote:
Zo groot vind ik ook niks.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ http://img543.imageshack.us/img543/6474/whoosh35mmxd.png (copy/paste deze link) ]
een aantal klasgenoten van me hebben die dingen, vind kleintjes wel grappig, maar sommigen overdrijven een beetje
het schijnt best nog ver terug te kunnen, maar volgens mij zijn je oren inderdaad permanent flapperigquote:Op zondag 1 mei 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo groot vind ik ook niks.Dat ziet er over een paar jaar toch niet meer uit?
als je er genoeg piercings injast hangt er per piercing natuurlijk niet zoveel gewicht op,quote:Op zondag 1 mei 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
Aaaauw?Dat was ook een keer bij 3 op reis ofzo.. Lijkt me doodeng!!
Maar om te zien wel gaaf ja.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het schijnt best nog ver terug te kunnen, maar volgens mij zijn je oren inderdaad permanent flapperig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem 2x moeten verpotten.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
en wanneer heb je em verpot?
hij ziet er wel gezond uit verder, kan zijn dat hij even getraumatiseerd is van het verpotten en straks lekker gaat groeien
Ik maak wel ff een foto van nuquote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
heeft 'ie nog steeds redelijk brede korte bladeren?
of lange dunne die de lucht in steken?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
grappig, hij ziet er gezond uit, maar hij heeft zomer/herfst bladeren, dus misschien denkt hij nog dat het herfst is
misschien is het niet koud genoeg geweest tijdens zijn winterslaapquote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ok![]()
Wrm denkt mijn plant eigk dat het herfst is?![]()
Ik wil hem groter zien groeien![]()
Okquote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb trouwens lang niet in het vleesetertopic gekeken, want het stroomde ineens vol met mensen die vragen stelden die al beantwoord werden in de OP en moeilijk gingen doen over winterslaap
misschien maar weer eens kijken
ze staan nog in de potjes waarin ze kwamen, maar met mijn vorige reeks (die vermoord zijn in hun winterslaap door een onoplettende klusserquote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok
Heb jij je plantjes in turf of een mix?
En regen of kraanwater?
WTF is dat voor plantje?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
Hij krijgt een heleboel nieuwe kleintjes, heb toen ook de bloemstengel afgeknipt en hij is verpot wegens de alg met wat grind erdoor.
Hopelijk gaat hij nu beter groeien
En hij had vandaag een paar dikke vliegen gevangen![]()
[ afbeelding ]
mwoah, de grootst gekweekte soort heeft happers van 5 cm lengte, normaal plantje heeft 2 a 3 cm happersquote:
Tofquote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
als ze genoeg licht krijgen zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
als ze genoeg licht krijgen zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Tof ding voor midden in je tuinquote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
als we dan toch weirde planten gaan posten:
de Amorphophallus Titanum:
[ afbeelding ]
uhuh, het ding kan drie meter hoog worden als hij bloeit, en als hij bloeit meurt hij naar rottend vleesquote:
Die is wel érg tofquote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
deze is ook leuk, de grootste bloem ter wereld: Rafflesia Arnoldii
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
toevallig meurt deze ook naar rottend vlees
Dat is toch die stinkende penisplant die elk jaar opnieuw in het nieuws komt?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
als we dan toch weirde planten gaan posten:
de Amorphophallus Titanum:
[ afbeelding ]
je ziet het wel vaker bij tropische planten, die worden bestuifd door vliegen in plaats van bijtjesquote:
1 punt voor bennyquote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch die stinkende penisplant die elk jaar opnieuw in het nieuws komt?
Vorig en dit jaar is-ie toch in het nieuwd?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
overigens niet ieder jaar, het duurt even voordat ze bloeien
dit jaar ja, laatste keer daarvoor was 2007 of 2008 ofzoquote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig en dit jaar is-ie toch in het nieuwd?
Een Vileplume!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
deze is ook leuk, de grootste bloem ter wereld: Rafflesia Arnoldii
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
misschien ben je in de war met de waterlelie van de hortus in amsterdam, die was vorig jaar in het nieuws omdat hij bloeide, ding bloeit maar een paar nachten, eerste nacht in wit, tweede in roze, daarna zinkt hij onder water
Zo dichtbij. Jullie hebben een familiestraat?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
Haha, het is dertig seconden lopen, dus valt wel mee. Ben net ook even thuis een pak toastjes wezen halen, was ze vergeten.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo dichtbij. Jullie hebben een familiestraat?
Is dat niet rete-irritant af en toe?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.Familiewijk haha. Drie van mijn ooms en tantes wonen in de wijk, oma, andere opa en oma voordat ze overleden, en dan nog een kudde neefjes en nichtjes en ooms en tantes van mijn ouders.
Jawel, het is roddel en achterklap zo soms. Vooral door mijn terrorneven die vechten en ruiten ingooien, blij dat die niet dezelfde achternaam hebben want dan gaat het echt te snel hier, maar de andere (wel zelfde achternaam) is nu ook aan het terroren en hosselen en daar word ik wel op aangesproken.quote:
Het is meer aangekeken dan aangesproken.. Voorbeeldje: de ouders een goede vriendin van Lieve, die ik daardoor dus ook ken en vaak zie, hebben een winkel. Neef gooit daar ruit in. Lieves moeder en Lieve waren bij die familie thuis, het ging daarover, en die moeder van de vriendin zegt: ja, het was er eentje van <insert achternaam>, roddelbeluste moeder van Lieve vraagt meteen: Ron? En zij zegt: nee. En Lieve weet wel hoe mijn neef heet, dus die vroeg: ******* dan? En ja die was het.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, echt niet ideaal. Wel raar dat jij er als lief meisje op aangesproken wordt. Beetje schandalig als je het mij vraagt.
Ik heb helemaal geen familie dichtbij, nooit gehad ook.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Conclusie: Pisces vindt planten die naar vlees rotten interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |