En daar heb je "links".quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat het tegengeluid 'dom', 'afgezaagd' en nu ook nog 'blind' is. Dat maakt je zo'n slechte discussiepartner. Jij vindt jezelf slimmer dan de rest en je ziet niet dat je dat ondersteunt met vreemdelingenhaat, angst en vooroordelen, afgunst en stropdas-hetzes.
Die vreemdelingen veroorzaken zelf ook angst en discrimineren Nederlanders ook. Is dat dan wel oke? Want als je om je heen kijk slaat een Marokkaan geen Marokkaan in elkaar, maar wel Nederlanders. Ze verkrachten geen Marokkaan, maar een Nederlander. Nu bij bejaardewijken gaan ze bejaarden bedreigen geld af te staan om rustig te wonen of anders gaan ze daar de ruiten ingooien of slaan. Marokkaanse bejaarden? Nee, Nederlandse bejaarden. Maar dat mag allemaal wel? Maar als ik dan zeg dat ik een hekel heb aan dat soort Marokkanen zaai ik in ene haat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat het tegengeluid 'dom', 'afgezaagd' en nu ook nog 'blind' is. Dat maakt je zo'n slechte discussiepartner. Jij vindt jezelf slimmer dan de rest en je ziet niet dat je dat ondersteunt met vreemdelingenhaat, angst en vooroordelen.
Blijft een moeilijk punt. Je weet niet hoe dat uit gaat pakken als het "zover is".quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zien duidelijk radicale elementen op een youtube filmpje. Vrij marginale elementen ook, elementen die in Nederland niet of op hele kleine schaal voorkomen. Elementen die zelfs in landen met 90 tot 100% moslims niet of nauwelijks voorkomen. De gedachte is niet raar, maar wat mij betreft wel zeer vergezocht.
Wat is dat voor ziekelijke gewoonte van jou en 3-voud om andermans posts te editten? Kom er liever rechtstreeks voor uit dat je hier alleen maar zit om 'links' aan te vallen en niet om een discussie met iemand van de PVV te voeren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En daar heb je "links".
Zie, appel valt niet ver van de boom, PVV en links is eenzelfde pot nat.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klein beetje gecorrigeerd voor je.
Dat is correct. Maar verwacht niet dat Disana dat gaat toegeven.
Told you so...quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat het tegengeluid 'dom', 'afgezaagd' en nu ook nog 'blind' is. Dat maakt je zo'n slechte discussiepartner. Jij vindt jezelf slimmer dan de rest en je ziet niet dat je dat ondersteunt met vreemdelingenhaat, angst en vooroordelen.
PVV is ook links, ik dacht dat je je wellicht gesteund zou voelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat voor ziekelijke gewoonte van jou en 3-voud om andermans posts te editten? Kom er liever rechtstreeks voor uit dat je hier alleen maar zit om 'links' aan te vallen en niet om een discussie met iemand van de PVV te voeren.
Wil je aub een andere user icon kiezen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijft een moeilijk punt. Je weet niet hoe dat uit gaat pakken als het "zover is".
Ik geloof namelijk niet dat moslims zo eenvoudig hun roots (islam) opzij gooien enkel omdat ze in een westers land zijn geboren. De islam is niet zo losjes als het Christendom. Dat gaat veel verder. Tot in de teennagels. Hun religie is cultuurbepalend. Dat is wel even een flink paar gradaties sterker dan enig andere religie. Ondanks dat andere religie extremisten kent.
Maar inderdaad. Zoals in de filmpjes kennen we hier nog niet. Hoe dat in hun koppies broeit en er later uit komt als alle pionnen klaar gezet zijn (zoals Wilders ongeveer bedoeld) weet niemand.
Het leven zuur maken? Maar buitenlanders die zich gewoon netjes gedragen en aangepast zijn die maken zich niet druk hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn volstrekt Islamitische landen, waar 90 tot 100% islamitisch is en deze groeperingen alsnog geen reet voorstellen.
Die gast staat er tussen in, hij is het met geen van ons 2 eens. Dus, doe is effe chill tegen hemquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat voor ziekelijke gewoonte van jou en 3-voud om andermans posts te editten? Kom er liever rechtstreeks voor uit dat je hier alleen maar zit om 'links' aan te vallen en niet om een discussie met iemand van de PVV te voeren.
dit soort dingen zeiden de nazi's vroeger ook over Joden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef Dutch21 het volgende:
Iets wat een land of cultuur bedreigd, mag verboden worden. De koran bedreigd Nederland en de rest van de westerse wereld. Niet het stuk papier zelf, maar wat er in staat. Moslims zien dat papier als hun god, en de manier hoe zij moeten leven. En zij leven ook zo. En die manier waarop zij MOETEN leven, is voor ons een bedreiging en daarmee goed om te verbieden. Daarnaast is dit Nederland en geen Arabië, het moet niet zo zijn dat ons land straks verandert in moslim gebied. Dit kunnen we nu nog stoppen, voor Zweden is het al te laat.
Die hebben wel degelijk wat te vrezen, want de PVV wil hun heilige boek verbieden, de gebouwen afbreken waar ze hun godsdienst belijden, hun kleding belasten, en hun recht afnemen om hun kinderen naar een school te laten gaan waar ze levensbeschouwelijk achter staan. Allemaal maatregelen die ronduit discriminerend zijn en GEEN REET bijdragen aan de oplossing van de criminaliteit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:00 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Het leven zuur maken? Maar buitenlanders die zich gewoon netjes gedragen en aangepast zijn die maken zich niet druk hoorDie hebben namelijk niets te vrezen! Al die HBO slimme Marokkaantjes zijn net zo hard tegen de bontkraagjes als dat ik ben.
Vreemdelingen die discrimineren of angst en haat zaaien zijn net zo fout als een Wilders die dat doet. Het één praat het ander dus zeker niet goed. Ten tweede is het echt een fantasieverhaal dat Marokkanen geen Marokkanen in elkaar zouden slaan of beroven. Ik kan je namelijk talloze voorbeelden (uit eigen ervaring) opnoemen waarbij dat gewoon wel aan de orde is. Je mist de nuance, de takt. Jij noemt het "recht voor zijn raap zijn", ik noem dat idioot schreeuwerig. Daar zit het verschil. Roepen dat alle Marokkanen het land uitmoeten, dat ze dieven zijn, dat ze verantwoordelijk zijn voor alle sociale problem, dat gaat er bij mij niet in - dat is niets meer dan gewoon schreeuwen om het schreeuwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:58 schreef Dutch21 het volgende:
Die vreemdelingen veroorzaken zelf ook angst en discrimineren Nederlanders ook. Is dat dan wel oke? Want als je om je heen kijk slaat een Marokkaan geen Marokkaan in elkaar, maar wel Nederlanders. Ze verkrachten geen Marokkaan, maar een Nederlander. Nu bij bejaardewijken gaan ze bejaarden bedreigen geld af te staan om rustig te wonen of anders gaan ze daar de ruiten ingooien of slaan. Marokkaanse bejaarden? Nee, Nederlandse bejaarden. Maar dat mag allemaal wel? Maar als ik dan zeg dat ik een hekel heb aan dat soort Marokkanen zaai ik in ene haat.
Haat is nooit 'oké'. Maar dat weet je zelf ook wel. Het verschil is dat de PVV de haat wil doorzetten naar discriminatie, zoals 'kopvoddentax'.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:58 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Die vreemdelingen veroorzaken zelf ook angst en discrimineren Nederlanders ook. Is dat dan wel oke? Want als je om je heen kijk slaat een Marokkaan geen Marokkaan in elkaar, maar wel Nederlanders. Ze verkrachten geen Marokkaan, maar een Nederlander. Nu bij bejaardewijken gaan ze bejaarden bedreigen geld af te staan om rustig te wonen of anders gaan ze daar de ruiten ingooien of slaan. Marokkaanse bejaarden? Nee, Nederlandse bejaarden. Maar dat mag allemaal wel? Maar als ik dan zeg dat ik een hekel heb aan dat soort Marokkanen zaai ik in ene haat.
Joden deden niets en zijn vredelievend. Veel moslims daar in tegen vinden je een hond als je geen moslim bent, en zullen je kapot maken als ze die kans zien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit soort dingen zeiden de nazi's vroeger ook over Joden...
in weze is dit dezelfde haat...
Rustig meid, het is geen ninja-edit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
maar dan lees jij toch niet goed? Ik heb het duidelijk over ROTTE APPELS, en "De kut marokkaantjes" , en niet over alle Marokkanen. Dat zou gewoon racisme zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemdelingen die discrimineren of angst en haat zaaien zijn net zo fout als een Wilders die dat doet. Het één praat het ander dus zeker niet goed. Ten tweede is het echt een fantasieverhaal dat Marokkanen geen Marokkanen in elkaar zouden slaan of beroven. Ik kan je namelijk talloze voorbeelden (uit eigen ervaring) opnoemen waarbij dat gewoon wel aan de orde is. Je mist de nuance, de takt. Jij noemt het "recht voor zijn raap zijn", ik noem dat idioot schreeuwerig. Daar zit het verschil. Roepen dat alle Marokkanen het land uitmoeten, dat ze dieven zijn, dat ze verantwoordelijk zijn voor alle sociale problem, dat gaat er bij mij niet in - dat is niets meer dan gewoon schreeuwen om het schreeuwen.
dat soort dingen zeiden Nazi's ook over joden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Joden deden niets en zijn vredelievend. Veel moslims daar in tegen vinden je een hond als je geen moslim bent, en zullen je kapot maken als ze die kans zien.
En je zegt het ook over PVV'ers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat soort dingen zeiden Nazi's ook over joden...
Een geheim complot van joden die de wereld wilden overnemen, zoiets was het toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat dat enkel "daarginds" zo gedacht wordt. En op miraculeuze wijze verdwijnt die gedachte als ze hier de grens oversteken of hier geboren worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Joden deden niets en zijn vredelievend. Veel moslims daar in tegen vinden je een hond als je geen moslim bent, en zullen je kapot maken als ze die kans zien.
Het heeft alleen vrij weinig met religie te maken. Immers als dat wél het geval zou zijn, zou elk Islamitisch land bestaan uit "Ahmedenijadjes". En dat is niet zo. De culturele en religieuze opvattingen in Pakistan zijn anders dan in een land als Marokko. Dat werkt ook door naar de immigranten zelf. Men wordt niet van de een op de andere dag Islamist. Dat bestaat gewoon niet. Daar moet een bepaald proces aan voorafgaan. Overigens lijk je nu te zeggen dat éénieder die de Islam volgt, zich kennelijk zo gedragen als op de youtube filmpjes (getuige je eerste zin).quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef 3-voud het volgende:
Blijft een moeilijk punt. Je weet niet hoe dat uit gaat pakken als het "zover is".
Ik geloof namelijk niet dat moslims zo eenvoudig hun roots (islam) opzij gooien enkel omdat ze in een westers land zijn geboren. De islam is niet zo losjes als het Christendom. Dat gaat veel verder. Tot in de teennagels. Hun religie is cultuurbepalend. Dat is wel even een flink paar gradaties sterker dan enig andere religie. Ondanks dat andere religie extremisten kent.
Alleen zijn er geen pionnen, het zijn groeperingen die de wet ondermijnen. Zo moet je zo ook aanpakken.quote:Maar inderdaad. Zoals in de filmpjes kennen we hier nog niet. Hoe dat in hun koppies broeit en er later uit komt als alle pionnen klaar gezet zijn (zoals Wilders ongeveer bedoeld) weet niemand.
Ik zie je toch duidelijk de hele tijd in algemene termen schrijven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
maar dan lees jij toch niet goed? Ik heb het duidelijk over ROTTE APPELS, en "De kut marokkaantjes" , en niet over alle Marokkanen. Dat zou gewoon racisme zijn.
Dat bedoelt ie ook....maar soms moet ie toegeven dat het niet tactisch was in een bepaalde reactie en dus ontkent hij het .. en gaat de politiekcorrecte schijn ophouden..quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:02 schreef Disana het volgende:
En opnieuw zie ik je praten over Marokkanen alsof de hele bevolkingsgroep zo is.
Het is niet eerlijk om mij of een PVVér of Wilders te vergelijken met Nazi's. Dat zijn we gewoon niet. Daarbij zijn de Moslims zelf de grootste nazi's want zij willen alles wat geen moslim is bekeren of anders kop er af. Ze willen israel kapot maken omdat ze vinden da thet moslim terrein is en dat Joden varkens zijn die dood moeten. En wij willen dat soort gedachtegoed niet in ons land! Dat maakt ons geen Nazi's, we willen gewoon dat het hier niet zo wordt als daar want iedereen kan z en dat het daar probleem na probleem is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij zult dit standaard tegenspreken en we weten wel waarom. Dus ik neem het maar voor kennis aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het heeft alleen vrij weinig met religie te maken. Immers als dat wél het geval zou zijn, zou elk Islamitisch land bestaan uit "Ahmedenijadjes". En dat is niet zo. De culturele en religieuze opvattingen in Pakistan zijn anders dan in een land als Marokko. Dat werkt ook door naar de immigranten zelf. Men wordt niet van de een op de andere dag Islamist. Dat bestaat gewoon niet. Daar moet een bepaald proces aan voorafgaan. Overigens lijk je nu te zeggen dat éénieder die de Islam volgt, zich kennelijk zo gedragen als op de youtube filmpjes (getuige je eerste zin).
[..]
Alleen zijn er geen pionnen, het zijn groeperingen die de wet ondermijnen. Zo moet je zo ook aanpakken.
Nee, ik lees prima. Jij wilt namelijk net zo goed onschuldige Marokkanen het land uit hebben. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de extrapolatie richting moslims in het algemeen, die geen moskee meer mogen bouwen en de Koran niet meer zouden mogen hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
maar dan lees jij toch niet goed? Ik heb het duidelijk over ROTTE APPELS, en "De kut marokkaantjes" , en niet over alle Marokkanen. Dat zou gewoon racisme zijn.
Beschrijf je jezelf en je maatjes of wat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie ook....maar soms moet ie toegeven dat het niet tactisch was in een bepaalde reactie en dus ontkent hij het .. en gaat de politiekcorrecte schijn ophouden..
Even later gaat ie weer door met zjn haatbetoog
o.a..quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een geheim complot van joden die de wereld wilden overnemen, zoiets was het toch?
Kijk, nu doe je het weer: dé moslims.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:07 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk om mij of een PVVér of Wilders te vergelijken met Nazi's. Dat zijn we gewoon niet. Daarbij zijn de Moslims zelf de grootste nazi's want zij willen alles wat geen moslim is bekeren of anders kop er af. Ze willen israel kapot maken omdat ze vinden da thet moslim terrein is en dat Joden varkens zijn die dood moeten. En wij willen dat soort gedachtegoed niet in ons land! Dat maakt ons geen Nazi's, we willen gewoon dat het hier niet zo wordt als daar want iedereen kan z en dat het daar probleem na probleem is.
Er valt niets tegen te spreken. Er valt alleen iets te constateren. Er zijn heel veel boeken geschreven over het hoe en waarom van radicalisatie. De insteek van je posts is fel gericht op de Islam zelf en daarmee sla je de plank mis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij zult dit standaard tegenspreken en we weten wel waarom. Dus ik neem het maar voor kennis aan.
Feiten en onderbuik zit een wereld van verschil tussen.
Die boeken zijn al snel achterhaald. De wereld veranderd sneller dan men kan schrijven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt niets tegen te spreken. Er valt alleen iets te constateren. Er zijn heel veel boeken geschreven over het hoe en waarom van radicalisatie.
Als je aparte straffen gaat invoeren voor mensen van een bepaalde etniciteit dan ben je dus wel racistisch bezig. Als Willem een kind verkracht en 12 jaar krijgt dan hoort Mohamed ook 12 jaar te krijgen voor een kinderverkrachting. Als het aan wilders ligt krijgt ie 12 jaar en een verbanning aan zijn broek.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:40 schreef Dutch21 het volgende:
Daarmee wil ik aangeven dat het bullshit is dat de PVV racistisch zou zijn. Het geld net zo hard voor Nederlanders die zich misdragen, dat die aangepakt moeten worden. Maar als iemand 2 paspoorten heeft, waarom dan niet wegsturen? We hebben niets aan tuig? Ze leveren niets op, kosten alleen geld en in veel gevallen ook levens als ze weer is iemand kapot maken onder het mom van ja ik ben allochtoon dus ik mag dat.
2e keer.. kom met inhoudelijke kritiek... svpquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beschrijf je jezelf en je maatjes of wat?
Willen ze ook , lees de koran maar eens. Verschil met Joden is alleen dat de Joden dit niet deden en de Moslims wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
o.a..
maar TS had het ook al over dat islamieten de wereld willen overnemen..
Ik heb inhoudelijke kritiek, op je geblèr.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
2e keer.. kom met inhoudelijke kritiek... svp
Prima, naar de letter van de wet moet je geen onderscheid maken. Laat onverlet dat het OM en de rechter best hogere straffen mogen eisen/opleggen bij bepaalde figuren die exemplarisch zijn voor een groep die zich stelselmatig misdraagt. Ik geloof in die gevallen wel in afschrikwekkende werking, en hoop dan ook op zelfreinigend vermogen. De groep aanspreken werkt in sommige gevallen wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:10 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Als je aparte straffen gaat invoeren voor mensen van een bepaalde etniciteit dan ben je dus wel racistisch bezig. Als Willem een kind verkracht en 12 jaar krijgt dan hoort Mohamed ook 12 jaar te krijgen voor een kinderverkrachting. Als het aan wilders ligt krijgt ie 12 jaar en een verbanning aan zijn broek.
Hoe graag ik ook van dat tuig af ben, vind ik de essentie van onze rechtspraak (iedereen is gelijk) te belangrijk. Overigens heeft Wilders al meerdere malen aangegeven artikel 1 (waarin staat dat iedereen gelijk is) te willen schrappen.
PS: een asielzoeker die een rolletje drop steelt krijgt gewoon zijn straf en wordt pas bij de behandeling van zijn aanvraag verteld dat hij het land uit mag. Het afwijzen hoort niet bij zijn straf, maar is wel een gevolg van zijn misdaad, dat was overigens in de jaren tachtig en negentig ook het geval. Een nuance die rechts liever over het hoofd ziet.
Je ontkent dat je een racist bent of extreem-rechts, maar je blijft spreken in termen van 'ze' en 'de moslims' en 'de Marokkanen'. En elke keer dat je daarop wordt gewezen, negeer je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Willen ze ook , lees de koran maar eens. Verschil met Joden is alleen dat de Joden dit niet deden en de Moslims wel.
dit is weer niet inhoudelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb inhoudelijke kritiek, op je geblèr.
ik heb genoeg argumenten in dit topic weggezet die je op een normale manier met argumenteren kunt beanwoorden....quote:Ik kan je nergens anders op aanspreken aangezien ik je niet ken, dus welke woorden je neerplempt is mijn enige houvast, derhalve inhoudelijk. En je bent net zo'n demagogische schreeuwer als menig PVV'er, je wilt 't gewoon niet horen. Dat maakt je een zwakkeling.
Och ja want ik heb totaal geen inhoudelijke posts geplaatst. Kom nou maar weer met je kop uit 't zand en omarm de realiteit, tenzij je er van houdt om zo achterlijk over te komen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is weer niet inhoudelijk.
[..]
ik heb genoeg argumenten in dit topic weggezet die je op een normale manier met argumenteren kunt beanwoorden....
blijkbaar zie je niet in hoe... en stap je over schelden en trollen..
Extreem-rechts is sowieso een nietszeggende term welke je alleen maar gebruikt om iemand in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ontkent dat je een racist bent of extreem-rechts, maar je blijft spreken in termen van 'ze' en 'de moslims' en 'de Marokkanen'. En elke keer dat je daarop wordt gewezen, negeer je.
Jij bent verantwoordelijk voor de daden van een ander? Wat voor een klootzakjes het soms ook zijn, je moet ze toch echt zelf aanpakken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, naar de letter van de wet moet je geen onderscheid maken. Laat onverlet dat het OM en de rechter best hogere straffen mogen eisen/opleggen bij bepaalde figuren die exemplarisch zijn voor een groep die zich stelselmatig misdraagt. Ik geloof in die gevallen wel in afschrikwekkende werking, en hoop dan ook op zelfreinigend vermogen. De groep aanspreken werkt in sommige gevallen wel.
Disana, kom op. Je bent nu wel even 10x erger dan dat je mij via DM op aanspreekt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ontkent dat je een racist bent of extreem-rechts, maar je blijft spreken in termen van 'ze' en 'de moslims' en 'de Marokkanen'. En elke keer dat je daarop wordt gewezen, negeer je.
Ik zal mijn excuses aanbieden behoudens tot het feit dat ik die termen gebruik. Dat moet ik niet doen.. Er zijn ook zat reacties geweest waarbij ik mij beperkte tot "De rotte appels" , en soortgelijke termen, maar uit haast type ik te snel "ze" en "de moslims" . Ik zal het beperken tot, "Een grote groep van" in het vervolgquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
dat zeiden de nazi's ook zoiets... toen waren de christenen en de ariers the good guys...quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Willen ze ook , lees de koran maar eens. Verschil met Joden is alleen dat de Joden dit niet deden en de Moslims wel.
inderdaad zijn jouw posts naar mij in dit topic nauwelijks inhoudelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja want ik heb totaal geen inhoudelijke posts geplaatst. Kom nou maar weer met je kop uit 't zand en omarm de realiteit, tenzij je er van houdt om zo achterlijk over te komen.
Ik zie mijzelf nergens een onderscheid maken tussen autochtoon en allochtoon, dat lees jij er kennelijk in. Ik pleit voor het aanspreken van een hele groep wanneer het de spuigaten uitloopt, en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Marokkanen bovengemiddeld vertegenwoordigd zijn bij activtteiten die wij niet willen. Ik had hezelfde gezegd als mensen uit Urk of Belgïe zich stelselmatig misdroegen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:18 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Jij bent verantwoordelijk voor de daden van een ander? Wat voor een klootzakjes het soms ook zijn, je moet ze toch echt zelf aanpakken.
Als het gaat over minderjarig tuig heb ik er overigens geen problemen mee om de ouders aan te spreken, dat kun je overigens gewoon doen bij zowel allochtone ouders als bij autochtone ouders.
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Als je de juiste gereedschappen niet hebt blijft het bij schreeuwen. Maar de intentie kan des te erger zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens... in de geschiedenis van de laatste 500 jaar zijn er meer aanwijzingen te vinden dat westerse landen de wereld willen veroveren dan islamitische landen...
Superlatieven vallen niet onder schelden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
inderdaad zijn jouw posts naar mij in dit topic nauwelijks inhoudelijk
en je besluit weer met schelden ( het woord achterlijk)
De mens veranderd alleen niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die boeken zijn al snel achterhaald. De wereld veranderd sneller dan men kan schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |