Jaquote:
Hè bah!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaWe hadden ook een tijdje die SC in het klein.
Lutte jij bent mod, kun je niet even....?quote:
Mag het van jou Zwab?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lutte jij bent mod, kun je niet even....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ga dan arten johquote:
Ik ben weer helemaal sereen, wetende dat hij er niet uitspringt in de reeksquote:
Wat een geruststellende gedachte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal sereen, wetende dat hij er niet uitspringt in de reeks
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn teen doet zeer.. Ben afgelopen week in slaap gevallen op de schommelbank en er toen afgevallen toen ik draaide.. Met mijn teen blijven haken dus. Auwauw. En morgen de hele dag staan.
Feestneus!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Part 1 van de Koninginnedag gehad. Vanavond weer naar de feesttent. Al ben ik best gaperig.
Autsj, dat is rot met slapen straksquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
En kom maar door met de after-sun... Vuuuuurrode kuiten en rug. En ik had me nog wel ingesmeerd.
Wordt leuk ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Autsj, dat is rot met slapen straks
Gelukkig maar, een nachtje is nog te overzien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt leuk ja.Maar het valt wel mee, mama heeft mijn rug even goed ingesmeerd en het is al een stuk minder rood. Het tintelt alleen als een malle, maar denk dat het morgen toch wel bijna weg is.. Het is niet 'doorgebrand' ofzo.
luttequote:
nee bella komt niet meer thuis. dr ouders krijgen gewoon een kameel opgetsuurdquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
bella komt gewoon thuis met een turk en een kameel
Volgensmij wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
ze was toch samen met haar ouders op vakantie of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik weet t niet, maar ws heb jij t bbij t rechte eind. in dat geval komen dr ouders met die kameel terug ipv bellaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
ze was toch samen met haar ouders op vakantie of heb ik dat verkeerd begrepen?
Allebei twee bulten!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t niet, maar ws heb jij t bbij t rechte eind. in dat geval komen dr ouders met die kameel terug ipv bella
Neeeee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
surprise, surprise, bella is een meisje
en dan? sommigen hebben helemaal niets hequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
surprise, surprise, bella is een meisje
Oh ja, dat weet ik dan ook weer niet. Ik ken Bella niet in het echtquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan? sommigen hebben helemaal niets he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |