Die vallen toch best mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben wel benieuwd naar de gigantische verschuivingen in de kluizen.
duidelijk dat je het aan enige kennis omtrent schilderen ontbreekt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik vind t maar kinderachtig, mevrouw mist de kleur zwart en de wereld vergaat gelijk, arrogant meiske is het
I knowquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat allemaal voor Gratis
Wat kennis over kleuren betreft ontbreekt er niets aan bij deze grafisch ontwerper, ik heb het hier over het karakter van mevrouw Oh My Godquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
duidelijk dat je het aan enige kennis omtrent schilderen ontbreekt.
Belangrijker lijkt mij wie er n.a.v. deze schertsvertoning een foto op het rad mag hangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een over en weer ruilaktie vandaag.
Schilderen kan niet zonder de kleur zwart ??quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
duidelijk dat je het aan enige kennis omtrent schilderen ontbreekt.
Heb Koninklijke Academie gedaan en priveles gehad van Nederlands zeer bekende kunstenaars en weet dondersgoed wat nodig is om te kunnen schilderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Wat kennis over kleuren betreft ontbreekt er niets aan bij deze grafisch ontwerper, ik heb het hier over het karakter van mevrouw Oh My God
Jawel, maar zwart (en wit) is cruciaal voor het mengen van kleurenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:38 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Schilderen kan niet zonder de kleur zwart ??
per se zwart ??quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb Koninklijke Academie gedaan en priveles gehad van Nederlands zeer bekende kunstenaars en weet dondersgoed wat nodig is om te kunnen schilderen.
in bepaalde gevallen niet, zwart kan je niet mengen,,,,quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:38 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Schilderen kan niet zonder de kleur zwart ??
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb Koninklijke Academie gedaan en priveles gehad van Nederlands zeer bekende kunstenaars en weet dondersgoed wat nodig is om te kunnen schilderen.
Dat is het enigste wat ze kunnen, de hele dag maar commanderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Willen ze Segredo op de foto zetten en gaan ze er met 3 man omheen staan commanderen, lekker handig.
Maar er zal nog veel meer ellende volgen want er moeten foto's op dat rad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nog een klein half uurtje, dan is deze ellende weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |